بیوگرافی مانی پاکیائو بوکسور فلیپینی، مبارزات و همسر و حواشی

بیوگرافی مانی پاکیائو بوکسور فلیپینی، مبارزات و همسر و حواشی

مانی پاکیائو یکی از مشهور ترین و بزرگ ترین بوکسور های جهان است که اکنون یک سیاستمدار نیز می باشد وی اهل کشور فیلیپین است و توانسته در سال های فعالیت حرفه ای خود در 8 وزن مختلف به قهرمانی جهان برسد او جزو 10 بوکسور برتر در سطح جهان می باشد در ادامه با زندگینامه این بوکسور مشهور بیشتر آشنا خواهیم شد.

نام مانی پاکیائو
سال تولد 17 دسلمبر 1978
محل تولد فیلیپین
حرفه بوکسور حرفه ای و سیاستمدار

مانی پاکیائو (Manny Pacquiao) کیست ؟

مانی پاکیائو بوکسور حرفه ای و سیاستمدار فلیپینی در تاریخ 17 دسامبر سال 1978 در فیلیپین به دنیا آمد وی با قد166 سانتی متر تنها ورزشکار و بوکسور در سطح جهان است که در 8 وزن مختلف به قهرمانی جهان رسیده است و اکنون به فعالیت سیاسی مشغول می باشد وی قهرمانی جهان بوکس را 4 بار به صورت متداولی به دست آورده است وی بعد ار قهرمانی های متداول از ورزش بوکس کناره گیری کرد و به ادامه تحصیل پرداخت و موفق شد دیپلم خود را دریافت کند و بعد از آن وارد دانشگاه شد و به تحصیل در رشته مدیریت تجاری پرداخت در دانشگاه به وی دکتری افتخاری دادند و راه او را برای سیاستمداری باز کند در سال 2010برای مجلس پانزدهم و در سال 2013 برای مجلس شانزدهم برای مجلس فلیپین رای آورد . وی یکی از مخالفان سرسخت همجنسگرایی می باشد وی در سپتامبر 2021 برای ریاست جمهوری داوطلب شده است.

خانواده

مانی پاکیائو در یک خانواده نابه سامان و فقیر به دنیاآمد پدر و مادر او در کودکی وی از هم جدا شدند  و او با مادرش زندگی میکرد آن ها آنقدر فقیر بودند که پاکیائو نتوانست به مدرسه برود و خانه را در سن 14 سالگی برای کار ترک نمود .

 

حتما بخوانید: بیوگرافی تونی فرگوسن بوکسور امریکایی و همسرش، مبارزات و شکست ها

 

ثروت مانی پاکیائو چقدر است؟

مانی پاکیائو در زمان فعالیت خود مبارزات زیادی انجتم داده اس که برای هر بر مبالغ نوجومی در یافت نموده است او همچنین در تبلیغات زیادی نقش آفرینی کرده است که از این طریق هم درآمد داشته است بر اساس منابعی ثروت او را حدود 500 میلیون دلار تخمین زده اند .

 

برد ها و باخت مانی پاکیائو

پاکیائو تا کنون در 71 مسابقه بوکس شرکت نموده است که در 62 مسابقه به پیروزی رسیده اسن که از این 62 برد او 39 برا توانسته رقیب خود را ناک اوت کند وی در 7 مسابقه نتیجه را به رقیب خود واگذار کرده است .

همسر مانی پاکیائو کیست ؟

مانی پاکیائو در سال 2000 با جیمنکی جامورا ازدواج نموده است و اکنون دارای 5 فزرند می باشد .

 

مبارزه میان مک گرگرکور و مانی پاکیائو

در سال 2021 قرار بود مبارزه ای میان مانی پاکایئو و مک گرگور شکل بگیرد و مانی پاکیائو این مبارزه را که از طرق شرکن پارادایم مک گرگور بود پذیرفت تمام مقدمات این مبارزه انجام شد اما مانی پاکیائو حاضربه مبارزه نشد و این ضربه بزرگی به مک گرگور و کمپانی او وارد نمود مک گرگور از مانی پاکیائو شکایت نمود و دادگاه پاکیائو را به پرداخت 8 میلیون دلار غرامت محکوم کرد که پاکیائو از پرداخت این غراکت سر باز زده است .

تمرینات مانی پاکیائو

برنامه تمرین مانی پاکیائو یک برنامه تمرینی جهنمی می باشد او هر روز راس ساعت 6 شروع به تمرین می کند و تمرینات او شامل 5 مایل دویدن ، سایه زدن قبل از تمرین اصلی، 8 راند تمرین با کیسه بوکس ف 3 راند طناب ، 3 راند کار با کیسه دوسرگیر ،8 راند مبارزه سخت و سرد کردن می باشد .

 

مبارزه فلوید می و مانی پاکیائو

یکی از جذاب ترین مسابقات بوکس مبارزه فلوید می و متنی پاکیائو بود که برنده فلوید می بود در این مسابقه که در سالکن ام جی ام گرند برگذار شد حدوذ 10 هزار نفر برای تماشای این مسابقه و مبارزه حضور یافتند و حدود 300 میلیون دلار نصیب فلوید می شد .

مبارزه فلوید می و مانی پاکیائو

لقب مانی پاکیائو چیست ؟

از القابی که مردم برای مانی پاکیائو انتخاب نموده اند می توان لقب پکمن را نام برد و این لقب بخاطر مهارت و قد کوتاه وی انتخاب شده است .

 

عکس های مانی پاکیائو را در کجا ببینیم؟

برا تماشای عکس ها و مبارزات این بوکسور فیلیپینی کافیت نام او را در گوگل سرچ کنیئ یا از طریق یوتیوب مسابقه های او را تماشا کنید .همچنین با دنبال کردن پیج تینستاگرام این فرد مشهور می توانید عکس های جدید وی را مشاهده نمایید .

 

سوالات متداول

  • آیا مانی پاکیائو سایستمدار شده است ؟

بله او اکنون یکی از سیاستمداران مردم دوست در کشور فیلیپین است و طرفداران زیادی دارد .

  • قد مانی پاکیائو چقدر است ؟

قد وی 166 سانتی متر می باشد

  • لقب مانی پاکیائو چیست ؟

لقب او پکمن است

 

 

مطالب مرتبط پیشنهادی:

بیوگرافی آریانا نبئی، سایت شرط بندی و مبارزات UFC

بیوگرافی رضا مددی (مد داگ) مبارز mma، ماجرای دستگیری و همسر

 

امتیاز شما به این مطلب

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات