بیوگرافی رایان گارسیا بوکسور آمریکایی، مبارزات و حواشی و همسر + رایان گارسیا (Ryan Garcia) کیست؟

بیوگرافی رایان گارسیا بوکسور آمریکایی، مبارزات و حواشی و همسر

رایان گارسیا بوکسور مشهور آمریکایی که امروزه شهرت وی جهانی می باشد وی یک بوکسور حرفه ای است که از سال 2021 عنوان قهرمانی سبک وزن وی بی سی را در اختیار دارد و تا کنون 24 مسابقه انجام داده است که 23 بار برنده شده است و از این 23 باز 19 بار آن حریف ناک اوت شده است در ادامه با زندگینامه و موفیقت های این بوکسور جوان بیشترآشنا خواهیم شد .

نام رایان گارسیا
سال تولد 8 اوت 1998
محل تولد آمریکا
حرفه بوکسور حرفه ای
اصالت مکزیکی

رایان گارسیا (Ryan Garcia) کیست؟

رایان گارسیا در 8 اوت 1998 در امریکا به دنیا آمد اما وی اصالتی مکزیکی دارد ولی به اسپانیایی صحبت نمی کند رایان 3 خواهر به نام های دمی ، ساشا و کایلا دارد و یک برادر به نام شان دارد که او نیز مانند رایان بوکسور است پدر رایان مربی بوکس است و از 7 سالگی رایان را وارد بوکس کرد و وی را آموزش می داد مادر گارسیا نیز در یک شرکت کار می کرد و اکنون به عنوان دستیار شخصی وی اموال و پروژه های تجاری او را مدیریت می کند  گارسیا بااینکه در آمریکا به دنیا آمده اما اصالت خود را حفظ نموده و با هر دوپرچم به زمین می رود .

رایان گارسیا و حرفه بوکس

گارسیا بوکس را از سن 7 سالگی اغاز نمود و در ابتدا به عنوان آماتور مسابقه می داد وی 15 بار قهرمان حرفه آماتور ملی شد و در 9 ژوئن سال 2016 به بوکس حرفه ای پا گذاشت و اولین مسابقه خود را در ادوان مزا تیخوانا انجام داد و برنده شد .

 

پسر طلایی

گارسیا در نوامبر سال 2016 با تبلیغات پسر طلایی قرار داد امضا کرد و تحت مربیگری اسکار دی لاهویا یکی از بوکسور های سابق امریکایی که او نیز اصالتی مکزیکی و آمریکایی داشت قرار گرفت  لاهویا بعد از مدتی اعلام کرد که گارسیا اولین مسابقه خود را در سنگسن وزن اسمیت هاپکینز در انجمن اینگلوود کالیفرنیا انجام خواهد داد گارسیا در این مسابقه حریف خود را ناک اوت کرد و مسابقه را برنده شد .بعد از این برد پسر طلایی یک قرار داد 5 ساله با گارسیا به امضا رساند .

 

مبارزات حرفه ای رایان گارسیا در پسر طلایی

گارسیا بعد از بستن قرار داد 5 ساله با پسر طلایی مسابقات بعدی خود را شروع کرد .

 

اولین مبارزه با دونو

دونو یکی از بوکسور های حرفه ای آمریکایی بود این مسابقه در 18 سپتامبر 2019 در سرگنی کوالف در ورزشگاه ام جی ام گرند گاردن انجام شد و گارسیا دونو رادر دور اول ناک اوت کرد و موفق شد عنوان سبک وزن وی بی سی نقره ای را به دست بیاورد .

گارسیا در مقابل فونسکا

درست در سال بعد یعنی در تاریخ 2 ژانویه 2020 در زمان شیوع بیماری کرونا پسر طلایی تاریخ مبارزه بعدی گارسیا را اعلام کرد که در 14 فوریه انجام شد گارسیا در این مسابقه در مقابل فرانسیسکو فونسکا قرار گرفت و در مرحله اول فرانسیس را ناک اوت کرد

گارسیا کمپبل

مسابقه بعد ی گارسیا اما سخت تر بود زیرا اینبار باید در مقابل برنده مدال طلای المپیک به مبارزه می پرداخت رقیب او لوک کمپل بود  این مساابقه در 5 دسامبر صورت گرفت و دور اول برای گارسیا دور سختی بود امادر دور دوم ورق برگشت و گارسیا با 94 ضربه کمپبل را شکست داد .

وی تا کنون 24 مسابقه انجام داده است که در 23 بار آن پیروز شده و 19 بار رقیب را ناک اوت کرده است این آمار باعث شده تا لقب شکست ناپذیر را به دست بیاورد .

 

باخت رایان گارسیا در مقابل جرونتا دیویس

جرونتا دیویس یکی از بوکسور های حرفه ای آمریکا در 3 اردیبهشت 1402 به مصاف رایان گارسیا رفت و در راند 7 مسابقه در حالی که این مسابقه کاملا مساوی وبا برتری هر دو پیش می رفت توانست گارسیا را ناک اوت کند و این اولین شکست گارسیا به شمار می رفت و پایان برد های پی در پی او بود .

اینستاگرام رایان گارسیا

گارسیا نیز مانند تمامی افراد مشهور دراینستاگرام عضو است زیرااین برنامه به یک پل ارتباطی مهم افراد مشهور با طرفدارانشان تبدیل شده است گارسیا در این برنامه حدود 8 میلیون دنبال کننده دارد که عروز به تعداد این افراداضافه می شود .

آیدی رایان گارسیا دراینستاگرام @kingryan می باشد با دنبال کردن پیج این مبارز می توانید عکس های وی را مشاهده کنید .

 

ابراز علاقه رایان گارسیا به سلنا گومز و جواب سلنا به او

رایان گارسیا اکنون 23 سال دارد در چندین مصاحبه خوداعلام کرده که به سلنا گومز خواننده و بازیگر آمریکایی بسیار علاقه دارد به گفته او سلنا را از خیلی قبل دوست دارد و به او عشق می ورزد وی در یک مصاحبه گفت :سلنا را از خیلی وقا پیش دوست داشتم و نگاهم به او بوده است می دانم که سلنا قصد ندارد با هیچ مردی در رابطه باشد اما هنوز امیدوارم با او ملاقاتی داشته باشم زیرا این توانایی رادر خود میبینم که از وی مراقبت کنم و به او عشق بورزم .سلنا 6 سال از گارسیا بزرگ تر است و تا کنون به این خواسته گارسیا پاسخی نداده است .

همسر رایان گارسیا

گارسیا تا کنون ازدواج نکرده است اما مدتی را با فرد یبه نامدرینا سلینا در ارتباط بود و حاصل این رابطه یک دختر است که در سال 2020 به دنیا آمده است .

 

سوالات متداول

  • ثروت رایان گارسیا چقدر است ؟

رایان از برد در هر مسابقه حدود 250 هزار دلار درآمد دارد و ثروت خالص او به 10 میلیون دلار می رسد .

  • رایان گارسیادر چه رده وزنی قرار دارد ؟

او در رده وزنی سبک وزن است و جزو 4 نفر برتر این رده وزنی می باشد .

  • قد رایان گارسیا چقدر است ؟

قد او 174 سانتی متر است

 

 

مطالب مرتبط پیشنهادی:

بیوگرافی آریانا نبئی، سایت شرط بندی و مبارزات UFC

بیوگرافی رضا مددی (مد داگ) مبارز mma، ماجرای دستگیری و همسر

بیوگرافی امیر علی اکبری قهرمان کشتی فرنگی و mma، حواشی و آخرین مبارزه

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل