بیوگرافی + از کنکور تا کسب مدرک پزشکی

امین اظهری دکتر و متخصص در حوزه طب فیزیکی و توان بخشی می باشد. طب فیزیکی و توان بخشی یکی از بخش های مربوط به پزشکی بالینی می باشد. طب فیزیکی در کشورهای پیشرفته خیلی سریع در حال پیشرفت می باشد. برای تحصیل کردن در این رشته پزشکی باید در ابتدا دوره عمومی را سپری نمود و در با شرکت در آزمون پذیرش دستیار وارد دوره رزیدنتی شد. او سایتی را برای آموزش به بیماران و پاسخ دادن به سوالات آن ها به راه انداخت، چون معتقد است که بیماران به علت نداشتن اطلاعات کافی دچار نگرانی می شوند. با مجله شانس همراه باشید تا با دکتر امین اظهری، زندگی شخصی و فعالیت های تحصیلی او بیشتر آشنا شوید.

بیوگرافی

امین اظهری متولد 5 مهر 1358 در شهر مشهد می باشد. پدر او کارشناس مهندسی برق از دانشگاه علم و صنعت است. مادر او لیسانس زیست شناسی از دانشگاه تربیت مدرس تهران را دارد. پدرش از شرکت توزیع برق مشهد و مادرش از آموزش و پرورش بازنشسته شدند. امین دو برادر دیگر نیز دارد که او از همه بزرگ تر است. یکی از برادران او دارای تحصیلات پزشکی و دیگری تحصیلات دامپزشکی دارد. او دوران دبستان را در مدرسه شیخ الاسلامی گذراند. دوران راهنمایی و دبیرستان خود را در مدرسه شهید هاشمی نژاد که به سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان مربوط است و به آن تیزهوشان می گویند سپری نمود.

نام و نام خانوادگی امین اظهری
تولد 5 مهر 1358
ملیت ایران، مشهد
شغل پزشک متخصص
اینستاگرام azhariamin (1671)
بیوگرافی امین اظهری

از کنکور تا کسب مدرک پزشکی

در کنکور سراسری سال 1376 در رشته پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد قبول شد. سال 1383 فارغ التحصیل دکترا عمومی شد. پس از کسب مدرک عمومی خود از دی ماه سال 1383 تا تیر ماه 1385 به سربازی رفت و با عنوان پزشک وظیفه در لشکرهای 81 زرهی کرمانشاه و 77 پیاده خراسان خدمت کرد. او در سال 1385 در آزمون دستیاری پزشکی با رتبه 275 طب فیزیکی و توان بخشی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی قبول شد. دوره فوق تخصصی را در طی سال های 1386 تا 1389 طی کرد و در سال 1389 در آزمون بورد تخصصی طب فیزیکی خود در شهریور ماه موفق شد.

او تعهدات مبوط به طرح خود را در دانشگاه زاهدان به عنوان پزشک درمانی از سال 1389 تا 1391 گذراند. در مهر ماه سال 1391 در ششمین فراخوان جذب اعضا هیئت علمی برای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شرکت کرد و به عنوان عضو هیئت علمی تمام وقت در دانشگاه علوم پزشکی شهر مشهد تا الان مشغول به فعالیت می باشد. او در شرکت دانش بنیانی با نام سینا طب یکتای پاژ از زمان تاسیس آن به عنوان هیئت مدیره عضو می باشد و از سال 1396 تاکنون مدیرعامل این شرکت است.

وضعیت تاهل

دکتر امین اظهری متاهل می باشد و همسرش دکترای تخصصی در حوزه بیوتکنولوژی دارویی دارد و داروساز است. او دو پسر دارد که اولی در خرداد ماه سال 1393 و دومی در آذر ماه 1395 به دنیا آمدند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل