بیوگرافی لیلی قالیچی + لیلی قالیچی اینستا

لیلی قالیچی یکی از سلبریتی های اینستاگرام است او در زمینه های کاری خود به خوبی و حرفه ای عمل کرده و بسیار موفق بوده است. لیلی قالیچی که به باربی ایرانی معروف می باشد در حوزه های مختلفی همچون بازیگری، بلاگر، مدل، طراح و وکیل ایرانی فعالیت داشته است، او در سریالی آمریکایی به نام Shahs of sunset یا شاهان سان ست به ایفای نقش پرداخت و به شهرت فراوانی دست یافت. در این مقاله به بیوگرافی لیلی قالیچی و زندگی او نیز خواهیم پرداخت.

بیوگرافی لیلی قالیچی

بیوگرافی لیلی قالیچی

لیلی قالیچی در واقع نام مستعار نیلوفر سید قالیچی می باشد، او در سی آوریل سال هزار و نهصد و هشتاد و سه در تگزاس آمریکا متولد شد. پدر و مادر او (فروغ و صادق قالیچی) هر دو ایرانی می باشند و دارای یک خواهر به نام یاسمن قالیچی و یک برادر کوچک تر از خود به نام محمد قالیچی است و به همراه آن ها در شهر تگزاس آمریکا و در منطقه ای به نام هوستون زندگی کرده و بزرگ شده است. برادر او محمد متخصص قلب و عروق می باشد.

او پس از تمام کردن دوره ی دبیرستان در سال ۲۰۰۱ به دانشگاه رفت و در سال ۲۰۰۵ مدرک کارشناسی بیزینس خود را از دانشگاه McCombs school of Business دریافت کرد. سپس پس از اخذ مدرک به کالیفرنیا رفت و تا سال ۲۰۰۸ در دانشکده حقوق دانشگاه Loyola law school به تحصیل در رشته وکالت مشغول شد. او در حال حاضر متاهل می باشد و دارای یک فرزند دختر است.

لیلی قالیچی اینستا

لیلی قالیچی نزدیک به سه میلیون دنبال کننده یا طرفدار در صفحه ی اینستاگرام خود دارد و در این صفحه به تولید محتویاتی همچون زیبایی،فشن و سلامت می پردازد. او همچنین مدیریت برند آرایشی چشم خود به نام Lilly lashes را برعهده دارد.

از معروف ترین و محبوب ترین محصولات او می توان به مژه های مصنوعی اشاره کرد که ستارگان معروفی همچون کیم کارداشیان و بیانسه در نزد آن ها قرار دارد.

  • اینستاگرام لیلی فالیچی

لیلی قالیچی قبل از عمل

همان طور که می دانیم هیچ کسی کامل نیست و هرکسی دارای عیب و نقص هایی در وجود خود می باشد، حتی ستارگانی که در نظر شما کاملا بی عیب و نقص به چشم می آیند هم هزینه های بسیار زیادی را برای رفع این ایرادات کرده اند. لیلی نیز تا به حال عمل هایی داشته که وضوح مشخص می باشد.

عروسی لیلی قالیچی با چه شخصی بود؟

لیلی قالیچی یکی از کسانی می باشد که توانسته است با یکی از بیزینس من های بسیار موفق ایرانی آشنا شود و با او رابطه عاشقانه ای را قدم بزند. در واقع رابطه قبلی اش یعنی می‌توان گفت که ازدواج قبلی اش ناموفق بود. او پس از هشت ماه از نامزد قبلی اش به علت خیانت جدا شد. پس از مدت کوتاهی با شخصی به نام دارا میر آشنا شد. آن ها در سال ۲۰۱۶ تصمیم گرفتند که با هم نامزد کنند و ازدواج آن ها نیز در سال ۲۰۱۷ اتفاق افتاد.

جدایی لیلی قالیچی از همسرش

لیلی قالیچی در سال ۲۰۱۴ با کار آفرین موفقی به نام Dhar Mann نامزد کرد. نامزدی آن ها در تعطیلات مالدیو و در مقابل یک آشپز و یک پیش خدمت و در کنار یک میز دو نفره شکل گرفت. اما پس از گذشت هشت ماه از این نامزدی خبر طلاق لیلی منتشر شد و همه را شوکه کرد. علت جدایی لیلی از همسر سابقش خیانت Dhar Mann به او بود.

لیلی قالیچی و دارا میر

پس از جدایی لیلی قالیچی از نامزد اول خود که Dhar Mann نام داشت در سال ۲۰۱۶ با نشان دادن حلقه ی الماس زیبای نامزدی خود از همسر دومش دارا میر رونمایی کرد. دارا میر شوهر لیلی قالیچی که یک بیزینس من موفق ایرانی می باشد در اوایل ماه مه سال ۲۰۱۷ به طور رسمی در بورلی هیلز با لیلی ازدواج کرد. حاصل ازدواج عاشقانه لیلی قالیچی و همسرش یک فرزند دختر به نام الارا است.

همسر دوم این مدل چه کسی است؟

دارا میر که اکنون شوهر لیلی قالیچی می باشد یه بیزینس من حرفه ای و قدرتمند است. این زوج به دلیل داشتن هدف های مشترک و مسیر شغلی شبیه به هم تفاهم زیادی دارند و مدعی می باشند که عاشق یکدیگر هستند. این مدل و همسرش افراد بسیار ثروتمندی می باشند که روز به روز تلاش می کنند پول بیشتری به دست آورند.

بنابرای باید بگوییم ک همسر لیلی نیز فردی بسیار خود ساخته و معروف است و افراد زیادی او را می شناسند. این زوج تصاویر زیادی در اینستاگرام منتشر کرده اند که با مراجعه به صفحه آن ها می توانید شاهد این عکس ها باشید. این بازیگر در رابطه با همسر خود می گوید که او بسیار حمایتگر بوده و در پیشبرد اهدافش کمک زیادی به او می کند.

دارا میر نیز در رابطه با لیلی مدعی می باشد که او زنی به شدت توانمند است که نه تنها در مسیر شغلی بلکه در خانواده نیز همسر بی نقصی است.

  • اینستاگرام دارا میر

مشخصات ظاهری لیلی قالیچی

لیلی قالیچی دارای اندام متناسب و زیبایی است او حدود یک متر و هفتاد سانتی متر قد دارد و وزنش پنجاه و هفت کیلوگرم می باشد. لیلی این روزها موفق تر از همیشه ظاهر شده و درخشیده است و از او می توان به عنوان یکی از ژن های خوب شرقی نام برد. او دارای موهای مشکی بلند و پرپشت همچنین ابروها و مژه های بی نقصی می باشد که از ویژگی های بارز این خانم به شما می رود.

زندگی حرفه ای لیلی قالیچی

لیلی از همان سن کم توجه و علاقه ی زیادی به آرایش کردن داشت و با وجود مخالفت های خانواده اش از وکالت دست کشید و در زمینه ی کاری که علاقه داشت مشغول به کار شد.

مژه مصنوعی این بازیگر و سلبریتی

لیلی قالیچی مدیریت برند مژه های مصنوعی به نام Lilly Lashes را بر عهده دارد و یک سکوی پرتاب برای او بود. مژه های سه بعدی بلند، خاص و جذاب لیلی از ابتدا مورد توجه بسیاری از ستارگان قرار گرفت. افراد مشهوری همچون ریحانا، جنیفر لوپز و کیم کارداشیان علاقه بسیاری به این مژه ها دارند.

راه اندازی برند لباس want my look توسط قالیچی

از دیگر حرفه های لیلی می توان به برند لباس want my look اشاره کرد، او در مدت کوتاهی به موفقیت بسیاری دست یافت و این موفقیت سبب شد تا با همکاری مشاور مالی خود به نام پیام پدرام یک لاین پوشاک را راه اندازی کنند. لباس های زیبا و جذاب او تنها به خانم ها اختصاص دارد و نمی توان فعالیت او را در این حرفه نادیده گرفت. لاین لباس های لیلی به دلیل داشتن قیمت مناسب و مطابقت داشتن با ترندهای روز دنیا با استقبال زیادی رو به رو شد.

ثروت لیلی قالیچی چقدر است؟

لیلی قالیچی از ابتدا در خانواده ای ثروتمند به دنیا آمده است و پدر پولداری دارد. وی کم کم با فعالیت در زمینه های مختلف توانست پول زیادی به دست آورد. این مدل و بلاگر معروف از راه های مختلفی چون آرایشی و تبلیغات برای برندهای خود و دیگران نیز کسب درآمد می کند. از جمله بیزینس های موفق او می توان به برند هیرتامین، lilly lashes، wantmylook و lilly hair اشاره کرد.

علاوه بر قرص و محصولات هیرتامین که برای تقویت مو می باشند لیلی برند lilly hair را راه اندازی کرده و موهای طبیعی و مصنوعی برای اکستنشن تولید می کند. در لاین lilly lashes نیز مژه مصنوعی برای انجام فعالیت های زیبایی چون میکاپ ارائه می دهد که سلبریتی هایی چون لیدی گاگا و ریحانا از او استقبال کرده اند.

از دیگر راه های کسب در آمد لیلی قالیچی افتتاح برند لباس خود به نام wantmylook می باشد که به دلیل شهرت و طراحی های عالی فروش زیادی دارند. بنابراین باید بگوییم که شغل این مدل مربوط به محصولات زیبایی می باشد. همچنین لیلی دوبار در سینمای آمریکا حضور داشته و از این طریق پول خوبی دریافت کرده است. لیلی قالیچی یکی از خانم های بسیار موفق ایرانی می باشد که جزو ۱۰ زن ثروتمند دنیا است.

لیلی قالیچی در چه فیلم هایی بازی کرده است؟

فعالیت های لیلی قالیچی تنها در زمینه زیبایی و مد نمی باشد. این مدل ایرانی به عنوان بازیگر نیز فعالیت داشته و به همه نشان داده که یک فرد می تواند در مسیرهای مختلفی موفق باشد. لیلی تاکنون در ۲ فصل از سریال Shah’s Of Sunset حضور داشته و بسیار خوش درخشیده است.

این سریال مجموعه تلویزیونی می باشد که از شبکه براوو پخش می شود. داستان سریال Shah’s Of Sunset مربوط به ایرانی های ثروتمند ساکن بورلی هیلز در لس آنجلس می باشد که با یکدیگر دوست هستند. زبان این فیلم انگلیسی می باشد و به تهیه کنندگی رایان سیکرست ساخته شده است.

لیلی در این مجموعه به همه نشان داد که استعداد زیادی در زمینه بازیگری نیز دارد. وی به اندازه ای خوش درخشید که حتی در فصل دوم آن نیز حضور داشت و به شدت مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت. به هر حال باید بگوییم که امکان دیده شدن باربی ایرانی در فیلم های بیشتری نیز وجود دارد.

این مدل مدعی می باشد که حضور در سریال Shah’s Of Sunset تجربه ای بسیار متفاوت و کم نظیر برای او بوده است. وی در این دوران متوجه می شود که علاقه زیادی به بازیگری دارد و می تواند زمان بیشتری را به این حرفه اختصاص بدهد.

جواهرت لیلی قالیچی

لیلی دارای جواهرات خاص خود می باشد که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است، اولین حلقه ی نامزدی او انگشتری از جنس الماس بود که به بزرگی ۱۵ قیراط بود و با الماس های کوچک ۱.۵۶ قیراطی تشکیل شده بود.

شوهر سابق او Dhar Mann برای خرید این انگشتر ۱.۲ میلیون دلار هزینه کرد در صورتی که قیمت آن انگشتر به ۲.۶ میلیون دلار می رسید. زیرا طراحان و جواهر فروشان بزرگ جهت تبلیغ محصولات خود الماس ها و جواهرتشان را با تخفیف های ویژه ای به آن ها می فروشند.

و دومین حلقه ی نامزدی لیلی حلقه ای بود از جنس پلاتین که با الماس احاطه شده بود و تزئین اصلی آن با یک الماس به شکل بیضی و با برش Ashoka بود، که برشی کمیاب در الماس ها محسوب شده و دارای ارزش بسیاری است.

قد لیلی قالیچی چند است؟

در واقع لیلی قالیچی را یکی از باربی ها و قدبلندان ایرانی می دانند و از آنجایی که او قد کشیده و قامتی بلند دارد حدوداً می‌ توان حدس زد که قد او نزدیک به یک متر و هفتاد و پنج سانتی متر می باشد. این مدل ایرانی توانسته با قد بلندی که دارد زبانزد همه باشد و همه در مورد قد او صحبت کنند. البته او در شبکه‌ های اجتماعی یعنی اینستاگرامش در رابطه با قدش صحبت نکرده است. تو نگفته است که دقیقاً قدش چقدر می باشد. اما می توان این موضوع را از عکس ‌های او متوجه شد و فهمید که او قدش چند سانتی متر است.

بررسی تمرینات لیلی قالیچی

لیلی قالیچی علاوه بر زیبایی چهره به زیبایی اندام خود اهمیت می دهد. وی حدود ۱۷۵ سانتی متر قد و ۵۴ کیلوگرم وزن دارد. این مدل معمولا در طی روز تمرینات ورزشی انجام می دهد و معتقد است که چنین فعالیت هایی برای سلامتی بسیار مناسب می باشد.

باربی ایران گاهی از تمرینات خود استوری هایی را در اینستاگرام منتشر می کند تا مردم و مخاطبانش آشنایی بیشتری با روتین زندگی او داشته باشند. این مدل معروف بارها در صحبت های خود بیان کرده که از کودکی به تمرینات ورزشی علاقه مند بوده و با افزایش سنش این موضوع را به صورت جدی تری دنبال می کند.

لیلی معتقد است که یک فرد باید به تمام مسائل مربوط به خود اعم از زیبایی صورت، اندام، بهداشت و موارد دیگر اهمیت بدهد. او می گوید جسم سالم و در کنار آن ذهنی که مسیر درستی را داشته باشد باعث موفقیت یک انسان می شود. لیلی قالیچی معمولا توصیه هایی در رابطه با جدی گرفتن تمرینات ورزشی به مخاطبان خود ارائه می دهد و از آن ها می خواهد که این موضوع را جدی بگیرند.

باربی ایران معمولا برای انجام تمرینات ورزشی خود حرفه ای ترین مربی های آمریکایی را انتخاب می کند تا بتواند نتیجه خوبی به دست آورد. به هر حال او به نوعی مدل برای تمام برندهای خود می باشد.

شغل شوهر لیلی قالیچی چه می باشد؟

شغل شوهر و یا می ‌توان گفت که همسر اول او کارآفرینی بود که از ثروتمندان آمریکایی محسوب می شد. اما همسر دومش شغلش بیزینس من می باشد و توانسته از این طریق به شهرت زیادی دست پیدا کند و زندگی بسیار خوبی را برای لیلی فراهم کند. او یک بیزینس من واقعی می باشد و توانسته به اشخاص زیادی نیز در این زمینه کمک کند.

لیلی قالیچی یکی از کسانی می باشد که توانسته در اینستاگرام از شهرت بالایی برخوردار باشد و یکی از زنان شاغل ایرانی می باشد که در زمینه های متفاوتی فعالیت کرده است. او توانسته یکی از مدل های معروف ایرانی باشد و از طریق مدلینگی نیز به درآمد بالایی دست پیدا کرده است؛ او توانسته خودش را به شهرت بالایی برساند. این مدل معروف با برند های متفاوتی نیز فعالیت می‌ کند و از طریق مدلینگی نیز توانست به ثروت بالایی دست پیدا کند.

یکی دیگر از شغل ‌های او و همسرش بلاگری می‌ باشد که همه او را به عنوان یکی از حرفه ای ترین و زیباترین بلاگرها می‌شناسند. از دیگر شغل هایی که او در آن فعالیت داشته می توانیم به بازیگری اشاره کنیم که توانسته در یک سریال آمریکایی نیز نقش آفرینی کند و با بازی در سریال شاهان سانست به شهرت فراوانی نیز دست پیدا کند.

از دیگر شغل هایی که این مدل ایرانی و یا می‌توان گفت این باربی دارد یکی از حرفه ای ترین و بهترین طراحان لباس نیز می باشد. او لباس های زیادی را طراحی کرده است و گاهی اوقات لباس های خودش را نیز طراحی می کند و توانسته از طریق طراحی نیز به شهرت بالایی دست پیدا کند. این مدل ایرانی در واقع عرصه های متفاوتی را برای فعالیت انتخاب کرده است.

از دیگر شغل های او می توانیم به وکالت اشاره کنیم که زمانی که در ایران فعالیت های زیادی انجام می داد و وکیل بود و از طریق وکالت نیز به شهرت زیادی رسیده است. او تمامی این شغل ها را توانست با پارتی و شغل همسرش داشته باشد و همسرش در این راه با بیزینس و حرفه ای که دارد کمک کند.

قرارگیری لیلی قالیچی در لیست ۱۰ زن ثروتمند جهان

لیلی قالیچی به اندازه ای در بیزینس های خود موفق است و از این راه کسب درآمد می کند که در لیست ۱۰ زن ثروتمند دنیا قرار گرفته است. وی در زمینه بیزینس تحصیلاتی داشته و مدعی می باشد که این موضوع تاثیر زیادی در موفقیت او داشته است. لیلی با انواع راه های جذب مشتری و ارائه محصول خوب به افراد آشنا می باشد.

باربی ایرانی زمانی که متوجه استقبال بی نظیر مردم از هیرتامین شد بلافاصله فعالیت های خود را ادامه داد و برندهای جدید تری راه اندازه کرد. این موضوع نتیجه مثبتی برای او به همراه داشت و روز به روز باعث افزایش ثروتش شد. البته باید بگوییم که شایعاتی در رابطه با او وجود دارد.

برخی از افراد مدعی می باشند که بسیاری از دارایی لیلی متعلق به همسرش است. در جریان چنین موضوعاتی باربی ایرانی به طور کامل توضیحاتی را ارائه داده است. او مدعی می باشد که هر آنچه از ثروتش را که به مردم نشان داده است متعلق به خودش می باشد.

لیلی قالیچی بچه دارد؟

در واقع لیلی قالیچی یکی از کسانی است که از ثروت و شهرت بالایی برخوردار است و او را باربی ایرانی خطاب می کنند و توانسته از اهمیت بالایی برخوردار باشد. او در حال حاضر ازدواج کرده است و یک فرزند نیز دارد. در برخی از این عکس‌ ها می ‌توانیم شاهد عشقی که او به فرزندش دارد باشیم و ببینیم که او چقدر برای فرزندش وقت می‌ گذارد و قادر است که اوقات زیادی را در کنار فرزندش بگذراند. فرزند این مدل زیبای ایرانی دختر می باشد.

لیلی قالیچی و شوهای براوو ساست

از دیگر موفقیت‌ های لیلی قالیچی می‌ توانیم به شوهایی که در آن حضور داشته است اشاره کنیم. او در این شوها توانست خودش را به خوبی نشان دهد. او با فعالیت های مدلینگی اش در فشن شو ها به خوبی عملکرد بالایی از خودش نشان دهد و بتواند به درآمد بالایی برسد البته او در فشن شوهای دیگری نیز شرکت کرده بود و فقط حضور او به شوهای براوو ساست خلاصه نمی شود.

باربی ایرانی لقب این مدل جذاب

یکی از لقب هایی که این مدل ایرانی ghalichi glam توانسته است کسب کند باربی ایرانی می باشد از آنجایی که او قد بلندی دارد و توانسته با اندام کشیده و لاغری خودش را زبانزد همه کند و همه در مورد استایل این مدل مشهور صحبت کنند. او توانسته لقب باربی ایرانی را کسب کند و در فشن شو ها فعالیت‌ های زیادی داشته باشد و به بهترین شکل نیز باربی بودنش را به همه اثبات کرده است زیرا او چندین سال است که اندامش را حفظ کرده است و هیچ‌ گونه اضافه وزنی ندارد و توانسته از این طریق خودش را شبیه باربی ها و عروسک ها کند. این لقب چندین سال است که مختص به او می باشد و او را همه با این نام می شناسند.

با توجه به بیوگرافی این فرد و همچنین کسب اطلاعات بیشتر در مورد درآمد بلاگرها بدون شک بلاگر شدن یکی از هدف های شما می باشد. در این مورد به شما می خواهبم راه روش موجود برای این که چگونه بلاگر شویم را شرح دهیم. پس از لینک های موجود استفاده کنید.

لقب این مدل مطرح چیست؟

لیلی قالیچی به باربی ایرانی نیز معروف می باشد. دلیل چنین موضوعی نیز این می باشد که او اهمیت زیادی به زیبایی چهره و اندام خود می دهد. از طرفی نیز سعی دارد همچون عروسک باربی باشد و از رنگ صورتی استفاده می کند. این مدل مدعی می باشد که از کودکی علاقه زیادی به باربی و دنیای عروسک ها داشته است.

بنابراین در بزرگسالی تصمیم می گیرد که محصولات زیبایی برای خانم ها تولید بکند. چنین اتفاقی نیز افتاد و اکنون برندهای معتبری در دنیا دارد. به هر حال باربی ایرانی توانسته در مسیر مورد علاقه خود پیش برود و لقب باربی را برای خود ماندگار بکند.

بسیاری از طرفداران لیلی قالیچی معتقد هستند که او به اندازه عروسک باربی زیبا می باشد و لایق چنین لقبی است. این مدل نه تنها در بین ایرانی ها بلکه در بین مردم آمریکا نیز به باربی معروف می باشد و بسیاری از افراد او را به این نام می شناسند. لیلی جزو اولین بلاگرها و افراد سلبریتی در اینستاگرام می باشد که در زمینه آرایشی و زیبایی فعالیت داشته است.

بعد از این مدل افراد بسیاری در فضای مجازی سعی داشتند که خود را به نام باربی معرفی کنند اما هیچکدام همانند لیلی به این عنوان شناخته نشده اند.

نگاهی به برند سرشناس هیرتامین

در واقع برند هیرتامین متعلق به لیلی قالیچی می باشد که این روزها بسیار محبوب است. هیرتامین محصولی به صورت قرص و کپسول می باشد که در جهت حل مشکلات کم حجمی و ریزش مو مورد استفاده قرار می گیرد. این روزها افراد معروف زیادی به تبلیغ از هیرتامین می پردازند و معمولا از مصرف آن راضی هستند.

لیلی قالیچی در آمریکا این بیزینس را راه اندازی کرد و به همین دلیل محصول این کشور می باشد. البته باید بگوییم به دلیل محبوبیت زیاد هیرتامین، این روزها نمونه های تقلبی آن نیز در بازار موجود می باشد. بنابراین برای تهیه این قرص ها و کپسول ها حتما توجه داشته باشید که از افراد و شرکت های معتبر تهیه بکنید.

هیرتامین نخستین بار که در دسترس مردم قرار گرفت با استقبال خوبی رو به رو شد چرا که محصول به شدت خوبی است و درصد زیادی از افراد از نتیجه آن راضی هستند. همچنین باید بگوییم که این محصول کاملا گیاهی و طبیعی می باشد و به همین دلیل تاثیر بسیار خوبی بر روی مو می گذارد.

لیلی قالیچی با ارائه چنین محصولی توانست در سطح گسترده ای دیده بشود و از طرفی درآمد بسیار خوبی نیز داشته باشد. این فرد ثروتمند نشان داد که نه تنها به سلامت و زیبایی خود اهمیت می دهد بلکه رضایت مشتری ها نیز برای او مهم می باشد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید :

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل