بیوگرافی جی دراگون (G-Dragon) رپر کره ای، سن و قد، حواشی و همسر +

بیوگرافی جی دراگون (G-Dragon) رپر کره ای، سن و قد، حواشی و همسر

کوان جیونگ با نام هنری جی دراگون ترانه سرا ، رپر و لیدر گروه کیپاپ بینگ بنگ اهل کشور کره جنوبی است که در سراسر دنیا طرفدار دارد و از محبوب ترین خواننده های کره ای می باشد که فن های زیادی دارد در این مقاله می خواهیم به شرح بیوگرافی این خواننده و رپر مشهور و ناگفته های زندگی شخصی وی بپردازیم .

نام و نام خانوادگی کوان جیونگ
ملیت کره ای
سال تولد 18 اوت 1988
حرفه خواننده ، رپر ترانه سرا
قد 177 سانتی متر

جی دراگون (کوان جیونگ) کیست؟

کوان جیونگ در 18 اوت 1988 در مرکز کشور کره جنوبی یعنی شهر سئول به دنیا آمد او خواننده ، رپر و لیدر گروه بینگ بنگ می باشد وی در دبیرستان هنر های سنتی کره را فرا گرفت و در دانشگاه کیونگ هی  در رشته موسیقی تحصیل نمود او از همان کودکی صدای بسیار خوبی داشت و خوانندگی را از 6 سالگی شروع کرده است و اکنون عضو گروه بیگ بنگ می باشد وی نام هنری خود را از فامیلی اش یعنی جی و دراگون به معنای اژدها انتخاب کرده است . جی دراگون یک خواهر بزرگتر از خود به نام دامی دارد که به او بسیار علاقمند است خواهر او متاهل است و دارای یک بوتیک معروف در کره است .جی دراگون برای خانواده خود یک هتل خریده است تا پدر و مادرش از این راه درآمد داشته باشند وی به خانواده خود بسیار اهمیت می دهد تا جایی که اکثر خانم های کره ای آرزو داشتند پسری مثل او داشته باشند و طرفداران او لقب پسر مامان را به وی داده اند جی دراگون کار موسیقی را از 6 سالگی با یک گروه موسیقی که اعضای آن همه خردسال بودند آغاز نمود و روز به روز علاقه وی به موسیقی بیشتر شد اما این گروه خیلی زود منحل شد و تاثیر بدی روی روحیه جی دراگون گذاشت بعد از این اتفاق او توسط مادر از موسیقی منع شد .

کمپانی اس ام

علاقه جی دراگون به موسیقی انقدر زیاد بود که حتی مادر هم نتوانست جلوی او را بگیرد و در نهایت او در 8 سالگی به مدت 5 سال به کمپانی ((اس ام)) پیوست و دوران کارآموزی خود را در این کمپانی گذراند کمپانی اس ام یکی از معروف ترین کمپانی ها در زمینه موسیقی در کشور کره جنوبی می باشد که استعدا های زیادی را کشف و پرورش داده است .جی دراگون رقص و خوانندگی را در این کمپانی آموخت اما ترجیح داد برای ادامه فعالیت به کمپانی ((وای جی)) برود .

جی دراگون (G-Dragon) جوانترین رپر کره ای

جی دراگون بعد از آشنایی با سبک رپ فهمید به این سبک علاقه بیشتری دارد و استعداد خوبی هم در این زمینه دارد او در سال 2001 وقتی 13 سال بیشتر نداشت یک آلبوم رپ به نام flexمنتشر نمود که توجهات زیادی را به خود جلب کرد و لقب جوان ترین رپر کره جنوبی را به خود اختصاص داد .

گروه بیگ بنگ و رسیدن به اوج شهرت

جی دراگون در سال 2006 تحت نظر کمپانی وای جی به گروه بیگ بنگ که شامل چهار عضو دیگر به نام های تاپ ، ته یانگ ،سونگری ،دسونگ می شد پیوست و این گروه بعد از دبیو کردن کار خود را آغاز کرد این گروه که افراد آن از استعداد های زیادی برخوردار بودند خیلی زود توانست قله های موفیقت را به دست بیاورد و نه تنها در کره جنوبی بلکه در کل دنیا به شهرت برسد و جزو بزرگترین و معروف ترین گروه های کیپاپ پسرانه بشود .

فعالیت های سولو و اهنگسازی

جی دراگون آهنگ ساز ماهری نیز می باشد و آهنگ های زیادی را برای  گروه بیگ بنگ و دیگر هنرمندان ساخته است .

وی در سال 2009 اولین آلبوم سولوی خود را به نام (( قلب شکن منتشر نمود که موفقیت های زیادی به دست آورد .

حاشیه های جی دراگون

جی دراگون هم مانند دیگر افراد مشهور همیشه حاشیه هایی داشته است او در اولین کنسرتی که برگزار کرد متهم شد که به مردم فحاشی کرده و رفتار های ناپسندی داشته است که به همین علت از او شکایت شد اما با بررسی های دادگاه او از این اتهامات تبرئه گردید . در سال 2011 نیز با مثبت شدن تست ماری جوانای او برای مدتی از فعالیت منع شد وی حتی دردوران سربازی هم متهم شد که به خاطر معروف بودن وقتی ازناحیه پا دچار آسیب شده است در زمان بهبودی خدمات دریافتی وی همانند یک سرهنگ بوده است .

مدلینگ

جی دراگون برای بسیاری از برند های مشهور جهان چون برند نایکی ، هیوندا ، آمبوش ،و ووگ کار مدلینگ انجام داده است و در سال 2016 به عنوان سفیر خانه مد فرانسه برند شنل انتخاب شده است .

همسر جی دراگون

جی دراگون تا به حال ازدواج نکرده است اما باافراد زیادی در ارتباط بوده در سال 2016 با لو رفتن عکس های تلفن شخصی او شایعه ارتباط وی با نانا کوماتسو مدل 19 ساله زاپنی منتشر شد که همگی این شایعات تکذیب شدند بعد از این شایعات دیگری در مورد رابطه او با ته یون ، سولس و سوهس منتشر شد که هر بار توسط کمپانی او تکذیب شد .

رابطه علنی با جنی عضو بلک پینک

گروه کیپاپ بلک پینک که یک گروه دخترانه و بسیار معروف است از 4 عضو تشکیل شده است که جنی یکی از این 4 عضو می باشد در سال 2021 شایعه های زیادی توسط خبرنگاران پیگیر منتشر شد که جنی و جی دراگون با یکدیگر در رابطه هستند و حتی عکس هایی از جنی که به صورت مخفیانه به پنت هوس جی دراگون می رفت گرفته شد و بعد از انتشار این تصاویر کمپانی این رابطه را تایید نمود اما این زوج بعد از مدتی از یکدیگر جدا شدند .

جی دراگون و لیسا

جی دراگون و لیسا عضو دیگر گروه بلک پینک هیچ رابطه عاشقانه ای بایکدیگر نداشتند و فن های جنی و جی دراگون معتقد بودند که اگر این زوج بچه دار شوند فرزن آن ها به لیسا شبیه می شود .

فکت های جی دراگون

  • او در زمینه خیریه بسیار فعال است و تا به حال کمک های فراوانی به سازمان های حمایت از کودکان کرده است .
  • جی دراگون دو کافه مشهور در کره دارد که دیزاین آن را خودش طراحی کرده است .
  • وی دوستس صمیمی با لیدر گروه تو انی وان یعنی سی ال دارد .
  • جی دراگون دارای چند برند شخصی جواهرات است و با برند سامسونگ همکاری دارد .

سوالات متداول

  • جی دراگون متولد چه سالی است ؟

27 مرداد 1367

  • قد جی دراگون چقدر است؟

177 سانتیمتر

  • همسر جی دراگون کیست ؟

او مجرد است و ازدواج نکرده است

  • جی دراگون با گروه بی تی اس چه رابطه ایی دارد ؟

رابطه خاصی بین این فرد با گروه بی تی اس نیست جز اینکه او هم مانند گروه بی تی اس در یک گروه کیپاپ عضو است .

  • ثروت جی دراگون چقدر است ؟

جی دراگون از ثروتمند ترین هنر مندان کره جنوبی است و حدود 60 میلیون دلار ثروت دارد .

 

 

مطالب مرتبط پیشنهادی:

بیوگرافی اعضای گروه بی تی اس (BTS)، موفقیت ها و آلبوم ها

بیوگرافی هدی نیکو بازیگر و مدل ایرانی کره ای، سن و قد و حواشی

امتیاز شما به این مطلب

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات