بیوگرافی مه لقا جابری مدل ایرانی و همسرش، عکس لخت در استخر + مه لقا جابری کیست؟

بیوگرافی مه لقا جابری مدل ایرانی و همسرش، عکس لخت در استخر

در این مقاله ما قصد داریم که به شرح بیوگرافی مه لقا جابری یکی از جذاب ترین مدل های ایرانی ساکن آمریکا و همسر او به همراه حاشیه هایی که برای این مدل زیبا با بازیگر ترک بوراک به وجود آمده است بپردازیم و شما را با این مدل محبوب و زندگی خصوصی او بیشتر آشنا کنیم .

نام نام خانوادگی مه لقا جابری
سال تولد 27 خرداد 1368
محل تولد اصفهان ایران
حرفه مدلینگ
محل سکونت ایالات متحده کالیفرنیا

مه لقا جابری کیست؟

مه لقا جابری (Mahlagha Jaberi) مدل مشهور ایرانی که به خاطر زیبایی چهره و اندام خوبی که دارد ازمحبوب ترین مدل های ایرانی می باشد در 27خرداد 1368 در اصفهان به دنیا آمد او در یک خانواده 5 نفری چشم به جهان گشود و دو خواهر به نام های راحله و آرزو دارد مه لقا دوران مدرسه را در ایران گذراند و بعد از آن به همراه خانواده به کشور آمریکا مهاجرت نمود و اکنون در شهر سن دیگو کالیفرنیا در ایالات متحده ساکن می باشد . استعداد مدل شدن را اولین بار خواهرش راحله در او کشف نمود و او را به کلاس های مدلینگ فرستاد و در نهایت مه لقا در سال 1388 مدلینگ را بعد ازاتمام کلاس ها به صورت حرفه ای آغاز نمود .مه لقا به دو زبان فارسی و انگلیسی مسلط است و در دانشگاه در رشته تجارت تحصیل کرده است امادر رشته درسی خود فعالیت نکرد و ترجیح داد به عنوان یک مدل زندگی کند مه لقا اندام بسیار متناسبی دارد و قد او 187 سانتی متر است به همین دلیل تمام ویژگی های لازم برای یک مدل خوب شدن را داراست عکس های مه لقا از نوجوانی روی مجله های مد می رفت و خیلی از افراد او را شبیه آیشواریا یکی از بازیگران زیبای هندی می دانند .و او در هندوستان و در سطح دنیا طرفداران خود را دارد .

مه لقا جابری قبل از عمل زیبایی

چندی پیش از یک رسانه غیر رسمی عکس های مه لقا جابری قبل از عمل منتشر شد که این عکس ها مشخص کرد او تغیرات زیادی را روی صورت خود انجام داده است که واضح ترین این تغیرات عمل بینی و عمل گونه او بود این عکس ها در فضای مجازی باز نشر شد و توجهات زیادی را به خود جلب کرد .

مه لقا و بوراک

بوراک یکی از بازیگران ترک است که بابازی در سریال حریم سلطان در نقش بالی خان به شهرت رسید و در ایران نیز طرفداران زیادی دارد مه لقا نیز یکی از این طرفداران بود .ماجرا از آنجا شروع شد که بوراک یک عکس از خود در اینستاگرام منتشر کرد و مه لقا برای اولین بار یک کامنت با متن (دوست داریم خوشتیپ ) برای او گذاشت این کامنت باعث شد تا خیلی ها این تصور را کنند که این دو نفر با یکدیگر در ارتباط هستند و یا حداقل مه لقا عاشق این بازیگر است بعد از این شایعات بوراک مه لقا را بلاک کرد و مه لقا از اینکار او شوکه شد .

مه لقا و بوراک

ری اکشن مه لقا جابری نسبت به بلاک شدن از طرف بوراک

بعد از اینکه بوراک مه لقا را بلاک کرد مه لقا در یک مصاحبه با خبرگزاری هابرترک در اینباره گفت : بوراک واقعا بازیگر خوبی است و من بازی اورا در سریال حریم سلطان دیده بودم و فقط طرفدارش بودم ونه چیز دیگری وقتی دیدم من رو بلاک کرده متعجب شدم زیرا من فقط نظرمو گفتم دیگه اونو بازیگر حرفه ای نمیدونم زیرا هیچ بازیگر حرفه ای طرفدار خودشوبلاک نمیکنه .

همسر مه لقا جابری

مه لقا علاقه ای به صحبت در مورد زندگی شخصی خود جلوی دوربین ندارد و به نظر می رسد مجرد است او با هیچ پسری تا به حال دیده نشده است .

علایق مه لقا جابری

مه لقا عاشق آب نارگیل سالاد و غذا های مقوی است و در کنار این ها اخوردن پیتزا نیز لذت می برد او سریال های ترکیه ای نگاه می کند و اوقات فراغت خود را به اسب سواری ، خرید و انجام ورزش مخصوصا یوگا می گذراند و بیشتر دوست دارد با دوست صمیمی خود به مکان های جالب برود و وقت بگذراند .به گفته خود مه لقا زمان هایی که با دوست صمیمی اش وقت می گذراند را بسیار دوست دارد و نیاز ندارد آدم های زیادی را وارد زندگی اش کند .

 

مه لقا جابری و خواهرانش

همانطور ه گفته شد مه لقا دو خواهر دیگر هم دارد که با هم بسیار صمیمی هستند و یکی از علت های که مه لقا به مدلینگ روی آورد تشویق خواهرانش بود خواهران جابری همگی از زیبایی خاصی برخوردارند و بسیاری به این خواهران علاقمند هستند .

 

عکس های مه لقا جابری بدون آرایش

برای دیدن عکس های مختلف از مه لقا جابری بهتر است به گوگل مراجعه کنید زیرا عکس های  بدون آرایش و قدیمی او در نت موجود است همچنین یک سری پیج های افشاگری در اینستاگرام هم عکس های مختلفی از این مدل مشهور را به اشتراک گذاشته اند .

سوالات متداول

  • عکس های عروسی و همسر مه لقا جابری را در کجا ببینیم ؟

مه لقا مجردد است و تا کنون ازدواج نکرده است  پس عکس عروسی ندارد .

  • شغل پدر مه لقا چیست ؟

مه لقا از اعضای خانواده و فعالیت های آن ها صحبتی نمی کند و شغل پدر او مشخص نیست .

  • قد مه لقا جابری چقدر است ؟

قد او 187 سانتی متر است

 

 

مطالب مرتبط پیشنهادی:

بیوگرافی شیوا صفایی مدل ایرانی، علت جدایی از محمد حدید و حواشی

بیوگرافی لیلا میلانی مدل و کارآفرین، همسر مانی خوشبین

امتیاز شما به این مطلب

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات