بیوگرافی عاطفه خاوری خان زاده + تبلیغات در اینستاگرام

عاطفه خاوری متولد مشهد و از بلاگرهای ایرانی می باشد. او در صفحه شخصی خود مطالبی را در رابطه با شکرگذاری، مهربان بودن، یاری رساندن به دیگران و انرژی مثبت می گذارد. پست های او در اینستاگرام به دلیل شادابی و جذابیتی که دارند از لایک ها و ویوهای بالایی برخوردار است. عاطفه در فروردین سال 1402 کلینیک زیبایی خود را با نام آتی ماه (ATIMAH) افتتاح کرد. با مجله شانس همراه باشید تا با فعالیت ها و زندگی شخصی این بلاگر معروف آشنا شوید.

بیوگرافی عاطفه خاوری خان زاده

عاطفه خاوری 25 ساله و متولد مشهد می باشد. او به علت اینکه محتوای پیجش گل گلی و رنگ رنگی بود به عاطفه گل منگلی معروف است و از این جهت نام قبلی پیج او عاطفه گل منگلی بود. او یک بار ازدواج کرد و مدتی بعد از همسر خود جدا شد. البته نام صفحه او در گذشته عاطفه گل منگلی بود اما بعد از اتفاقاتی که برای او و زندگی شخصی اش افتاد نام پیج خود را تغییر داد. عاطفه تا 24 سالگی در مشهد زندگی می کرد و الان نزدیک به یک سال است که با تاسیس کلینیک زیبایی خود به تهران مهاجرت کرده و تنهایی در تهران زندگی می کند. او در حال حاضر علاوه بر بلاگری در کلینیک زیبایی خود مشغول به کار است.

نام و نام خانوادگی عاطفه خاوری خان زاده (عاطفه گل منگلی)
محل تولد مشهد
شغل بلاگر، صاحب یک کلینیک زیبایی و لیزر
اینستاگرام atefeee.am (1.2M)
(136K) atimah.tehran
(75.6K) golmangoli_agent_
بیوگرافی عاطفه خاوری خان زاده

تبلیغات در اینستاگرام

از آن جایی که عاطفه در اینستاگرام دنبال کنندگان بسیاری دارد و پست های او از لایک های بالا و ویوهای زیادی برخوردار است پس تقاضا نیز برای تبلیغات توسط او بیشتر است. از این رو او یک پیج دیگر نیز دارد که برای هماهنگی تبلیغات ایجاد کرده است و توسط مدیر برنامه ی او اداره می شود. نام پیج او golmangoli_agent_ می باشد.

عاطفه خاوری
عاطفه خاوری

کلینیک زیبایی و لیزر

او یک کلینیک زیبایی با نام آتی ماه در خیابان فرشته تهران راه اندازی کرد. خودش در یکی از پست های اینستاگرامی خود نوشته: افتخار می کنم به اینکه از سخت ترین شرایط زندگی تک و تنها و بدون داشتن هیچ پشتوانه ای توانستم که به اینجا برسم. روزهای زیادی تلاش کردم، نخوابیدم، تفریح نکردم و تنها کار کردم. آتی ماه به معنای آینده ی زیبا می باشد. کلینیک زیبایی او نیز یک صفحه جداگانه در اینستاگرام دارد که در آن همراه سایر کارکنان به معرفی کارهایی که در این کلینیک انجام می شود می پردازند. تاکنون اشخاص مهم و بلاگرهای معروف زیادی به کلینیک عاطفه مراجعه کرده اند.

علایق شخصی

از مهم ترین علایق او می توان به جمع آوری ماگ اشاره کرد. او تا زمان نوشتن این مطلب 142 ماگ داشت که بعید نیست تعداد آن ها تا الان بیشتر نیز بشود. ماگ هایی که او جمع آوری کرده همه دیزنی هستند و در ایران موجود نیستند. او از آنلاین شاپ ها و فروشگاه های خارجی آن ها را سفارش می دهد و تهیه می کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل