بیوگرافی + سوابق بازیگری کیم می سو

کیم می سو (انگلیسی Kim Mi soo) یکی از بازیگران خوب و سرشناس کره جنوبی می باشد که با نقش آفرینی در انقلاب رژ لب در بین تماشاگران به محبوبیت رسید و آثار به یادماندنی در دنیای بازیگری از خود بر جا گذاشت. او در سال ۲۰۱۸ فعالیتش را تحت نمایندگی شرکت Landscape Entertainment به صورت رسمی آغاز کرد. می سو در بسیاری از درام ها تلویزیونی به ایفای نقش پرداخت و در درام تلویزیونی که به عنوان خواهر قهرمان ظاهر شد. کیم به عنوان یک فعال دانشجویی سرد ولی مهربان و درستگار مورد توجه قرار گرفت. یک شب، پرستار مدرسه، درام جوجو، سلام خداحافظ، مامان و… از مهم ترین آثار کیم می سو در صنعت بازیگری می باشد. با مجله شانس همراه باشید تا با زندگی شخصی، حواشی و ناگفته های Kim Mi soo آشنا شوید.

بیوگرافی

کیم می سو (انگلیسی Kim Mi soo و کره ای 김미수) در تاریخ ۱۶ ماه مارس سال ۱۹۹۲ در کره جنوبی متولد شد. او بازیگری مطرح در کره جنوبی می باشد و علاوه بر بازیگری در حرفه مدلینگ نیز فعال بود. می سو تحصیلات خود را در هنر به پایان رساند. این بازیگر به نام کره جنوبی با بازی در سریال گل برفی و سریال اسنودراپ به شهرت و توجه عموم قرار گرفت. کیم در حرفه بازیگری فعالیت زیادی داشت اما در سن 30 سالگی به علت نامعلومی از دنیا رفت. این بازیگر حرفه ای در بین جوانان کره جنوبی خیلی مشهور بود اما مرگ او شوک واقعی به صنعت فیلم کره جنوبی وارد نمود.

نام و نام خانوادگی کیم می سو (Kim Mi soo)
ملیت کره جنوبی
تولد ۱۶ مارس ۱۹۹۲
شغل بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون
تاهل مجرد
اینستاگرام صفحه رسمی ندارد
بیوگرافی کیم می سو

سوابق بازیگری کیم می سو

او زمانی که نوجوان بود وارد حرفه مدلینگ شد و از انجایی که علاقه زیادی به بازیگری داشت به این حرفه روی آورد. او در سال ۲۰۱۸ به طور حرفه ای وارد سینما و تلویزیون شد و در سریال گل برفی و استودراپ به شهرت رسید. با گذشت زمان او در فیلم و سریال های زیادی نقش آفرینی نمود و مورد توجه اکثریت هنر جویان قرار گرفت.

کیم می سو در سریال گل برفی نقش آفرینی نمود و در 7 قسمت از 16 قسمت این سریال بازی نمود. این سریال زیبا محصول کشور کره جنوبی می باشد که پخش جهانی آن را دیزنی پلاس بر عهده دارد. او در این سریال که یک سریال درام می باشد خوب درخشید و داستان آن در باره دموکراسی خواهی جامعه کره جنوبی می باشد. این بازیگر خوب کره جنوبی آخرین بازی خود را در یک فیلم سینمایی که نقش یک فعال دانشجویی بود بازی کرد. او با بازی در این فیلم مورد تشویق قرار گرفت و هوادران زیادی را به خود جلب نمود.

ماجرای در گذشت کیم می سو

کیم می سو در تاریخ ۵ ژانویهٔ ۲۰۲۲ زمانی که در سریال گل برفی بازی می کرد از دنیا رفت. علت مرگ این بازیکر معروف هنوز مشخص نشده است. بعضی از شبکه های اجتماعی علت مرگ این بازیگر را ایست قلبی عنوان کردند.

فهرستی از آثار

Kim Mi soo در زندگی خود توانست در چندین آثار سینمایی و تلویزیونی بزرگ به هنرنمایی بپردازد.

  • سلام خداحافظ، مامان
  • عازم جهنم
  • درام جوجو
  • پرونده های پرستار مدرسه
  • دوست دختر سابق
  • انقلاب رژلب
  • گل برفی
  • یک شب
  • پرستار مدرسه
  • دنیای گیونگمی و…

اینستاگرام کیم می سو

کیم در اینستاگرام صفحه رسمی ندارد. یکی از دلایلی که صفحه رسمی با نام Kim Mi soo در شبکه های مجازی مانند اینستاگرام وجود ندارد، مرگ او می باشد.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات