بیوگرافی تولگا ساریتاش بازیگر ترکی، شهرت و روابط و بهترین فیلم ها + تولگاساریتاش (Tolga Sarıtaş) کیست؟

بیوگرافی تولگا ساریتاش بازیگر ترکی، شهرت و روابط و بهترین فیلم ها

تولگا ساریتاش یکی از بازیگران مشهور ترکی است که در ایران هم طرفدران زیادی دارد وی با بازی در سریال حریم سلطان در بین ایرانیان شناخته شد و خیلی زود به شهرت جهانی رسید و اکنون با بازی در سریال بابا دوباره بر سر زبان ها افتاده است در این مقاله به شرح بیوگرافی و ناگفته های زندگی شخصی این بازیگر و تصاویر او می پردازیم .

نام و نام خانوادگی تولگا ساریتاش
محل تولد استانبول ترکیه
سال تولد 20 مه 1991
حرفه بازیگر و مدل ترک
قد 177 سانتی متر

تولگاساریتاش (Tolga Sarıtaş) کیست؟

تولگا ساریتاش در 20 مه سال 1991 درر استانبول کشور ترکیه به دنیا آمد و اکنون یکی از بازیگرا خوش سیما و با استعداد این کشور محسوب می شود و در ایران هم طرفداران زیادی دارد . تولگا در رشته تئاتر تا مقطع لیسانس در دانشگاه دولتی استانبول تحصیل نموده است و کار خود را در ابتدا با نقش آفرینی در تئاتر آغاز نمود. بعد از شروع سریال حریم سلطان او برای یکی از نقش های این سریال  تست داد و قبول شد و در نقش جهانگیر شاهزاده بازی نمود و بابازی در این سریال برای اولین بار دیده شد و بعد ها بابازی در سریال دختران آفتاب در نقش مقابل هانده ارچل به شهرت جهانی دست یافت. او در یک خانواده متوسط به دنیا آمده است و یک برادر و خواهر بزرگتر نیز دارد به گفته خودش در کودکی و نوجوانی علاقه داشته تا کار های جدید یاد بگیرد و مدتی را شاگرد یک مبلساز بوده است وی در مدرسه جزو شاگردان باهوش بوده است و دردانشگاه نیز از افراد موفق محسوب می شده  است .

 

رسیدن به شهرت و بازی در سریال و فیلم

تولگا قبل از بازی در سریال حریم سلطان در یک فیلم و سریال بازی کرده بود که موفقیت زیادی به دست نیاورده بود و با بازی در حریم سلطان جرقه موفقیت او زده شده است وی تا کنون در فیلم و سریال های زیادی بازی کرده است که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم نمود

فیلم های تولگاساریتاش

  • بانه کارا
  • تنهایی در قلعه
  • پسر بد

 

سریال های تولگاساریتاش

  • پیش از ححد نرو
  • خیابان های پشتی
  • روزی روزگاری
  • حریم سلطان
  • 20 دقیقه
  • اسم من گل تپه است
  • دختران آفتاب
  • قفقاز بزرگ تبعید
  • قول
  • فرهاد و شیرین
  • بابا

موسیقی در زندگی تولگا ساریتاش

تولگا از زمان کودکی به یادگیری ساز باغلاما پرداخته است و در بزرگسالی به نواختن گیتار و ساز درام پرداخته است و به گفته خودش از این راه درآمد داشته او صدای خوبی دارد اما فقط در جمع های دوستانه می خواند وی در بین هنرمندان دنیای خوانندگی و موسیقی به سبک راک علاقه دارد و طرفدار گروه های راکی مثل coldplay ,  black keys می باشد .

 

مدلینگ و تبلیغات

تولگا به خاطر ظاهر خوب وهیکل متناسبی که دارد در میان دختران بسیار معروف است همین جذابیت او توجه شرکت های تبلیغاتی را بخود جلب کرد و باعث شد او اولین تبلیغ خود را در سال 2017 با تبلیغ خمیر دندان اورال بی انجام دهد موفقیت این تبلیغ باعث شد موجی از پیشنهادات تبلیغاتی به سمت او روانه شود وی در تبلیغات برند های مشهوری مانند نوشابه پپسی و چای ترک و … حضور یافته است .

 

روابط عاشقانه و همسر تولگا ساریتاش

تولگا تا بحال روابط عاشقانه زیادی نداشته است او اکنون به مدت 4 سال  است که با یک طراح مد به نام زینب مایروک در رابطه است و به نظر می رسد این دو قصد ازدواج با یکدیگر را دارند. در سال 2014 خبر رابطه تولگا ساریتاش و آیبوکه اپوسات منتشر گردید که بعد از مدتی توسط این دو بازیگر تکذیب شد واعلام شد رابطه ان ها دوستانه می باشد .

رابطه تولگا ساریتاش با هانده ارچل

تولگا ساریتاش و هانده ارچل یکی از مشهور ترین بازیگران ترک بر سر فیلم برداری سریال دختران افتاب بایکدیگر آشنا شدند و در سال 2015 اعلام کردند که با یکدیگر در رابطه هستند اما این رابطه مدت کمی دوام داشت و در نهایت به جدایی کشیده شد .

جوایز و موفقیت های تولگا ساریتاش

تولگا ساریتاش از زمان فعالیت خود تا کنون توانسته موفقیت های زیاید به دست بیاورد او در کار خود بسیار جدی است و تمام تلاش خود را می کند تا بهترین باشد و شعار معروف این است که مرا با کارم بشناسید نه چهره ام وی در سال 2015 کاندید بهترین بازیگر مرد شد و در سال 2017 موفق به بدن جایزه بهترین بازیگر مرد شد و سال بعد از آن جایزه پروانه طلایی را به عنوان بهترین بازیگر به دست آورد و ی در سال 2018 جایزه گلدن پالم را به دست آورد و در سال 2019و 2020 به عنوان بهترین بازیگر مرد سال معرفی شد و در سال 2022 برای بازی در سریال قول نامزد دریافت جایزه امی گردید .

سوالات متداول

  • قد تولگا ساریتاش چقدر است ؟

قد وی 177 سانتی متر می باشد

  • سریال جدید تولگا ساریتاش چه نام دارد ؟

آخرین سریالی که او در آن نقش آفرینی کرده است سریال ((بابا)) می باشد

  • همسر تولگا ساریتاش کیست ؟

او اکنون یا طراح مد زینب مایروک در ارتباط است

 

 

بیوگرافی بازیگر های ترکی دیگر:

بیوگرافی فحریه اوجن بازیگر ترک و همسرش بوراک، سن و قد و عمل زیبایی

بیوگرافی نسلیهان آتاگول بازیگر ترکیه ای، حواشی و همسر و فیلم ها

بیوگرافی آیتاچ شاشماز بازیگر، زندگی شخصی و رابطه با جمره بایسل

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل