بیوگرافی بهزاد لیتو خواننده + بيوگرافي بهزاد لیتو از زبان خودش

در ادامه به یکی از بهترین و سرشناس ترین رپرهای موسیقی زیرزمینی کشورمان یعنی بهزاد لیتو و یا همان بزی لی می پردازیم. او مدت ها است به یکی از مهمترین اشخاص رپ فارسی تبدیل شده است و موزیک های بسیار زیادی را ساخته است. باید بدانید اکثر موزیک های او توانسته تا برروی مخاطبانش تاثیر فراوانی داشته باشد اگر شما نیز می خواهید تا در ارتباط با بیوگرافی او را بدانید با ما در ادامه همراه باشید. قبل از هر چیزی شاید جنجالی ترین خبری که از او آرتیست شنیده باشید راه اندازی سایت شرط بندی باشد که ما در مقاله ای جدا این سایت را یعنی پورتوبت را مورد بررسی قرار داده ایم.

بیوگرافی بهزاد لیتو خواننده

بیوگرافی بهزاد لیتو خواننده

همان طور که قطعاً شما نیز می دانید بهزاد لیتو از معروف ترین و مشهورترین رپر ها و خواننده های موسیقی ایران به شمار می رود. او در سبک و حیطه موسیقی زیرزمینی فعالیت داشته و رپ می خواند که رپ او نیز به عنوان یکی از روان ترین و سلیس ترین و ساده ترین رپ های موجود در هیپ هاپ کشورمان می باشد که باعث شده تا مخاطبان او از رنج سنی کودک و نوجوان تا میانسال را شامل بشود.

کمتر کسی است که ایرانی باشد و علاقمندی به رپ و هیپ هاپ فارسی داشته باشد؛ اما تا کنون اسم بهزاد لیتو را نشنیده باشد. یا آهنگ های او را برای یکبار هم که شده گوش نداده باشد. چرا که همان طور که گفتیم اشعار بهزاد لیتو به نوعی فراگیر و همه گیر می باشد. می توانیم بگوییم که به هر سلیقه و هر تفکری در رپ و هیپ هاپ فارسی می خورد و این موضوع سبب شده است که تعداد هواداران و طرفداران او در کشورمان ایران به سرعت افزایش پیدا کند.

ما می توانیم تا از بهزاد لیتو به عنوان یکی از رپرهای معروف شده و شهرت یافته در دهه نود هجری شمسی یاد کنیم؛ چرا که او تقریباً از سال ۱۳۹۰ به بعد به شهرت قابل توجهی رسید و با این قدمت پایین توانسته است تا بهتر از چندین رپر قدیمی و قدمت بالای کشورمان عمل کرده و تعداد علاقه مندان و طرفدارانش بسیار بیشتر از عده ای از رپرهای قدیمی کشورمان باشد.

بهزاد لیتو در واقع اسم هنری و لقب رپی بهزاد داور پناه یکی از خوانندگان موسیقی زیرزمینی در ایران می باشد که سال ها است در عرصه رپ و هیپ هاپ در کشور و بیشتر خارج از کشور ما ایران فعالیت داشته و توانسته تا میزان قابل توجهی در کارش پیشرفت کند و در رده نفرات برتر موسیقی هیپ هاپ ایران قرار بگیرد و همکاری های بسیار زیادی را با آن‌ ها داشته باشد.

بهزاد لیتو و یا همان بزی لی که لقب دوم او می باشد متولد سال ۱۳۷۰ هجری شمسی بوده و در تاریخ پنجم اسفندماه آن سال چشم به جهان گشوده است. محل تولد بهزاد داورپناه و یا همون بهزاد لیتو در شهر اصفهان و در استان اصفهان ایران می باشد که به گفته خودش او اصالتی اصفهانی دارد چرا که پدر و مادرش نیز اصفهانی هستند.

بهزاد لیتو در واقع موسیقی را از زمان ۱۴ سالگی آغاز کرده است و در همان زمان که خیلی سن کمی داشت شروع به نوشتن شعر کرد که آرزو داشت روزی بتواند تا شعرهایش را در قالب کتاب چاپ کرده و به گوش مردم برساند. اما رفته رفته هرچه بزرگتر شد با موسیقی آشنا تر شده و سبک رپ را پسندید و با توجه به علاقه بسیار زیادی که به موسیقی داشت تصمیم گرفت تا فقط شنونده در این زمینه نباشد و به تولید محتوا نیز بپردازد. او خودش را در آینده یک نفر بسیار موفق تصور کرد که خوشبختانه تا این لحظه این تصوراتش کاملاً به تحقق پیوسته است. او اکنون از چهره‌های سرشناس و کار درست ایران می باشد که فعالیت گسترده‌ ای با بزرگان سبک رپ و هیپ هاپ در موسیقی ایران داشته است.

بيوگرافي بهزاد لیتو

بيوگرافي بهزاد لیتو از زبان خودش

در ارتباط با زندگینامه بهزاد لیتو باید بگویم که همان‌طور که جلوتر نیز توضیح دادیم او متولد کشور ایران و شهر اصفهان می باشد که سال های زیادی را در این کشور زندگی کرده است. او بعد از علاقه مندی زیاد به موسیقی در سن ۱۴ سالگی همزمان با اینکه شروع به نوشتن اشعار و ورس های رپی کرده بود متوجه شد که پدر و مادرش قصد دارند تا برای ادامه زندگی به کشور امارات و شهر دبی مهاجرت کنند.

بهزاد لیتو که در ایران دوستان بسیار زیادی داشت با شنیدن این خبر اندکی شوکه شد و با صحبت هایی که با پدرش داشت متوجه شد که به علت مشکلات کاری پدرش مجبور است تا ایران را به مقصد دبی ترک نماید بنابراین آماده مهاجرت شده و از ایران رفت.

بهزاد لیتو در کشور امارات در شهر دبی به علت بالاتر بودن امکانات و شرایط رفاهی و ارزان تر بودن قیمت ها توانسته بود به کمک پدرش اوضاع بهتری را نسبت به ایران داشته باشد و به راحتی بتواند تا به دنبال علاقه و میل قلبی خود که همان خوانندگی و موزیک زیرزمینی بود برود.

پیشرفت بزی لی در رپ فارسی

یکی از نکات مهم در ارتباط با پیشرفت بهزاد لیتو در زمینه رپ و هیپ هاپ فارسی به گفته خودش پدر و مادر هستند. چرا که آن ها از همان سنین نوجوانی بهزاد و زمانی که مشاهده کردند که فرزندشان علاقه بسیار زیادی به موسیقی و رپر شدن دارد تصمیم گرفتند تا او را برای رسیدن به مقصدش کمک کنند. آن ها تشویق ها و کمک های مالی خود توانستند تا کمک شایانی به بهزاد در صدد رسیدن به آرزوی همیشگی اش یعنی رپر شدن داشته باشند.

بهزاد لیتو نیز همیشه از پدر و مادرش به عنوان اصلی ترین عوامل موفقیت در زمینه رپ هیپ هاپ یاد می کند و همیشه عکس ها و تصاویر آن ها را به همراه خودش در صفحه های مختلفی که در فضای مجازی دارد منتشر کرده و از آن ها به نیکی یاد می کند. شما می توانید که تصاویر او به همراه پدر و مادرش را علاوه بر پیج شخصی اش در سایت اینستاگرام در سایت‌ هایی مانند یوتیوب نیز مشاهده نمایید.

دوست دختر بهزاد لیتو

دوست دختر بهزاد لیتو

صحبت های زیادی در ارتباط با روابط خصوصی بهزاد لیتو با دوست دخترش وجود داشته است که عکس‌ های زیادی نیز از او به همراه دختران مختلفی در سایت‌ های مجازی و به خصوص اینستاگرام منتشر شده و دست به دست می شود که در ارتباط با آن ها می‌خواهیم در این قسمت توضیحات مختصری بدهیم.

یکی از موضوعاتی که در ارتباط با دوست دختر بهزاد لیتو گفته می‌شود این است که به علت همکاری های زیادی که او با سوگند در زمان مجردی اش داشت صحبت ها به این سمت می رفت که بهزاد لیتو و سوگند با یکدیگر رابطه دوستانه و عاشقانه دارند. در واقع دوست پسر و دوست دختر همدیگر می باشند. اما با توجه به این که هیچ صحبتی از طرف این دو آرتیست بزرگ کشور ما در ارتباط رابطه با یکدیگر منتشر نشده است نتیجه میگیریم که آن صحبت‌ ها در حد حرف بوده و واقعیت ندارد.

یکی دیگر از افرادی که مدت ها بود او را به دوستی و رابطه عاشقانه با بهزاد لیتو نسبت می‌ دادند، نسیم پاریزه یکی از خوانندگان و تنها خواننده زن گروه بزرگ زدبازی بود. او بعد از، از هم پاشیدن گروه بیشتر با سیاوش سیجل و علیرضا جی جی کار می کرد و فعالیت های زیادی را نیز با بهزاد لیتو داشت که به همین علت عکس های زیادی از آن‌ ها در کنار یک منتشر شده بود.

یکی از آن عکس ها عکس دونفره بهزاد لیتو در کنار نسیم بود که این عکس در اثر یک شیطنت رسانه ای به عنوان اولین عکس از زمان شروع رابطه این دو آرتیست بزرگ اعلام شد. بسیار هم مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. اما هیچ صحبتی و صرف این دو آرتیست در ارتباط با این عکس نشد و خیلی واضح مشخص شد که آن دو فقط با یکدیگر ارتباط کاری داشته و هیچ گونه رابطه عاشقانه دوست دختر و دوست پسری میان آن ها برقرار نمی باشد.

همسر بهزاد لیتو چه کسی است؟

همسر بهزاد لیتو چه کسی است؟

بهزاد لیتو یکی از رپرهای معروف و دوست داشتنی است که تا کنون با افراد بسیاری عکس گرفته است اما هیچ کدام از آن ها را به عنوان همسر خود معرفی نکرده است. در واقع بهزاد مجرد است و دوست دختر هم ندارد. در گذشته به دلیل همکاری های بهزاد و سوگند گمان می کردند که این دو خواننده با هم در ارتباط هستند، اما پس از مدتی مشخص شد که روابط آن ها کاری بوده است.

پس از مدتی نسیم پاریزه به عنوان دوست دختر بهزاد معرفی شد اما این موضوع هم یک شایعه بود و آن ها ارتباطی با هم نداشتند. به طور کلی تا کنون فردی به عنوان دوست دختر او مشخص نشده است؛ اما چیزی که مشخص است، روابط بسیار زیاد بهزاد لیتو با دختران است.

زندگی نامه بهزاد لیتو

بررسی دقیق تر زندگی نامه بهزاد لیتو

همان طور که جلوتر نیز توضیح دادیم بهزاد لیتو از ۱۴ سالگی اش به همراه خانواده به شهر دبی در کشور امارات مهاجرت کرد. به گفته خود بهزاد لیتو، او در ابتدا شعرها و ورس هایی که می نوشت را برای دل خودش می نوشت و علاقه ای به انتشار آن ها و خواندن موسیقی نداشت. اما بعدها او می خواست تا آن ها را بر روی یک بیت بخواند و منتشر کند. به همین دلیل مجبور بود تا با استفاده از بیت های دانلودی مربوط به خوانندگان داخلی و خارجی موزیک هایش را بسازد. چرا که در آن زمان آهنگساز های حرفه ای به ندرت پیدا می شد و هر کسی تبحر لازم را برای ساخت بیت ها و آهنگسازی در زمینه رپ و هیپ هاپ با استفاده از نرم‌ افزارهای بیت سازی نداشت. به همین علت بازار آهنگ های دانلودی و کاور کردن کارهای مختلف به شدت داغ بود.

طبق گفته های بهزاد لیتو از کودکی به خوانندگی درعرصه هیپ هاپ علاقه مند بود و در واقع نوشتن شعر و انشا در مدرسه یکی از مهمترین علایق و کارهای او به حساب می‌آمد. او همیشه در نوشتن انشا بهترین نمره را کسب می ‌کرد به همین علت علاقه خاصی به نوشتن داشت و کم کم این علاقه سبب شد تا بهزاد به سمت نوشتن شعر و بعد از آن نوشتن ورس های رپی علاقه مند شود و به جایی برسد که در حال حاضر قرار دارد.

بهزاد لیتو در کشور امارات در شهر دبی توانست تا با یکی از بزرگان رپ فارسی که خودش نیز از فن های او بود و بسیار موزیک هایش را دنبال می کرد ملاقاتی داشته باشد. این شخص کسی نبود جز عرفان پایدار و توانست تا با ملاقات با او خیلی سریع با او رابطه دوستانه برقرار کرده و به علت قوی بودن ورس هایش باعث شد تا عرفان پایدار نیز به شدت با او حال کرده و او را به گروهش یعنی گروه پایدار دعوت کند و این گونه بود که بهزاد لیتو برای مدتی به عضویت گروه پایدار در آمد.

لیتو در گروه پایدار و همکاری های دیگر این رپر محبوب

بهزاد لیتو مدت نسبتاً کوتاهی را در عضویت با گروه پایدار باقی ماند و چندین کار جالب و شنیدنی را در آن زمان منتشر کرد که از مهمترین آن ها می توانیم به آهنگ تند میرم و توی مهر اشاره کنیم. این دو مورد از پرطرفدار ترین و پر مخاطب ترین آهنگ های ساخته شده در رفع فارسی بوده و لیتو با خواندن این آهنگ ها توانست خود را بیش از پیش در دل علاقمندان به رپ فارسی و به خصوص هواداران گروه پایدار جا کند.

حتی اگر به خاطر داشته باشید در آهنگ موزیکامون تهرانو آره که مال پایا بود و از ابتدا تا انتهای این آهنگ را پایا خوانده بود نیز بهزاد لیتو به عنوان یکی از اعضای گروه پایدار قسمتی از کارس کار را می گفت که در این آهنگ بزرگان رپ فارسی من جمله اعضای گروه پایدار، گروه تیک تاک، امیر دیوا و سامی بیگی که در آن زمان به عنوان آر اند بی خوان گروه پایدار به حساب می آمد، حضور داشتند.

بعد از مدت کوتاهی فعالیت در گروه پایدار و رسیدن به شهرت نسبی بهزاد لیتو تصمیم گرفت و گروه را ترک نماید. علت این جدایی را سخت بودن کار گروهی در گروه خوب پایدار اعلام کرده بود و به همین علت خیلی سریع از گروه جدا شد.

در ارتباط با صحبت هایی که برای دلیل جدایی بهزاد لیتو از گروه پایدار گفته شده بود و هواداران گروه و بهزاد لیتو می گفتند که او به علت مشکلات با عرفان پایدار و همین طور سینا تهم گروه را ترک کرده است. بهزاد لیتو در مصاحبه ای اعلام کرد که تو رفاقت بسیار صمیمی با عرفان‌ پایدار دارد و هر چند روز یک بار همدیگر را میبینند و تنها دلیل جدایی است گروه سخت بودن کار گروهی در موسیقی هیپ هاپ می باشد و می خواهد تا تنهایی کار کرده و نتایج بهتری به دست آورد.

همچنین او در ارتباط با مشکلاتش با سینا تهم خواننده دیگر گروه پایدار که از آهنگساز های بسیار حرفه‌ ای و کار درست این گروه نیز به شمار می‌ رود گفته بود که صحبت ها و اختلافاتی با او داشتم اما دلیل اصلی جدایی از گروه پایدار سینا تهم نمی باشد و من دلایل شخصی خودم را دارم.

بعد از جدایی از گروه پایدار بهزاد لیتو مدتی دوباره به فعالیت به صورت تنهایی کار کرد و سینگل ترک هایی را نیز منتشر کرد تا این که با سیاوش سیجل یکی از اعضای گروه بزرگ زدبازی آشنا شد. آن ها به علت تفاهم کاری که با یکدیگر داشتند تصمیم گرفتند تا در چند موزیک با هم همکاری داشته باشند و به وسیله سیجل لیتو توانست تا با علیرضا جی جی عضو دیگر گروه زدبازی آشنا شود.

بعد از آشنایی بهزاد لیتو با علیرضا جی جی اولین همکاری او با اعضای گروه زدبازی که یک ریمیکس بود و کار جالبی از آب درآمد و استارت همکاری های بعدی نیز بعد از این موزیک زده شد. بهزاد لیتو توانست تا کار های زیادی را به همراه سیجل و جی جی و نسیم پاریزه انجام دهد که بعد ها سپهر خلسه نیز با آشنایی با گروه زد بازی و همکاری با آن‌ ها، با بهزاد لیتو نیز همکاری های بسیاری را انجام داد.

آهنگ های بهزاد لیتو

آهنگ های بهزاد لیتو

در این بخش می خواهیم تا به آهنگ های قدیمی و جدید بهزاد لیتو که بسیاری از مخاطبان و طرفداران وی با آنها خاطره دارند، بپردازیم و مروری بر کارنامه کاری او داشته باشیم.

از جذاب ترین آهنگهای بهزاد لیتو که با همکاری اعضای گروه پایدار آنها را ساخته بود می‌توانیم به موزیک های توی مه، تند میرم، بیمر بنز اور بنتلی، شوگر من و ما که دیگه دادیم رفت تو رو اشاره کنیم. آهنگ ما که دیگه دادیم رفت تورو همکاری بهزاد لیتو با سوگند می باشد که درسال انتشارش به عنوان پرمخاطب ترین آهنگ سایت رادیو جوان لقب گرفت و رکورد دار ۱۲ میلیون پلی را از آن خود کرد.

بهترین آهنگ بزی لی

از بهترین آهنگ هایی هم که بهزاد لیتو با گروه زدبازی و اعضای آن خوانده بود می توانیم به آهنگ های ناب فوق العاده، تهرانو زولا، بتکون و سیاه مث برف بود؛ اشاره کنیم که به شدت مورد توجه هواداران او و گروه زد بازی قرار گرفته است.

همچنین بهزاد لیتو در آلبوم هایی از این دو گروه نیز همکاری داشته است که از مهم ترین آن ها می شود به آلبوم زاخارنامه زدبازی و همین طور آلبوم های پیر شدیم ولی بزرگ نه ۱ و ۲ و آلبوم خدافظی از عرفان اشاره کنیم. او همچنین در آلبوم 420 و یه ونتونی از وانتونز و آلبوم کلاژ از گروه تیک تاک حضور داشته است.

بهترین آهنگ بزی لی

آهنگ جدید بهزاد لیتو

از جدید ترین فعالیت ها و آهنگ هایی که بهزاد لیتو خوانده است می توانیم به موزیک تازه منتشر شده از او به نام دردسر اشاره کنیم. اولین ترک از آلبوم اتصالی خشایار اس آر می باشد و بسیار مورد توجه مخاطبانشان قرار گرفته است.

قبل از این موزیک آلبوم تخت گاز از بهزاد لیتو منتشر شده بود که در این آلبوم زیادی با او همکاری داشتند و آلبوم بسیار جالبی از آب در آمده بود این آلبوم به صورت EP بوده است که مخاطباتگن زیادی داشته است.

در ارتباط با موزیک جدید بهزاد لیتو که به زودی منتشر خواهد شد باید بگویم که این موزیک با نام شوک انتشار پیدا خواهد کرد. به گفته خود بهزاد لیتو یکی از بهترین موزیک های چند وقت اخیر خواهد بود و شما می توانید با این ترک رو از سایت رادیو جوان گوش کنید.

معرفی آلبوم های بهزاد لیتو رپر

معرفی آلبوم های بهزاد لیتو رپر

بهزاد لیتو یکی از بهترین رپرهای ایرانی است که طرفداران بسیاری دارد. این خواننده تا کنون ترک ها و آلبوم های بسیاری اجرا کرد است که در ادامه مطلب قصد معرفی این آلبوم ها را داریم.

خاکستری

آلبوم خاکستری در سال 1392 منتشر شده است. ناب، سخت می گذره، سرگرمی، پلنگ، خاکستری، دوستان هستن، میکروفونم، آدم نمی شه، چت و مست می شیم و پیش به سوی، نام ترک های موجود در این آلبوم هستند که با سرچ کردن نام هر ترک، به راحتی می توانید آن را گوش نمایید. مدت زمان ترک های آلبوم خاکستری 2 الی 5 دقیقه می باشد و علی رضا جی جی، سیجل و عرفان، جیدال و پایا در برخی از ترک های آن با بهزاد لیتو همکاری داشته اند.

بیست و سه

آلبوم بیست و سه در سال 1394 توسط بهزاد لیتو تهیه و منتشر شده است. این آلبوم دارای 10 ترک می باشد که بیست و سه، دیره یه ذره، پنگوئن، اون بالا سری، باهاتم داشم، پتک، جام خوبه، بد نشو بام، خاک و اگه من برم، نام تمام این ترک ها می باشد. مدت زمان این ترانه ها 2 تا 5 دقیقه می باشد. سپهر خلسه، و سیجل، سامانتا، عرفان و نسیم هم در اجرای بعضی از ترک های این آلبوم به بهزاد لیتو کمک کرده اند و آلبومی بسیار جذاب منتشر کرده اند.

تراپی

در ابتدا بهتر است بگوییم که این آلبوم با سپهر خلسه مشترک می باشد. آلبوم تراپی در سال 1395 تهیه شده است و 10 ترانه در آن وجود دارد. نگو مثه اونام، با تو یکی نه، از این به بعد، سامسونت، تیریپ، نوش دارو، تراولا رفت، دست فروش، اکیپم و PELASE DON’T GO تمام ترک های این آلبوم هستند. ترک ها از تاریخ 5 آذر تا 3 دی ماه سال 1395 وارد بازار شده اند و زمان آن ها از 2 دقیقه تا 4 دقیقه متغیر می باشد. آنیتا، سیاوش‌ راد، سیجل، ای‌ اف‌ ایکس، علی رضا جی‌ جی، آرتا و پوبون در ساخت این آلبوم با بهزاد لیتو همکاری کرده اند.

ستاره بازی

آلبوم ستاره بازی محصول سال 1397 می باشد و این آلبوم با علی رضا جی جی و سیجل و بهزاد لیتو مشترک می باشد. 15 ترانه در این آلبوم وجود دارد و یکی کمه چون، یه روزی می رسیم، چیزای کوچیک، زندگی سگی، پر نی حرفا و می خواد بره حتما، نام تعدادی از ترک های آن است. سامی لو، نسیم، سپهر خلسه، سهراب ام جی و آرتا، کوروش وانتونز و رها در اجرای این آلبوم همکاری زیادی داشته اند.

تخگاز

آلبوم تخگاز محصولی از سال 1399 می باشد. 7 ترک در این آلبوم وجود دارد و نام هایی چون تخگاز، میام شخص، ماماسیتا، هر جا بریم، دلت با من نی و شب جمعه دارند. تمامی ترک های این آلبوم در تاریخ 4 تیر ماه به بازار عرضه شد و کوروش و سامی لو در دو ترانه با بهزاد لیتو همکاری کرده اند.

سولد اوت

آلبوم سولد اوت در سال 1401 تولید شد، اما به دلیل اعتراضاتی که در کشور ایران به وجود آمد و اوضاع کشور نابسامان شد، او نتوانست آلبوم خود را تکیمل کند و نصفه باقی ماند. در این آلبوم فقط دو ترک وجود دارد که شل کن و تولد نام این ترک ها است. شل کن در تاریخ 10 خرداد ماه و تولد در تاریخ 4 مرداد ماه تولید شده اند. سیجل، سپهر خلسه، سهراب ام جی و علی رضا جی جی در اجرای این ترانه ها با بهزاد لیتو همکاری داشته اند.

بچه تخس

بچه تخس آلبوم بهزاد لیتو در سال 1402 می باشد که دارای 11 ترک می باشد. بچه تخس، قایق، فکرت، از بیخ و نصف راه، نام تعدادی از این ترانه ها هستند. تمام ترانه های این آلبوم در 18 اردیبهشت وارد بازار شدند به جز ترانه همه جوره هست که در 9 فروردین منتشر شد. بهزاد لیتو اوکی را به عنوان ترانه محبوب خود معرفی می کند. مدت زمان تمامی ترانه ها 3 الی 4 دقیقه می باشد. سهراب ام جی، سیجل، کچی بیتز، پوریا پوتک، پوبون، سپهر خلسه، د دان، پوریا کی و 021 کید، کنیس، سیجل و آیسم در تهیه و اجرا کردن این آلبوم به همراه بهزاد لیتو بوده اند.

حاشیه های بهزاد لیتو

جدیدترین حاشیه ای که در ارتباط با بهزاد لیتو به وجود آمده است مشکل او با علیرضا جی جی می باشد که منجر به قطع همکاری ها و فعالیت های بین آن ها شده و دیگر آن دو با یکدیگر کاری نخواهند داشت. موضوع از آنجا آغاز می شود که بهزاد لیتو در یک موزیک با آرش خواننده معروف لس آنجلسی ایران فیت داده و آهنگ مری جین را با او خوانده است که آهنگسازی این کار برعهده خشایار اس آر بوده است.

چند وقت بعد از انتشار این آهنگ جی جی در یک استوری نوشته بعضی ها جوری آهنگ می دهند که دیگر نشود با آن ها کار کرد. این موضوع را مستقیماً با لیتو منظورش بوده است که بعد از این حرکت جی جی، لیتو آهنگ دوست و دشمن را خواند و پایان رفاقتش با جی جی را اعلام نمود.

حاشیه های بهزاد لیتو

بهزاد لیتو کرونا دارد؟

بهزاد لیتو یکی از رپران معروف ایرانی مدتی قبل در یکی از کلیپ های خود مدعی شد که واکسن کرونا از نوع چینی را تزریق کرده است و از فردای آن روز علائمی مانند سردرد شدید و بدن درد عجیبی به سراغ او آمده است. هم چنین بعد از تزریق این واکسن تست کرونا داده و جوابش مثبت شده است و هم اکنون در قرنطینه به سر می ‌برد. او مدعی شده است از زمانی که واکسن کرونا را زده، کرونا گرفته است. این صحبت‌ های او درباره واکسن کرونا حواشی زیادی را به وجود آورده است.

بعد از صحبت ‌های لیتو برخی از افراد بیان کردند که او قبل از این که واکسن را تزریق کند مبتلا به ویروس کرونا شده است و حال کرونا گرفتن خود را تقصیر واکسن کرده است. در مقابل برخی از افراد دیگر بعد از صحبت های این رپر معروف در زدن واکسن کرونا تردید پیدا کرده اند.

این رپر هم اکنون ساکن کدام کشور می باشد؟

لیتو هم اکنون ساکن تورنتو کانادا می باشد. در مورد بیوگرافی این خواننده معروف باید بگوییم که او متولد سال 1370 در اصفهان می باشد . لیتو در یکی از مصاحبه های خود بیان کرده بود که اصالت اصفهانی دارد و از این که در این شهر به دنیا آمده و اصفهانی است به خود افتخار می ‌کند. لیتو از نوجوانی و زمانی که فقط چهارده سال داشت شروع به نوشتن شعر کرد و آن ها را در یک قالب کتاب چاپ کرد. هر چه که بزرگتر می شد علاقه ‌اش به موسیقی و نوشتن شعر نیز بیشتر می شده است تا جایی که متوجه شده است که استعداد خوبی در موسیقی و خوانندگی دارد و به همین دلیل فعالیت خود را در سبک رپ و هیپ هاپ آغاز می کند.

زمانی که او در این عرصه فعالیت می کرد متوجه شد که پدر و مادرش به دلیل مشکلات کاری پدرش قصد مهاجرت به دبی را دارند. در ابتدا لیتو از این خبر شوکه شده است، چرا که فعالیت خود را در کنار برخی از دوستانش به تازگی شروع کرده بود. البته زمانی که به دبی مهاجرت کردند به دلیل امکانات رفاهی بیشتر و هم چنین قیمت های ارزان تر توانست فعالیت خود را به صورت حرفه ای تر در دبی ادامه دهد. او در کنار خوانندگی به اوضاع پدرش نیز کمک می ‌کرد.

بهزاد لیتو را باید جزء کدام نسل رپ بدانیم؟

لیتو یکی از رپرهای نسل 2 به شمار می آید، البته با این که نسل جوان به شمار می ‌آید. اما در زمینه موسیقی فعالیت های زیادی تا اکنون داشته است و آهنگ های او جزو برترین آهنگ های سال اخیر با توجه به نتایج نظرسنجی مردم و مخاطبان بوده است.

بهزاد لیتو کرونا

آیا بزی لی هم سایت شرط بندی دارد؟

اگر دقت کرده باشید امروزه خیلی از شاخ های مجازی و هم چنین برخی از رپران و خوانندگان معروف ایرانی سایت شرط بندی برای خود راه اندازی کرده اند که این موضوع شامل بهزاد‌ لیتو نیز می شود. در این باره باید بگوییم سایت بهزاد لیتو Portobet نام دارد که مدتی است این سایت را راه اندازی کرده است و از این طریق توانسته ثروت بسیار زیادی را به دست آورد.

برخی از منابع معتبر بیان کردند که از زمانی که لیتو سایت شرط بندی خود را راه اندازی کرده است ثروت کلانی به دست آورده و توانسته است با این ثروت زندگی لاکچری برای خود و خانواده‌ اش به وجود آورد. از آن جایی که لیتو طرفداران بسیار زیادی دارد و هم چنین در اینستاگرام نیز فالووران زیادی دارد، خیلی از کاربران به دلیل اعتماد به این خواننده در سایت او عضو شدند و در این سایت به بازی و شرط بندی با پول هایشان پرداخته اند.

ماجرای پویان مختاری و بهزاد لیتو چه بود؟

پویان مختاری و لیتو هر دو خواننده هستند و طرفداران زیادی دارند. بهزاد لیتو اخیرا در یوتیوب فعالیت زیادی می کند و برای ساخت برخی از ویدئوهایش از پدر و مادرش نیز استفاده کرده است و هم اکنون به عنوان یک یوتیوبر فعال شناخته می شود. پویان مختاری هم در کنایه به لیتو گفته است که پدر و مادر خود را وارد یوتیوب نکنید، این چه کاری است که برخی از افراد برای رسیدن به دنبال کننده و مخاطب انجام می دهند. او در ادامه گفته بود که برای رسیدن به پول دست به هر کاری نزنید.

کنسرت های بهزاد لیتو

این خواننده از آن جایی که در زمینه موسیقی فعالیت زیادی انجام می دهد و تا اکنون آهنگ های زیادی را نیز منتشر کرده است و طرفداران زیادی هم دارد در کشورهای مختلفی تا به اکنون کنسرت برگزار کرده است که کنسرت های او با استقبال خوبی نیز مواجه شده اند. هم چنین باید افزود بعضی از کنسرت های بهزاد لیتو با همکاری برخی از خوانندگان معروف دیگر اجرا شده است؛ یا این که لیتو برخی از رپران دیگر را به کنسرت های خود دعوت کرده است تا هیجان بیشتری به کنسرت های خود بدهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کنسرت های آینده او می توانید پیج اینستاگرام بهزاد لیتو را دنبال کنید، چرا که او در پیج اینستاگرامش تمام اخبار جدید از فعالیتش را با طرفداران خود به اشتراک می گذارد. هم چنین برای مشاهده کنسرت های سال های گذشته لیتو، می ‌توانید به اینترنت و یوتیوب مراجعه کنید. چرا که قسمت هایی از کنسرت های او در شبکه ‌های مجازی و اینترنت برای علاقه‌ مندان منتشر شده است.

 بهزاد لیتو و آرش

فیت بهزاد لیتو و آرش

یکی از مهم ترین و بهترین همکاری هایی که تا به اکنون بهزاد لیتو داشته است، همکاریش با آرش لباف بوده است. آرش از خوانندگان معروف و بین المللی است و طرفداران بسیار زیادی نیز دارد. زمانی که آهنگ مشترک از این دو خواننده به نام مری جین منتشر شد، در مدت زمان کمی توانست در شبکه های اجتماعی ترند شود. اگر تمایل به دانلود این آهنگ دارید، می توانید این آهنگ را به راحتی از اینترنت دانلود کنید، چرا که در اینترنت برخی از سایت ‌ها لینک دانلود آهنگ مری جین را در صفحه خود برای علاقه مندان و کاربران قرار داده ‌اند.

بهزاد در چه سالی ایران را ترک کرد؟

لیتو در زمان جوانی و هنگامی که تازه شروع به فعالیت در زمینه خوانندگی و موسیقی کرده بود به دلیل کار پدرش به همراه خانواده اش از ایران مهاجرت کردند و ساکن دبی شدند. البته باید افزود که سال هاست که بهزاد لیتو از دبی نیز مهاجرت کرده است و هم اکنون ساکن کانادا است.

هم چنین بهزاد لیتو در یکی از مصاحبه های خود بیان کرده بود از این که از ایران مهاجرت کرده است بسیار خوشحال است. دلیل آن را هم این گونه بیان کرد که در کشورهای خارجی پیشرفت و امکانات بیشتری برای خوانندگان وجود دارد. او هم چنین در ادامه افزود که اگر از کشور ایران مهاجرت نمی کرده است شاید تا به این اندازه در زمینه خوانندگی و موسیقی پیشرفت نمی کرده و به این شهرت و معروفیت نمی رسیده است.

5 آهنگ برتر بهزاد لیتو

5 آهنگ برتر بهزاد لیتو 

بهزاد داورپناه که با نام بهزاد لیتو شناخته می‌شود خواننده و ترانه‌ نویس سبک رپ فارسی و هیپ هاپ اهل ایران و ساکن تورنتو کانادا است. او نخست با عضویت در گروه پایدار شناخته شد. این خواننده جوان و با استعداد  تا به اکنون 6 آلبوم و تک آهنگ های زیادی منتشر کرده است در این مطلب شما را با ۵ تا از آهنگ های او که جزو بهترین آهنگ های محسوب می شود بیشتر آشنا می کنیم.

خاکستری 

آهنگ خاکستری که از آلبوم به همین نام که در سال 1393 منتشر شده است. این آهنگ از بهزاد جزو بهترین آهنگ های او می باشد که هواداران و طرفداران از این آهنگ استقبال زیادی کردند. خاکستری اولین آلبوم رسمی بهزاد لیتو است که به صورت ال پی می باشد. این آلبوم به همراهی آرتیست های بزرگ و نامداری از جمله عرفان پایدار و علیرضا جی جی ساخته شده است. از سایر آرتیست های مهمان این آلبوم می توانیم به سیجل، پایا و جیدال اشاره کنیم. متن تمام قطعات توسط تیم موزتکست تهیه و تدوین شده و در اختیار شما قرار گرفته است. 

پیدات نکردم

این آهنگ زیبا و جذاب در تاریخ ۲۱ تیرماه سال ۱۳۹۶ به انتشار رسیده است آهنگ پیدات نکردم جزو آهنگ های پرطرفدار و جذاب بهزاد می باشد او با انتشار این آهنگ توانست به محبوبیت و شهرت بیشتری برسد این آهنگ مورد توجه مخاطبین بیشتری قرار گرفت و در دانلود این آهنگ رکورد جدیدی را به نام خود به ثبت رسانده است. متن این آهنگ بسیار زیبا و جذاب و شنیدنی است برای دانلود این آهنگ می توانید در سایت های مختلف آهنگ های بهزاد لیتو را دانلود نمایید و از شنیدن آنها لذت ببرید. 

تو مشتم 

آهنگ تو مشتم که با همکاری علیرضا جی جی و بهزاد لیتو و سیجل و وانتونز خوانده شده است جزو بهترین و محبوب ترین اهنگ های این خواننده جوان می باشد. این آهنگ با همکاری بهترین  هنرمندان موسیقی رپ همراه بوده که توانسته رکورد های دانلود را در مدتی به خود اختصاص دهد این آهنگ زیبا و شنیدنی را می توانید در سایت های معتبر به صورت دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ دانلود کنید. این آهنگ بسیار جذاب و پر مفهوم است این آهنگ هم جزو بهترین آهنگ های بهزاد محسوب می‌شود شما علاقه مندان برای شنیدن این اهنگ جذاب می توانید از گوگل دانلود کنید یا آن را از یوتیوب بشنوید. 

عجب چیزی 

آهنگ عجب چیزی بهزاد لیتو، سپهر خلسه و علیرضا جی جی و سیجل دومین همکاری این گروه با هم است که توانست جزو بهترین آهنگ های رپ قرار بگیرد و با استقبال بی نظیر مخاطبین این موسیقی قرار گرفت. آهنگ عجب چیزی ششمین آهنگ از آلبوم ستاره بازی و دومین همکاری گروه جی لی سیج با سپهر خلسه در این آلبوم عجب چیزی قرار دارد. گذشته نشان  داده که همکاری این ۴ خواننده و رپر محبوب شنیدنی و جذاب بوده است.

دوست و دشمن 

لیتو آهنگ دوست و دشمن را با همکاری زخمی که از خوانندگان معروف و محبوب موسیقی رپ است خوانده است بعد از انتشار این آهنگ که با استقبال بی نظیر هواداران روبرو شد توانست طرفداران بیشتری را جذب نماید و خیلی از افراد معروف هم او را بشناسند. شما هواداران و طرفداران بهزاد لیتو برای شنیدن این آهنگ می توانید آن را از سایت های معتبر دانلود کنید و از شنیدن این آهنگ لذت ببرید. 

بهزاد لیتو و سردار آزمون

بهزاد لیتو و سردار آزمون

در پی انتقاد سردار آزمون از واکنش عجیب امیر تتلو نسبت به مرگ دردناک آتنا اصلانی، و در پی انتقاد سردار آزمون خواننده مذکور پست های توهین آمیزی را علیه ستاره تیم ملی منتشر کرد و آشکارا او را بی‌غیرت خواند. آزمون هم در واکنش به حملات مجازی تتلو و طرفدارانش تنها به انتشار یک عکس هدفمند در اینستاگرام بسنده کرد. او در این عکس در حالی که کنار بهزاد لیتو، رپر مطرح زیرزمینی که از قضا تتلو و طرفدارانش اصلاً رابطه خوبی با او ندارند ایستاد و با انگشت اشاره و لبخندی موزیانه آنان را به سکوت دعوت کرد.

دانلود آهنگ بهزاد لیتو

برای دانلود آهنگ های بهزاد لیتو می توانید به سایت های معتبر مراجعه کنید و این آهنگ های جذاب و شنیدنی را دانلود نمایید البته بیشتر آهنگ های بهزاد لیتو در یوتیوب هم منتشر شده اند. شما علاقه مندان و طرفداران این خواننده جوان می‌ توانید در اپلیکیشن های مختلف آهنگ های او را دانلود کنید همچنین بسیاری از کانال های تلگرام که می توان از آن ها درخواست آهنگ کرد را هم می توان دانلود کنید و از شنیدن این آهنگ های جذاب و با معنی لذت ببرید. اگر شما علاقه مندان و طرفداران این خواننده اطلاعات  بیشتری از زندگینامه و بیوگرافی می‌ خواهید می‌ توانید با سرچ بهزاد لیتو ویکی‌ پدیا در گوگل اطلاعات کاملی کسب نمایید. 

لایو بهزاد لیتو

بهزاد لیتو هم مانند اکثر خوانندگان و هنرمندان معروف لایو های مشترک زیادی را در اینستاگرام برگزار کرده است. اکثر لایو هایی که برگزار می‌کند به صورت مشترک با خوانندگان رپ می باشد او هم جزو کسانی است که به فضای مجازی علاقه زیادی دارد و در اینستاگرام خیلی فعال می باشد او لایوهای زیادی می گذارد و جزو خوانندگان جوانی است که بیشتر طرفداران او نوجوانان می باشند برای همین هم او لایو های زیادی می گذارد.

بهزاد لیتو و سیجل

بهزاد لیتو و سیجل آهنگ های بسیار زیادی با همکاری و به صورت مشترک منتشر کرده‌اند که بهترین آهنگ ها ترک دل می باشد یکی از آهنگ هایی که خیلی هم مورد علاقه طرفداران بهزاد لیتو و سیجل قرار گرفته آهنگ شهرت می باشد. آن ها چند آهنگ دیگر هم به صورت مشترک منتشر کرده اند که در ادامه این مطلب به معرفی  آن ها خواهیم پرداخت آهنگ بترکون و زندگی سگی هم جزو پر دانلودترین آهنگ های این دو خواننده می باشد. این آهنگ های زیبا و شنیدنی را می توانید از سایت ها و هم چنین در اپلیکیشن های مختلف دانلود کنید. 

بهزاد لیتو و سیجل

ورزش مورد علاقه این رپر 

ورزش مورد علاقه این رپر معروف فوتبال می‌باشد او با بازیکنان زیادی در ایران می باشد دوست می باشد  یکی از دوستان صمیمی او در فوتبال سردار آزمون می‌باشد که با یکدیگر در ارتباط هستند. 

مصاحبه بهزاد لیتو

در سال ۲۰۱۴ بهزاد لیتو در برنامه مستند زدبازی که توسط اردشیر احمدی تهیه و تولید شده‌ بود شرکت کرد و در مورد این گروه صحبت‌ هایی انجام داد. در سال ۲۰۱۵ هم بهزاد لیتو مصاحبه‌ای با یورونیوز داشت و در مورد وضعیت خود و همین‌طور رپ فارسی به گفتگو پرداخت داشت. در سال ۲۰۱۷ بهزاد لیتو در مستندی درباره خودش به اسم باور حضور پیدا کرد، این مستند از سایت رادیو جوان انتشار پیدا کرد.

بلور بنفش برنامه تخصصی موسیقی بی‌ بی‌ سی فارسی ساخته بهزاد بلور یک قسمت خود را در نوامبر ۲۰۱۸ به بهزاد لیتو اختصاص داد. برنامه‌ های تلویزیونی مختلف دیگری در زمینه موسیقی نیز در شبکه‌ های  فارسی ۱، و من و تو لیتو را موضوع خود قرار داده‌اند. 

بهزاد لیتو چه همکاری هایی در دوران خود داشته است؟

بهزاد لیتو چه همکاری هایی در دوران خود داشته است؟

بهزاد لیتو رپر بسیار فعالی است و ترانه های بسیاری اجرا کرده است. او با بسیاری از خوانندگان رابطه خوبی دارد و به همراه آن ها فیت های بسیار جذابی داده است که باعث رضایت کاربران و مخاطبان شده است. در ادامه قصد داریم در مورد چند همکاری او صحبت کنیم.

گروه پایدار

در ابتدای کار، بهزاد در گروه پایدار قرار داشت و توانست ترک های بسیار جذابی را اجرا کند. تند می رم و توی مهر نام این ترانه ها می باشد. او مدتی در این گروه حضور داشت و با همکاری آن ها ترک های شنیدنی ای را اجرا می کرد؛ اما پس از مدتی تصمیم به ترک این گروه گرفت و علت آن را سخت بودن کار گروهی اعلام کرد. اهنگ بهزاد لیتو همینطوری را دانلود کرده و گوش نمایید زیرا افراد بسیاری از این ترانه رضایت داشته اند.

آرش

آرش یک خواننده بین المللی است و طرفداران بی شماری دارد و یکی از مهم ترین همکاری های بهزاد لیتو، با این فرد بوده است. مری جین نام آهنگ مشترک لیتو و آرش بود که به سرعت منتشر و در بین مردم محبوب شد. این ترانه را می توان از سایت های معتبر موسیقی دانلود کرد. در یوتیوب بهزاد نیز این ترانه وجود دارد و مخاطبان به راحتی می توانند به آن دسترسی داشته باشند.

سیجل

سیجل و بهزاد لیتو تا کنون ترانه های بسیاری را با هم اجرا کرده اند و همیشه این ترانه ها مورد استقبال قرار می گیرند. ترانه دل از معروف ترین همکاری های این دو خواننده می باشد و به صورت گسترده ای منتشر شد. بترکون و زندگی سگی نیز از دیگر کارهای مشترک لیتو و سیجل است. می توانید به اینترنت مراجعه نمایید و ترانه های مشترک آن ها را به دست آورید.

یوتیوب بهزاد لیتو

یوتیوب یکی از اپلیکیشن های مورد علاقه اکثر خوانندگان و سلبریتی های معروف می باشد چون در این برنامه محدودیت زمانی برای بارگذاری ویدیو ها وجود ندارد اکثر خوانندگان کلیپ های خود را در این  برنامه بارگذاری می‌ کنند. یلی از هواداران برای دیدن کامل کلیپ ویدیو های خوانندگان به یوتیوب مراجعه می‌کند هرچند در ایران فیلتر است ولی با استفاده از فیلترشکن خیلی راحت می توان وارد این برنامه شد. 

این رپر چه کلیپ هایی در یوتیوب خود ریلیز کرده است؟

این رپر چه کلیپ هایی در یوتیوب خود ریلیز کرده است؟

پوتیوب که به عنوان یکی از منابع درآمد بهزاد لیتو تبدیل شده است، فعالیت زیادی در آن انجام می شود. بهزاد کلیپ های مختلفی را در یوتیوب خود قرار می دهد. او ریلزهای مختلفی را ایجاد می کند و در کانال خود قرار می دهد. می توانید به یوتیوب او مراجعه نمایید و این ویدئوها را تماشا کنید. بهزاد لیتو نصف راه را در کانال خود قرار داده و بازدید بالایی دریافت کرده است.

کلاب هاوس بهزاد لیتو

کلاب هاوس یکی دیگر از نرم‌افزارهای جدید در فضای مجازی می باشد که مورد استقبال خیلی از سلبریتی ها و افراد معروف قرار گرفته که تعداد زیادی از سلبریتی ها و افراد معروف در این  شبکه اجتماعی توانسته اند با مخاطبین خود ارتباط برقرار کنند. بهزاد لیتو هم توانسته با استفاده از کلاب هاوس با هواداران و مخاطبین خود ارتباط مستقیم برقرار کند و از نظرات و پیشنهادات آن ها استفاده کند.

نگاهی به چالش بهزاد لیتو و فرشاد سایلنت

نگاهی به چالش بهزاد لیتو و فرشاد سایلنت

فرشاد سایلنت یکی از یوتیوبرهای پر طرفدار است. او به همراه لیتو تا کنون چندین چالش را اجرا کرده اند و توانسته اند رضایت مخاطبان خود را به دست آورند. این افراد کلیپ ها و ویدئوهای مختلفی را با همکاری یک دیگر تهیه کرده اند که تمامی ویدئوها در یوتیوب این دو یوتیوبر موجود و قابل دسترسی می باشد. دانلود آهنگ جدید بهزاد لیتو کرونا ویروس را از طریق سایت های موسیقی انجام دهید.

بررسی اعضای خانواده بهزاد لیتو

بررسی اعضای خانواده بهزاد لیتو

بهزاد لیتو رابطه بسیار خوبی با خانواده اش دارد. او به تنهایی زندگی می کند اما همیشه به خانواده اش سر می زند و سعی می کند که وقت های خالی خود را در کنار خانواده اش سپری کند. در ادامه به معرفی خانواده او می پردازیم.

خواهر

بهزاد لیتو یک خواهر به نام نیکی دارد. او رابطه بسیار خوبی با خواهر خود دارد و در هر لحظه حامی و پشتیبان او است. در برخی از تصاویر لیتو، نیکی نیز حضور دارد. بهزاد و نیکی تفریحات زیادی با یک دیگر انجام داده و وقت زیادی را با هم سپری می کنند. می توانید عکس خواهر لیتو را در اینترنت مشاهده نمایید.

پدر

اطلاعات زیادی در مورد پدر بهزاد لیتو در دسترس نمی باشد. اما آن ها رابطه بسیار خوبی با یک دیگر دارند و در برخی از ویدئوهای بهزاد، جناب داور پناه هم حضور دارند. او مردی حدودا 50 ساله است که همیشه در کارهای بهزاد، او را حمایت کرده است. اطلاعات بیش تری در مورد خانواده لیتو در دست نمی باشد و این خواننده تاکنون اطلاعاتی از آن ها را منتشر نکرده است. بهزاد لیتو قد بلندی دارد و تقریبا با پدرش هم قد می باشد.

درگیری بهزاد لیتو و سعید گنجی

سعید گنجی یکی از دوستان صمیمی امیر تتلو است و در پی حواشی مختلفی که برای تتلو به وجود آمده بود، لیتو نیز صحبت هایی در مورد تتلو زده بود که در ادامه این ماجرا، سعید گنجی از تتلو دفاع کرد و با لیتو درگیر شد. او لیتو و برخی دیگر از افرادی که به تتلو توهین و یا فحاشی کرده بودند را به دعوای فیزیکی دعوت کرد. تمامی ویدئوهای مربوطه را در یوتیوب لیتو مشاهده کنید.

سوالات متداول

  1. لیتو چند سال سن دارد؟!

    او متولد اسفند سال 1370 است و 29 سال سن دارد.

  2. سایت شرط بندی لیتو چیست؟!

    اسم سایت شرط بندی لیتو پورتوبت نام دارد که لینک آن در بیو پیج اینستاگرامش قرار داده شده است.

  3. ورزش مورد علاقه این رپر چیست؟

    فوتبال اصلی ترین و محبوب ترین ورزش مورد نظر این رپر است.

5/5 – (2 امتیاز)

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات