بیوگرافی نسلیهان آتاگول بازیگر ترکیه ای، حواشی و همسر و فیلم ها

بیوگرافی نسلیهان آتاگول بازیگر ترکیه ای، حواشی و همسر و فیلم ها

نسلیهان آتاگول یکی از زیباترین و مشهور ترین بازیگران کشور ترکیه است که در ایران هم طرفدارن زیادی دارد این بازیگر با بازی در سریال عشق سیاه در ایران شناخته شد و به شهرت رسید او اکنون متاهل است و از خوش برخورد ترین بازیگران ترک می باشد در ادامه با زندگینامه این بازیگر بیشتر آشنا خواهیم شد .

نام و نام خانوادگی نسلیهان آتاگول اوغلو
محل تولد استانبول ترکیه
سال تولد 20 اوت 1992
حرفه بازیگر و مدل
همسر کادیر اوغلو

نسلیهان آتاگول (Neslihan Atagül) کیست؟

نسلیهان آتاگول بازیگر زیبای ترکیه ای که بخاطر بازی خوب و چشمان زیبایی که دارد خیلی زود به شهرت رسید در 20 اوت 1992 در شهر استانبول کشور ترکیه متولد شد پدر نسلیهان راننده ماشین بود و مادرش نیز خانه داربود نسلیهان در دانشگاه یدی تپه در گروه تئاتر مشغول به تحصیل شد و بعد از گرفتن مدرک خود در یک آژآنس به نام اربرک در سال 2005 ثبت کرد و خیلی زود به خاطر زیبایی و استعداد خوبی که داشت در یک فیلم تبلیغاتی انتخاب شد و بعد از آن در سال 2006 برای اولین بار در سریال برگ ریزان در نقش دنیز بازی نمود ودر این سریال بسیار درخشید به طوری که در همان سال پیشنهاد بازی در سریال عشق اول را دریافت نمود وبا بازی در این سریال موفق به دریافت جایزه (( بازیگر جوان امید وار کننده )) درجشنواره فیلم آدانا شد .

بیوگرافی نسلیهان آتاگول بازیگر ترکیه ای، حواشی و همسر و فیلم ها

شروع زندگی حرفه ای

بعد از دریافت جایزه در جشنواره فیلم آدانا نسلیهان مورد توجه کارگردان ها و فیلم سازان مشهور قرار گرفت و این شروع زندگی حرفه ای نسلیهان به عنوان یک بازیگر به شمار می آمد. وی در فیلم (( زندگی ادامه دارد )) به کارگردانی ماهسون گل قرمزی یکی از مشهور ترین کارگردان های ترکیه بازی کرد و با افراد مشهوری چون فکرت کوشکان مندرس سامانجلار هم بازی شد . وی در سال 2015 در فیلم آنچه از تو برایم ماند بازی نمود و نقش اصلی اکین کوچ را بر عهده داشت این فیلم به کارگردانی عبدالله اوز به نمایش گذاشته شد و توجهات زیادی رابه دست آورد . اوج شهرت نسلیهان به بازی او در سریال عشق سیاه که با بوراک اوچویت همبازی بود برمی گردد نسلیهان با بازی در این سریال در ایران و جهان به شهرت رسید وطرفداران زیادی به دست آورد .

 

بازی در سریال دختر سفیر

آخرین سریالی که نسلیهان در آن به ایفای نقش پرداخت در نقش دختری به نام ناره بود این سریال دختر سفیر نام داشت و در مورد دختری بود که بخاطر تجاوز از سمت نامزد خود رانده می شود این سریال به محض انتشار در 17 دسامبر 2019 به یکی از سریال های پر طرفدار تبدیل شد اما متاسفانه پخش آن به خاطر بیماری سندروم روده نشت کننده که نسلیهان به آن دچار شد متوقف گردید.

بیوگرافی نسلیهان آتاگول بازیگر ترکیه ای، حواشی و همسر و فیلم ها

نسلیهان آتاگول و همسرش کادیر اوغلو

نسلیهان در گذشته روابط عاشقانه زیادی نداشته است و فقط مدتی را با علی بارکین هنرپیشه ترک در ارتباط بود که این ارتباط به جدایی کشیده شد . نسلیهان در سال 2013 بر سر فیلمبرداریه یک سریال با کادیر اوغلو آشنا شد و به وی دل باخت به گفته خود نسلیهان تا قبل از آشنایی با کادیر به عشق اعتقادی نداشته است و کادیر با قلب مهربان درک و شعور خود عشق رادر نسلیهان به وجود آورده است این زوج بعد از دو سال آشنایی در با یکدیگر نامزد کردند و در سال 2016 با یکدیگر ازدواج نمودند مراسم ازدواج آن ها بازتاب های زیادی را به همراه داشت این مراسم در عین سادگی بسیار با شکوه بود تصاویر این مراسم در گوگل موجود می باشد این مراسم 200نفر حضور یافتند نسلیهان اول اسم کادیر را در پایین لب خود تتو کرده است و علت این کار را اینطور بیان می کند :کادیر یکی از بزرگترین کسانی است که زندگی من را خاص کرده است و من با تتو اول اسم او انرژی خوبی را دریافت می کنم .

نسلیهان آتاگول و همسرش کادیر اوغلو

بیوگرافی نسلیهان آتاگول بازیگر ترکیه ای، حواشی و همسر و فیلم ها

بیماری نسلیهان آتاگول

نسلیهان آتاگول درگیر بیماری سندروم روده نشت کرده بر سر فیلمبرداری دختر سفیر به بیمارستان منتقل شد وی بعد از ترخیص در پیامی از جدایی خود از سریال دختر سفیر خبر داد و از طرفداران این سریال خداحافظی کرد او در این پیام گفت بدنش تحمل نمی کند و نمی تواند فشار کاری را به خاطر بیماری تحمل کند این بیماری بدن فرد را بسیار ضعیف می کند و نسلیهان به همین خاطر وزن زیادی را از دست داده است وی در یک پیام به طرفدارانش گفت از محبت شما که مرا تنها نگذاشتید ممنونم من خوب هستم و با استراحت بهتر خواهم شد .

بیوگرافی نسلیهان آتاگول بازیگر ترکیه ای، حواشی و همسر و فیلم ها

نسلیهان آتاگول و بوراک اوچویت در سریال اکیا یا عشق سیاه

نسلیهان و بوراک در روند سریال عشق سیاه یا اوکیا بایکدیگر همبازی شدند این سریال در مورد یک دختر از یک حانواده مرفه که به دنبال آزادی است و یک پسر فقیر که عاشق یکدیگر می شوند می باشد و داستان سریال محور عشق و جدایی این دو عاشق می چرخد این دو بازیگر با این سریال در ایران به شهرت زیادی رسیدند .

سوالات متداول

  • نسلیهان آتاگول در چه سالی متولد شده است ؟

وی در 20 اوت 1992 در استانبول به دنیا آمد .

  • قد و وزن نسلیهان آتاگول چقدر است ؟

قد وی 169 سانتی متر و 53 کیلو وزن دارد .

  • همسر نسلیهان آتاگول کیست ؟

کادیر اوغلو همسر وی می باشد .

 

 

مطالب مرتبط پیشنهادی:

بیوگرافی آیتاچ شاشماز بازیگر، زندگی شخصی و رابطه با جمره بایسل

بیوگرافی شبنم تووزلو (Şebnem Tovuzlu) خواننده آذربایجانی، حواشی و روابط

امتیاز شما به این مطلب

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات