بیوگرافی لیلا میلانی مدل و کارآفرین و همسر مانی خوشبین + لیلا میلانی (Leyla Milani) کیست؟

بیوگرافی لیلا میلانی مدل و کارآفرین و همسر مانی خوشبین

لیلا میلانی مدل، بازیگر و کارآفرین کاندایی ایرانی تبار است که فارق التحصیل مد و طراحی از دانشگاه لس آنجلس می باشد او اکنون در زمینه مدلینگ و کارآفرینی فعالیت می کند و تجربه بازیگری نیز دارد وی متاهل است و دو فرزند نیز دارد در ادامه به شرح بیوگرافی کامل این خانم موفق ایرانی تبار می پردازیم .

لیلا میلانی (Leyla Milani)

لیلا میلانی (Leyla Milani) کیست؟

لیلا میلانی مدل و بازریاب معروف کانادایی ایرانی تبار در 13 فروردین سال 1361 در کانادا به دنیا آمد پدر و مادر او هردو ایرانی هستند و از همان کودکی او را با فرهنگ غنی ایرانی  و زبان فارسی آشنا کرده اند و او اکنون خود را فردی ایرانی کانادایی می داند پدر لیلا در زمان کودکی او فوت می کند و او توسط مادرش بزرگ می شود و شخصیت خود را به کمک مادرش پیدا می کند مادر لیلا همیشه از حامیان اصلی او در رسیدن به موفقیت بوده است .به گفته خودش از کودکی به عکاسی و جلوی دوربین رفتن علاقمند بوده و به مرور که بزرگتر شده و با تعریف های دیگران از زیبایی خود مطلع گردیده تصمیم گرفته مدل شود و به همین منظور نیز رشته طراحی را انتخاب کرده است وی بخاطر صورت آسیایی که داشته برای اولین باردر یک تبلیغ هندی بازی کرده است و بعد از این تبلیغ برای تبلیغات دیگری نیز انتخاب شده است .

لیلا میلانی (Leyla Milani)

رسیدن به شهرت

لیلا بعد از بازی در چند تبلیغ و بازی به عنوان نقش فرعی در چند فیلم به خاطر صورت زیبا و صدای خوبی که داشت مدتی را مجری شبکه های فاکس . ان بی سی بود و در شو های  تلوزیونی نیز حضور یافت به خاطر همین موضوع صورت او شناخته شد و به فردی مشهور تبدیل گردید بعد از این بخاطر درآمد بالا به سراغ مدل کشتی کج شدن رفت و در کمپانی ماکسیم مشغول شد بعد از این او به فکر یک بیزنس جدید افتادو شرکت مستقل خود را به نام لیلا میلانی هیر تاسیس کرد که موهای اضافه برای دختران و زنان تهیه می کرد . او از جمله افراد مشهور در زمینه طراحی مو می باشد .

لیلا میلانی (Leyla Milani)

اخلاق و فرهنگ ایرانی

لیلا در برنامه ها و فیلم های زیادی بازی کرده است و در شو های زیادی بازی کرده است او بخاطر اندام و چهره زیبایی که داشت بسیار مورد توجه قرار گرفت و از طرف مجله پلی بوی پیشنهاد دریافت کرد که عکس های برهنه بنازد که او در جواب این پیشنهاد گفت من درست است که در ایران بزرگ نشده ام اما همواره خود را ایرانی بااصالت می دانم و به فرهنگ کشورم پایبندم و برای شهرت دست به هر کاری نمی زنم .

لیلا میلانی (Leyla Milani)

داستان برس شگفت انگیز

همانطور که گفته شد تخصص اصلی لیلا در زمینه مو می باشد او خوداز مو های پرپشتی بر خوردار است و به همین خاطر همیشه با برس های بی کیفیت مشکل داشته است به همین علت تصمیم می گیرد که برسی را تولید کند که هم کیفیت خوبی داشته باشد و هم به موها آسیب نزند این برس بسیار پرطرفدار شد و نسخه های زیادی از آن به فروش رفت .

لیلا میلانی (Leyla Milani)

لیلا میلانی و همسرش مانی خوشبین

لیلا همیشه یکی از بهترین اتفاق های زندگی خود راآشنایی با همسرش می داند این زوج خوشبخت بعد از آشنایی با یکدیگر ازدواج کردند و اکنون دارای دو فرزند هستند مانی خوشبین همسر لیلا یک سرمایه گذار و کار آفرین موفق است که از ثروتمندان آمریکا محسوب می شود او که از 14 سالگی به آمریکا مهاجرت کرده با دستفروشی کار خود را آغاز کرده و اکنون یک فرد موفق می باشد که مالک کمپانی خوشبین است این زوج همراه فرزندان خود در نیوپرت کست زندگی می کنند .

لیلا میلانی و همسرش مانی خوشبین

لیلا میلانی و همسرش مانی خوشبین

لیلا میلانی قبل از عمل

معمولا مدل های ایرانی برای زیبادیده تر شدن به عمل های زیبایی زیادی دست می زنند  اما بابررسی عکس های گذشته لیلا می توانید متوجه شوید زیبایی او کاملا خدادادی و طبیعی است و تا به حال جراحی زیبایی انجام نداده است اما لیلا به سلامت پوست و موی خود بسیار اهمیت می دهد و خدمات پوستی زیادی انجام می دهد او بسیار زیاد روی مو های پرپشت خود حساس است و مراقبت های زیادی انجام می دهد .

لیلا میلانی (Leyla Milani)

عروسی خواهر لیلا میلانی

لیلا یک خواهر کوچک تر از خود دراد که به تازگی ازدواج کرده است و لیلا به همراه همسرش با لباس و استایل فوق لاکچری در این مراسم شرکت کرده و عکس های زیادی را به اشتراک گذاشته است که شما با مراجعه به پیج اینستاگرام این خانم می توانید این عکس ها را مشاهده نمایید .

عروسی خواهر لیلا میلانی عروسی خواهر لیلا میلانی

اینستاگرام لیلا میلانی (Leyla Milani)

لیلا در اینستاگرام بسیار فعال است و پیج او بالای 1 میلیون نفر دنبال کننده دارد لیلا از فعالیت های روزانه خود و خانواده اش استوری می گذارد و از استایل های متفاوتش پست می گذارد او بالای هزار پست در صفحه شخصی اش دارد که نشانه فعالیت بالای او در این فضا می باشد .

اینستاگرام لیلا میلانی (Leyla Milani)

عکس های جدید اینستاگرام لیلا میلانی

لیلا میلانی (Leyla Milani) لیلا میلانی (Leyla Milani) لیلا میلانی (Leyla Milani) لیلا میلانی (Leyla Milani)

سوالات متداول

  • قد لیلا میلانی چقدر است ؟

قد او 1مترو 68 سانتی متر است .

  • ثروت لیلا میلانی چقدر است ؟

لیلا علاوه بر فالیت در اینستاگرام و مدلینگ یک شرکت موفق نیز دارد و به همین علت او ثروت بالایی دارد .

  • همسر لیلا میلانی کیست ؟

همسر او مانی خوشبین از افراد موفق در سرمایه گذاری وصاحب کمپانی خوشبین است .

 

مطالب مرتبط پیشنهادی:

بیوگرافی شیوا صفایی مدل ایرانی، علت جدایی از محمد حدید و حواشی

بیوگرافی مونا فرخ اذری همسر دوم علی دایی، گالری جواهرات و ناگفته ها

امتیاز شما به این مطلب

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات