بیوگرافی جونگ ووسوک + آثار سینمایی و تلویزیونی ووسوک

جونگ ووسوک خواننده ی مشهور اهل کشور کره جنوبی است که این روز ها در گروه موسیقی پسرانه ی پنتاگون فعالیت می کند. همان طور که می دانید این روز ها مردم زیادی در سراسر دنیا کار های گروه پنتاگون را دوست دارند و طرفدار آن ها هستند. شما می توانید در ادامه ی این مطلب از مجله ی شانس با زندگی شخصی و آثار جونگ ووسوک بیش تر آشنا شوید.

بیوگرافی جونگ ووسوک

ووسونگ خواننده ی پر طرفدار عضو گروه موسیقی پنتاگون می باشد و طرفدارهای زیادی دارد. او در تاریخ 31 ژانویه سال هزار و نه صد و نود و هشت در شهر گوانگژوی کره ی جنوبی به دنیا آمد. ووسونگ از دوران کودکی به بازیگری و خوانندگی و در کل هنر علاقه داشت و همین علاقه سبب شد که خیلی زود به دنبال یادگیری این هنر برود. او از دوران کودکی به دنبال یادگیری ساز های موسیقی مانند پیانو و ویالون رفت و توانست خیلی زود نوازندگی آن ها را یاد بگیرد. او برای تحصیل نیز مدرسه ی هنر های نمایشی را انتخاب کرد و در آن جا شروع به تحصیل نمود. ووسونگ در سال 2017 از این مدرسه فارغ التحصیل شد و مدرک خود را اخد نمود.

نام و نام خانوادگی جونگ ووسوک
تاریخ تولد 31 ژانویه 1998
محل تولد گوانگجو، کره جنوبی
شغل خواننده
اینستاگرام officialwooseok
بیوگرافی جونگ ووسوک

آثار سینمایی و تلویزیونی ووسوک

همان طور که می دانید وو سوک علاوه بر خوانندگی در حوزه ی بازیگری نیز فعالیت دارد و تا کنون در فیلم ها و سریال های زیادی ایفای نقش کرده است. از جمله ی مشهور ترین آثار وو سوک می توان به دوران جوانی اشاره کرد. سریال دوران جوانی در در سال 2017 منتشر شد و وو سوک در آن به عنوان بازیگر افتخاری، حضور یافت.

جونگ ووسوک
جونگ ووسوک

فعالیت ووسوک در اینستاگرام

همان طور که می دانید خواننده های زیادی در اینستاگرام فعالیت می کنند. این خواننده ها در همه جای جهان در اینستاگرام اکانت دارند و شما می توانید پیج شخصی آن ها را مشاهده کنید. در این میان خواننده های کره ای نیز دارای طرفدار های بی شماری هستند و پیج های اینستاگرام آن ها فالوورهای زیادی دارد. این روز ها وو سوک نیز در شبکه ی اجتماعی اینستاگرام فعالیت دارد و توانسته طرفدارهای خود را در این فضا دور هم جمع کند. طرفدار های وو سوک در اینستاگرام تمامی عکس ها و پست های او را مشاهده می کنند و برای او کامنت می گذارند.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی کیم هیو جونگ؛ خواننده کره جنوبی

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات