بیوگرافی ذبیح الله کوهکن + زندگی شخصی ذبیح الله کوهکن

ذبیح الله کوهکن یکی از بازیکنان جوان در فوتبال ایران است که این روز ها در تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان توپ می زند. البته ذبیح الله سابقه ی فوتبال حرفه ای در سایر تیم ها مانند ماشین سازی تبریز را در کارنامه ی ورزشی خود دارد. شما می توانید در ادامه ی این مطلب از مجله شانس با زندگی شخصی و حرفه ای ذبیح الله بیش تر آشنا شوید.

بیوگرافی ذبیح الله کوهکن

ذبیح الله کوهکن در تاریخ 10 آذر ماه سال 1379 در شهرستان زهک به دنیا آمد. همان طور که می دانید زهک نام یکی از شهرستان های استان سیستان و بلوچستان می باشد. ذبیح الله اصالتا بلوچ است و توانسته پله های ترقی را طی کند. آقای کوهکن از دوران کودکی و نو جوانی به ورزش مخصوصا فوتبال علاقه مند بود و توانست خیلی زود در این رشته ی ورزشی موفق شود.

البته ذبیح الله تنها عضو مشهور و محبوب خانواده نیست. برادر ذبیح الله نیز یکی از ورزش کاران محبوبی است که هم برای ایران و هم برای پاکستان افتخار آفرینی کرده است. برادر ذبیح الله، علی نام دارد و تا کنون توانسته 8 بار قهرمان مسابقه های جهانی آفرود در ایران بشود. ذبیح الله نیز توانست خیلی زود در عرصه ی فوتبال به موفقیت برسد و برای خود شهرت کسب کند.

نام و نام خانوادگی ذبیح الله کوهکن
تولد 10 آذر 1379
ملیت زهک، سیستان و بلوچستان
شغل فوتبالیست با پست هافبک
تاهل مجرد
اینستاگرام zabihollah_kohkan (9.9K)
بیوگرافی ذبیح الله کوهکن

زندگی شخصی ذبیح الله کوهکن

ذبیح الله این روز ها 23 سال دارد و در تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان بازی می کند. این بازیکن جوان دارای 177 سانتی متر قد می باشد که برای یک بازیکن حرفه ای، قد خوبی است. ذبیح االه مدت ها پیش ازدواج کرد و با وجود سن کمی که دارد، متاهل است. او دوران خدمت سربازی خود را نیز به راحتی گذراند و به مدت 2 سال در رده های مختلف تیم مقاومت تهران، فوتبال بازی کرد.

تیم های باشگاهی ذبیح الله کوهکن

ذبیح الله اکنون در تیم نفت مسجد سلیمان بازی می کند اما سابقه ی فعالیت در تیم فوتبال ماشین سازی تبریز را نیز در کارنامه دارد. البته تیم های بیان شده تیم های او در رده ی بزگسالان هستند. آقای کوهکن تقریبا در تمامی رده های مختلف فوتبال ایران فعالیت داشته است. از جمله ی این تیم ها می توان به مقاومت تهران، سایپا و پیکان اشاره کرد. ذبیح الله در همه ی این تیم ها موفق عمل کرد و مورد توجه مربی های خود قرار گرفت.

افتخارات ذبیح الله کوهکن

ذبیح الله علاوه بر تیم های باشگاهی در حوزه ی تیم های ملی نیز موفقیت های زیادی به دست آورد. او برای چند سال کاپیتان تیم ملی نو جوانان بود و زیر نظر آقای حمید علی دوستی تعلیم می دید. ذبیح الله با حضور در تیم ملی نوجوانان فوتبال ایران توانست افتخارات زیادی به دست آورد. از جمله ی مهم ترین این اتفاقات می توان به قهرمانی تورنومنت اوزاکا ژاپن اشاره کرد.

ذبیح الله کوهکن در اینستاگرام

ذبیح الله به عنوان فوتبالیست حرفه ای در اینستاگرام فعالیت دارد. آقای کوهکن با آیدی Zabihollah_kohkan در اینستاگرام فعالیت می کند و از فعالیت های خود پست و استوری منتشر می کند. آقای کوهکن این روز ها حدود 9.9 هزار نفر فالوور دارد.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات