+ بیوگرافی شادمهر عقیلی

شادمهر عقیلی، یک هنرمند با اخلاق و دارای استعدادهای گوناگون است. از دوران جوانی، جادوی موسیقی او را به خود جلب کرده بود. او تبدیل به جوانی شد که در اتاق‌ های کلاس هنرستان موسیقی نت‌ های زندگی را یاد می‌ گرفت. دوران تحصیلی‌ اش نه تنها فرصتی بود برای آشنایی با پایه‌ های موسیقی، بلکه دری به دنیای بزرگ‌ تری باز کرد، دنیایی که در آن با هنرمندان بزرگ آشنا شد و افتخار اجرای اولین ترانه‌ اش در صدا و سیما را تجربه کرد. او به تازگی با احداث سایت شرط بندی حواشی زیادی را برای خود ایجاد کرده است.

بیوگرافی شادمهر عقیلی

بیوگرافی شادمهر عقیلی

شادمهر عقیلی، هنرمندی با پس‌ زمینه‌ ای پر فراز و نشیب، در یک روز سرد بهمن ماه سال 1351 در یک خانواده چشم به جهان گشود. خانواده‌ ای که اندوه و سختی های زیادی را پشت سر گذاشته بود. از بین اعضای این خانواده، فقط مادر مهربانش، عاصفه و خواهر نازنینش، پروین، اکنون با او همراه‌ اند.

از زمان‌ های نخستین جوانی، عشق موسیقی در وجود شادمهر جریان پیدا کرده بود. این علاقه او را به دنیای هنر کشاند و باعث شد تا در راهروهای صدا و سیما با هنرمندانی چون خشایار اعتمادی و علیرضا عصار وارد ارتباط شود. این تلاقی‌ ها، در نهایت به تولید آلبوم بهار من منجر شد و آغازی برای یک سفر هنری فوق‌ العاده بود.

آلبوم دهاتی برای شادمهر عقیلی نه تنها به یک موفقیت تبدیل شد، بلکه بمبی در دل موسیقی پاپ ایران انفجار پیدا کرد. با وجود مشکلات و فشارهایی که از جانب برخی گروه‌ ها به او وارد شد، با انتشار آهنگ گل یاس، علاوه بر جذب مخاطبان جدید، توانست قلب‌ های بسیاری از منتقدان را نیز به دست بیاورد.

او که همیشه در جستجوی فراتر رفتن بود، به دنیای سینمایی نیز پا گذاشت و در فیلم پر پرواز هم نقشی را به عهده گرفت و هم آهنگ‌ های فیلم را خواند. در این مسیر، او تصمیم به تغییر مسیر زندگی گرفت و از وطن خود دور شد، ابتدا به کانادا و سپس به ایالات متحده رفت. او که همواره با عشق و انگیزه در دنیای هنر حضور داشته، همچنان در این سرزمین‌ های جدید نیز پرچم هنر و موسیقی ایران را زنده نگه داشته است.

کودکی تا جوانی شادمهر عقیلی چگونه گذشت؟

شادمهر عقیلی در کودکی با شنیدن موسیقی های برادرش به جادوی موسیقی وابسته شد. وقتی 16 ساله بود، اولین بار با پیانو روبرو شد و با نواختن آن راه هنری‌ اش را آغاز کرد. در دوران تحصیل در هنرستان، با سازهایی چون ترومپت و ویلون آشنا شد و در ادامه، توانمندی نواختن سنتور را نیز به صورت خودآموز به دست آورد.

در نوجوانی، به همراه چند دوست نزدیک، گروه موسیقی تشکیل داد تا به کشورهای همسایه سفر کنند و از اجراهای خود بهره‌ برداری کنند، اما بلافاصله پس از آن، خدمت سربازی او سر رسید و این طرح به حاشیه کشیده شد. با گذشت زمان، در 25 سالگی، شادمهر عقیلی به نواختن قطعاتی همچون معبود، فصل آشنایی و گل گندم پرداخت که پایه‌ ای برای آلبوم بهار من ایجاد کرد. او این آلبوم را با قیمتی مناسب به شرکت معتبر طنین واگذار کرد و خیلی زود به عنوان آهنگساز با صدا و سیما همکاری کرد.

در پی آن، شادمهر تصمیم به فعالیت به عنوان خواننده گرفت و نتیجه‌ اش، آلبوم مسافر بود که در 26 سالگی منتشر شد و با استقبال بزرگی مواجه شد. این موفقیت تنها پیش‌آمد نبود، چرا که آلبوم بعدی او، دهاتی، رکوردهای فروش را در موسیقی ایران پس از انقلاب 1357 شکست. با این حال، شادمهر فقط به فروش آلبوم‌ ها و موفقیت‌ های تجاری بسنده نکرد. با انتشار قطعاتی همچون یاس کبود که ادای احترام به حضرت فاطمه زهرا (س) بود، توانست قلب‌ های بسیاری از مردم مذهبی را نیز به دست بیاورد و محبوبیت گسترده‌ ای کسب کند.

بهترین آهنگ های شادمهر عقیلی کدامند؟

شادمهر عقیلی، خواننده و آهنگسازی است که با خلق 14 آلبوم که یکی از آن ها بدون انتشار رسمی بود و 39 تک‌ آهنگ، نام خود را در میان استعدادهای برجسته موسیقی ایران برجسته و پررنگ کرد. از زمان کودکی، با دیدن آلات موسیقی در مغازه‌ ها، دل به آن بست و رویایی درونی برای رسیدن به قله‌ موفقیت در این راه پرورش داد.

زندگی او در هنرستان موسیقی تحولی جدید یافت و با برخی از نام‌ های برجسته صدا و سیما آشنا شد. اولین آلبوم او، نت‌ های بی‌ کلامی بود که یک قطعه قدیمی را به روز کرد، ولی اثر دهاتی او، آنقدر مورد استقبال قرار گرفت که به یکی از پرفروش‌ ترین آلبوم‌ های موسیقی ایران تبدیل شد.

بی احساس

این موزیک، یکی از جواهرهای هنری شادمهر است. با مشارکت ایمین در ترانه‌ سرایی و آهنگسازی و میلاد هاشمی در تنظیم، یک اثر بی‌ نظیر خلق شده است. این ترک یکی از اثرهای ماندگار این خواننده است که امروزه به عنوان یکی از خاص ترین ها، نام برده می شود، این ترانه در سال 2020 اجرا شده است.

تقدیر

در سال‌ های دور، شادمهر عقیلی در آلبوم نغمه‌ های شرقی، قطعه‌ ای بی‌ کلام به همین نام منتشر کرد. البته ده سال بعد، آهنگی با همین نام ولی با مضمون و ترانه جدید در یک آلبوم جداگانه منتشر کرد. این ترانه در سال 2009 اجرا شد و توانست نظرات مثبت بسیاری از افراد را به دست آورد، می توانید این ترک را با کیفیت های مختلف دانلود کنید.

بارون

شادمهر، آهنگسازی برای چندین خواننده‌ را برجسته انجام داده است. از جمله آهنگ من و تو و درخت و بارون که با صدای خشایار اعتمادی و ترانه‌ سرایی احمد شاملو اجرا شد. متن این ترانه در برخی از سایت های معتبر وجود دارد، برای دانلود می توانید ازکیفیت های مختلف استفاده کنید.

قاضی

این اثر، یکی از تازه‌ ترین تک‌ آهنگ های شادمهر عقیلی است. با ترانه‌ سرایی محسن حسینی و تنظیم مجید الماسی، جای خود را در قلب‌ ها باز کرده است. این ترانه مانند سایر ترانه های این خواننده، نظرات بسیار مثبتی به دست آورده است و تعداد افراد سیاری آن را دانلود کرده اند.

دور شدی

یکی از آهنگ‌ های برجسته و ماندگار شادمهر با مشارکت ایمین، سینا پارسیان و میلاد هاشمی، که نام آن به یادگار مانده است. شادمهر این ترانه را در بسیاری از کنسرت های خود اجرا کرده است چرا که افراد بسیاری به این ترک علاقه مند هستند.

آلبوم های شادمهر عقیلیآلبوم های شادمهر عقیلی

شادمهر عقیلی یکی از بهترین خوانندگان ایرانی می باشد. او خواننده، ترانه سرا، آهنگ ساز، تهیه کننده و نوازنده و بازیگر می باشد. او در گذشته در ایران حضور داشت و فعالیت های خود را در این کشور انجام می داد اما پس از مدتی از ایران به کانادا رفت و در نهایت در آمریکا ساکن شد. شادمهر در یک خانواده پر جمعیت و 6 نفره متولد شد و در دوران جوانی اش پدر خود را از دست داد. او در 7 بهمن ماه سال 1351 به دنیا آمده است. این خواننده آلبوم های بسیاری اجرا کرده است که تمامی آن ها به سبک پاپ می باشند. شادمهر استعداد بسیاری در ساز زدن دارد. او گیتار می نوازد، ویلن می زند و ساز هایی مانند پیانو، کیبورد و ترومپت و هارمونیکا و … را نیز اجرا می کند. در ادامه به چند آلبوم شادمهر اشاره می کنبم و اطلاعاتی در این مورد را بیان خواهیم کرد.

بهار من

بهار من اولین آلبوم این خواننده بود. از سال 1374 بود که شادمهر به دنبال گرفتن مجوز برای کارهای خود بود، برای اولین کار خود، ترک معبود را منتشر کرد. این آلبوم بدون کلام بود و از ترانه های قدیمی الهام گرفته بود. گل گندم، جان مریم و بهار من تعدادی از این ترانه ها بودند. شادمهر ساز های این ترانه ها را می نواخت. ویولن، گیتار و پیانویی که در این آلبوم نواخته شده است، هنر شادمهر می باشد. او در آلبوم های خوانندگان دیگر نیز فعالیت هایی داشته است و کار نواختن ساز ها را بر عهده داشته است.

مسافر

آلبوم مسافر در سال 1377 منتشر شد و دومین آلبوم شادمهر بود. البته اولین آلبومی بود که شادمهر در آن ترانه خوانده بود و با کلام بود. در این آلبوم از بهروز صفاریان نیز کمک هایی گرفته شده بود. این آلبوم توسط شرکت فرهنگی و هنری پیغام سحر منتشر شد. در کمال ناباوری این آلبوم به سرعت در بین مردم محبوب شد و استقبال بسیاری از آن شد. بعد از انقلاب و در دهه 70 این آلبوم جزو پر فروش ترین آلبوم ها محسوب می شد.

دهاتی

سومین آلبوم شادمهر عقیلی دهاتی نام داشت. این آلبوم توسط شرکت فرهنگی و هنری فارس نوا در بین مردم منتشر شد. اما پس از اجرای این آلبوم، نوبت به گرفتن مجوز لازم بود اما بار ها این آلبوم اصلاح شد و ترانه های آن توسط شادمهر بازخوانی شد تا بتواند مجوز ارشاد را دریافت کند. افراد بسیاری معتقد هستند که این آلبوم توانسته است تغییر بزرگی در موسیقی های پاپ به وجود آورد. پس از سال 1357، آلبوم دهاتی به عنوان پر فروش ترین آلبوم پاپ در تاریخ موسیقی شناخته شد. ایران گام پس از 14 سال و در سال 1392 این آلبوم را با طرح جلد جدیدی منتشر کرد که باعث به وجود آمدن حواشی بسیاری شد. البته روزنامه کیهان و فارس با مقالات بی ادبانه و تند خود به ترانه های این آلبوم اعتراض کردند. در سال 1393 و دقیقا در روزی که آلبوم دهاتی 15 ساله شد، شادمهر عقیلی در صفحه رسمی خود در تویتر اعلام کرد که از این آلبوم 10 میلیون نسخه به فروش رسیده است که این عدد در تاریخ موسیقی پاپ ایران باور نکردنی می باشد.

مشق سکوت

آلبوم مشق سکوت در سال 1378 ساخته و منتشر شد که یکی از آلبوم های بی کلام شادمهر می باشد. البته این آلبوم همان ترانه های آلبوم مسافر است که بدون کلام و به صورت پاپ اجرا شده اند. البته قطعه های غم تنهایی و عطر شبنم نیز در این آلبوم موجود می باشد.

نغمه های شرقی

آلبوم نغمه های شرقی نیز در سال 1378 به صورت بی کلام و با ژانر پاپ منتشر شد. البته این ترانه های بی کلام مربوط به برخی از ترانه های گوگوش و فریدون فروغی است که بازسازی شده است و به صورت مجدد تنظیم شده اند. البته در این آلبوم ترک هایی از برخی خوانندگان دیگر نیز بازسازی شده است.

موزیک ویدئو شادمهر عقیلی با حضور ریحانه پارسا

موزیک ویدئو شادمهر عقیلی با حضور ریحانه پارسا

ویدئوی موسیقی جدید شادمهر عقیلی با عنوان بارون دلم خواست با مشارکت ریحانه پارسا انواع و اقسام نظرات و حاشیه‌ ها را به دنبال داشته است. برای کسانی که با پارسا آشنایی ندارند، او بازیگری است که از طریق سریال پدر محبوبیت یافت. اما او با سرعت وحشتناکی راهی دنیای حاشیه‌ ها شد. ابتدا موضوع ازدواج او با مهدی کوشکی و سپس داستان‌ های گوناگون در مورد زندگی آن دو و در نهایت ماجراهای پس از جدایی و تصمیم او برای خروج از ایران و تغییر سبک زندگی از جمله این حواشی بود.

بسیاری از کاربران شبکه‌ های اجتماعی این روزها نظرات مختلفی در مورد حضور ریحانه در این ویدئو دارند. برخی معتقدند که شادمهر برای جلب توجه بیشتر به ویدئوی جدید خود از پارسا استفاده کرده است. ولی گروهی دیگر معتقدند که شادمهر تصمیم به همکاری با پارسا گرفته تا به او کمک کند.

با این وجود، علاقه‌ مندان به آثار شادمهر عقیلی می‌ توانند برای تماشای این ویدئو به صفحه اینستاگرام او مراجعه کنند. آنچه مهم است، هنر و تلاش هنرمندان برای ارائه یک اثر با کیفیت به مخاطب است.

همسر شادمهر عقیلی

ملیسا، همسر شادمهر عقیلی، دارای ریشه‌ های فیلیپینی است و در سن دیه‌ گوی آمریکا به دنیا آمده است. وی با تحصیل در رشته طراحی صحنه تئاتر از دانشگاه معتبر سن دیه‌ گو فارغ التحصیل شده است. علاقه‌ مندی وی به طراحی جواهرات به حدی است که حتی تصمیم به پیش برد تحصیلات در این زمینه گرفته است. اما، در نهایت، تصمیم می‌ گیرد که به دنیای رقص پا بگذارد. در همین زمینه با شادمهر عقیلی آشنا شده و در کلیپ‌ های موسیقی او حضور پیدا می‌ کند.

از سوی دیگر، شادمهر قبل از زندگی در خارج از ایران، با ژینا کلانتری نزدیک بود. گرچه اطلاعاتی در مورد نامزدی رسمی آن‌ ها وجود ندارد، اما برخی عکس‌ ها نشان‌ دهنده یک ارتباط خاص بین آن‌ ها بوده است. با مهاجرت شادمهر، ارتباط آن‌ ها تغییر می‌ کند. ژینا نیز وارد زندگی جدیدی می‌ شود و حالا مادر یک پسر است، اما هنوز هم گاهی اوقات در مورد خاطرات گذشته با شادمهر توضیحاتی را در شبکه‌ های اجتماعی به اشتراک می‌ گذارد.

حاشیه های شادمهر عقیلی

پیش از عزم به کانادا، شادمهر عقیلی با ژینا کلانتری در یک ارتباط عمیق و پرشور قرار داشت. این عشق، موضوع جالبی برای مردم ایران شده بود و زبان‌ ها را به حرکت درآورده بود. شور و شوق این علاقه زمانی بود که شادمهر آهنگی با نام ژینا را خواند و منتشر کرد، که به سرعت در بین مردم جا افتاد.

با اینکه شادمهر به کانادا رفت و از ایران دور شد، رابطه آن‌ ها پایدار نماند و ژینا تصمیم به جدایی از این ستاره محبوب گرفت. این جدایی، پیش‌ زمینه‌ ای برای آهنگ‌ های جدیدی از شادمهر، نظیر آدم فروش شد. هم‌ اکنون، هر دو زندگی مجزایی دارند و هر کدام به خانواده‌ خود پرداخته‌ اند، اما دلایل دقیق جدایی آن‌ ها همچنان در تاریکی مانده است.

اینستاگرام شادمهر عقیلی

شادمهر عقیلی، خواننده معروف و محبوب ایرانی، در شبکه‌ های اجتماعی نیز همچون بسیاری از هنرمندان فعال است. در اینستاگرام، پلتفرمی که به اشتراک‌ گذاری تصویر معروف است، او پیج شخصی خود را به روز می‌ کند و همچنین پیج‌ های هواداری ایجاد شده برای او توسط طرفدارانش موجود است. این صفحات پر از عکس‌ ها و کلیپ‌ هایی از او است، و طرفدارانش با دنبال کردن این صفحات، همواره با آخرین اخبار و فعالیت‌ های وی آشنا می‌ شوند.

شادمهر از این فرصت در اینستاگرام استفاده می‌ کند تا آثار هنری و کلیپ‌ های موسیقی خود را با دنیا به اشتراک بگذارد. بسیاری از مردم برای مطلع شدن از اخبار و کارهای جدید وی، پیج رسمی او را فالو می‌ کنند. تصاویر متنوعی از شادمهر در این پلتفرم موجود است که گاهی اوقات او تنها و گاهی با خانواده‌ اش، به ویژه همسر و دختر نازنینش در تصاویر است. برای در جریان بودن و آگاهی از فعالیت‌ های جدید وی، پیشنهاد می‌ شود که پیج او را در اینستاگرام دنبال کنید.

  • اینستاگرام شادمهر عقیلی

ازدواج شادمهر عقیلی

ازدواج شادمهر عقیلی

در سال 1390، شادمهر عقیلی، هنرمند معروف ایرانی، در سن 39 سالگی با ملیسا میامسا، یک دختر با اصلیت فیلیپینی، زندگی مشترکی را آغاز کرد. ثمره این ازدواج، یک دختر دوست‌ داشتنی به نام ملینا بود. ملیسا که یک فارغ‌ التحصیل حوزه طراحی صحنه از دانشگاه سن دیه گو است، با پیوستن به پروژه‌ های هنری شادمهر و به ویژه با حضور در کلیپ‌ های او به عنوان رقصنده، به شهرتی نسبی رسید.

این دو هنرمند با یکدیگر در یکی از پروژه‌ های ویدئویی شادمهر آشنا شدند و این آشنایی به سرعت به یک عشق زیبا و دوستی عمیق تبدیل شد. شادمهر همواره در گفت‌ و گوهای خود بیان می‌ کند که چگونه زندگی‌ اش به کامل‌ ترین شکل با وجود همسر و دخترش معنا پیدا کرده است.

ملینا نیز، همچون پدرش، از کودکی به موسیقی علاقه نشان داده و در حال حاضر به عنوان یک نوازنده جوان و پرتوان پیانو شناخته می‌ شود. خاطراتی زیبا از دوران کودکی ملینا وجود دارد که شادمهر در حین نواختن پیانو، او را روی زانوهای خود قرار می‌ دهد. حالا، ملینا خود به صورت حرفه‌ ای پیانو می‌ زند و در مسیر هنری پدرش قرار دارد.

اسم سایت شادمهر عقیلی چیست؟

اخیرا خبرهایی در مورد شادمهر عقیلی، خواننده معروف ایرانی، در فضای مجازی به گوش می‌ رسد که نظرات و واکنش‌ های متفاوتی را از مردم جلب کرده است. او به تازگی وب‌ سایتی با نام بت مجیک راه‌ اندازی کرده که مرتبط با شرط‌ بندی می‌ باشد، و این موضوع تعداد زیادی از طرفداران و دنبال‌ کنندگان او را به تعجب واداشته است.

بسیاری از طرفداران شادمهر که از او به عنوان یک هنرمند موسیقی، تنها انتظار شنیدن کارهای هنری داشتند، با شنیدن این خبر متاسف شده‌ اند. واکنش‌ های مختلفی نسبت به این تصمیم وی دیده شده است.

تعدادی از نظرات بیان می‌ کنند که شاید او به دلیل شرایط مالی و نتوانستن برگزاری کنسرت‌ ها در دوران کرونا و فروش نسبتا کم آلبوم‌ های اخیر، به دنبال یافتن منابع درآمد جدید است. از طرف دیگر، برخی معتقدند که این تصمیم با توجه به جمعیت زیاد طرفداران وی، به او کمک کرده تا در مدت زمان کوتاهی منبع درآمد قابل توجهی به دست آورد.

شادمهر عقیلی در فضای مجازی و به ویژه اینستاگرام، به تبلیغ این وب‌ سایت بازی انفجار می‌ پردازد و از دنبال‌ کنندگان خود دعوت می‌ کند تا در آن فعالیت کنند. به نظر می‌ رسد این تصمیم او، نه تنها درآمدهای جدیدی را برای وی به ارمغان آورده، بلکه وی را به یکی از هنرمندانی که در زمینه‌ های مختلف فعالیت می‌ کنند تبدیل کرده است.

کاهش محبوبیت او بعد از راه اندازی سایت شرط بندی

شادمهر عقیلی، خواننده مشهور و پرطرفدار ایرانی، به طور معمول به دلیل صدای گرم و قدرتمندش و همچنین توانایی‌ های هنری‌ اش مورد توجه قرار می‌ گیرد. برخلاف سایر خوانندگان، او از جمعیت طرفداران بزرگی برخوردار است و در میان مخاطبان، مقام ویژه‌ ای دارد. اما زمانی که خبر از تاسیس وب‌ سایت شرط‌ بندی وی منتشر شد، موجی از واکنش‌ ها و تغییرات نظر در میان هوادارانش بر پا شد.

برخی ممکن است از نظرات متفاوتی که به تصمیم وی برای راه‌ اندازی چنین سایتی منعکس شده، سردرگم شوند. باید در نظر داشت که در دنیای مجازی، برخی از افراد بی‌ نام و نشان به شرط‌ بندی روی آورده‌ اند تا از طریق آن سود ببرند، و متاسفانه، گاهی مردم را در دام خود می‌ اندازند.

با توجه به هشدارهای پلیس فتا در مورد خطرات سایت‌ های شرط‌ بندی و احتمال کلاهبرداری، مردم باید بیشتر مراقب باشند. اما وقتی یک خواننده معتبر و محبوب مانند شادمهر عقیلی تصمیم می‌ گیرد به این فعالیت بپیوندد، این موضوع باعث تعجب و شگفتی برخی می‌ شود.

بسیاری از طرفدارانش از او انتظار فعالیت‌ هایی هنرمندانه‌ تر و دور از این چنین سایت‌ ها داشتند. زیرا او در نظر آن‌ ها نقشی ایدئولوژیک و مثال‌ زدنی داشت. وقتی خبر از تاسیس سایت به گوش مردم رسید، برخی از این طرفداران دچار حس خیانت شده بودند و گمان می کردند که او نیز همچون برخی از شاخص‌ های مجازی فقط به دنبال سود است.

رابطه ژینا و شادمهر عقیلی چگونه بود؟

ژینا و شادمهر دو شخصیت هستند که قبل از شروع رابطه‌ عاشقانه‌ خود، سابقه و تجربیات مختلفی داشتند. در آغاز، ژینا در زندگی ازدواجی خود صاحب یک فرزند پسر شده بود. ولی پس از تجربیات و پیچ‌ و‌تاب های زندگی، او تصمیم به جدایی از همسرش می‌ گیرد.

در این فاصله، آشنایی با شادمهر عقیلی به وجود می‌ آید و آن‌ ها پس از گذراندن مدتی در کنار یکدیگر، وارد یک رابطه عاشقانه می‌ شوند. این رابطه با وجود زمان کوتاهی که داشته، برای هر دوی آن‌ ها تاثیراتی عمیق داشت. اما به ناگهان، ژینا تصمیم به قطع این ارتباط می‌ گیرد. با گذشت زمان، شایعاتی در مورد دلیل این جدایی به گوش می‌ رسد و برخی معتقدند که ژینا به شادمهر خیانت کرده است و ممکن است که این موضوع دلیل جدایی آن ها باشد.

آلبوم های شادمهر عقیلی

شادمهر عقیلی نامی آشنا در عرصه موسیقی ایران است که با آلبوم‌ های متنوع و جذابی که منتشر کرده، جایگاه ویژه‌ ای بین مردم پیدا کرده است. در این جا به نگاهی به برخی از اثرات برجسته او خواهیم کرد.

  • آلبوم سفرنامه در سال 1377، شادمهر آلبومی به نام سفرنامه منتشر می‌ کند که با استقبال چشمگیری مواجه می‌ شود و سریعا در فهرست پرفروش‌ ترین‌ ها قرار می‌ گیرد.
  • آلبوم معامله چراغ پس از ترک ایران و در سال 1382، معامله چراغ نام آلبوم بعدی او است که مورد توجه طرفداران قرار می‌ گیرد.
  • آلبوم وفادار در سال 1391، شادمهر عقیلی با انتشار آلبومی دیگر به نام وفادار که شامل 9 قطعه است، مجددا توانمندی‌ های هنری خود را نمایان می‌ سازد.
  • آلبوم گام به گام آلبوم گام به گام که در سال 1395 منتشر شده، توسط رادیو جوان به عنوان یکی از بهترین‌ های آن سال معرفی می‌ شود.
  • آلبوم چشم‌ انداز شادمهر در سال 1396، آلبوم جدیدی با نام چشم‌ انداز را به بازار موسیقی معرفی می‌ کند که پذیرش خوبی در بین مردم داشته است.

دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی

دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی

شادمهر عقیلی نامی پرطنین در دنیای موسیقی ایران دارد. از روزهای نخستین ورود او به عرصه موسیقی تا اکنون، صدای او به گوش بسیاری از علاقه‌ مندان موسیقی رسیده است. او که در دل بسیاری از علاقه‌ مندان به موسیقی جای دارد، به دور از هر گونه اغراق، یکی از خواننده‌ های برجسته و ماندگار است. شادمهر، با قدم‌ های استوار و آهنگ‌ های بی‌ پایانی که تا به حال منتشر کرده است، پایداری خود را در موسیقی نشان داده است.

او نه تنها به خاطر صدای خوانندگی‌ اش، بلکه به خاطر توانایی در تولید و خلق آهنگ‌ ها نیز شناخته می‌ شود. شادمهر، گام به گام، سال به سال، به ما یادآور می‌ شود که هنر و ابداع چگونه با هم ترکیب می‌ شوند. اگر به دنبال دانلود آهنگ‌ های شادمهر عقیلی هستید، تعداد زیادی از پلتفرم‌ های آنلاین موسیقی آن ها را در اختیار شما قرار می‌ دهند. همواره اثرات او در فضای مجازی و میان طرفداران موسیقی مورد استقبال قرار گرفته است.

عکس های شادمهر عقیلی

پس از انتشار نخستین آلبوم بی‌ کلام این هنرمند، جمعی از مردم که هنوز با وی آشنا نبودند، به دنبال تصاویر و اطلاعاتی از او در فضای مجازی می‌ گشتند. در همین دوره، نام وی در لیست جست‌ و‌جوهای اینترنتی به اوج خود رسیده بود و همگان مشتاق بودند تا با آثار جدیدتری از او آشنا شوند. ولی در آن دوران، منابع محدود اینترنتی چندان اطلاعاتی در مورد این هنرمند جدید نداشتند و به همین دلیل هوادارانش با دست خالی مواجه می‌ شدند.

ثروت شادمهر عقیلی چقدر است؟

اگر شما هم از دسته طرفداران شادمهر عقیلی هستید، حتما تاکنون به این فکر افتاده‌ اید که آیا شادمهر چقدر ثروتمند است؟ چنین سوالاتی همواره در ذهن عموم مردم وجود دارد و باعث می‌ شود که بسیاری به دنبال جواب آن بگردند. اگرچه شادمهر در مصاحباتش به ندرت از موضوع مالی و ثروت خود یاد می‌ کند، اما با توجه به شهرت بزرگی که در سال‌ های اخیر پیدا کرده است، می‌ توان حدس زد که از نظر مالی در وضعیت خوبی قرار دارد.

از طرف دیگر، هنرمندان و سلبریتی‌ ها به دلیل تاثیرگذاری و نفوذی که در میان جامعه دارند، معمولا به عنوان افراد برجسته و ثروتمند شناخته می‌ شوند. شادمهر، با تجربه‌ های چندین ساله و اثرات موسیقی‌ ای که به بازار عرضه کرده، توانسته جمعیت زیادی از طرفداران را به دور خود جمع کند و این خود یک نشانه از موفقیت و ثروت وی است.

فیلم های شادمهر عقیلی

فیلم های شادمهر عقیلی

شادمهر عقیلی زمانی که در ایران حضور داشت در چند فیلم پر مخاطب بازی کرده است. در ادامه در مورد این فیلم ها اطلاعاتی را خواهیم گفت.

پر پرواز

پر پرواز به کارگردانی خسرو معصومی تهیه شد و در سال 1379 منتشر شد. شادمهر عقیلی و زیبا بروفه از مهم ترین بازیگران این فیلم بودند. در این فیلم بابک نام فردی است که نامزد دارد و خواننده است اما نمی تواند مجوز کار های خود را بگیرد و به همین دلیل با دختری آشنا می شود که پدرش صاحب شرکت کاست و سی دی می باشد. در این میان دختر عاشق بابک می شود و می خواهد او را با خود از ایران ببرد. اما نامزد او از این کار جلوگیری می کند و رابطه خود را نجات می دهد. مدت زمان این فیلم 97 دقیقه می باشد.

شب برهنه

کارگردان این فیلم سعید سهیلی می باشد. این فیلم در سال 1380 منتشر شد. علی قربان زاده و شادمهر عقیلی در این فیلم هم بازی بوده اند. شادمهر در این فیلم نقش اصلی را داشت و پس از آن به کانادا مهاجرت کرد. در این فیلم پوریا و شیوا نامزد بوده و در شب عروسی آن ها، فردی که منشی پوریا است اعتراف می کند که با پوریا رابطه داشته است. به همین دلیل ازدواج آن ها به هم می خورد. سپس منشی پوریا خود را می کشد و پوریا به عنوان مضنون تحت تعقیب قرار می گیرد. در این بین هم شیوا خودکشی می کند. برای ادامه این فیلم هیجانی و زیبا، می توانید آن را از سایت های مختلف دانلود کرده و تماشا نمایید.

حضور محمدرضا گلزار در کنسرت شادمهر عقیلی

در دورانی نه چندان دور، شادمهر عقیلی پشت سر هم موفق به برگزاری کنسرت‌ هایی پرشور شد که در آن‌ ها هواداران به تعداد قابل توجهی حضور پیدا کردند. یکی از مسائل جذاب و خبرساز این کنسرت‌ ها حضور محمد رضا گلزار، ستاره سینمای ایران، در میان تماشاگران بود. خبر از این حضور، بسیاری را متعجب کرد، زیرا کمتر کسی انتظار داشت که یک هنرپیشه برجسته به چنین مکانی بیاید و لذت ببرد.

این حضور غیرمنتظره و همچنین علاقه گلزار به موسیقی و شرکت در چنین جمع‌ هایی، به موضوعاتی بحرانی برای صحبت در میان مردم تبدیل شد. اگرچه محمد رضا گلزار قبلا هم در برخی کنسرت‌ ها دیده شده بود، اما این حضور وی در کنسرت شادمهر به وضوح مورد توجه خاصی قرار گرفت و برخی را به تعجب وا داشت.

چرا شادمهر عقیلی در کنسرت های اخیرش لب خوانی کرده است؟

در حواشی و خبر های جدیدی در مورد کنسرت های خوانندگان، پلی بک زدن خوانندگان بسیار مورد توجه قرار گرفته است. اخیرا این دسته از خبر ها در مورد شادمهر عقیلی نیز به گوش می رسد. کنسرت برای این است که خواننده در عوض پولی که به عنوان بلیط از افراد دریافت می کند، به صئرت زنده موزیک ها را اجرا کند. اما در سال های اخیر بسیار مشاهده می شود که خوانندگان پلی بک می کنند و زحمتی برای خواندن ترانه به خود نمی دهند. آن ها با آهنگی که به صورت پلی بک پخش می شود لب می زنند و وانمود می کنند که در همان لحظه در حال اجرای آن هستند. اما این رفتار از خواننده ای حرفه ای و پخته مانند شادمهر عقیلی بسیار بعید بود. هومن تکاو فردی است که در صفحه خود ویدئویی از کنسرت شادمهر منتشر می کند و می گوید در قسمت اول ویدئو مشاهده می شود که دست شادمهر به میکروفون می خورد و شادمهر بدون هیچ تغییری به خواندن خود ادامه می دهد که نشان می دهد در حال لب زدن است چرا که باید با تکان خوردن میکروفون صدای او هم کمی تغییر کند. حتی گفته می شود در کنسرت او که در آلمان برگزار شده است او میکروفون را از دهان خود دور می کند اما صدای او هیچ تغییری نمی کند که این هم نشان از لب زدن های او می باشد.

بچه های شادمهر عقیلی

ملیسا میامسا نام همسر شادمهر عقیلی ست که در کالیفرنیا متولد شده است. رشته او طراحی مروایدهای فیلیپینی می باشد. او در یکی از ویدئو های شادمهر حضور داشت و به عنوان رقصنده فعالیت می کرد و در نهایت با شادمهر آشنا شد. شادمهر در سن 39 سالگی و در سال 1390 با ملیسا آشنا شد و دوستی آن ها در نهایت به ازدواج ختم شد. آن ها یک فرزند دختر به نام ملینا دارند.این خواننده با چه هنرمندانی همکاری داشته است؟

این خواننده با چه هنرمندانی همکاری داشته است؟

شادمهر هم مانند بسیاری از خوانندگان با سایر خوانندگان و هنرمندان مطرح همکاری های زیادی داشته است. مهستی یکی از افرادی است که شادمهر با او همکاری داشته است. لیلا فروهر نیز از دیگر خوانندگان مطرحی است که با شادمهر همکاری داشته است. بیژن مرتضوی، ابی، حسن شماعی زاده، عارف، پاکسیما زکی پور، جمشید، علی لهراسبی، مونا برزویی، ایلیا منفرد، شاهکار بینش پژوه، سعیدشهروز، بهروز صفاریان نام تعدادی از کسانی است که با این خواننده هنرمند همکاری داشته اند. هم اکنون نیز افراد بسیاری در تلاش هستند که این خواننده همکاری هایی با آن ها داشته باشند. شادمهر یکی از بهترین خوانندگان ایرانی است که طرفداران بسیاری در تمامی رنج های سنی دارد.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات