بیوگرافی ریو هوا یونگ + بازیگری

ریو هوا یونگ خواننده و بازیگر اهل کره جنوبی می باشد. او در گذشته یکی از اعضای گروه تی آرا بود که پس از مدتی از این گروه جدا شد. علت جدایی او از این گروه مشخص نیست اما بعضی از شایعات بیان می کنند که به دلیل اختلاف سایر اعضای گروه با او از این گروه جدا شد. شما می توانید در ادامه این مطلب از مجله شانس با زندگی شخصی و آثار هوا یونگ بیشتر آشنا شوید.

بیوگرافی ریو هوا یونگ

ریو هوا یونگ در 22 آوریل سال 1993 در گوانگجو کره جنوبی متولد شد. او در گذشته یکی از اعضای گروه دخترانه تی آرا بود و خواهر دوقلوی بزرگ‌ تر او ریو هیو یونگ نیز خواننده رپ و عضو سابق گروه مدرسه کود است. ریو هیو یونگ و ریو هوا یونگ در ماه مه 2010 در برنامه واریته‌ ای SBS حضور داشتند. کمپانی Core Contents Media در ابتدا قرار بود ریو هیو یانگ را به عنوان هفتمین عضو به تی آرا اضافه کند، اما او خواهر دوقلوی خود را توصیه کرد. در 30 جولای 2012، مشخص شد که ریو دیگر عضو تی آرا نیست.

نام و نام خانوادگی ریو هوا یونگ
محل تولد گوانگجو (کره جنوبی)
تاریخ تولد 22 آوریل 1993
شغل خواننده و بازیگر
اینستاگرام (20K) ryu.hwayoung
بیوگرافی ریو هوا یونگ

بازیگری

او در سال 2014 در سریال انتخاب یک مادر ایفای نقش کرد. هوا یونگ در سال 2015 در فیلم پیش بینی عشق و سریال خانواده اکی و باشگاه دوست دختران سابق بازی کرد. در سال 2016 در سریال های برگرد آقا و نسل خورشید نقش ایفا کرد.

ریو هوا یونگ
ریو هوا یونگ

او پس از دریافت ستایش برای نقش‌ هایش در کمدی عاشقانه باشگاه دوست دختران سابق شبکه tvN و درام سلام بیست سالگی من شبکه JTBC به بازیگری موفق تبدیل شد. در سال 2017، او بخشی از گروه بازیگران سریال های پدر من عجیب است، آثار دست، جنگ دختر و دستور غذای مخفی فالگیر شد، او سپس برای اولین نقش اصلی خود در درام جنایی KBS یعنی سگ دیوانه انتخاب شد. در سال 2018 نیز در سریال زیبایی درون ایفای نقش نمود و در سال 2021 نی در شماره صحنه عشق بازی کرد. هوایونگ در سال 2022 در فیلمی با عنوان صدای جالب ایفای نقش کرد.

جوایز

او در سال 2017 و در سی و یکمین جایزه درام KBS جایزه بهترین بازیگر زن جدید را برای سریال های درام پدر من عجیب است و سگ دیوانه دریافت نمود. همچنین در سال 2022 و در جشنواره فیلم سرمایه گذاری واقعی نیویورک جایزه بهترین بازیگر زن را نیز دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی جونگ هو سوک؛ خواننده کره جنوبی

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات