بیوگرافی + عباس اسماعیل بیگی لیدر کدام تیم

عباس اسماعیل بیگی متولد تهران می باشد و از لیدرهای تیم قرمز پوش پرسپولیس است. او شهرت و محبوبیت زیادی در میان فوتبال دوستان ایرانی دارد. در ادامه این مطلب از مجله شانس با زندگی شخصی و راز موفقیت عباس بیشتر آشنا می شوید.

بیوگرافی

عباس اسماعیل بیگی در تاریخ 19 دی سال 1356 در تهران چشم به جهان گشود.او دو برادر و دو خواهر دارد . او در سال 1378 ازدواج کرده است و حاصل این ازدواج یک پسر می باشد. عباس کارمند باشگاه پرسپولیس و رئیس کانون هواداران این تیم پر طرفدار می باشد. اسماعیل بیگی مانند کارمندان دیگر حقوق ثابت دارد اما اکثر مواقع به دوبی سفر می کند. اسماعیلی در جایی گفت که اگر پرسپولیس برایش خرج می کند ده برابر این خرج را از وی کار می کشد.

نام و نام خانوادگی عباس اسماعیل بیگی
ملیت ایران- تهران
شغل کارمند- لیدر پرسپولیس
تاریخ تولد 19 دی سال 1356
همسر متاهل همسر بنام ندا
بیوگرافی عباس اسماعیل بیگی

عباس اسماعیل بیگی لیدر کدام تیم

عباس اسماعیل بیگی کارمند و لیدر تیم پرسپولیس تهران می باشد. هفتم فروردین سال 1993 این لیدر معروف توسط نیروی انتظامی بخاطر برخی مسائلی که در فصل گذشته پیگیری قضایی داشته دستگیر می شود. در آن سال محمد پنجعلی سرپرست تیم پرسپولیس بوده است و با پیگیری او این مسئله ختم بخیر می شود و او آزاد می شود. او با تیم ملی ایران به بیش از 2 کشور دنیا سفر کرده است. او در جام جهانی روسیه همراه تیم ملی ایران حضور فعال داشت.

علت محرومیت

عباس اسماعیل بیگی یکی از چهرهای معروف و مشهور فوتبال ایران می باشد. عباس در سال گذشته با حکم سنگین کمیته انضباطی روبرو شد و این امر باعث این شد تا این چهره معروف از تمام فعالیت های فوتبالی تعلیق شود. او حتی به استادیومهی ورزشی نیز نمی تواند برودو علت آن استفاده از شعارها و الفاظ رکیک می باشد. عباس حتی باعث درگیری و جنجال های فوتبالی در ایران می باشد. به همین خاطر کمیته اخلاقی و انضباطی او را از هرگونه فعالیت و ورود به استادیومهای ورزشی منع کرده است.

در سالهای گذشته نیز شاهد حمله های تند به جهره های سرشناس ایران از جمله علی دایی و عابدزاده بوده ایم. عباس در آن سالها با محرومیت ویژه ای روبرو شد و این محرومیت با سالهای گذشته متفاوت است و حالت جدی تری دارد.

عباس اسماعیل بیگی در سوریه او در این باره گفت بنده در چند نوبت برحسب عشق، علاقه و احساس دین خودم به آل الله به منظور دفاع از حرم بی بی زینب به سوریه سفر کردم. او بیان داشت به عنوان یک مدافع حرم در جبهه مقاومت حضور داشته و به آن افتخار می کنم.

سوابق عباس اسماعیل بیگی

  • مسئول سازماندهی هواداران تیم ملی به مدت 3 سال
  • خبرنگار نمونه مسابقات ال جی کاپ در سال 82
  • دبیر سرویس تیم پرسپولیس در روزنامه ورزش و مردم
  • عضو هیات مدیره مجموعه بزرگ ورزشی شهدای شمیران نو
  • عضو شورایاری بزرگترین محله شهری تهران
  • آشنا با مدیریت اصول بحران
  • تجربه حضور در جام جهانی، جام ملتها و جام باشگاههی آسیایی
  • آشنا با زباب انگلیس و عربی
  • کارمند باشگاه پرسپولیس در اور اداری هواداران و مسئول کانون مشوقان تیم پرسپولیس
  • در سال 1983 دو بازی پرسپولیس با استامبول اسپور و تیم دوم فنر باغچه را گزارش کرده است.

اینستاگرام عباس

اقای اسماعیل بیگی در اینستاگرام برای خود دارای صفحه مجازی می باشد. عباس زمانی که برای تشویق تیم پرسپولیس برای تشویق در بازی السد به دوحه قطر رفت. با وجود داشتن ویزا از ورودش به آن کشور جلوگیری شد و در این رابطه فیلمی در صفحه شخصی خود منتشر نمود. که او را در لیست سیاه قرار دادند. در حال حاضر او در فضای مجازی فعالیت کمتری دارد.

شایعه در گذشت عباس اسماعیل بیگی

عباس دیگر لیدر پرسپولیس نمی باشد و کمتر در بین مردم حضور پیدا می کند و مرگ اسماعیل بیگی شایعه ای بیش نبود و در کمال سلامتی به سر می برد.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات