بیوگرافی تاکویا ترادا + گروه کراس جین

بیوگرافی تاکویا ترادا را می توانید در این مطلب که در سایت بزرگ مجله شانس می باشد مشاهده و مطالعه بفرمایید. تاکویا ترادا هنرمند ژاپنی است. او در تاریخ ۱۸ مارس ۱۹۹۲ در شهر شیزوئوکا، ژاپن متولد شد. تاکویا به عنوان عضو گروه موسیقی ژاپنی کراس جین شناخته می‌شود. کراس جین یک گروه پسرانه بین‌المللی است که در سال ۲۰۱۲ تشکیل شد و اعضای آن از ژاپن، کره‌ جنوبی و چین هستند. تاکویا نیز عضو ژاپنی این گروه است.

کراس جین در بین طرفداران به خاطر موسیقی پاپ و الکترونیکی خود شناخته شده‌اند. به علاوه تاکویا تجربهٔ بازیگری نیز داشته است و در چندین سریال تلویزیونی و فیلم ژاپنی حضور داشته است. او همچنین در برنامه‌های تلویزیونی و رئالیتی شو شرکت کرده و به عنوان یک شخصیت محبوب در صنعت سرگرمی ژاپن شناخته می‌ شود. تاکویا ترادا با استعداد و ظاهر جذاب خود مورد توجه بسیاری از طرفداران در ژاپن و سراسر جهان قرار گرفته است.

بیوگرافی تاکویا ترادا

تاکویا به عنوان رقصنده و خوانندهٔ اصلی گروه کراس جین شناخته می‌ شود. صدای قوی و قابل توجه او در اجرای آهنگ‌ های گروه، به همراه توانایی‌ های رقص برجسته، او را به یکی از عضو های محبوب کراس جین تبدیل کرده است. تاکویا علاوه بر فعالیت های گروهی به صورت سولو نیز فعالیت دارد. او در سال ۲۰۱۷ آهنگ Starlight را به همراه هنرمند ژاپنی Ryohei منتشر کرد.

این آهنگ در بین طرفداران مورد استقبال قرار گرفت. علاوه بر فعالیت در صنعت موسیقی، تاکویا در برنامه‌های تلویزیونی نیز حضور داشته است. او با ظاهر خوش‌فرم و شخصیت دوست‌ داشتنی، توانسته است جایگاه خود را در صنعت سرگرمی ژاپن برجسته کند. تاکویا ترادا با استعداد و هنرمندی‌ زیاد، به یکی از هنرمندان محبوب و موفق در صنعت سرگرمی ژاپن تبدیل شده است و همچنان در فعالیت‌های هنری خود پیشرفت می‌ کند.

نام و نام خانوادگی تاکویا ترادا
تاریخ تولد 18 مارس 1992
محل تولد شیزوئوکا، ژاپن
شغل خواننده
بیوگرافی تاکویا ترادا

گروه کراس جین

کراس جین یک گروه پسرانه بین‌المللی است که در سال ۲۰۱۲ تشکیل شد. اعضای این گروه از ژاپن، کره‌ جنوبی و چین هستند. اعضای این گروه تاکویا ترادا، شین وون هو، سنگمین، یانگ سئوک و سیانگ. کراس جین با موسیقی پاپ و الکترونیکی خود شناخته شده است. آهنگ‌ها و رقص‌ های آن‌ ها با اجرا های پویا و متنوع، صدای قوی و ظاهر جذاب اعضا، مورد توجه بسیاری از طرفداران قرار گرفت.

گروه کراس جین در طول دوران فعالیتشان، آلبوم‌ های متعددی را منتشر کرده‌ اند. برخی از آهنگ‌ های محبوب آن‌ها شاملLa-Di Da-Di ،Amazing -Bad Lady و Black or White هستند. علاوه بر آن اعضای کراس جین در فعالیت‌ های فردی خود نیز مشغول بوده‌ اند. برخی از اعضا در صنعت بازیگری و مدلینگ نیز فعالیت کرده‌اند. گروه کراس جین با صداهای قوی و استعدادهای متنوع، به یکی از گروه‌های محبوب در صنعت سرگرمی بین‌ المللی تبدیل شده‌ اند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل