بیوگرافی رها وانتونز + رها وانتونز و همسرش

رها وانتونز، یکی از اعضای گروه وانتونز و البته یکی از سلبریتی های ساکن ترکیه می باشد که توانسته است در سن کم بسیار مشهور شود و طرفداران رپ را به خود جذب کند. در این جا می خواهیم در مورد این خواننده یکی دیگر از اعضای این گروه معروف را معرفی کنیم و ببینیم که رها وانتونز کیست و اطلاعات بیشتری در مورد او کسب کنیم.

بیوگرافی رها وانتونز

بیوگرافی رها وانتونز

رها وانتونز یکی دیگر از اعضای گروه وانتونز می باشد که در این گروه فعالیت بسیار پررنگی داشته است. اکنون وقت ان رسیده که یکی دیگراز اعضای وانتونز معرفی بشود. این فرد، دختری متولد سال هفتاد و هفت می باشد که در تهران به دنیا امده است. درمورد تحصیلات وی همین قدر اطلاعات در دردسترس می باشد که وی در یک رشته نظری تحصیل کرده است و دیپلم گرفته و برای ادامه تحصیل به خارج از کشور رفته است. او به غیر از درس علاقه زیادی به موسیقی و خوانندگی دارد و این علاقه از کودکی با او همراه بوده است. برای همین تصمیم می گیرد که رشته دانشگاهی خود را در این زمینه ادامه بدهد.

البته باید گفت که برای خانم ها فقط موسیقی در حرفه ساز برای خانم ها مجاز می باشد اما خوانندگی ممنوع است. به همین دلیل رها تصمیم می گیرد تا برای ادامه حرفه خود از کشور خارج بشود. او اتریش را برای ادامه فعالیت های خود انتخاب می کند و در ان جا با یکی از اعضای گروه وانتونز اشنا می شود. آهنگ های رها وانتوز و اهنگ رها وانتوز به نام شب و هم چنین آهنگ رها وانتونز به نام درد نیز از آهنگ های معرف این دختر جوان می باشند.

رها وانتونز و همسرش

در مورد همسر رها وانتونز حاشیه و حرف های زیادی وجود دارد. البته باید گفت که این ها همه از یک اتهام شروع شد. بعد از رفتن رها به گروه وانتونز گفته شد که سامی لو از دیگر اعضای وانتونز با رها رابطه دارد و به همین دلیل او را به گروه آورده است. اما این فقط در حد یک اتهام بود. اما بعد ها مشخص شد که رها دوست دختر سامی لو می باشد و این دو نفر رابطه عاشقانه دارند و هم چنین عکس های این دو نفر نیز در اینستاگرام دو نفرشان وجود دارد و همین موضوع باعث شد که شک ها برای رابطه این دو نفر به یقین تبدیل بشود.

  • رها وانتونز و همسرش سامی لو بر خلاف دیگر اعضای وانتونز نقشی در مدیریت سایت شرط بندی بتووین ندارد!

عکس رها وانتونز

رها وانتونز علاقه بسیار زیادی به عکس گرفتن دارد و همانند مدل های اینستاگرامی عکس های بسیار زیادی از خود می گیرد. این عکس ها در حالت های مختلف می باشد و او این عکس ها را در اینترنت منتشر می کند. هم چنین با سر زدن به پیج اینستاگرام رها می توان عکس های این دختر خواننده و عشق موسیقی را تماشا نمود. او عکس های خود را با کپشن های مختلف و در حالت های مختف و با لباس های مختلف و هم چنین در لوکیشن های مختلف در پیج اینستاگرام خویش منتشر می کند و او از همین طریق نیز به معروفیت می رسد.

بیشتر عکس هایی که از وجود دارد در کنار دیگر اعضای گروه یعنی کوروش وانتونز، آرتا میرحسینی و سامی لو می باشد.

رها وانتونز در اینستاگرام پیچ رسمی دارد؟

رها وانتونز، علاقه زیادی به اینستاگرام دارد و فعالیت بسیار زیادی در این شبکه اجتماعی انجام می دهد. وی در اینستاگرام دارای دویست و پنجاه هزار فالوور می باشد و به دلیل شهرت این دختر، اینستاگرام به او تیک ابی داده است. پس بنابراین پیج او به خوبی و به راحتی در اینستاگرام قابل تشخیص می باشد. هم چنین او پست های زیادی را در اینستاگرم منتشر می کند و در این شبکه مجازی خبرهای مختلفی از گروه وانتونز و خودش را می دهد. همچنین عکس های او با دوست پسرش سامی لو نیز در اینستاگرام وجود دارد.

  • برای دنبال کردن اینستاگرام رها وانتونز می توانید از این لینک کمک بگیرید.

رها وانتونز متولد چه ماهی است؟

رها وانتونز تا کنون هیچ اطلاعی از ماه تولدش و یا روز تولدش نداده است و تنها مشخصات از سال تولدش می باشد که نشان می دهد وی متولد سال هفتاد و هفت است و هم اکنون او بیست و دو سال سن دارد.

قد رها وانتونز

اطلاعات شخصی این چنینی از رها وانتونز زیاد وجود ندارد و یک بیوگرافی دقیق تا کنون از وی منتشر نشده است. برای مثال مشخص نیست که قد رها وانتونز چقدر می باشد و یا اینکه او در یک خانواده با چه مقدار جمعیت متولد شده است. به همین دلیل از شواهد و عکس های مختلف این گونه برداشت می شود که او از قد بلندی حدود صد و هفتاد برخوردار باشد که این تنها یک حدس می باشد که با دیدن او می توان این گونه فکر کرد. او گویا علاقه ای به انتشار این چنین اطلاعات در مورد خودش ندارد و سایت های بیوگرافی مختلف نیز در همین مقدار در مورد این خواننده خوش صدا اطلاعات دارند.

سن رها وانتونز چقدر است؟

باید گفت که این دختر هنرمند متولد سال هزار و سیصد و هفتاد و هفت می باشد که با توجه به سال تولد او، وی هم اکنون دارای بیست و دو سال سن است. او با همین سن کم توانسته است که بسیار معروف بشود و بتواند که در اینستاگرام نیز این شهرت را توسعه بدهد و دارای تیک آبی بشود. او یک خواننده رسمی می باشد و با توجه به این موارد توانسته است که کار خود را بیش از پیش وسعت ببخشد و بتواند که طرفداران زیادی را جذب خود بکند. البته او یک دختر جوان جذاب می باشد که در شرایط عادی نیز افراد زیادی مجذوب او می شدند.

ماجرای دستگیری رها وانتونز چه بود؟

پس از پیوستن رها به گروه وانتونز خبرهایی مبنی بر دستگیری باند های رپ در ایران منتشر شد که گویا خواننده های زیر زمینی و گروه های رپ زیر زمینی یکی یکی در حال دستگیری بودند. البته گروه وانتونز نیز در شرف دستگیری قرار داشت اما اتفاقات دقیق ان مشخص نشد. بعد از این ماجرا خبری مبنی بر اینکه رها وانتونز دستگیر شده است نیز به گوش رسید که خب این یک حاشیه بیش نبود.

چرا که رها درهمان سنین کم از ایران رفت و به اتریش مهاجرت کرد و بعد از ان به گروه وانتونز پیوست. این خبر باعث حاشیه سازی هم برای رها و هم برای گروه وانتونز شد که بعدا از جانب خود این فرد و هم چنین از سمت گروه وانتونز تکذیب شد. البته که حاشیه ها همیشه بد نیستند و بیشتر باعث معرفی افراد می شوند.

دانلود آهنگ های رها وانتونز

آهنگ های رها وانتونز را می توان همه جا پیدا نمود. اسپاتیفای یک مکان مناسب برای پیدا و دانلود کردن آهنگ های رها وانتونز می باشد. هم چنین سایت های مختلف آهنگ نیز مکانی مناسب برای پیدا کردن راحت آهنگ های رها می باشد. از جمله سایت بسیار عالی در مورد دانلود آهنگ های رها می توان به سایت رادیو جوان اشاره کرد. این سایت بسیار سایت عالی می باشد که تمامی آهنگ ها را از تمامی خواننده ها را در خود جای داده است.

البته باید گفت که در صفحه اینستاگرام وی می توان برخی از آهنگ های او را به صورت کلیپ شنید و با استفاده از نرم افزار مختلف آن را دانلود نمود. دانلود آهنگ های رها وانتونز بسیار راحت بوده و با سرچ کردن همین عبارت در گوگل می توان به آهنگ های وی دست یافت. دانلود آهنگ درد از رها وانتونز و پس کجایی رها وانتوز از سری موضوعاتی بود که در مورد او سرچ زیادی در گوگل را خورده بود.

آیا این خواننده آلبوم بیرون داده است؟

رها یکی از خوانندگان موفق اهل ایران است که بسیار پرکار می‌ باشد و از زمانی که فعالیت خود را به عنوان خواننده شروع کرده است، سینگل ترک‌ های متعددی را خوانده و منتشر کرده است که هر کدام از سینگل ترک‌ های او مورد استقبال مردم به ویژه مخاطبان و طرفدارانش قرار گرفته اند. حال این موضوع را هم باید افزود که این خواننده معروف تا به اکنون به تنهایی آلبومی را منتشر نکرده است. اما تا به اکنون در آلبوم‌ های خیلی از خوانندگان و رپران دیگر به عنوان مهمان حضور داشته و در برخی از ترک‌ ها آن ها را همراهی کرده است.

حال این موضوع را هم باید افزود که مدتی قبل این خواننده معروف خطاب به مخاطبانش بیان کرد که منتظر یک سوپرایز بزرگش باشند. حال خیلی از افراد بر این باورند که به احتمال زیاد سوپرایز او، انتشار اولین آلبومش می‌ باشد.

بهترین آهنگ های رها وانتونز چیست؟

رها وانتونز یکی از خوانندگان خوش صدا و موفق اهل ایران است که عضو گروه وانتونز نیز می‌ باشد. حال بهتر است بدانید که او تا به اکنون آهنگ‌ های متعددی را خوانده و منتشر کرده است که برخی از آهنگ‌ های رها با توجه به تکست قوی و صدای خوب او در لیست بهترین آهنگ‌ های وی قرار گرفته اند. حال در ادامه قرار است به معرفی این آهنگ‌ ها بپردازیم. به هم دلیل پیشنهاد می‌ کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

یادمه

از یکی از آهنگ‌ های محبوب و پرطرفدار رها می‌ توان به آهنگ یادمه اشاره کرد که این آهنگ پس از انتشار مورد تعریف و تمجید خیلی از شنوندگان قرار گرفت.

درد

به جرات می توان بیان کرد که یکی از برترین و معروف ترین آهنگ های این خواننده، آهنگ درد می باشد. بهتر است بدانید که خیلی از افراد پس شنیدن این آهنگ طرفدار رها شدند.

شب

از یکی دیگر از آهنگ‌ های معروف رها وانتونز می‌ توان به آهنگ شب اشاره کرد که این آهنگ نیز پس از انتشار مورد استقبال خیلی از مردم قرار گرفت.

همینیم که هستیم

آهنگ همینیم که هستیم یکی از موفق ترین آهنگ های گروه وانتونز است که رها نیز در این ترک حضور دارد. با توجه به این که این آهنگ از متن بسیار قوی برخوردار است، به همین دلیل پس از انتشار مورد تعریف و تمجید خیلی از شنوندگان قرار گرفت.

رها کجا زندگی می کند؟

رها در همان سنین نوجوانی و جوانی برای ادامه تحصیل به کشور اتریش، مهد موسیقی جهان مهاجرت کرد. او در همان کشور ماند و هم اکنون نیز در همان کشور زندگی می کند. وی هم چنین توانست که در ان جا با گروه هنری وانتونز اشنا بشود. هم چنین باید گفت که در مورد اینکه ایا او تنها زندگی می کند و یا با خانواده زندگی می کند نیز اطلاعات دقیقی در دسترس نمی باشد و فقط همین قدر اطلاع است که او هم اکنون در کشور اتریش است.

موزیک ویدیوهای رها

می دانیم که یوتیوب یک شبکه اجتماعی می باشد که در ان ویدیو های مختلفی هر روز رد و بدل می شود و به اشتراک گذاشته می شود. از شیرین کاری های مختلف تا حتی سریال های چند قسمتی، همه و همه را می توان در این شبکه پیدا نمود. از سری مواردی که از یوتیوب از ان استفاده می کنند، خوانندگان هستند که در ان موزیک ویدیوهای خود را در آن منتشر می کنند. رها نیز از افرادی می باشد که موزیک ویدو های خود را در این شبکه اجتماعی قرار می دهد و باعث هرچه بیشتر دیده شدن خود می شود.

آنفالو کردن ربکا قادری توسط رها وانتونز

رها وانتوز عضو گروه وانتونز می‌ باشد و به واسطه گروه وانتونز با ربکا قادری مدل و بلاگر معروف ایرانی آشنا شد، چرا که ربکا دوست دختر سابق آرتا وانتونز بوده است. حال بهتر است بدانید که دوستی ربکا و رها خیلی عمیق بوده است و حتی آن ها در کنار یکدیگر به ساخت کلیپ‌ های مختلف می‌ پرداختند.

اما با این حال پس از این که ربکا و آرتا از یکدیگر جدا شدند، ربکا قادری توسط رها در اینستاگرام آنفالو شد که این موضوع با حاشیه‌ های بسیار زیادی رو به رو شد و رها مورد انتقاد خیلی از مردم به ویژه طرفداران ربکا قرار گرفت. خیلی از آن ها در این باره بیان کردند که ربکا و رها از دوستان صمیمی یکدیگر به شمار می‌ رفتند و آرتا به ربکا خیانت کرده بود و به جای این که رها به حمایت دوست صمیمی اش بپردازد، به حمایت آرتا پرداخت و حتی ربکا را در اینستاگرام آنفالو کرد.

با این حال پس از به وجود آمدن این حواشی، رها هیچ واکنشی به آن نشان نداد و به فعالیت روتین خود برگشت و تمرکزش را بر روی موسیقی قرار داد.

رها وانتونز در برنامه نوروز‌

با توجه به این که رها یکی از معروف‌ ترین خوانندگان زن به شمار می‌ رود که عضو گروه وانتونز هم می‌ باشد. به همین دلیل به طور معمول او به همراه سایر اعضای گروه وانتوز به برنامه‌ های مختلفی دعوت می‌ شود و در اکثر این برنامه‌ ها نیز در کنار اعضای گروه وانتونز اجرا های بسیار جذابی دارد.

حال این موضوع را هم باید افزود که مدتی قبل رها به همراه اعضای گروه وانتونز به برنامه نوروز دعوت شدند و در این برنامه او در کنار سایر اعضای اجرای بسیار زیبا و جذابی داشت. حال اگر تمایل دارید تا به مشاهده این قسمت از برنامه نوروز با اجرای رها و اعضای گروه وانتونز بپردازید، پیشنهاد می‌ کنیم تا به اینترنت و یا یوتیوب مراجعه کنید.

توییتر رها وانتونز

رها برای این که بتواند با طرفداران و مخاطبانش در ارتباط باشد و به میزان شهرت و معروفیت خود بیفزاید در حال حاضر در اکثر شبکه‌ های اجتماعی فعالیت می‌ کند. حال این موضوع را هم باید افزود که او مدتی قبل در توییتر که یکی از برترین شبکه‌ های اجتماعی است که طرفداران و مخاطبان بسیار زیادی هم دارد یک صفحه کاربری برای خود راه اندازی کرد و در حال حاضر در توییتر هم فعالیت می‌ کند و گاهی اوقات توییت می‌ زند.

حال اگر تمایل دارید تا توییتر این خواننده معروف را پیدا کنید، پیشنهاد می‌ کنیم تا به قسمت سرچ این شبکه اجتماعی مراجعه نمایید.

آیا رها وانتونز می تواند به ایران برگردد؟

یکی از سوالاتی که در ذهن خیلی از مخاطبان و طرفداران رها به وجود می آید، این است که آیا این خواننده معروف می‌ تواند به ایران بازگردد؟ در این باره بهتر است بدانید که رها نمی‌ تواند به ایران بازگردد، چرا که در حال حاضر به عنوان خواننده مشغول به فعالیت است. با توجه به این که فعالیت بانوان در ایران غیر قانونی است و آن ها نمی‌ توانند در ایران به عنوان خواننده فعالیت کنند. به همین دلیل اگر رها به ایران بازگردند قطعاً مشکلات بسیار زیادی برای حرفه او به وجود خواهد آمد و به احتمال زیاد دیگر نمی‌ تواند به حرفه خوانندگی ادامه دهد.

هم چنین ناگفته نماند او با توجه به این که در حال حاضر در فضای مجازی همچون اینستاگرام فعالیت گسترده‌ ای انجام می‌ دهد و به انتشار تصاویر و کلیپ‌ های بی‌ حجاب خود می‌ پردازد، به همین دلیل در صورت بازگشت به ایران به احتمال زیاد دیگر نمی‌ تواند در فضای مجازی همچون اینستاگرام فعالیت داشته باشد.

حال این موضوعات باعث شده تا رها نتواند به ایران بازگردد، چرا که با بازگشتش به ایران مشکلات بسیار زیادی برای حرفه و کار او به وجود خواهد آمد.

رها وانتونز از سامی لو بزرگتر است؟

رها دوست دختر سامی لو یکی از اعضای گروه وانتونز می‌ باشد و جالب است که بدانید او به واسطه دوست پسرش توانست عضو این گروه شود. حال مدتی است شایعاتی در رابطه با این که رها از سامی لو دوست پسرش بزرگتر است در فضای مجازی منتشر شده است. اما با این حال بهتر است بدانید که سامی لو متولد سال 1374 و رها متولد سال 1377 می‌ باشد. به همین دلیل می‌ توان بیان کرد که سامی حدود 3 سال از رها بزرگتر است. البته با توجه به این که رها بیشتر از سنش به او می‌ خورد، به همین دلیل برخی از افراد تصور می‌ کنند که او سامی بزرگتر است.

آیا رها عمل زیبایی انجام داده است؟

رها وانتونز خواننده موفق اهل ایران از چهره بسیار جذاب و زیبایی برخوردار است. حال اگر او را می‌ شناسید و یا تا به اکنون تصاویر و کلیپ‌ های او را مشاهده کرده اید، به احتمال زیاد متوجه شده اید که این خواننده عمل بینی انجام داده است.

بهتر است بدانید که رها تا به اکنون تنها عمل زیبایی بینی انجام داده است و هیچگونه عمل دیگری بر روی صورت و اعضای بدنش انجام نداده است. هم چنین او تا به اکنون همانند خیلی از افراد دیگر به انجام تزریقات ژل بر روی چهره‌ اش هم نپرداخته است.

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید رها در رابطه با عمل زیبایی بینی اش این گونه بیان کرده است: از دوران نوجوانی تصمیم گرفتم تا به انجام عمل زیبایی بینی بپردازم، چرا که از بینی‌ ام اصلاً راضی نبودم. در حال حاضر اگر به قبل برگردم باز هم بینی ام را عمل خواهم کرد، چرا که تاثیری بسزایی در زیبایی صورتم داشته است.

آیا رها مدل شده است؟

بهتر است بدانید در حال حاضر رها علاوه بر این که یکی از خوانندگان موفق اهل ایران به شمار می‌ رود به عنوان مدل نیز مشغول به فعالیت می‌ باشد.

رها با توجه به این که از شهرت بسیار زیادی برخوردار است و در اینستاگرام دنبال کنندگان زیادی دارد. به همین دلیل مدتی است که به عنوان مدل فعالیت خود را در اینستاگرام شروع کرده است و تا به اکنون با برخی از کمپانی‌ ها و برندها همکاری داشته است.

رها با توجه به این که از چهره زیبا و اندام فوق العاده‌ ای برخوردار است، به همین دلیل خیلی از افراد به حمایت او در حرفه مدلینگ پرداخته اند. حال این موضوع را هم باید افزود که تا به اکنون کمپانی‌ های مختلف تصاویر رها را که به عنوان مدل با آن ها همکاری کرده است در رسانه‌ ها و فضای مجازی منتشر کرده اند که می‌ توانید به مشاهده این تصاویر بپردازید.

سوالات متداول

  1. از معروف ترین آهنگ های رها وانتونز کدام آهنگ می باشد؟

    از آهنگ های معروف رها وانتونز آهنگ شب را می توان نام برد.

  2. وی هم اکنون چند سال سن دارد؟

    رها وانتونز هم اکنون دارای 22 سال سن است.

  3. نام همسر و یا دوست پسر رها چیست؟

    نام دوست پسر او سامی لو می باشد.

  4. رها در کجا زندگی می کند؟

    وی هم اکنون در کشور اتریش زندگی می کند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید :

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل