بیوگرافی سپیده بزمی پور + تحصیلات

سپیده بزمی پور از بلاگرهای فعال ایرانی می باشد. او همسر شاهرخ استخری از بازیگران معروف و محبوب ایرانی است. سپیده با پست ها و استوری هایی که هر روز در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک می گذارد با دنبال کنندگان خود در ارتباط است. او در اینستاگرام از بخش های مختلف زندگی خود از آشپزی تا وقت گذرانی با همسر و فرزندان و حتی فعالیت های شخصی خود همچون کتاب خواندن استوری و پست می گذارد. جهت آشنایی بیشتر با سپیده بزمی پور، زندگی شخصی و کار و تحصیلات او با مجله شانس همراه باشید.

بیوگرافی سپیده بزمی پور

سپیده بزمی پور متولد 3 دی ماه سال 1367 در تهران می باشد. او در سال 1380 و زمانی که 14 سال داشت به همراه خانواده خود به بلژیک مهاجرت کرد. سال 2002 در شهر بروکسل ساکن شدند. پدر و مادر او اکنون نیز ساکن بروکسل هستند. پدر او یکی از نقاشان ایرانی است که در زمینه رنگ روغن فعالیت دارد و تاکنون نمایشگاه های زیادی را در بلژیک برگزار نموده است. سپیده دو برادر با نام های سعید و امیر دارد که هر دوی آن ها ساکن بلژیک هستند و صاحب یک برند خوب لوازم آرایشی در بلژیک می باشند. البته برادرانش در زمینه شعر و موسیقی هم فعالیت دارند. سپیده به سه زبان مسلط است.

نام و نام خانوادگی سپیده بزمی پور
محل تولد تهران
تاریخ تولد 3 دی 1367
شغل بلاگر، مترجم زبان فرانسوی
اینستاگرام estakhrifamily (1M)
بیوگرافی سپیده بزمی پور

تحصیلات

او دوران ابتدایی و راهنمایی خود را در مدارس نمونه و تیزهوشان در تهران گذراند. دبیرستان و دانشگاه را در کشور بلژیک سپری کرد. او علاوه بر مدرک مترجمی زبان انگلیسی، در بیست و دو سالگی لیسانس حسابداری را هم از دانشگاه بروکسل گرفت. سپیده علاوه بر بلاگری به ترجمه کتاب های فرانسوی نیز مشغول است. همچنین در یکی ا زبهترین آموزشگاه های زبان خارجه در تهران هم فعالیت دارد.

سپیده بزمی پور
سپیده بزمی پور

ازدواج

در سال 1390 با شاهرخ استخری بازیگر معروف ازدواج کرد. آن ها توسط دوست مشترکی که داشتند با هم آشنا شدند و ازدواج کردند. نامزدی آن ها 6 ماه طول کشید. از آنجایی که اکثر اقوام سپیده در بروکسل هستند آن ها دو بار، یعنی یک بار در ایران و یک بار هم در بروکسل جشن عروسی گرفتند. سپیده اکنون با همسر و فرزندان خود ساکن تهران می باشد. او خانواده چهار نفره خود را بسیار دوست دارد و در یکی از پست های اینستاگرام خود با انتشار عکسی از همسر و فرزندانش گفت هیچ وقت فکر نمی کردم که بشود تا این اندازه آدم هایی را دوست داشت. این دوست داشتن و علاقه بسیار حس عجیبی است.

تولد فرزندان

سپیده و شاهرخ دو دختر با نام های پناه و نبات دارند. سپیده بزمی پور در صفحه اینستاگرام خود عکس ها و فیلم های بسیاری را از فرزندان و زندگی خانوادگی خود منتشر می کند. اولین فرزند آن ها یعنی پناه دو سال پس از ازدواجشان در 17 مرداد سال 1392 متولد شد. در آبان سال 1397 هم صاحب دختر دیگری با نام نبات شدند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل