بیوگرافی جو جین هو + عضویت در گروه پنتاگون

جو جین هو خواننده مشهور اهل کشور کره ی جنوبی است که توانسته طرفدار های زیادی در حوزه ی بین المللی به دست آورد. همان طور که می دانید جین هو این روز ها در گروه موسیقی پنتاگون عضو است. جین هو به همراه گروه موسیقی پنتاگون توانست آهنگ های زیادی منتشر کند و طرفدار های زیادی به دست آورد. شما می توانید در ادامه ی این مطلب از مجله شانس با زندگی شخصی و آثار جین هو بیشتر آشنا شوید.

بیوگرافی جو جین هو

جین هو در تاریخ 17 آوریل سال 1992 در شهر بوچون کره ی جنوبی به دنیا آمد. جینهو از دوران کودکی و نوجوانی به موسیقی و خوانندگی علاقه ی زیادی داشت و همین علاقه سبب شد که خیلی زود وارد عرصه ی خوانندگی شود. او در 7 سالگی به همراه خانواده اش به شهر دجون کره ی جنوبی نقل مکان کردند و جین هو دوران کودکی خود را در این شهر سپری کرد. جین هو دوران مدرسه را تا زمان دبیرستان در شهر دجون ماند و در 15 سالگی به سئول رفت. این خواننده مدت زمانی را در شهر سئول زندگی کرد و توانست در حوزه ی موسیقی و آواز پیشرفت زیادی کند.

نام و نام خانوادگی جو جین هو
تاریخ تولد 11 آوریل 1992
محل تولد بوچون، کره ی جنوبی
شغل خواننده، مربی آواز، آهنگساز و رقصنده
بیوگرافی جو جین هو

عضویت در گروه پنتاگون

جین هو برای مدت زیادی در کمپانی اس ام اینترتینمنت کارآموز بود اما در نهایت نتوانست در این کمپانی موفق شود. او در سال 2015 از این کمپانی خارج شد و تصمیم گرفت که مربی آواز شود. او اکنون در کمپانی کیوب اینترتینمنت هم مربی وکال است و هم به عنوان یکی از اعضای گروه موسیقی پنتاگون فعالیت می کند.

بیوگرافی جو جین هو

آثار جین هو

جین هو پس از شروع فعالیت در گروه موسیقی پنتاگون توانست آهنگ های زیادی منتشر کند. البته جین هو علاوه بر خوانندگی در حوزه ی بازیگری نیز فعالیت های زیادی دارد. او به همراه سایر اعضای گروه موسیقی پنتاگون در ورایتی شو های زیادی نیز ایفای نقش کرده اند. از جمله محبوب ترین این ورایتی شو ها می توان به پنتاگون میکر اشاره کرد.

فعالیت جو جین هو در اینستاگرام

بی شک این روز ها تقریبا تمامی مردم جهان در فضای اینستاگرام فعالیت دارند. همین مساله سبب می شود که افراد زیادی به صورت روزانه از این پلتفرم استفاده کنند تا با مردم سر تا سر جهان ارتباط برقرار کنند. با این حال جین هو از جمله معدود انسان ها و هنرمندانی است که ترجیح می دهد در فضای مجازی مخصوصا اینستاگرام فعالیت نکند. او برای برقراری ارتباط با طرفدار های خود ترجیح می دهد که از روش های سنتی مانند فن میتینگ و غیره استفاده کند. البته این روز ها پیج های زیادی در اینستاگرام وجود دارد که با نام جین هو فعالیت می کنند. البته باید بدانید که تمامی این پیج ها فن پیج هستند و خود جینهو فعالیتی در این حوزه ندارد.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی چنگ شیائو؛ خواننده گروه کازمیک گرلز

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات