بیوگرافی اشتفی گراف + اشتفی گراف چه تعداد عنوان گرند اسلم کسب کرده است؟

اشتفی گراف تنیسوری حرفه‌ ای و بازنشسته اهل آلمان است که در گذشته در رده اول بهترین تنیسور های سراسر جهان قرار داشت. او یکی از پرافتخارترین بازیکنان تنیس به شمار می رفته است که در کارنامه حرفه ای خود افتخارات و دستاورد های زیادی را به ثبت رسانده است.

  • برای شروع شرط بندی تنیس می توانید از این لینک کمک بگیرید.
بیوگرافی اشتفی گراف

بیوگرافی اشتفی گراف

در رابطه با بیوگرافی گراف می توان این گونه بیان کرد که اشتفانی ماریا گراف متولد 14 ژوئن 1969 در مانهایم بادن-وورتمبرگ در آلمان غربی است. او یک تنیسور حرفه‌ ای و بازنشسته از آلمان می باشد که در گذشته در رده اول بهترین تنیسور های سراسر جهان قرار داشته است.

اشتفی گراف چه تعداد عنوان گرند اسلم کسب کرده است؟

بهتر است بدانید که این تنیسور مشهور در دوران فعالیت خود یکی از پرافتخار ترین تنیسور ها به شمار می‌ رفته است که در مجموع 22 عنوان گرند اسلم در رشته تنیس فردی بانوان کسب کرده است.

اشتفی گراف در چه سال‌هایی فعالیت ورزشی داشته است؟

اشتفی در چه سال‌هایی فعالیت ورزشی داشته است؟

گراف علاقه بسیار زیادی به ورزش تنیس داشته است و این موضوع باعث شده تا او فعالیت خود را به صورت حرفه‌ ای از سال 1982 شروع کند و تا سال 1999 به صورت حرفه‌ ای در این زمینه مشغول به فعالیت بوده است.

اشتفی گراف با چه بازیکنی ازدواج کرده است؟

خیلی از طرفداران گراف تمایل دارند تا در مورد روابط شخصی او اطلاعات بیشتری را به دست آورند. در این مورد بهتر است بدانید که او در سال 2001 با آندره آگاسی، بازیکن معروف تنیس اهل ایالات متحده ازدواج کرده است.

اشتفی گراف در کدام شهر متولد شده است؟

بهتر است بدانید که این بازیکن تنیس در تاریخ 14 ژوئن 1969 در شهر مانهایم، آلمان به دنیا آمده و بزرگ شده است.

این تنیسور چه رکوردهایی دارد؟

این تنیسور چه رکوردهایی دارد؟

این تنیسور در طول دوران حرفه‌ ای خود رکورد های بسیار زیادی را در کارنامه حرفه‌ ای اش به ثبت رسانده است. در این باره می‌ توان این گونه بیان کرد که گراف تنها بازیکن تاریخ است که هر چهار تورنمنت گرند اسلم را در سه دهه مختلف از جمله (1980، 1990 و 2000) کسب کرده است.

این تنیسور چند هفته در رتبه اول جهان بوده است؟

لازم به ذکر است که این بازیکن به مدت 377 هفته که (از این تعداد، 186 هفته به صورت متوالی بوده است) در رتبه اول جهان قرار داشته است.

اشتفی گراف چند بار مدال المپیک کسب کرده است؟

اگر به رشته تنیس علاقمند هستید و فعالیت‌ های بازیکنان حرفه‌ ای این رشته را دنبال می‌ کنید، شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید گراف در طول دوران حرفه‌ ای خود یک مدال طلا در المپیک سال 1988 و یک مدال نقره در المپیک سال 1992 کسب کرده است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات