بیوگرافی دکتر محمد شفیعی + فعالیت دکتر شفیعی در اینستاگرام

دکتر محمد شفیعی متخصص زیبایی ایرانی است که در اینستاگرام فعالیت می کند و طرفداران زیادی در میان مردم دارد. این روزها افراد زیادی پیج اینستاگرام دکتر شفیعی را دنبال می کنند و از پست های او دیدن می کنند. اگر شما هم تاکنون پست ها و استوری های دکتر شفیعی را دیده باشید، متوجه شهرت و محبوبیت او در اینستاگرام شده اید. شما می توانید در ادامه این مطلب از مجله شانس با زندگی شخصی و فعالیت های دکتر شفیعی بیشتر آشنا شوید.

بیوگرافی دکتر محمد شفیعی

دکتر شفیعی یکی از چهره های مشهور اینستاگرام در این روزها است. همان طور که ممکن است تاکنون متوجه شده باشید، دکتر شفیعی دارای تخصص زیبایی است. این روزها مردم ایران علاقه زیادی به زیباتر شدن دارند. همین مساله سبب می شود که تعداد فالوورهای دکتر شفیعی روز به روز در اینستاگرام بیشتر شود. البته دکتر شفیعی این شهرت و محبوبیت را مدیون مهارت خود است. این مهارت سبب شد که تعدادی از هنرمندان نیز کارهای زیبایی خود را به او بسپارند و از مهارت او بهره مند شوند.

نام و نام خانوادگی محمد شفیعی
شغل متخصص زیبایی
اینستاگرام dr.shafiey (83K)
mayamoon.clinic (9.4K)
بیوگرافی دکتر محمد شفیعی

فعالیت دکتر شفیعی در اینستاگرام

دکتر شفیعی این روزها به دوران اوج شهرت و محبوبیت خود در اینستاگرام رسیده است. همان طور که می دانید ایشان به صورت روزانه به انتشار پست ها و استوری هایی از نمونه کارهای خود می پردازد. دکتر شفیعی توانست به کمک انتشار این نمونه کارها بر شهرت و محبوبیت خود بیفزاید و طرفدارهای خود را افزایش دهد. دکتر شفیعی اکنون دارای حدود 83 هزار نفر فالوور است. با توجه به شهرت و محبوبیت دکتر شفیعی در اینستاگرام، به نظر می رسد که شاهد افزایش تعداد دنبال کننده های او در این فضا باشیم.

دکتر محمد شفیعی
دکتر محمد شفیعی

حضور لیلا اوتادی در پیج دکتر شفیعی

لیلا اوتادی یکی از محبوب ترین سلبریتی ها و هنرمندهای ایرانی است که در پیج اینستاگرام دکتر شفیعی حضور دارد. او نزد دکتر شفیعی به جراحی زیبایی پرداخت و رضایت خود را در ویدیویی اعلام کرد. هنگامی که دکتر شفیعی پستی از حضور لیلا اوتادی در پیج خود منتشر کرد، تعداد دنبال کننده هایش به یک باره افزایش یافت. همان طور که می دانید مردم هنگامی که حضور یک سلبریتی در مطب یک دکتر را می بینند، به استفاده از خدمات آن دکتر جذب می شوند.

شبنم قلی خانی و دیگر سلبریتی ها

همان طور که می دانید سلبریتی های زیادی در پیج اینستاگرام دکتر شفیعی حضور داشته اند. شبنم قلی خانی و مرحوم زهره فکور صبور نیز از مشهورترین سلبریتی های حاضر در پیج اینستاگرام دکتر شفیعی است. شما می توانید ویدیویی از حضور او در پیج اینستاگرام دکتر شفیعی را مشاهده فرمایید.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی خاطره عسگری؛ بیوتی بلاگر ایرانی

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات