بیوگرافی نورا دایی دختر کوچک علی دایی، الان چند سال دارد؟ + نورا دایی (Nora Daei) کیست ؟

بیوگرافی نورا دایی دختر کوچک علی دایی، الان چند سال دارد؟

علی دایی که یکی از بزرگترین فوتبالیست های جهان و جزو 10 فوتبالیست برتر ایران است دو دختر به نام دنیز و نورا دایی دارد در این مقاله می خواهیم بیوگرافی دختر کوچکتر علی دایی یعنی نورا که از همسر فعلی او می باشد را شرح دهیم .

نورا دایی (Nora Daei) کیست ؟

نورا دایی در آذر سال 1388 به دنیا آمد و اکنون در سنین نوجوانی به سر می برد او فرزند دوم علی دایی از همسر دوم وی یعنی مونا فرخ آذری که یکی از ثروتمند ترین و موفق ترین زنان ایرانی است می باشد مادر نورا یعنی مونا فرخ آذری صاحب یک گالری طلا است و همسر دوم علی دایی فوتبالیست مشهور ایرانی می باشد علی دایی قبلا نیز ازدواج کرده است و حاصل این ازدواج دختری به نام دنیز است که اکنون در خارج از کشور همراه مادرش زندگی می کند و به عنوان مدل در اینستاگرام فعال است علی دایی هر دو دختر خود را بسیار دوست دارد و به گفته برخی هر جا که می رود دخترش نورا را با خود می برد که نشان دهنده رابطه صمیمی این دختر و پدر می باشد و نشان می دهد که نورا به پدرش وابستگی زیادی دارد. عکس های زیادی را می توانید از این دختر و پدر در فضای مجازی و گوگل مشاهده نمایید. علی دایی در مصاحبه ای علاقه زیاد خود را به دخترانش بیان کرد و گفت :دختران من همه چیز من هستند و من هرکاری برای خوشبختی آن ها می کنم .اسم نورا از آیه نور قرآن گرفته شده است و معنای روشنایی دارد .

مادر نورا دایی کیست ؟

علی دایی در سال  1383با مونا فرخ آذری یکی از زنان ثروتمند و موفق آذری ازدواج کرد مونا فرخ آذری متولد سال 1356 می باشد و یک گالری طلا و جواهر به نام نور دارد که نام دخترش را بر روی آن گذاشته است علی دایی و مونا در سال  1388صاحب فرزند شدند و اسم او را نورا گذاشتند و اکنون در کنار یکدیگر زندگی می کنند بزرگترین حاشیه مربوط به نورا و مادرش برگرداندن هواپیمای آن ها در مسیر رفتن به دوبی بود که به خاطر حمایت این خانواده از اعتراضات 1401 صورت گرفت و حتی گالری این خانم هم مدتی پلمپ گردید.  این اقدام حکومت واکنش های زیادی را از سوی مردم به دنبال داشت .

فعالیت های نورا دایی

نورا همانند پدرش به فوتبال بسیار علاقه دارد اما بر خلاف پدرش طرفدار تیم استقلال است و سر بازی های مختلف این دو تیم با پدرش کل کل می کند او طرفدار سرسخت گروه موسیقی کره ای بی تی اس است و دلش می خواهد روزی به دیدن این گروه برود و روزی به کره جنوبی سفر کند نورا او به کلاس زبان آلمانی و انگلیسی می رود که می گوید از زبان آلمانی خوشش نمی آید او همچنین از موسیقی لذت می برد و به کلاس موسیقی نیز می رود .

آیا نورا در اینستاگرام فعال است ؟

نورا در اینستاگرام فعالیتی ندارد و حسابی به نام خودش فعال نیست و عکس های اورا می توانید در پیج پدر و مادر او مشاهده نمایید اما دختر دیگر علی دایی دنیز که اکنون 20 سال دارد در اینستاگرام فعال است و عکس های زیادی را از خود و نحوه زندگی اش در خارج از کشور منتشر می کند که با دنبال کردن پیج او می توانید این عکس ها را مشاهده کنید .

نورا دایی و بی تی اس BTS

علی دایی در مصاحبه ای در مورد دخترش گفت نورا به جای المانی دوست دارد کره ای یاد بگیرد و طرفدار گروه بی تی اس است که یک گروه موسیقی کره ای هستند و طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا دارند او حتی از پدرش خواسته بود به جام جهانی قطر که این گروه در افتتاحیه ان اجرا دارند برود اما متاسفانه این خواسته او عملی نشد .

خواهر نورا دایی کیست ؟

علی دایی از همسر اول خود به نام مهسا یک دختر به نام دنیز دارد که اکنون 20 سال دارد و در لندن زندگی می کند نورا با خواهر خود ارتباطی ندارد و تا به حال با یکدیگر عکسی نداشته اند و هردو در دو کشور متفاوت بزرگ شده اند و از دو مادر مختلف هستند حتی علی دایی در کنار دنیز عکسی ندارد و به نظر می رسد رابطه این پدر و دختر خوب نیست .

نورا دایی در کجا زندگی می کند ؟

علی دایی و همسر فعلی او مونا در تهران زندگی می کنند و دخترشان نورا نیز در کنار پدر و مادر خود زندگی می کند اما دختر اوا علی دایی یعنی دنیز در لندن ساکن می باشد .

 

سوالات متداول

  • نورا دایی چند سال دارد ؟

او متولد سال 1388 می باشد

  • پدر و مادر نورا دایی چه کسانی هستند ؟

پدر و مادر نورا علی دایی از فوتبالیست های ایرانی و مادرش مونا فرخ آذری از زنان موفق ایرانی است .

  • نورا دایی ساکن کجاست ؟

نورا در کنار پدر و مادر خود در تهران ساکن است .

 

مطلب مرتبط پیشنهادی:

بیوگرافی و اینستاگرام دنیز دایی دختر علی دایی

امتیاز شما به این مطلب

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات