بیوگرافی عدنان موسی پور + لقب عدنان

عدنان موسی پور یکی از چهره های شناخته شده اینستاگرام است که در زمینه صادرات فعالیت می کند. او این روزها علاوه بر صادرات در زمینه بلاگری در اینستاگرام نیز فعالیت دارد و به یکی از بهترین بلاگرهای اینستاگرامی در حوزه کسب و کار تبدیل شده است. شما می توانید در ادامه این مطلب از مجله شانس با زندگی شخصی و علل موفقیت عدنان بیشتر آشنا شوید.

بیوگرافی عدنان موسی پور

عدنان یکی از افراد باسابقه ایرانی است که در زمینه صادرات فعالیت می کند. او طی سال های فعالیت خود، توانسته درآمد زیادی به دست آورد و به یکی از افراد نامی در این حوزه تبدیل شود. همان طور که می دانید عدنان این روزها دارای 20 سال سابقه رسمی برای تجارت با کشورهای عربی است. او تا کنون با افراد مهم و منصب دار کشور های عربی تجارت انجام داده و در این زمینه موفقیت های زیادی کسب نموده است.

نام و نام خانوادگی عدنان موسی پور
شغل صادر کننده و بلاگر اینستاگرامی
اینستاگرام adnanmousapour (161K)
بیوگرافی عدنان موسی پور

لقب عدنان

عدنان به خاطر فعالیت های پی در پی، به عنوان صادرکننده نمونه ایران شناخته می شود. او تاکنون 9 بار پی در پی این لقب را دریافت کرد. همین مساله سبب می شود که مردم همیشه وقتی به صادرات فکر می کنند، اول به سراغ عدنان بروند. او با شرکت های معتبر کشورهای عربی مانند قطر، عمان، کویت و … صادرات داشته است.

عدنان در اینستاگرام

عدنان علاوه بر فعالیت پی در پی صادراتی، در اینستاگرام نیز فعالیت نسبتا زیادی دارد. او به صورت روزانه عکس ها و فیلم هایی از خود به انتشار می گذارد. او در این عکس ها و فیلم ها درباره روش های موفقیت و ثروت با مردم سخن می گوید. همین مساله سبب می شود که افراد زیادی پیج اینستاگرام عدنان را دنبال کنند. این روزها پیج اینستاگرام عدنان دارای حدود 161 هزار نفر دنبال کننده است. شما نیز می توانید پیج عدنان را دنبال کنید و از مطالب آموزشی او بهره ببرید.

عدنان موسی پور
عدنان موسی پور

وب سایت رسمی عدنان

عدنان علاوه بر اینستاگرام دارای یک وب سایت شخصی نیز می باشد. او در وب سایت شخصی خود به برگزاری همایش ها و سمینارهای مختلف در حوزه صادرات و کسب درآمد مشغول است. او سیمنارها و همایش هایی را که برگذار می کند، را در وب سایت خود آپلود می کند. این مساله سبب می شود که مردم همیشه به این سمنیارها دسترسی داشته باشند و بتوانند از محتوای آن استفاده کنند. شما می توانید برای ورود به وب سایت شخصی عدنان موسی پور از لینک های موجود در این مطلب استفاده کنید.

موسس اتاق مشترک ایران و قطر

همان طور که ممکن است حدس بزنید، موسس اتاق مشترک ایران و قطر عنوان بسیار بزرگی است. اما این عنوان به عدنان تعلق دارد. او به واسطه صادرات های زیادی که به قطر انجام داد، توانست راه صادرات بین این دو کشور را بازتر کند. به همین علت توانست عنوان موسس اتاق مشترک ایران و قطر را از آن خود کند. او در پیج اینستاگرام خود نیز از این عنوان نام برده است.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی فرنازی؛ اینفلوئنسر مراقبت پوستی

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات