بیوگرافی + در گذشت و علت مرگ

دائول کیم (انگلیسی Daul Kim) یکی از مانکن های مطرح کره جنوبی می باشد که در سطح بین المللی حرف اول را می زند. او در جهان یکی از برترین مانکن ها به حساب می آید اما از بخت بد خیلی زود در گذشت. او که در سئول کره جنوبی متولد شد بعد از تحصیلات خود به حرفه مدلینگ پیوست. با مجله شانس همراه باشید تا با زندگی شخصی، حواشی و ناگفته های Daul Kim آشنا شوید.

بیوگرافی

دائول کیم (انگلیسی Daul Kim و کره ای 김다울) در تاریخ ۳۱ ماه مه سال ۱۹۸۹ در سئول کره جنوبی متولد شد. دائول در عرصه مدلینگ سرشناس بود و طرفداران زیادی را به دست آورده بود. محبوبیت بالای دائول در صنعت مدلینگ باعث شد که بر روی اکثر مجلات به طور منظم چاپ گردید. عکس های کیم در سال 2007- 2008 در مجله ووگ کره ای چاپ شد و در بازار هاربرز در سال 2008 ظاهر شد. او در سال 2009 برای کار به پاریس رفت و در آن کشور خبر مرگ او منتشر شد.

نام و نام خانوادگی دائول کیم
تولد ۳۱ مه ۱۹۸۹
ملیت سئول کره جنوبی
شغل مدلینگ
ملیت سئول کره جنوبی
در گذشت ۱۹ نوامبر ۲۰۰۹
بیوگرافی دائول کیم

در گذشت و علت مرگ

دائول در 19 نوامبر 2009 در آپارتمانش در پاریس از دنیا رفت فوت کیم به علت خودکشی اعلام شد و دلیل خودکشی خود را تنهایی، تمایل به آسیب رسانی به خود و کار زیاد در یاداشتی عنوان کرده بود. کیم قبل از خودکشی پستی را در صفحه اینستاگرام خود گذاشت که زیر پست نوشته بود بهترین آهنگ برای همیشه و کمی پس از انتشار پست دست به خودکشی زد.

شروع فعالیت

دائول کیم از سال 2007 فعالیت هنری خود را در زمینه مدلینک آغاز نمود او به صورت منظم عکس هایش به روی مجلاتی مانند ووگ ظاهر می شد. این مدل معروف در سال های 2007 و2008 بسیار پرکار بود که در بیشتر مجلات عکس های مدلینگ دائول به چاپ می رسید. در طی سه سال همکاری دائول در نوامبر2009 عکس کیم در مجله استرالیایی ظاهر شد زمانی از ظاهر شدن عکس نگذشته بود که خودکشی دائول از رسانه ها اعلام شد.

زندگی شخصی

دائول کیم در ابتدا یک نقاش مشتاق بود که در 10 اوت 2007 نمایشگاه انفرادی برای کارهای هنری خود برگزار کرد. کیم چنگال های عتیقه را جمع آوری می کرد و وبلاگی به عنوان دوست دارم خودم را چنگال کنم داشت. کیم در دست چپ خود یک خالکوبی از طرح ستاره داشت و از طرفداران کلاوس کینسکی و فیلم هایش بود. افکار و مسائل شخصی دائول در نقاشی هایش کاملا مشخص بود و کیم با نقاشی های که می کشید تمام این افکار را بیان می کرد.

اینستاگرام دائول کیم

به خاطر مرگ زود هنگام دائول، در حال حاضر صفحه ای با نام او در برنامه اینستاگرام وجود ندارد. با این وجود ممکن است فن پیج هایی با نام Daul Kim در برنامه اینستاگرام وجود داشته باشد که با عضویت در آنها می توانید از تصاویر شخصی دائول دیدن کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل