بیوگرافی علی حاجی محمدی + خرید کامپیوتر

علی حاجی محمدی موسس مجله آموزشی همیار وردپرس، موسس موسسه ی آموزشی همیار آکادمی و فروشگاه اینترنتی ژاکت می باشد. او برای فرهنگ سازی و آموزش رایگان وردپرس اتفاقات زیادی را تجربه کرده است، از این رو به وی لقب مرد وردپرسی ایران را دادند. او در شرکت همیار آکادمی آموزش حضوری نیز می دهد، خیلی از آموزش ها را رایگان می گذارد و آموزش های تخصصی را نیز به فروش می رساند. شما می توانید در ادامه این مطلب از مجله شانس با علی حاجی محمدی بیشتر آشنا شوید.

بیوگرافی علی حاجی محمدی

علی حاجی محمدی متولد 1371 می باشد. مادرش معلم کلاس اول دبستان و پدر او دبیر زبان می باشد. دارای 3 برادر و یک خواهر است که علی فرزند آخر خانواده می باشد. علی تا سن 7 سالگی در آبیک قزوین زندگی می کرد، بعد از آن به اصفهان مهاجرت کردند و تا سن 19 سالگی در آنجا بود. بعد از آن نیز برای انجام کارهای مربوط به خود به تهران و منزل مادربزرگ خود رفت. او دارای مدرک معادل کاردانی مهندسی مواد است.

او در مدرسه کارهای گرافیکی و همچنین ساخت روزنامه دیواری را انجام می داد. در دوران راهنمایی بود که به فعالیت های اینترنتی علاقه مند شد و به طراحی قالب وبلاگ و کارهای کامپیوتری روی آورد. برای اینکه هزینه های اینترنت خود را تامین کند از هم کلاسی هایش کارت اینترنت رایگان می گرفت و در ازای آن برای آن ها کارهایی را انجام می داد. سوم راهنمایی که بود از پدرش خواست تا او را به کلاس کامپیوتر بفرستد اما پدرش مخالفت کرد. او از طریق شبکه آموزش شروع به یادگیری کامپیوتر کرد. سال بعدش با اصرار به کلاس های تری دی مکس و انیمیشن سازی رفت.

نام و نام خانوادگی علی حاجی محمدی
محل تولد آبیک (قزوین)
شغل کارآفرین
اینستاگرام (1.2M) hajimohamadiinsta
بیوگرافی علی حاجی محمدی

خرید کامپیوتر

علی به صورت شریکی با برادران خود یک کامپیوتر خرید که به علت پایین بودن کیفیت و عدم نصب گرافیک بر روی آن تصمیم گرفت نسخه ساده تر برنامه تری دی مکس یعنی فتوشاپ را یاد بگیرد. بعد از یادگیری فتوشاپ شروع به کارهای گرافیکی، طراحی کارت و موارد دیگر کرد. بعد از گذشت مدتی به طراحی سایت روی آورد.

طراحی سایت

برای طراحی سایت سراغ وردپرس رفت و روی آن سایت وردپرس 98 دات کام را راه اندازی کرد و پروژه گرفت. کم کم سایت او در گوگل ارتقا یافت و رتبه 6 را از 10 از گوگل دریافت نمود. او در سایت خود تبلیغات و آموزش های رایگان گذاشت. در سن 18 سالگی با دوست خود یک دفتر مشترک زد و شروع به کار نمود.

علی حاجی محمدی
علی حاجی محمدی

در 22 سالگی ایمیلی را دریافت کرد با مضمون شکایت وردپرس از او، وردپرس گفته بود که چرا در نام سایت خود نام وردپرس را آورده و به همین علت بود که دامنه سایت از دسترس او خارج شد و به علت حاضر نشدن در دادگاه آنلاین امتیاز سایت از او گرفته شد. علی سایت دیگری با نام همیار وردپرس (hamyarwp.com)، طراحی کرد و جایگزین دامنه قبلی نمود. گوگل تنها سه روز به علی بابت پایان سایت قبلی مهلت داد. علی سعی کرد در عرض سه روز بازدیدهای سایت قبلی را به سایت جدید منتقل نماید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات