بیوگرافی لی جونگ هیون + علت شهرت و محبوبیت جونگ هیون

لی جونگ هیون خواننده و بازیگر مشهور اهل کشور کره ی جنوبی است که طرفدار های زیادی در سطح بین المللی دارد. همان طور که می دانید این روز ها مردم زیادی در دنیا موسیقی کره ای را دنبال می کنند و به این سبک علاقه مند هستند. اگر شما هم به موسیقی کره جنوبی علاقه دارید با ادامه ی این مطلب از مجله ی شانس همراه باشید و با زندگی شخصی جونگ هیون بیشتر آشنا شوید.

بیوگرافی لی جونگ هیون

جونگ هیون یک بازیگر، خواننده و ترانه‌ سرای کره‌ ای است. او در تاریخ ۱۵ مه سال هزار و نه صد و نود در بوسان کره جنوبی به دنیا آمد. جونگ هیون بیشتر به خاطر عضویت در گروه موسیقی سن ان بلو شناخته می‌ شود. او در سال ۲۰۰۹ به عنوان گیتاریست و وکالیست گروه سن ان بلو به همراه یون هی وون، کانگ مین هی و لی جونگ شین تشکیل شد.

لی جونگ هیون
لی جونگ هیون

گروه با موسیقی پاپ و راک خود موفقیت‌ های بسیاری را در صنعت موسیقی کره‌ ای کسب کرد. علاوه بر فعالیت در گروه موسیقی، جونگ هیون نیز به عنوان بازیگر در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. او در سال ۲۰۱۰ با بازی در سریال تلویزیونی A Gentleman’s Dignity به عنوان بازیگر شروع به کار کرد. جونگ هیون در سال‌ های بعدی در سریال‌ هایی مانند مارمالاد پرتغال نیز حضور داشت.

نام و نام خانوادگی لی جونگ هیون
تاریخ تولد 15 مه 1990
محل تولد بوسان، کره جنوبی
شغل خواننده و بازیگر و ترانه سرا
اینستاگرام Lee Jong Hyun (22K)
بیوگرافی لی جونگ هیون

علت شهرت و محبوبیت جونگ هیون

جونگ هیون عضوی با استعداد در گروه موسیقی سی ان بلو بود. او توانست با گروهش موفقیت‌ های چشمگیری را در صنعت موسیقی کره‌ ای کسب کند. جونگ هیون نیز به عنوان بازیگر در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. جونگ هیون با ظاهر جذاب توانست قلب بسیاری از طرفداران خود را به خود جلب کند. او یکی از چهره های مطرح و محبوب در صنعت سرگرمی کره است. جونگ هیون همچنین به عنوان یک فعال خیریه شناخته می‌شود. او در فعالیت‌های اجتماعی و خیریه به طور فعال شرکت می‌ کند. این اقدامات موجب افزایش محبوبیت و احترام او در بین طرفداران و جامعه شده است.

فعالیت جونگ هیون در اینستاگرام

جونگ هیون در اینستاگربم فعال است و به صورت روزانه عکس ها و ویدیوهایی از خود منتشر می کند. این روز ها جونگ هیون در اینستاگرام دارای حدود 22 هزار دنبال کننده می باشد.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی کیم دا سوم؛ خواننده کره جنوبی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل