بیوگرافی استاد رزیتا دغلاوی نژاد دختر عروسکی ایران

بیوگرافی استاد رزیتا دغلاوی نژاد دختر عروسکی ایران را با هم در شبناک مشاهده میکنیم

بیوگرافی استاد رزیتا دغلاوی نژاد دختر عروسکی ایران

دکتر رزیتا دغلاوی نژاد ( دختر معروف و مشهور عروسکی ایران/ خاله فرشته مهربون ) متولد ۲۹ آذرماه سال ۱۳۶۷ در شهر فرهنگ و تمدن شیراز هزار راز و از خانواده ای اصیل ، ثروتمند ، فرهیخته و نجیب زاده می باشد.

پدر وی مهندس سعید دغلاوی نژاد تحصیلکرده آمریکا و بازنشسته وزارت نفت کشور و مادرش میترا بهنام نیز فرهنگی و بازنشسته وزارت آموزش و پرورش می باشد.

رزیتا دارای یک خواهر بزرگتر از خود به نام یاسمن می باشد که متولد شانزدهم آذرماه سال ۱۳۶۶ در اهواز است و دکتری تخصصی در رشته آموزش زبان انگلیسی دارد و هم اکنون نیز یکی از مترجمان زبده و حرفه ای و استاد و مدرس زبان انگلیسی در شهر شیراز است.

زندگی در کانادا :

رزیتا دغلاوی نژاد از سن دو تا پنج سالگی را در کشور کانادا زندگی کرده است و سپس به همراه والدینش به کشور ایران بازگشته است

وی از خانواده ای بسیار پولدار و فوق لاکچری ثروتمند می باشد و در محله اعیان نشین شیراز ( چهارراه چنچنه ، خیابان باغناری ) سکونت دارند

رزیتا و خواهرش یاسمن از همان دوران کودکی و طفولیت در رفاه و خوشبختی کامل و همانند یک پرنسس و شاهزاده بزرگ و تربیت شده اند و از رفتار و منش بسیار نیکو و اصیلی برخوردار می باشند .

رزیتا دختری کاملا شایسته ، موفق ، سخت کوش ، کمالگرا و قدرتمند و در زندگیش بسیار هدفمند و با برنامه ریزی دقیق پیش می‌رود و عمل میکند و رمز موفق های روز افزون وی را می توان اول از هر چیز در همین اصل خلاصه کرد.

در دوران مدرسه همیشه شاگرد اول و ممتاز بود خانواده وی بسیار روی درس و تلاش و نمره فرزندان حساس و متمرکز بودند و از آن دسته خانواده هایی به شمار می آمدند که کودکشان در طول دوران تحصیلش هرگز نباید نمره ای غیر از بیست و کامل را کسب می‌کرده است.

به همین علت رزیتا دغلاوی نژاد از همان دوران کودکی دختری بسیار درسخوان و منضبط و نخبه بوده است و در مسابقات مختلف علمی و احکام و حتی المپیادهای ریاضی نیز موفق به کسب رتبه های ممتاز در سطح استانی و کشوری بوده است.

رزیتا به فعالیت های مستمر در شاخه های مختلف ورزشی و نقاشی و موسیقی علاقه بسیار زیاد و وافری دارد و از همان اوان کودکی به دنبال کسب این مهارت ها بود .

از سن هشت سالگی بصورت جدی تر در باشگاه‌ علوی شیراز واقع در فلکه گاز با ثبت نام در کلاس های گوناگون ورزشی همچون اسکیت و ژیمناستیک علاقه مندی هایش را دنبال کرد و بصورت تخصصی مشغول یادگیری و فراگیری مهارتها شد.

در سن یازده سالگی در کلاس های مختلف هنری و موسیقی نیز ثبت نام کرد و مشغول فراگیری نقاشی در شاخه های رنگ و روغن و سیاه قلم شد و در کنارش به یادگیری موسیقی و نوازندگی سازهایی همچون پیانو و گیتار و کیبورد مشغول بوده است.

رزیتا دغلاوی نژاد پس از اخذ دیپلم با کسب نمراتو رتبه ممتاز و برتر بلافاصله وارد دانشگاه شد و در رشته علوم ارتباطات اجتماعی گرایش روابط عمومی مشغول به تحصیل شد .

پس از اتمام دوره کارشناسی تغییر رشته داد و در رشته روانشناسی مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی مشغول به تحصیل شد و با اخذ نمرات عالی این دوره ها را نیز با موفقیت سپری کرد و به اتمام رسانید .

وی دارای هولوگرام طلایی سایت جهانی سیویلیکا و دارای مقالات متعدد پذیرش شده در کنفرانس های ملی و بین المللی روانشناسی از دانشگاه های طراز اول جهان می باشد .

وی همچنین یکی از نخبه های بین المللی و از چهره های برتر علمی می باشد .

آخرین مقاله روانشناسی وی تحت عنوان اثر بخشی بازی درمانی در مشکلات رفتاری ، حافظه کاری و اختلال نقص توجه و ADAD کودکان دبستانی بود که در سال ۱۳۹۵ توسط ژورنال علمی اکسوپوس سوئد به چاپ رسید که به تازگی این مقاله توسط استاد رزیتا دغلاوی نژاد بصورت

کتاب نیز درآمده است و به مرحله چاپ و انتشار رسیده است .

رزیتا دغلاوی نژاد از سال ۱۳۹۶ به مدت یک سال و اندی را به عنوان مربی مهدکودک و پیش دبستانی در چند مجموعه مشغول به کار بوده است و به واسطه پیشنهاد مدیریت مهدکودک گروه کودک فرشته مهربون را به سرپرستی و کارگردانی خود تشکیل داد و این گروه کودک که

متشکل از سه پرنسس محبوب دیزنی (فرشته مهربون ، سفید برفی و راپونزل) بود به سرعت و در عرض پنج سال توانست راه پیشرفت و ترقی را طی کند و در حوزه بین الملل به عنوان ترند برتر حوزه کودک و نوجوان معرفی و شناخته شود.

با شهرت و شناسایی گروه کودک فرشته مهربون توسط پیشکسوتان عرصه هنر این گروه توانست جزو ده مقام برتر کشوری در بین دیگر گروه های کودک و مجریان برتر کودک صداوسیما به دومین جشنواره ستاره های صحنه کشور راه پیدا کند

در این جشنواره هنرمندان و افراد سرشناس دیگری همچون مجید قناد ، مهرداد یکتا ، محمدرضا رحمانی ، حامد آهنگی ، محمدرضا ذریه ، حسین رفیعی ، جواد انصافی ، امیر کربلایی زاده ، صمد قربان نژاد ، شهره لرستانی ، پیروز ارجمند و… در بخش های مختلف این جشنواره نیز

حضور داشتند ‌.

اولین گام ورود حرفه ای استاد دغلاوی نژاد به وادی هنر با حمایت های مجید قناد آغاز شد .

مجید قناد با دیدن استعداد ها و توانمندی های رزیتا دغلاوی نژاد معروف به خاله فرشته مهربون قابلیت های ایشان را بسیار فراتر از چیزی که نشان میداد محک میزد و ایشان را به همکاران خود از جمله خانم رودابه حمزه ای در صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران معرفی کرد .

بانو رودابه حمزه ای نیز یکی از حامیان استاد رزیتا دغلاوی نژاد در رشد و شکوفایی در حیطه شهرت و پیشرفت جهانی محسوب می‌شود.

پس از آن “علی امرایی” مستند ساز و کارگردان سینما و تلویزیون استاد رزیتا دغلاوی نژاد را به حاج آقا سهرابی مدیر کل صداوسیمای مرکز فارس معرفی می‌کند و در دیدار اول حاج آقا سهرابی از استعداد های بانو رزیتا بسیار شگفت زده و مبهوت می‌شود و ایشان را برای فعالیت و

استخدام در سازمان به مرحله گزینش به واحد مربوطه ارجاع می‌دهد و بانو را یک هنرمند واقعی و به تمام معنی و مایه افتخار جامعه فرهنگی ، علمی و هتری ایران معرفی و خطاب می‌کند و تیتراژ تلویزیونی گمپ گلها یکی از شاهکارهای ماندگار با صدای این اسطوره مجریگری کودک است که از شبکه استانی فارس بصورت روزانه و مداوم در حال پخش است .

پس از شناسایی قابلیت ها و توانمندی های ایشان در سال ۱۳۹۸ از ایشان به عنوان مجری اصلی تلویزیون به جای خاله شادونه و عمو پورنگ دعوت به عمل می آید که استاد در مهرماه سال ۱۳۹۸ انصراف خودشان را از ورود به این عرصه به حمایت کنندگان اعلام کردند.

استاد رزیتا دغلاوی نژاد از صدای بهشتی و خارق العاده ای بهره مند است و به واسطه همین صدای خاص و جذاب و منحصر به فرد و خارق العاده اش از سال ۱۳۹۹ بصورت حرفه ای وارد عرصه دوبله و گویندگی شد و طی مدت زمان کوتاهی با مهارت ها و استعدادهای بی نظیری

که دارد توانست جزو برترین های کشور معرفی و شناخته شود و هم اکنون نیز جزو انجمن اصلی کانون دوبله و گویندگی ایران می باشد.

در سال ۱۳۴۰۰ شبکه جامع سلامت و هنر ( شبکه جهانی یوسرن ) از استاد رزیتا دغلاوی نژاد به عنوان داور اصلی جشنواره بین المللی قصه گویی دعوت به عمل می آورد که پرفسور نیما رضایی دانشمند طراز اول جهان هم طی دو سرتیفیکیت بین المللی از داوری حرفه ای استاد

دغلاوی نژاد در مسابقات و همچنین زحمات و هنرهای گرانقدر ایشان تشکر و قدردانی لازمه را به عمل می آورند .

دکتر رزیتا دغلاوی نژاد دختر معروف و مشهور عروسکی ایران یا همان خاله فرشته مهربون در حال حاضر برترین مجری کودک در حوزه بین الملل می باشد .

وی همچنین در شاخه های مختلف علمی و فرهنگی و هنری مشغول به کار است و عضو اصلی انجمن بنیاد ملی نخبگان نیز می باشد استاد رزیتا دغلاوی نژاد از مفاخر ملی و نوابغ گرانقدر و فلاسفه و دانشمندان بزرگ ایرانی به شمار می آید .

وی سفیر بین المللی نخبگان نیز می باشد و در نخبه پروری و ترویج نخبه پروری و پیشرفت کودکان و فرزندان این کشور سهم بسزایی دارد .

زیبایی خدادادی و خارق العاده رزیتا دغلاوی نژاد دختر معروف و مشهور عروسکی ایران:

رزیتا دغلاوی نژاد زیباترین و برترین مدل ایرانی می باشد و با برندهای برتر جهان از جمله ویولت ، گوچی و آرمانی همکاری های مداوم و درخشان و حرفه ای داشته است .

رزیتا دغلاوی نژاد دختری قد بلند ( ۱۶۹ سانتی متر ) و خاص و منحصر به فرد و یک جنتلمن واقعی می باشد .

او دارای استایل ورزشکاری و ساعت شنی و بسیار خوش هیکل و خوش اندام می باشد .

او دارای صدا و استایل و چهره ای کاملا عروسکی و شگفت انگیز بدون هیچگونه عمل زیبایی و آرایش می باشد .

به واسطه این زیبایی ها و جذابیت های خدادادی و خارق العاده و منحصر به فرد وی توانست القاب سیندرلای ایرانی ، زیباترین و جذابترین دختر ایران و جهان بدون عمل و آرایش ، الهه زیبایی ، ملکه مد و استایل و… را از آن خود کند .

وی در سال ۱۳۴۰۲ عنوان اسطوره و ملکه زیبایی ایران و جهان را از آن خود کرد .

وی در سراسر جهان هواداران و طرفداران بسیاری دارد دختری بسیار طناز و لوند ، خوش ادا و ناز و شیرین زبان است .

وی دلبرترین و دلرباترین و پرخواستگارترین دختر جهان می باشد و به دختر عاشق کش و دلبر و دلربای ایران زمین نیز معروف است.

تخصص ها و زمینه های فعالیت های حرفه ای استاد :
1 : گفتاردرمانگر ، مشاور و روانشناس
2 : سوپر مدل جذاب و پرطرفدار و فوق حرفه ای
3 : برترین مجری کودک در حوزه بین الملل
4 : داور بین المللی شبکه جامع سلامت و هنر « شبکه جهانی یوسرن »
5 : سرپرست و کارگردان گروه کودک بین المللی فرشته مهربون « ستاره صحنه کشور »
6 : تهیه کننده / کارگردان و دستیار کارگردان
7 : ترانه سرا ، شاعر و نویسنده
8 : نمایشنامه نویس و فیلمنامه نویس
9 : منشی صحنه / طراح صحنه و لباس
10 : خواننده و مقلد صدای چندین زبانه کودک
11 : مدرس حرفه ای استایلینگ و مادلینگ در حوزه بین الملل
12 : معلم دنس و بازیگری دنس رئال
13 : ایده پرداز حرفه ای و تولید کننده محتوا
14 : مدرس کلاس های فن بیان و سخنوری، مجریگری ، دوبله ، گویندگی ، بازیگری در رده سنی کودک و نوجوان از جمله مؤسسه سینمایی و فیلمسازی راستین هنر اوج ، شرکت سینمایی هلیافیلم و مؤسسه فیلمسازی هفتمین هنر هستی
15 : تهیه کننده و برگزارکننده جنگ های شادی

16 : پژوهشگر
17 : معلم
18 : ورزشکار
19 : مربی موسیقی کودک و سازهای کوبه ای / هنرجوی موسیقی ( پیانو ، گیتار ، کیبورد ، ساکسیفون ، سازدهنی )
20 : عکاس ، فیلمبردار و تصویر بردار
21 : دیزاینر / گل آرایی و تشریفات مجالس
22 : قصه گو
23 : گوینده ، بازیگر ، مدلینگ حرفه ای تیزر های تبلیغاتی
24 : بلاگر و بیوتی بلاگر حرفه ای
25 : بازیگر تئاتر ، سینما ، تلویزیون
26 : مدیر داخلی شرکت سروا هنر « تهیه تولید و تکثیر آثار صوتی و تصویری »
27 : داور مسابقات شعر و ادبیات از جمله داور جشنواره سراسری زرین کوب و داور جشنواره بین المللی هوشنگ ابتهاج
28 : مشاور هنری پروژه
29 : دوبلور / صداپیشه عروسکی ( عضو رسمی انجمن دوبله و گویندگی ایران )
30 : عضو رسمی و اصلی انجمن بنیاد جهانی سخن گستران سبز منش و …

از جمله کتاب های فاخر و آثار منتشر شده استاد رزیتا دغلاوی نژاد :
1 : حقیقت در عین واقعیت
2 : تجسمانه یک باور
3 : ماتریالیسم دیالکتیک
4 : دروازه حقیقت
5 : فلسفه ذهن
6 : حقیقت وجود
7 : تبلور یک رویا
8 : نجابت زاییده قدرت است
9 : عشق پوشالی
10 : سلطان حکیم
11 : دفاعیه درد
12 : تلاش ، کوشش ، موفقیت
13 : فرشته کوچولو به المپیاد ریاضی میرود
14 : نخبگان قهرمان
15 : فرشته کوچولوی مودب
16 : وروجک قهرمان
17 : اعجازعلم
18 : دروازه شگفتی
19 : دانشمندان کوچک
20 : دست هایی که بوی عروسک میداد
21 : بیست و هشت بهار با کلمات
22 : نمایشنامه ملورین و جادوگر شهر اسرارآمیز
23 : فلسفه زندگی
24 : خردمندانه زیستن
25 : فلسفه وجود
26 : بازنده نهایی
27 : آوری به عنوان یک واسطه در ارتباط بین سبک های دلبستگی و دریافت استرس
28 : سیاست علم
29 : اثر بخشی بازی درمانی در مشکلات رفتاری ، حافظه کاری و اختلال نقص توجه و ADAD کودکان دبستانی
30 : جادوی علم
31 : یک جهان تلاش
32 : استمرار هدف
33 : اصول و رموز موفقیت
34 : مقیاس آزمون و خطا
35 : استنباط تحلیلی هدف
36 : فرمول تببین حقایق
37 : تحلیل بر پایه استنباط ذهن
38 : هدف بر پایه استدلال فرضی قیاسی
39 : حقیقت در بطن جامعه
40 : فقدان نبود یک فاجعه
41 : عصیان یک بلوغ
42 : آوای بی صدا
43 : جادوگر شهر راز
44 : خویشتن پنداری
45 : فرمول موفقیت
46 : اصل تکامل ذهن
47 : از ایده تا اجرا و…

از جمله ترانه های شاد و محبوب کودکانه استاد رزیتا دغلاوی نژاد《خاله فرشته مهربون》 :

1 : دستا بالا قند و عسلا
2 : باغ خانواده
3 : پاییز
4 : جشن تکلیف
5 : مخترعین کوچک
6 : قناعت
7 : دردونه عزیز من تولدت مبارک
8 : پرنسس اناستازیا « زبان انگلیسی »
9 : آلبوم لالایی های کودکانه
10 : شکوفه بهاری
11 : سوغاتی
12 : فروزن
13 : گلهای باغ ایمان
14 : بادبادکای رنگی
15 : تیتراژ تلویزیونی گمپ گلها « شبکه فارس » و…
16 : شهر نی نی ها ” در حین تولید ”
17 : آلبوم ترانه های شاد کودکانه ب مثل بهاره بهار شادی میاره « کاری مشترک از رزیتا دغلاوی نژاد و ناصر آویژه ” در حین تولید ”
18 : تیتراژ پایانی سریال تلویزیونی زیر گنبد کبود (شبکه آموزش) و …

آثار صوتی داستانی و قرآنی :
1 : نمایشنامه روخوانی بازی های قرآنی با همکاری فخرالدین علیزاده 《 اولین مبتکر بازی های قرآنی در ایران 》( جهت پخش در رادیو و شبکه قرآن و معارف سیما )
2 : نمایشنامه کتاب صوتی بچه های سال 2050 ، ماجراهای گل اندام و آقا ماشاالله ، نمایشنامه صوتی پر طلا و… با نویسندگی ، همکاری و تهیه کنندگی محمود پورشکیبایی
3 : نمایشنامه های صوتی آقا کلاغه ، خرگوش پرنده ، داستان ها و روایت هایی از امام علی (ع) با نویسندگی ، همکاری و تهیه کنندگی بهمن همتی زاده
4 : نمایشنامه های صوتی احساستو رهاش کن و بزار بره ، انسانیت و … با همکاری و تهیه کنندگی آراد کشاورز
5 : نمایشنامه موزیکال بی بی جون و فرشته کوچولوی مهربون با همکاری و تهیه کنندگی احسان نادری
6 : البوم صوتی ده تراکه احساس من نسبت به تو با همکاری و تهیه کنندگی احسان نادری
7 : آهنگ عقربه و مونولوگ عاشقانه عشق من با همکاری و تهیه کنندگی محمد تیموری
و…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل