بیوگرافی جئون هی جین + فعالیت هی جین در اینستاگرام

جئون هی جین خواننده ی مشهور اهل کشور کره ی جنوبی است و طرفدارهای زیادی در میان مردم کره جنوبی و سایر کشورهای دنیا دارد. همان طور که می دانید هی جین این روز ها در گروه موسیقی لونا فعالیت می کند و شهرت زیادی دارد. شما می توانید در ادامه ی این مطلب از مجله ی شانس با زندگی شخصی و آثار هی جی بیشتر آشنا شوید.

بیوگرافی جئون هی جین

هی جین خواننده ی مشهور اهل کشور کره ی جنوبی است که اکنون در گروه موسیقی لونا فعالیت می کند. هی جین در تاریخ 19 اکتبر سال دو هزار در شهر دائجون کره ی جنوبی به دنیا آمد. همان طور که ممکن است بدانید هی جین از دوران کودکی و نوجوانی به خوانندگی و موسیقی علاقه ی زیادی داشت و همین علاقه سبب شد که هی جین خیلی زود در عرصه ی موسیقی به موفقیت برسد. هی جین در سال 2016 به همراه گروه موسیقی لونا در حوزه ی کی پاپ شروع به کار کرد و توانست به موفقیت زیادی دست یابد.

نام و نام خانوادگی جئون هی جین
تاریخ تولد 19 اکتبر 2000
محل تولد دائجون، کره جنوبی
شغل خواننده
بیوگرافی جئون هی جین

فعالیت هی جین در اینستاگرام

هی جین مانند برخی از خواننده های دیگر کره ای در عرصه ی شبکه های اجتماعی فعالیت نمی کند. او ترجیح می دهد که از فضای اینستاگرام دوری کند و بخواهد که تمام تمرکز خود را روی کار خودش قرار بدهد. همان طور که می دانید این روز ها خواننده ها و بازیگر های زیادی در اینستاگرام فعال هستند و از مزیت های این شبکه استفاده می کنند. البته شبکه ی اینستاگرام علاوه بر مزایای فوق العاده ای که دارد، عیب هایی نیز دارد. از جمله ی عیب های این شبکه می توان به ایجاد حاشیه و سردرگمی برای هنرمندان اشاره کرد. همین مساله سبب شد که هی جین در این شبکه فعالیت نکند و ترجیح بدهد که از حواشی و اخبار زرد دور باقی بماند.

جئون هی جین
جئون هی جین

دبیوی هی جی در گروه لونا

گروه موسیقی لونا یکی از مشهور ترین گروه های موسیقی دخترانه در کشور کره ی جنوبی است و طرفدارهای زیادی در حوزه ی بین المللی دارد. همان طور که ممکن است بدانید لونا در سال 2016 به همراه 12 عضو شروع به فعالیت کرد و توانست آثار زیادی را در صنعت موسیقی کره ی جنبوی منتشر کند. هی جی نیز از همان سال 2016 عضو این گروه شد و به کمک این گروه توانست فعالیت خود را در مارکت حرفه ای موسیقی کره ای شروع کند. این روز ها هی جی به عنوان خواننده ی اصلی در گروه لونا فعالیت دارد و می تواند شهرت خود را روز به روز بیش تر کند.

آثار هی جی در لونا

همان طور که می دانید هی جی در گروه موسیقی لونا فعالیت می کند و آثار زیادی در این گروه دارد. همان طور که می دانید هی جی تقریبا در تمامی آهنگ ها و آلبوم های لونا شرکت دارد. همین مساله سبب می شود که هی جی در طول 6 سال به شهرت و محبوبیت زیادی برسد و آثار ارزشمندی در صنعت موسیقی کره ی جنوبی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی لی سیو جونگ؛ خواننده کره جنوبی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل