بیوگرافی نام دا وون + عضویت داوون در کازمیک گرلز

نام دا وون خواننده ی مشهور اهل کشور کره ی جنوبی است که این روز ها در گروه موسیقی کازمیک گرلز فعالیت می کند. همان طور که می دانید کازمیک گرلز یکی از مشهور ترین گروه های موسیقی کره ی جنوبی است و طرفدار های زیادی در سطح بین المللی دارد. شما می توانید در ادامه ی این مطلب از مجله ی شانس با زندگی شخصی و آثار دا وون در گروه بیش تر آشنا شوید.

بیوگرافی نام دا وون

دا وون خواننده و بازیگر مشهور اهل کشور کره ی جنوبی است و این روز ها طرفدارهای زیادی دارد. او در تاریخ 16 آوریل سال هزار و نه صد و نود و هفت در شهر سئول کره ی جنوبی به دنیا آمد. همان طور که ممکن است بدانید دا وون از دوران کودکی و نو جوانی به موسیقی و خوانندگی علاقه ی زیادی داشت. همین علاقه سبب شد که خیلی زود وارد این حوزه شود و موسیقی را از سنین پایین یاد بگیرد. دا وون از دبیرستان چونگدام فارغ التحصیل شد و بلافاصله به فعالیت های هنری و موسیقیایی خود ادامه داد.

نام و نام خانوادگی نام دا وون
تاریخ تولد 16 آوریل 1997
محل تولد سئول، کره جنوبی
شغل خواننده و بازیگر
اینستاگرام naneun_dawon (198K)
بیوگرافی نام دا وون

عضویت داوون در کازمیک گرلز

همان طور که پیش تر بیان کردیم، گروه موسیقی کازمیک گرلز یکی از مشهور ترین گروه های موسیقی در کشور کره ی جنوبی است. این گروه عده ای از تواناترین دختران هنرمند را دور هم جمع کرده و یک گروه موسیقی محبوب تشکیل داده است. این روز ها خواننده های زیادی از کشور های کره ی جنوبی و چین در گروه موسیقی کازمیک گرلز فعالیت می کنند. گروه کازمیک گرلز تا امروز توانسته آهنگ های مشهور زیادی منتشر کند. داوون نیز از سال 2016 در گروه موسیقی کازمیک گرلز عضو است. او به عنوان وکال اصلی گروه موسیقی کازمیک گرلز از سال 2016 در حال فعالیت می باشد.

نام دا وون
نام دا وون

فعالیت دا وون در اینستاگرام

همان طور که می دانید، دا وون در اینستاگرام فعالیت زیادی دارد. او به صورت روزانه عکس ها و فیلم هایی از زندگی شخصی و هنری خود در اینستاگرام منتشر می کند. مردم زیادی پیج اینستاگرام دا وون را دنبال می کنند و با او ارتباط دارند. شما نیز می توانید به پیچ رسمی داوون مراجعه کنید و جزو یکی 198 هزار فالوور او باشید.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی منگ میچی؛ خواننده و بازیگر چینی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل