بیوگرافی امل بیوتی میکاپ آرتیست و بلاگر، همسر و کلیپ ها + امل بیوتی (Emel Jad) کیست؟

بیوگرافی امل بیوتی میکاپ آرتیست و بلاگر، همسر و کلیپ ها

بیوتی بلاگرها افرادی هستند که در صفحه های مجازی خود، لوازم آرایش و محصولات برند های مختلف را تبلیغ می کنند و با آموزش تکنیک های زیبایی و آرایشی، کاربران را مجاب می کنند تا صفحه مجازی آنها را دنبال کنند.املی جاد با نام مستعار امل بیوتی در اینستاگرام از بلاگر های بسیار مشهور و موفق است که در پیج خود مخاطبان بسیاری دارد او جزو معروف ترین بیوتی بلاگر های ایران است و 2 میلیون 600 هزار نفر دنبال کننده دارد.

نام امل جاد
سال تولد 20/06/1368
محل تولد کویت
محل زندگی کویت
حرفه -پیشه بیوتی بلاگر
همسر مهدی حقیقی

 

امل بیوتی (Emel Jad) کیست؟

امل بیوتی متولد 20 شهریور سال 1368 در کویت است. او در کویت زندگی میکند و 3 خواهر کوچک‌تر از خود دارد و علاوه‌بر زبان ایرانی به زبان عربی نیز کاملاً مسلط است او ازسن 4 سالگی در مدارس ایرانی تحصیل کرده است.. مدرک تحصیلی امل بیوتی کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی است و جالب است که در زمینه آرایشی، هیچ‌گونه دوره آرایشی را نگذرانده و هرآنچه که در صفحه اینستاگرام وی می‌بینید نتیجه تحقیق، خلاقیت و آشنایی با متدهایی است که در خانواده خود مورد استفاده قرار گرفته است. مادر و خاله وی در زمینه‌ی آرایشگری سررشته دارند و امل بیوتی با الهام از آن‌ها به این کار علاقه‌مند شده است و در آن به طور حرفه‌ای فعالیت می‌کند. البته علاقه وی به نقاشی و موسیقی در دنبال‌کردن صنعت آرایش بی‌تأثیر نبوده است.

امل بیوتی متاهل است یا مجرد؟

امل بیوتی زمانی که دانشجو بوده ، با مهدی حقیقی که در حال حاضر همسر اوست آشنا شده. مهدی حقیقی متولد سال ۱۳۶۷ است و درست مثل یک دوست، امل را در مسیر موفقیت همراهی می‌کند. امل ابتدا فکر می‌کرد با ازدواج زندگی او محدود می‌شود اما این‌گونه نشد،امل بیوتی تأثیرگذارترین فرد زندگی‌اش را نیز همسر خود می‌داند و می‌گوید وقتی زن و شوهر با هم دوست باشند هیچ مشکل حادی در زندگی به وجود نمی‌آید او در فیلمبرداری و ادیت ویدئوها حسابی به امل کمک می‌کند. امل بیوتی می‌گوید که همسرش نه تنها باعث محدودیت او در کارش نشده، بلکه بهترین مشوق اوست و همیشه کمک می‌کند تا پیشرفت کند. این زوج در حال حاضر فرزندی ندارند.

شروع بلاگری امل بیوتی

آشنایی امل بیوتی با میکاپ از زمانی شروع شد که یکی از دوستان کویتی اش از او درخواست کرد به عنوان مدل کمکش کند و نمونه کارش شود. بدون اینکه بداند چه سرنوشتی در انتظارش است و آیا قرار است این راه را ادامه دهد یا خیر، نخستین روز کاری اش را در زمینه مدلینگ گذراند. سپس به مرورزمان میکاپ آرتیست های کویتی و دیگر کشورهای خلیج از او دعوت به همکاری کردند، به همین ترتیب به مرور زمان تجربه اش در زمینه میکاپ بیشتر شد؛ بعد از گذشت یک سال از آشنایی با میکاپ و مدلینگ، اولین آرایشگری حرفه ای خودش را که ریسک بالایی هم داشت، انجام داد. او روز عروسی خواهرش، وی را میکاپ کرد و آن روز کارش آنقدر خوب بود که همه تشویقش کردند و این امر به امل انگیزه و انرژی چند برابر بخشید،امل با فعالیت در حوزه آرایشگری اسمی برای خود در کشور کویت دست‌وپا کرد. تعداد زیادی از میکاپ آرتیست‌های کویتی به امل پیشنهاد دادند که یک بیوتی بلاگر شود. امل بیوتی در ابتدا قبول نکرد و گفت که فن بیان قوی ندارد. اما یک‌سال بعد از این پیشنهادها و فعالیت در حوزه مدلینگ پیج اینستاگرام خود را افتتاح کرد و چند ویدئو آرایشی ساخت

. همان‌طور که گفته شد امل بیوتی به موزیک علاقه خاصی داشت و همین موضوع موجب شد ویدئوهای اولیه‌ی او بیشتر ماهیت چالشی داشته باشد. وی آموزش آرایش‌های خود را با موسیقی خارجی منتشر کرد و حتی چندبار خودش هم همراه با موسیقی خوانندگی کرد. شیوع بیماری کرونا موجب شد در کار مدلینگ او خلل ایجاد شود و وی با علم به عدم فعالیت تا مدت طولانی، فعالیت بلاگری خود را گسترش داد.

امل هرگز تصور نمی‌کرد یک پیج پابلیک داشته باشد و حالا پیجی در اختیار داشت که تعداد دنبال‌کننده‌هایش روز‌به‌روز بیشتر  میشد. ویدئوهای پیج رفته‌رفته نظم بیشتری به خود گرفت و امل بیوتی در سبک‌های مختلف ویدئو می‌ساخت. وی چندین‌بار ویدئو ساخت و آزمون ‌و خطا انجام داد تا به مرحله‌ی کنونی انتشار ویدئو رسید او به طور متوسط روزانه 7 الی 8ساعت در اینستاگرام حضور دارد و بقیه روز مشغول ساخت کلیپ و یا فکر کردن برای محتوایی که قرار است در اینستاگرام منتشر کند است.و در حال حاضر باتوجه به شهرت خود در زمینه حرفه خود از رقبای اصلی صدف بیوتی ،الناز گلرخ ، ملینا تاج و … است.

میکاپ ویدئوی سلام خانم

وقتی دنبال کننده های اینستاگرام امل به 10 هزار نفر رسید، او کلیپی را با آهنگ سوگند، خواننده ایرانی به نام «سلام خانم» ساخت و بازخورد خوبی گرفت. این ویدئو موجب شد امل به پیدا کردن مسیر خود در این حرفه نزدیک‌تر شود. امل بیوتی میکاپ ویدئوی «سلام خانم» را بیشتر از دیگر ویدئوهای خود دوست دارد. البته پرمخاطب‌ترین میکاپ ویدئوی او «چرا بدی» نام دارد که با آهنگ هیچکس ساخته شده است.

 

سوالات متداول

  • امل بیوتی کیست؟

از بیوتی بلاگر های معروف ایرانی تبار می باشد

  • امل بیوتی متاهل است؟

بله امل متاهل است.

  • معروف ترین کلیپ امل کدام است؟

چرا بدی با آهنگ هیچ کس

مطالب مرتبط پیشنهادی:

بیوگرافی نسیم ایرانی بیوتی بلاگر اینستاگرام، سبک زندگی و استایل و حواشی

بیوگرافی الناز گلرخ مدل و بیوتی بلاگر، سن و قد + همسرش

بیوگرافی صدف مسائلی (صدف بیوتی) بلاگر زیبایی ، قد و وزن

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل