بیوگرافی تونی فرگوسن بوکسور امریکایی و همسرش، مبارزات و شکست ها

بیوگرافی تونی فرگوسن بوکسور امریکایی و همسرش، مبارزات و شکست ها

تونی فرگوسن یکی از مشهور ترین مبارزان ورزش هنر های رزی ترکیبی اهل کشور آمریکا می باشد وی از سال 2007 تا کنون در این رشته فعالیت می کند و موفقیت های زیادی به دست آورده است و در میان طرفدارانش به لولوخرخره و یا ال کوکویی مشهور است اگر می خواهید با زندگینامه این ورزشکار مشهور بیشتر آشناا شوید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید .

نام  و نام خانوادگی آنتونی فرگوسن
سال تولد 12 فوریه 1984
محل تولد کالیفرنیا آمریکا
حرفه مبارز هنر های رزمی ترکیبی

تونی فرگوسن (Tony Ferguson) کیست؟

تونی فرگوسن در 12 فوریه 1984 در کالیفرنیا ایالات متحده به دنیا آمد وی از سال 2007 تا کنون در رشته هنر های رزمی ترکیبی فعالیت می کند و یکی از بهترین مبارزان جهان است که افتخارات زیادی به دست آورده است .او در حال حاضر در بخش سبک وزن برای ufc مبارزه می کند وی بعد از اینکه در سال 2008 فعالیت خود را آغاز نمود در سال 2011 به قهرمانی یو اف سی رسید و در سال 2017 موفق به کسب کمربند قهرمانی موقت سبک وزن یو اف سی شد وی در مجموع در 32 مبارزه تا کنون شرکت نموده است که 25 بار آن را برده است و 12 بار نیز حریف را ناک اوت کرده است فرگوسن تنها یک بار ناک اوت شده است .

عکس های تونی فرگوسن را در کجا ببینم ؟

اگر علاقمند هستید تا تصاویر این ورزشکار را مشاهده کنید می توانید با سرچ نام او در گوگل در قسمت تصاویر عکس های این ورزشکار را مشاهده کنید و یا در اینستاگرام با دنبال کردن پیج های ورزشی عکس های این مبارز را مشاهده نمایید .

مبارزات تونی فرگوسن را در کجا مشاهده کنیم ؟

برای دیدن مبارزات این ورزشکار می توانید نام او را در یوتیوب سرچ کنید تا مبارزات او برای شما به نمایش در بیاید و یا با دنبال کردن کانال های ورزشی در تلگرام فیلم مسابقات او را مشاهده کنید .

 

مبارزه تونی فرگوسن با حبیب نورماگومدوف

حبیب یکی از قوی ترین مبارزان ورزش mma می باشد که اهل کشور روسیه می باشد قرار بر این بود که وی با تونی فرگوسن در 18 آوریل مسابقه داشته باشد و حتی دیدار اولیه و رجز خوانی های این دو مبارز نیز انجام شد اما بخاطر مبتلا شدن حبیب به کوید 19 این مسابقه لغو شد و یک مبارز دیگر جایگزین حبیب شد .

مبارزه تونی فرگوسن با کانر مک گور

کانر مک گور و تونی فرگوسن هر دو از مبارزان بسیار مشهور یو اف سی هستند که افتخارات زیادی به دست آورده اند تا کنون این دو مبارز با یکدیگر بخاطر اختلاف وزنی مسابقه ای نداشته اند اما اخبار ورزشی خبر از آن می دهد که این دو قهرمان در 26 آذر به مصاف یکدیگر خواهند رفت این خبر  هیجان زیادی را در بین طرفداران این دو به وجود آورده و همه بی صبرانه منتظر این مسابقه و مبارزه هستند .

مبارزه تونی فرگوسن با بابی گارن

متاسفانه تونی فرگوسن در مسابقات اخیر خود خوب ظاهر نشده است و در 4 بازی اخیر خود شکست خورد است او به زودی به مصاف بابی گارن که او نیز عضو سازمان یو اف سی است می رود بابی گارن دو سال پس از فرگوسن به یو اف سی پیوست و در 29 بازی خود 14 باخت داشته است فرگوسن قصد دارد تا در این مبارزه شکست های قبلی را جبران کرده و جایگاه خود را به دست بیاورد .

 

شکست های تونی فرگوسن

تونی فرگوسن تا به حال در 32 مبارزه شرکت نموده است که در 25 مبارزه موفق به پیروزی شده ودر 7 مسابقه باخته است او در برابر افرادی چون چالز اولیویرا ، جاستین گیج و نیت دیاز مجبور به قبول باخت شده است .

همسر تونی فرگوسن کیست ؟

تونی علاقه ای به صحبت در مورد زندگی شخصی و خصوصی خود ندارد و اطلاعاتی از وی در این مورد موجود نمی باشد او همه تمرکز خود را بر روی مسابقات می گذارد و کمتر به حواشی اهمییت می دهد .

اینستاگرام تونی فرگوسن

تونی در اینستاگرام پیج دارد و اخبار مبارزات او در این پیج گذاشته می شود برای دنبال کردن پیج او و دیدن تصاویر این مبارزه کافیست تا نام او را به انگلیسی در قسمت سرچ اینستا وارد کنید تا بتوانید تصاویر این شخص را مشاهده نمایید .

افتخارات تونی فرگوسن چیست ؟

تونی تا کنون افتخارات زیادی به دست آورده است وی در سال 2011 موفق به کسب عنوان قهرمانی در سازمان یو اف سی شد و در سال 2017 کمبرند قهرمانی موقت یو اف سی در سبک وزن را به دست آورد .

 

سوالات متداول

  • تونی فرگوسن در چه وزنی مسابقه می دهد ؟

وی از سال 2017 تا کنون در رده سبک وزن مسابقه می دهد .

  • تونی فرگوسن در چه سالی وارد این ورزش شد ؟

او از سال 2007 به این مسابقات وارد شده است

  • تونی فرگوسن متولد کجاست؟

وی متولد کالیفرنیا در کشور ایالات متحده است .

 

 

مطالب مرتبط پیشنهادی:

بیوگرافی آریانا نبئی، سایت شرط بندی و مبارزات UFC

بیوگرافی رضا مددی (مد داگ) مبارز mma، ماجرای دستگیری و همسر

بیوگرافی رایان گارسیا بوکسور آمریکایی، مبارزات و حواشی و همسر

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل