بیوگرافی سینا فرحی + کارهای تبلیغاتی

سینا فرحی از قدیمی ترین و اولین فعالان در حوزه بازاریابی شبکه های اجتماعی می باشد. از زمانی که شبکه اجتماعی فیسبوک به محبوبیت رسید او نیز به طور حرفه ای فعالیت های خود را آغاز کرد. فرحی به دلیل خلاقیت بالایی که دارد اقدامات به یاد ماندنی و مهمی را در صنعت تبلیغات و حوزه دیجیتال مارکتینگ انجام داد. او تاکنون چند پلتفرم موفق به راه انداخته است که می توان به هشتگ مدیا، تگ استار و زوم استار اشاره کرد. نام او در صنعت تبلیغات با همکاری برندهای بزرگ بر سر زبان ها افتاد. سینا فرحی با ایده های نوین خود به یکی از بزرگان این حوزه تبدیل شد. حساب کاربری او در اینستاگرام Varify است و دارای تیک آبی می باشد. شما می توانید در ادامه این مطلب از مجله شانس با کار سینا فرحی بیشتر آشنا شوید.

بیوگرافی سینا فرحی

سینا فرحی از سال 2010 فعالیت خود را در شبکه اجتماعی فیسبوک آغاز کرد. او به مدت دو سال مدیر شبکه های اجتماعی ورزش سه شد. فرحی با طراحی مسابقات جذاب و مهیج در آن زمان حسابی سر و صدا به پا کرد. او تحول بزرگی را در شبکه های اجتماعی ایجاد نمود. در تمام این سال ها تعداد زیادی پروژه موفق در زمینه سوشال مدیا از روسیه تا هندوستان انجام داده است. در واقع راه اندازی شبکه اجتماعی وب سایت ورزش سه منجر با رونق این رسانه ورزشی شد. فرحی نقش بسیار مهمی در تبدیل این وب سایت به پربازدیدترین رسانه فارسی زبان و رسیدن به رتبه اول پربازدیدترین سایت های ایرانی شد.

سینا فرحی

او در تمام این سال ها مشاور یا منیجر شبکه های اجتماعی هنرمندان و ورزشکاران بسیاری بود. فرحی کم کم به فکر راه انداختن یک استارت آپ در زمینه اینفلوئنسر مارکتینگ افتاد. چند سال پس از شروع فعالیت خود در شبکه های اجتماعی توانست ایده پردازی و بنیان گذاری کمپین های هشتگ مدیا را انجام بدهد و یکی از بزرگترین رویدادهای فضای مجازی را رقم بزند. او سمینارهایی را در تهران، کیش، اصفهان، اهواز و شهرهای دیگر برگزار می کند و تجربیات خود را از فعالیت در اینستاگرام در اختیار علاقه مندان قرار می دهد.

نام و نام خانوادگی سینا فرحی
شغل فعال در حوزه دیجیتال مارکتینگ و سوشال مدیا، مدیریت هشتگ مدیا
اینستاگرام (1.3M) farahi_official
بیوگرافی سینا فرحی

کارهای تبلیغاتی

ایده پردازی و اجرای بزرگ ترین لیوان چای جهان را برای برند فامیلا در بام تهران انجام داد که یکی از بزرگ ترین کارهای تبلیغاتی او بود. کمپینی را با نام دفترچه داری؟ برای شرکت رایتل و همچنین کمپین ایرانته که یکی از بزرگ ترین طرح های حمایت از تولید ملی محسوب می شد نیز از ایده های او بود. کمپین ایرانته را با همکاری رامبد جوان به راه انداخت. او چندین پروژه نیز برای برند اویلا ایده پردازی و اجرا کرد.

رویدادهای بین المللی

سینا فرحی در رویدادهای بین المللی از جمله در جام جهانی 2018 روسیه به همراه مسی ایرانی (رضا پرستش) حضور یافت. همکاری او با رضا پرستش و حضور آن ها در این رویداد موجب جلب توجه رسانه های مطرح جهان به مسی ایرانی شد و حدود بیست رسانه معتبر بین المللی با او مصاحبه تصویری و مکتوب داشتند. او در جام ملت های آسیا در سال 2019 نیز همراه چند تن از ستارگان اقدامات تبلیغاتی گسترده ای را انجام داد و در مدت زمان حضورش در امارات با چهره های مطرح و برندهای بزرگ همکاری کرد.

تگ استار

او با همکاری رامبد جوان پلتفرم تگ استار را راه اندازی کرد. رسانه ها و افراد بسیاری واکنش هایی را بر این پلتفرم نشان دادند. همچنین نظرات و تحلیل های گوناگونی را در فضای مجازی و وب سایت های خبری منتشر کردند. ده ها چهره مطرح در فضای مجازی در یک فرش قرمز با حضور رامبد جوان حضور یافتند و باعث جلب توجه مردم به تبلیغات در شبکه های اجتماعی شدند. در آن زمان مردم آشنایی چندانی با پتانسیل تبلیغات در این شبکه ها نداشتند و تا آن زمان نمی دانستند که تبلیغات چه تاثیر مهمی بر فروش محصولات آن ها خواهد داشت. در حقیقت برنامه هایی مانند تگ استار در دهه گذشته نقش و تاثیر به سزایی در سامان دادن ارتباط میان مخاطب و چهره های مطرح فضای مجازی داشت.

زوم استار

او علاقه بسیاری به آنلاین نمودن بازار تبلیغات بلاگری دارد. زمانی با تگ استار و حالا با زوم استار به دنبال انسجام بیشتر این حوزه است.

هشتگ مدیا

سینا فرحی با همراهی امیر تشکر هشتگ مدیا را تاسیس کردند که اکنون یکی از بزرگ ترین نام های صنعت تبلیغات در شبکه های اجتماعی است. با تاسیس هشتگ مدیا با برندهای بزرگ از جمله باشگاه پرسپولیس و همچنین چهره های مطرح از قبیل: رامبد جوان، احمدرضا عابدزاده، محمدامین کریم پور، عرفان علیرضایی، علی صبوری، آناشید حسینی و نگین عابد زاده همکاری کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل