بیوگرافی تینا طالبی + آغاز شهرت تینا

تینا طالبی یکی از بلاگرهای مشهور ایرانی است که در حوزه سبک زندگی فعالیت می کند و طرفداران زیادی در میان جوانان ایرانی دارد. هر روز جوان های زیادی پست ها و استوری های تینا را مشاهده می کنند و از سبک زندگی او لذت می برند. شما نیز می توانید در ادامه این مطلب از مجله شانس با زندگی شخصی و علل موفقیت تینا در اینستاگرام بیشتر آشنا شوید.

بیوگرافی تینا طالبی

تینا بلاگر سبک زندگی است که در کشور کانادا زندگی می کند و سبک زندگی ایرانی را در پیجش به نمایش می گذارد. در واقع تینا با مردی اهل کشور کانادا ازدواج کرد و همین تاهل توانست زمینه ساز رشد و پیشرفت او در اینستاگرام شود. این روزها تینا عکس ها و ویدیوهایی از خود و همسرش در اینستاگرام منتشر می کند و توانسته به کمک این پست ها و استوری ها شهرت زیادی برای خود به دست آورد.

نام و نام خانوادگی تینا طالبی
شغل بلاگر سبک زندگی
اینستاگرام tinatalebi (448K)
بیوگرافی تینا طالبی

آغاز شهرت تینا

تینا از مدت ها پیش در اینستاگرام فعالیت می کند و توانسته طرفداران خاص خود را به دست آورد. اما عاملی که زمینه ساز رشد و پیشرفت او در این فضا شد، ازدواج او با جیمز بود. تینا هنگامی که با مردی کانادایی ازدواج کرد، توانست به شهرت و محبوبیت زیادی دست یابد. او عکس ها و ویدیوهای زیادی از مراسم ازدواج خود و جیمز منتشر کرد و به کمک آن ها به شهرت رسید. البته تینا پس از ازدواج نیز به فعالیت خود ادامه داد و توانست از این طریق بر شهرت و محبوبیت خود بیفزاید.

همسر تینا طالبی کیست؟

تینا مدت ها پیش با فردی به نام جیمز ازدواج کرد. جیمز اصالتا اهل کشور کانادا است و شهرت و محبوبیت زیادی به دست آورده است. تینا به صورت روزانه عکس ها و ویدیوهایی از خود و جیمز منتشر می کند. لازم به ذکر است که جیمز پس از ازدواج با تینا به فرهنگ ایرانی علاقه مند شد. همین مساله سبب رشد و پیشرفت این دو بلاگر مشهور در فضای مجازی اینستاگرام است.

تینا طالبی

فعالیت تینا در اینستاگرام

تینا در اینستاگرام پست ها و استوری هایی از سبک زندگی خود و جیمز منتشر می کند. او سعی می کند که فرهنگ و رسوم ایرانی را به جیمز آموزش دهد و از این طریق پست های خلاقانه منتشر کند. جیمز نیز در این زمینه سخت کوش است و کلمات ایرانی را بامزه ادا می کند و سبب می شود که مردم زیادی به پیج اینستاگرام تینا جذب شوند و او را دنبال نمایند. این روزها تین ا در اینستاگرام حدود 447 هزار نفر دنبال کننده دارد که در نوع خود بی نظیر است. با توجه به شهرت تینا و ویدیوهای وایرال او، به نظر می رسد که باید خیلی زود شاهد افزایش تعداد دنبال کننده های او در اینستاگرام باشیم.

نظر جیمز درباره فرهنگ ایرانی

جیمز در مصاحبه ها و استوری هایی که منتشر می کند، نظر خود را درباره فرهنگ ایرانی بیان کرده است. او می گوید که ایرانی ها فرهنگ جالبی دارند و من به آن فرهنگ علاقه دارم. مردم ایرانی نیز خونگرم و مهربان و در عین حال بامزه هستند. جیمز می گوید که تینا خیلی وفادار و خانواده دوست است. به نظر جیمز دخترهای ایرانی خیلی زیبا هستند اما به دست آوردن آن ها سخت است.

تینا و جیمز در تلویزیون

تینا و جیمز اخیرا در یک برنامه اینترنتی شرکت کرده اند و با طرفداران خود به صورت مستقیم ارتباط برقرار کرده اند. این زوج جوان ایرانی و کانادایی به تازگی در برنامه چند شنبه با سینا شرکت کردند. همان طور که می دانید این برنامه مشهور با مجری گری سینا ولی الله اجرا می شود و مردم زیادی طرفدار این برنامه هستند. جیمز و تینا در این برنامه به سوالات مردم پاسخ دادند و لحظات شادی را برای آن ها ایجاد کردند.

فعالیت تینا در یوتیوب

تینا علاوه بر اینستاگرام در یوتیوب نیز فعالیت دارد. هنگامی که تینا در اینستاگرام به شهرت رسید، تصمیم گرفت که کانال یوتیوب خود را نیز راه اندازی نماید. او این روزها در یوتیوب نیز فعالیت زیادی دارد و توانسته حدود 5 هزار کاربر به دست آورد.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی امیرحسین نام آور؛ بلاگر کسب و کار

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات