بیوگرافی + حضور در فضای مجازی

رضا فرشته یکی از معروف ترین یوتیوبر های کشور ایران در طول چند سال اخیر می باشد. او با تولید کلیپ های جنجالی و البته طنز به شهرت رسید و طرفداران زیادی را به دست آورد. رضا در کلیپ هایی که از خود منتشر می کند، صمیمی و فردی جنجالی می باشد. همین موضوع باعث افزایش محبوبیت او در بین جوانان و نوجوانان شده است. او ادعا می کند که در خیابان فرشته زندگی می کند و پسری جوان می باشد. با مجله شانس در ادامه همراه باشید تا با زندگی شخصی، حواشی و ناگفته های این بلاگر مشهور ایرانی آشنا شوید.

بیوگرافی

رضا فرشته (Reza Fereshteh) یکی از جوانان موفق و مشهور کشور ایران می باشد که با حضور در برنامه یوتیوب به اوج شهرت رسید. او در عرصه تولید محتوا فعالیت می کند و تا به امروز کلیپ های جنجالی زیادی را در صفحه یوتیوب خودش قرار داده است. رضا علاوه بر تولید محتوا، مهارت بسیار خوبی در زمینه نوازندگی گیتار دارد. برخی از رسانه ها رضا فرشته را به عنوان بدل جانی دپ می شناسند. شباهت رضا به بازیگر معروف هالیوودی یعنی جانی دپ نیز در به شهرت رسیدن او بی تاثیر نبوده است.

نام و نام خانوادگی رضا فرشته (Reza Fereshteh)
ملیت تهران، ایران
شغل یوتیوبر
تاهل نامشخص
اینستاگرام reza__fereshteh_ (333K)
یوتیوب RezaFereshtehPLUS (64K)
بیوگرافی رضا فرشته

حضور در فضای مجازی

رضا فرشته به عنوان یک بلاگر فعالیت خودش را در شبکه های مجازی مانند یوتیوب، اینستاگرام و دیسکورد آغاز کرد. او با تولید کلیپ های جنجالی در برنامه یوتیوب هواداران زیادی را به دست آورد و توانست نام خودش را در بین بلاگر های ایرانی ثبت کند. اغلب طرفداران او را در برنامه یوتیوب می شناسند. بر اساس گزارش ها به نظر می رسد منبع اصلی درآمد او هم از طریق یوتیوب باشد.

همسر رضا فرشته کیست؟

تا به امروز خبری در مورد زندگی شخصی رضا منتشر نشده است و به نظر می رسد او هنوز مجرد باشد. هر چند کلیپ هایی که رضا در صفحات مجازی خودش قرار می دهد، اغلب محتوای جنسی و نا متعارف دارند. در صورتی که خبر جدیدی در مورد زندگی شخصی این یوتیوبر ایرانی منتشر شود، در همین مطلب برای شما قرار می دهیم.

یوتیوب رضا فرشته

رضا فعالیت خود را به عنوان یک یوتیوبر در فضای مجازی آغاز کرد و چند سال قبل صفحه رسمی خودش را در این برنامه تاسیس کرد. رضا شروع به تولید کلیپ های جنجالی و نشر آن در کانال یوتیوب خود شد. به دلیل محتوایی که پست های رضا داشت او به سرعت در میان جوانان و نوجوانان معروف شد و توانست درآمد بالایی را به دست بیاورد. کانال یوتیوب رضا فرشته در حال حاضر تقریبا 64 هزار دنبال کننده دارد.

اینستاگرام رضا فرشته

رضا در برنامه اینستاگرام نیز دارای فعالیت زیادی است. شمار هواداران او در برنامه اینستاگرام از یوتیوب بیشتر است. پیج اینستاگرام رضا فرشته دارای 333 هزار فالوئر فعال و رسمی است. با جست و جوی نام Reza Fereshteh در مرورگر های مجازی می توانید از صفحات این بلاگر مشهور دیدن کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل