بیوگرافی + مدرک تحصیلی

خانم دکتر سعیده نجیب مقدم متخصص تغذیه، رژیم و عضو انجمن تغذیه ایران و آمریکا می باشد. بیماران زیادی به خانم دکتر سعیده نجیب مقدم مراجعه می کنند. شماره نظام پزشکی خانم نجیب مقدم ۴۲۹۹ می باشد. او در شبکه های مجازی نیز حضور فعالی دارد و به صورت مستقیم با مراجعین خود ارتباط برقرار می کند. مطب خانم دکتر نجیب مقدم در اسلام شهر قرار دارد. برای آشنایی بیشتر با این دکتر ایرانی در ادامه این مطلب با مجله شانس همراه باشید.

بیوگرافی

خانم دکتر سعیده نجیب مقدم متخصص تغذیه و رژیم می باشد. او به عنوان یکی از بهترین متخصصین رژیم در کشور ایران شناخته می شود. مطب خانم نجیب مقدم در اسلام شهر قرار دارد و مراجعین برای معاینه به مطب او می روند. سعیده نجیب مقدم عضو انجمن تغذیه ایران و آمریکا نیز می باشد و جایگاه خوبی در بین متخصصان دارد.

نام و نام خانوادگی سعیده نجیب مقدم
ملیت ایران، تهران
شغل متخصص تغذیه، رژیم و عضو انجمن تغذیه ایران و آمریکا
نظام پزشکی ۴۲۹۹
تاهل نامشخص
اینستاگرام moghadam_diet (4k)
بیوگرافی سعیده نجیب مقدم

مدرک تحصیلی

خانم دکتر سعیده نجیب مقدم متخصص تغذیه می باشد. خانم نجیب مقدم به قدری در کار خود حرفه ای بود که توانست عضو انجمن تغذیه ایران و آمریکا شود. مهم ترین ویژگی دکتر نجیب مقدم از نظر مراجعین، خوش اخلاقی و مهربانی او می باشد. با مراجعه به صفحات مجازی او به راحتی می توانید نظر مراجعین به مطب این دکتر مهربان را مطالعه کنید. در برخی از مواقع کاربران نیاز دارند تا برای مراجعه به یک پزشک و متخصص، نظر مردمی که به آن متخصص مراجعه کرده‌اند را مطالعه کنند.

آدرس مطب

سعیده نجیب مقدم پس از اینکه مدرک خود را دریافت کرد، در شهر تهران مشغول به کار شد. مطب خانم دکتر نجیب مقدم در اسلام شهر قرار دارد و مراجعین برای معاینه به مطب او مراجعه می کنند. در ادامه این مطلب آدرس مطب دکتر نجیب مقدم را به صورت کامل برای شما قرار می دهیم. قبل از مراجعه به مطب پیشنهاد می کنیم حتما نوبت خود را دریافت کنید.

آدرس مطب دکتر نجیب مقدم تهران، اسلام شهر، میان فلکه سوم و دوم، میان کوچه ۲۶ و ۲۸، کنار خشک شویی، طبقه اول می باشد.

نوبت گیری

برای دریافت نوبت خود می توانید با شماره زیر تماس بگیرید. یک راه دیگر نیز وجود دارد که در ادامه معرفی کنیم. از این روش ها می توانید نوبت خودتان را از خانم دکتر نجیب مقدم دریافت کنید و با خیالی راحت به مطب او مراجعه فرمایید.

09393341202 _ 02156492572

اینستاگرام

خانم دکتر سعیده نجیب مقدم در شبکه های مجازی از جمله اینستاگرام حضور فعالی دارد. او در صفحه اینستاگرام خود پست های آموزشی و مهم قرار می دهد که ممکن است سوال بسیاری از مردم نیز باشد. پیج اینستاگرام دکتر سعیده نجیب مقدم هم اکنون تقریبا 4 هزار فالوئر فعال و رسمی دارد. با عضویت در صفحه رسمی این متخصص ایرانی، می توانید از پست های آموزشی او استفاده کنید. در برخی از مواقع نیز می توانید نوبت خودتان را از طریق برنامه اینستاگرام به صورت مستقیم از خانم دکتر دریافت کنید.

2 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات