بیوگرافی منصور مطلوبی + منصور مطلوبی ساکن ولز

اولین بازیکن مشهور ایرانی و صاحب هوش سرشار در بازی های پوکر، فردی به نام منصور مطلوبی می باشد. او به عنوان یک ایرانی توانست هوش و استعداد ایرانی ها را در هر زمینه و فعالیتی به اثبات رساند و نشان دهد هیچ ممنوعیتی در پیشرفت داشتن و رفتن به سوی آرزوها وجود ندارد.

ایرانی ها به دلیل این که نتوانستند در مکان مناسبی این بازی را آموزش ببینند، به صورت جهانی وارد عرصه ی بازی های پوکر نشده اند، اما در این میان قصد داریم تا در کنار آموزش بازی پوکر شما را با این بازیکن ماهر پوکر آشنا نماییم.

بیوگرافی منصور مطلوبی

این بازیکن مشهور و پوکر باز در سال ۱۹۵۲ میلادی چشم به جهان گشوده است و یا به عبارت دیگر در سال ۱۳۳۱، در کشور ایران متولد شده است. او از جمله بازیکنانی بوده است که در تورنمنت پوکر های بسیار سنگین بازی نموده است و نام خود را ثبت جهانی کرده است.

از علاقه ی ایرانی ها به بازی های قمار و پوکر نمی توان چشم پوشی نمود و منکر آن شد. بسیاری از علاقه مندان این بازی مجبور شده اند بر روی این بازی چشم خود را ببندند و آن را نادیده بگیرند. زیرا توان مهاجرت به کشور های دیگر را نداشته اند. این بازیکن پس از آن که تصمیم خود را گرفت، به خارج از کشور مهاجرت کرد و سعی در کسب تجربه و مهارت در این زمینه کرد. این بازیکن در مدت زمان بسیار کوتاهی تبدیل به یک پوکر باز بسیار مشهور شد که توانایی مقابله با بازیکنان پوکر آمریکایی را پیدا کرده بود.

منصور مطلوبی ساکن ولز

مطلوبی هم اکنون در ولز، واقع در کشور انگلیس زندگی می کند. دلیل مهاجرت او به این شهر آن بود که او توان ادامه دادن بازی پوکر را در ایران نداشت، زیرا اگر می خواست نام خود را جهانی کند مجبور به ترک ایران بود. او هدف خود را تعیین کرد و از ایران خارج شد و تا کنون در ولز ساکن می باشد. این بازیکن، پا بر روی تمام محدودیت ها گذاشت و به نتیجه ی دلخواه خود دست پیدا کرد.

بزرگترین برد او در یک بازی پوکر چه بوده است؟

مطلوبی از زمانی که به صورت حرفه‌ ای به بازی پوکر در سایت شرط بندی پوکر پرداخته، در تورنمنت‌ ها و مسابقات متعددی شرکت کرده است که با توجه به مهارت و استعدادش توانسته در اکثر این تورنمنت‌ ها و مسابقات جوایز هنگفتی را برنده شود.

با این حال شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید بزرگ ترین برد او در مسابقه اصلی WSOP در سال 1990 و با جایزه‌ 895٬000 دلاری بوده است. زمانی که او توانست در سال 1990 به این جایزه دست پیدا کند، به یکباره در میان علاقمندان به بازی پوکر به شهرت و معروفیت بسیار زیادی رسید تا جایی که خیلی از افراد تمایل پیدا کردند تا به مشاهده بیوگرافی منصور مطلوبی بپردازند و به این گونه بیشتر با او آشنا شوند.

منصور مطلوبی چگونه به پوکر علاقه مند شد؟

منصور مطلوبی چگونه به پوکر علاقه مند شد؟

منصوری در حال حاضر یکی از ده پوکر باز برتر معروف و سرشناس در سراسر جهان به شمار می‌ رود که طرفداران و مخاطبان بسیار زیادی دارد. حال خیلی از مخاطبان منصوری کنجکاو هستند تا بدانند که او چگونه به این حرفه علاقه‌ مند شده است؟ در این باره بهتر است بدانید که اطلاعات دقیقی در مورد چگونگی علاقمند شدن منصوری به بازی‌ های پوکر وجود ندارد. اما با این حال او سال‌ هاست که به عنوان یک بازیکن حرفه‌ ای مشغول به فعالیت است و الگوی خیلی از بازیکنان در پوکر بوده است.

قهرمان پوکر آمریکا منصور مطلوبی

رقابت های نولیمیت هولدم در کشور آمریکا برگزار می شد که در این رقابت منصور مطلوبی موفق شد نام خود را بر سر زبان ها بیاندازد و مقام قهرمانی را از ان خود کند و جایزه ی مسابقه را به دست بیاورد. او با رقیب سر سخت خود، استیو اونگار به رقابت پرداخت و دو بار در برابر او مقام پیروزی را کسب کرد و موفق شد که در مقام شکست ناپذیری قرار بگیرد.

او هم چنین در رقابت های تورنمنت WSOP موفق به کسب جایزه ی قهرمانی شد. او با هوش و مهارتی که داشت، در این بازی ها، در رده ی نخست قرار می گرفت. اما او نتوانست سومین مقام قهرمانی خود را نیز به دست آورد و جوایز قهرمانی خود را محدود به همان جوایز پیشین کرد.

منصور مطلوبی چه استراتژی‌ هایی را اعمال می‌ کند؟

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید در دنیای پوکر بازیکنان حرفه‌ ای از استراتژی‌ های خاص و منحصر به فردی برخوردارند که با اعمال استراتژی‌ های خود در هنگام بازی شانس و احتمال بردشان را افزایش می‌ دهند.

حال این موضوع را هم باید افزود که منصور مطلوبی نیز از استراتژی‌ های منحصر به فرد و پیچیده‌ ای برخوردار است که معمولاً در بازی‌ های خود استراتژی‌ هایش را اعمال می‌ کند تا به این گونه بتواند شانس پیروزی‌ اش را افزایش دهد. البته ناگفته نماند که مطلوبی با وجود استراتژی‌ های پیچیده اش توانسته در اکثر مسابقات و تورنمنت‌ ها پیروز شود.

با این حال اطلاعات دقیقی در مورد استراتژی‌ های منحصر به فرد این بازیکن پوکر در دسترس نمی‌ باشد، چرا که او تا به اکنون در این باره اطلاعاتی را با مخاطبان و طرفدارانش به اشتراک نگذاشته است.

منصور مطلوبی چند بار در تورنمنت‌ های جهانی پوکر شرکت کرده است؟

بهتر است بدانید که این بازیکن پوکر در تعدادی از تورنمنت‌ های WSOP شرکت کرده است، اما آمار دقیقی در این باره در دسترس نمی باشد.

اینستاگرام منصور مطلوبی

منصور مطلوبی نیز همانند دیگر پوکر بازان و افراد مشهور، در شبکه های مجازی فعالیت می کند و به عنوان یک فرد مشهور در زمینه بازی های پوکر، چند سالی است که تجربیات و اطلاعات و مهارت هایی را که در پوکر جمع آوری نموده است را در این شبکه های مجازی، با دیگر علاقه مندان پوکر به اشتراک می گذارد.

او در یوتیوب و اینستاگرام، که امروزه به عنوان پر طرفدار ترین اپلیکیشن های موجود، ایجاد جذابیت کرده اند، فعالیت می کند و در آن به اشتراک گذاشتن عکس ها و فیلم های خود و خانواده اش و هم چنین آموزش برخی تکنیک های پوکر می پردازد.

بردهای منصور مطلوبی

از زمانی که منصور مطلوبی پا در عرصه ی رقابت ها و بازی های پوکر گذاشت، شانس های زیادی با این بازیکن همراه شد و او توانست به پیروزی های قابل توجهی دست پیدا کند. بازیکنان آمریکایی زیادی بودند که در مقابل این بازیکن توان مبارزه نداشتند و به سرعت شکست می خوردند.

این بازیکن تا سال ۲۰۰۶ به اوج مشهور بودن خود رسید و همه از استعداد و توانایی او در این بازی می گفتند. این بازیکن در سال ۲۰۰۶ طی یک خبر شوکه کننده و غافلگیر کننده، خبر کناره گیری خود را از بازی پوکر را اعلام نمود و اعلام کرد که دیگر قصد بازگشت به دنیای پوکر را ندارد و نمی خواهد در این مسیر قدم دیگری بردارد.

مطلوبی در لیست ماکائو

این تصمیم با نارضایتی های زیادی همراه شد ولی او بر این تصمیم تنها به مدت ده سال باقی ماند و بعد از آن، حدود سال ۲۰۱۶ بود که برای اولین بار پس از ده سال دوری، نام او در لیست شرکت کنندگان بازی و رقابت ماکائو دیده شد. این بازیکن در هولدم و اوماها استعداد خوبی داشت ولی از استعداد چشم گیر او می توان به مهارت او در بازی های اوماها اشاره نمود.

او به مدت ۱۵ سال در این شاخه به بازی پرداخت. او پس از چند سال بازی برای همیشه از این عرصه خداحافظی نمود و اعلام بازنشستگی کرد. او همچنان محبوبیت خود را دارد و هواداران او هنوز او را یک اسطوره ی پوکر و قمار می دانند.

آیا در زمینه آموزش پوکر فعالیتی دارد؟

مطلوبی از استعداد و مهارت بسیار خوبی در پوکر برخوردار است و با توجه به این که سال‌ هاست در این حرفه مشغول به فعالیت می‌ باشد، تجربه فراوانی را هم به دست آورده است. به همین دلیل خیلی از افراد به ویژه مخاطبان مطلوبی کنجکاو هستند تا بدانند که آیا او در زمینه آموزش پوکر هم فعالیت می‌ کند؟ در این باره بهتر است بدانید تا به اکنون گزارشی در مورد فعالیت او در زمینه آموزش پوکر منتشر نشده است.

او در کدام تورنمنت‌های بزرگ شرکت کرده است؟

منصور مطلوبی پس از ورودش به دنیای پوکر متوجه شد که از استعداد و توانمندی بسیار خوبی در این حرفه برخوردار است. به همین دلیل تمایل پیدا کرد تا به بازی‌ های مختلفی بپردازد و این موضوع باعث شد تا مطلوبی در اکثر تورنمنت‌ ها و مسابقات بزرگ شرکت کند.

البته ناگفته نماند که او تا به اکنون در اکثر مسابقاتی که شرکت کرده است، توانسته مبالغ هنگفتی را نیز به عنوان جایزه برنده شود. با این حال شاید برای شما هم جالب باشد که باید بدانید او در تعدادی از تورنمنت‌ های معتبر پوکر همچون WSOP شرکت کرده است.

درآمد منصور مطلوبی

این پوکر باز معروف، تا کنون به جز در بازی پوکر، وارد نشده است و می توان مسابقات این بازی را به عنوان تنها راه درامدی وی دانست. همچنین این بازیکن به خاطر این که بیشتر عمر و وقت خود را صرف بازی در این زمینه کرده است، انتظار می رود که به آن به عنوان تنها راه درامدی خود نگاه کرده باشد. به خاطر فعالیت های متعدد و پراکنده ی او در این بازی، نمی توان درامد واقعی او را حدس زد و به آن پی برد ولی با توجه به شنیده ها، او یکی از پوکر بازان ملیاردری می باشد که در این بازی نام آور شده است.

حضور او در دایموند

رقابت های دایاموند، از سری رقابت هایی است که این بازیکن از طریق آن درامد بسیاری کسب کرد. او در این رقابت ها به عنوان نفر دوم اعلام شد و حدود دویست هزار دلار کسب کرد. این پوکر باز معروف، در سطوح مختلف این بازی قدم برداشته است و در رده های مختلف آن به بازی پرداخته است.

WSOP,در سال ۱۱۹۰، بیست و یکمین بار برگزار شد و این بازیکن در این رقابت ها شرکت نمود. او تنها حدود یک ملیون دلار در این بازی به دست آورد و علاوه بر کسب جایزه ی آن، تجربیات و علم خود را در این بازی بسیار بالا برد. این مبالغ هنگفت، به عنوان تنها درامد او، یک درامد سرشار و قابل توجه به حساب می آید و او در این زمینه به عنوان یکی از پر درآمد ترین بازیکنان پوکر شناخته می شود.

منصور مطلوبی بازنشسته شده یا هنوز هم فعالیت حرفه ای دارد!

این روز ها برای برخی از افراد سوالی که به وجود می آید، این است که هنوز هم مطلوبی در سطح حرفه‌ ای مشغول به بازی است و یا این که خود را بازنشست کرده است؟ در این باره بهتر است بدانید با توجه به این که این بازیکن پوکر از رسانه‌ ها دور است و تمام تمرکز خود را بر روی حرفه‌ و زندگی شخصی اش قرار داده است، به همین دلیل اطلاعات محدودی در مورد فعالیت‌ های اخیر او وجود دارد.

البته با این حال برخی از منابع بیان کردند که او همچنان در سطح حرفه‌ ای فعالیت می‌ کند، اما فعالیت او نسبت به قبل کمتر شده است و کمتر در تورنمنت‌ های بزرگ و معتبر شرکت می‌ کند.

سوالات متداول

  1. مطلوبی چند سال داشت که وارد بازی های پوکر شد و چرا از ایران مهاجرت نمود؟

    او حدود سی و پنج سال داشت که تصمیم گرفت در بازی های پوکر مهارت کسب کند.

  2. این بازیکن پوکر تا کنون در کدام بازی ها موفق به کسب عنوان قهرمانی شده است؟

    او در بازی های هولدم، اوماها، که از جمله شاخه های بازی پوکر می باشند، دارای مقام قهرمانی می باشد.

  3. منصور مطلوبی هم اکنون در کدام شهر زندگی می کند؟

    او ساکن شهر ولز می باشد و در ـن جا زندگی خود را سپری می کند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل