بیوگرافی نیلی افشار + آیدی اینستاگرام نیلی افشار چیست؟

نیلی افشار همسر سابق پویان مختاری یکی از چهره های محبوب در اینستاگرام است که توانسته مخاطبان زیادی را به خود اختصاص دهد و محبوب شود. او با رقص و رقاصی ویدیوهای زیادی را از خود منتشر کرد و همین کلیپ ها بانی محبوب شدن او شد. در ادامه مقاله به زندگی شخصی او و بخشی از اتفاقات اخیر در زندگی اش می پردازیم و گوشه نگاهی می کنیم.

  • او یکی از دارندگان سایت شرط بندی است و می توانید به راحتی با کلیک بر روی گزینه “ورود به وب سایت” از سایت او دیدن کنید.

بیوگرافی نیلی افشار

نیلی افشار متولد سال 1373 از کرج می باشد. او توانسته در زمینه هایی هم چون رقاص مدلینگ و کارگردانی بدرخشد و ایجاد شغل کند. او قبل از محبوب شدن و کار کردن در حوزه های گفته شده در یک مطب زیبایی به عنوان منشی کار می کرد و همان مطب هم باعث شد تا به صورت کاملا اتفاقی با شخصی به نام پویان مختاری آشنا شود. گفته می شود که این دو در دوران دوستی خود علاقه بسیاری به هم داشتند و در همان شهر زندگی می کردند اما پس از مدتی پویان مختاری تصمیم به مهاجرت گرفت و به ترکیه رفت پس از آن نیلی هم به استانبول مهاجرت کرد و پس از سختی های بسیار در پی مهاجرت با یکدیگر ازدواج کردند. آن ها پس از ازدواج اقدام به تبلیغات بازی انفجار در سایت حضرات بت کردند.

نیلی افشار در اوایل مهاجرت خود به ترکیه به عنوان مدل مشغول به کار شده بود اما پس از آشنایی بیشتر با پویان مختاری به عنوان رقاص از خود کلیپ منتشر می کرد و کم کم مشهور می شد. او قبل از این که کلیپ های پویان را کارگردانی کند سابقه چندین فیلم کوتاه از قبل را نیز داشته است و به طور رسمی در کنار پویان آغاز به فعالیتی دوباره کرد. در واقع نیلی افشار به عنوان یک شاخ مجازی پر حاشیه شناخته می شود که توانسته با این حواشی محبوبیت بیشتری پیدا کند و در میان مردم وایرال شود به طوری که خیلی راحت تمام کلیپ های او را می توان در اکسپلور دید.

آیدی اینستاگرام نیلی افشار چیست؟

طبیعتا همگی شما با برنامه اینستاگرام آشنایی لازم را دارید و کار کردن با آن را بلد هستید. اینستاگرام یکی از برنامه های پرطرفداری است که تمام هنرمندان و افراد معروف شروع به فعالیت در این برنامه کردند و توانستند تا با این برنامه در میان مردم محبوبیت دو برابری کسب کنند. نیلی افشار به عنوان یکی از چهره های معروف در اینستاگرام این برنامه را مرکز فعالیت خود قرار داده و از این طریق در میان مردم جا گرفته است. او در این برنامه از تمام اتفاقات زندگی خود می گوید و مخاطبان زیادی را به عنوان دنبال کننده برای خود اختصاص داده است.

نیلی افشار به دلیل محبوبیت بسیارش و هم چنین طرفداران زیادش بسیاری از فن پیج ها را به خود اختصاص داده و به علت زیاد بودن این فن پیج ها به سختی می توان پیج اصلی این هنرمند را در میان جستجو های زیاد پیدا کرد به همین علت بهترین راه به سراغ تیک آبی اینستاگرام رفتن است. در این برنامه افراد معروف با فالوور زیاد از سمت اینستاگرام تیک آبی رنگی هدیه می گیرند که در کنار آیدی صفحه رسمی شان قرار می گیرد. هم چنین شما می توانید با نگاه کردن به تعداد فالوورهای پیج به صفحه رسمی این هنرمند دست پیدا کنید.

نیلی افشار در پیج اینستاگرام خود عکس ها و کلیپ های زیادی را منتشر می کند. او از سفرهایش مهمانی ها و دونفره های عاشقانه اش با پویان مختاری عکس های بسیاری را به اشتراک می گذارد و شما می توانید با دنبال کردن صفحه او در این برنامه پرطرفدار به عکس ها و کلیپ های لحظه به لحظه او دسترسی داشته باشید. او از بیرون رفتن و تفریح خود با دوست های صمیمی اش هم عکس و فیلم منتشر می کند و با طرفدارانش به اشتراک می گذارد تا از لحظه به لحظه کارهای او باخبر باشند. صفحه نیلی افشار پابلیک است و همگی می توانند به این صفحه دسترسی داشته باشند.

کلاب هاوس نیلی افشار

کلاب هاوس یکی از برنامه های محبوبی است که قبل ها فقط در آی او اس کاربرد داشت؛ اما امروز در گوشی های اندروید هم قابل مشاهده است و می توان از این برنامه استفاده کرد. نیلی افشار به عنوان یک فعال حوزه شبکه های اجتماعی در برنامه کلاب هاوس هم همانند اینستاگرام و یوتیوب فعالیت گسترده ای دارد و اوقاتی با مخاطبان خود در این برنامه پرطرفدار اختلاط می کند تا به آنها نزدیک تر شود و از دغدغه هایشان با خبر باشد. شما هم می توانید برای دیدن و داشتن این صفحه در کلاب هاوس نام این هنرمند را سرچ کنید تا از اشتراکات او استفاده نمایید.

او در چه کشوری اقامت دارد؟

نیلی افشار در ایران به دنیا آمده و در همین کشور نیز زندگی می کرد و زندگی خوبی داشت و به عنوان یک منشی در مطب زیبایی در کرج مشغول به کار بود؛ اما پس از اتفاقاتی که به طور واضح و کامل در مقاله بیان شد با پویان مختاری آشنا شد و به اتفاق یکدیگر از کشور مهاجرت کرده و به ترکیه رفتند. آن ها در استانبول ترکیه زندگی می کردند.

یوتیوب نیلی افشار

یوتیوب یکی از برنامه های پرطرفداری است که اکثر بلاگرها قبل از فعالیت در اینستاگرام به سراغ این برنامه می روند به این دلیل که یوتیوب یکی از برنامه هاییست که برای کسب درآمد عالی است و می توان به راحتی فقط با جذب مخاطب به درآمد بسیاری رسید. نیلی افشار در اوایل فعالیت خود و هم چنین قبل از انجام کلیپ ها اول به برنامه یوتیوب سر زد و در این برنامه شروع به فعالیت کرد و بعدها به سراغ اینستاگرام رفت چون می دانست که اگر یوتیوب فعالیت گسترده ای داشته باشد می تواند به درآمد بسیاری برسد و در طی چندین ماه محبوب شود. او در پی تلاش های بسیار و انتشار ویدیوهای رقص و مدلینگ توانست در این برنامه به بر و بیایی برسد و به دنبال کسب در آمد باشد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشترو داشتن صفحه رسمی نیلی افشار در یوتیوب به این برنامه بروید و در قسمت سرچ او نام نیلی افشار را جستجو کنید تا ویدیوهای او برایتان نشان داده شود.

رقص های نیلی افشار

یکی از پله های ترقی نیلی افشار داشتن استعداد در رقصیدن است. او توانسته با این هنر رقص هم در میان مردم محبوب شود و هم با این کار و فعالیت روزانه در این زمینه اندام رو فرمی داشته باشد تا به شغل دیگرش یعنی مدلینگ بودن آسیبی وارد نشود و کمکی هم برای این شغل باشد تا اندام خود را همیشه روی فرم نگه دارد و از جانب رقص هم درآمد کسب کند و به محبوب بودن خود در میان مردم اضافه کند. اگر شما هم تمایل دارید تا ویدیوهای رقص نیلی افشار را که مخاطبان بسیاری دارد ببینید بهتر است به صفحه های مجازی او در برنامه های مختلفی هم چون یوتیوب و اینستاگرام بپردازید و سر بزنید و از دیدن آنها لذت ببرید.

دوست پسر نیلی افشار کیست؟

در واقع نیلی افشار به عنوان یک مدلینگ و رقاص سعی بر این دارد تا با انتخاب کردن دوست پسرهای مشهور برای خود به محبوبیتش در فضای مجازی بی افزاید و مورد توجه همگان قرار گیرد به همین علت او با اشخاص معروف دوست می شود و هرکسی را برای دوستی انتخاب نمی کند. در حال حاضر او با پویان مختاری یکی از خوانندگان پرطرفدار دوست است و همین امر باعث شده تا در میان مردم بیشتر دیده شود و طرفداران بسیاری را جذب کند.

صحبت های امین فردین درمورد نیلی افشار

امین فردین یکی از یوتیوبرهای معروفی می باشد که معمولا در جهت افشا سازی زندگی سلبریتی ها فعالیت می کند. این آقا بارها در رابطه با نیلی افشار و زندگی شخصی او اطلاعاتی داده است که برخی از آن ها باعث خشم نیلی شده است. یکی از این توضیحات مربوط می شود به طلاق و فرزند این خانم که در ادامه توضیح خواهیم داد.

در این ویدیوها امین فردین مدعی می شود که نیلی افشار چند سال قبل از مهاجرت از همسر خود جدا می شود. وی صاحب یک فرزند است که بعد از جدایی او را حمایت نمی کند و اکنون نیز از فرزند خود خبری ندارد. امین فردین می گوید عشق به شهرت باعث شده که این خانم حتی اسمی از بچه خود نیز نیاورد.

او هم چنین توضیحاتی در مورد رابطه نیلی افشار و پویان مختاری می دهد مبنی بر این که این دو سلبریتی اینستاگرامی علاقه ای به هم نداشتند و طبق برنامه ریزی افراد دیگر با هم وارد رابطه شده اند تا به شهرت برسند.

خبر حاملگی نیلی افشار حقیقت دارد؟

نیلی افشار حدود یک سال بعد از جدایی از پویان مختاری در استوری های خود به صورت خیلی نا مفهوم به مخاطبانش فهماند که وارد رابطه ای عاشقانه شده است اما هیچ تصویری از وی منتشر نمی کند. به دنبال آن حواشی زیادی برای نیلی به وجود آمد و هر پیج افشاگری یک نفر را به عنوان پارتنر او معرفی می کرد.

کم کم این شایعات بیشتر شد و برخی از آن ها مدعی شدند که این خانم حامله است. نیلی افشار هم در یکی از لایوهای خود به تمام این اخبار می خندید و در حالی که سیگار می کشید گفت اگر حامله بودم اصلا سیگار نمی کشیدم پس این اخبار دروغ را باور نکنید.

نیلی افشار بارها در صحبت های خود گفته که علاقه ای به حاملگی ندارد و بعید می داند که دیگر تا آخر عمر تصمیمی به بچه دار شدن داشته باشد. البته که امین فردین نیز بار ها به این موضوع اشاره کرده است.

جدایی نیلی افشار از پویان مختاری

یکی از اخبار های جنجالی که در طی محبوب شدن نیلی افشار و هم چنین پویان مختاری اتفاق افتاد جنجال و ماجرای جدایی این دو از یکدیگر بوده است که توانست سر و صدای بسیاری به پا کند و یکی از جنجالی ترین جدایی های مجازی معروف در اینستاگرام و یوتیوب باشد. به طوری که فن پیج های این دو این فرصت را غنیمت شمردند و از نیکی افشار و پویان مختاری به عنوان بیشتر دیده شدن صفحه خودشان استفاده کردند تا بیشتر این جنجال صورت بگیرد و افراد بیشتری را به خود جذب کند. پویان مختاری پس از مدتی که ریحانه پارسا به ترکیه مهاجرت و از کشور خود فرار کرده بود علاقه خاصی به او پیدا می کند و از او درخواست دارد تا در کلیپ های او بازی کند و چهره محبوب موزیک ویدیوهای او شود ریحانه پارسا هم که به تازگی وارد بازار گرم محبوبیت شده بود و در آن کشور غریب بود این پیشنهاد پویان را قبول می کند و در کلیپ هایش نقش آفرینی به عمل می آورد.

در پی اتفاقات کلیپ و بازی ریحانه پارسا برای موزیک ویدیوهای پویان مختاری علاقه ای که نسبت به نیلی افشار و پویان وجود داشت از بین می رود و پویان ریحانه را برای ادامه زندگی خود انتخاب می کند و از از نیلی جدا می شود. این خبر همانند بمبی در کل برنامه های مجازی می ترکد و توجه همگان را به خود جلب می کند. وقتی نیلی افشار شاهد اتفاقات اخیر بود و متوجه می شود که پویان با ریحانه خوش است و دیگر سمت او باز نخواهد گشت طبق عادت ویدیویی از رقص خود منتشر می کند؛ اما این بار با این تفاوت که دستش در دستی است که نام او آرمین 2 ای اف ام می باشد. آرمین یکی از شخصیت های خواننده معروف در حوزه رپ است که مخاطبان و طرفداران بسیاری دارد شاید نیلی هم می خواست از این طریق یک تیر و دو نشان کند تا بتواند مخاطب بیشتری را به دست بیاورد و محبوب شود.

این اتفاقات مدت کمی طول کشید و ما دوباره شاهد بازگشت نیلی افشار و پویان مختاری به یکدیگر هستیم. این دو پس از رها کردن هم و آشنا شدن با شخصیت های دیگر بازهم به هم برگشتند و دوباره زندگی جدیدی را آغاز کردند.

رابطه نیلی افشار با تتلو

امیر تتلو به این علت که یکی از خوانندگان رپ سیاسی است و در تمام آهنگ هایش به نحوری درباره سیاست صحبت می کند و کلمات رکیک زیادی را می توان در موسیقی هایش دید همیشه به زندان در رفت و آمد است و حواشی بسیاری دارد. او در تمامی آهنگ های خود به خصوص در چندین سال گذشته به طور خیلی صریح و واضح فحش و کلمات رکیکی استفاده می کند که هر سنی قادر به گوش دادن آهنگ های او نیست و در واقع پرده ای برای آهنگ هایش ندارد. از این رو به علت دلایلی که گفته شد به زندان افتاد و کسی جز پویان مختاری به داد او نرسید و برای آزادی اش وثیقه ای در نظر نگرفت.

پویان مختاری پس از نجات تتلو از زندان با او دوستی ساده ای راه انداخت اما پس از این که تتلو به ترکیه مهاجرت کرد و به آن جا رفت تنها کسی که او را از لحاظ مالی ساپورت کرد و به او موقعیت دوباره مالی بخشید پویان مختاری بود. پس از جریان این اتفاقات این دو با هم دوست شدند و همیشه و اکثر اوقات در رفت و آمد بودند و به خانه یکدیگر می رفتند. طبیعتا چون نیلی افشار دوست دختر پویان مختاری بود همیشه باهم به خانه تتلو رفت و آمد می کردند پس از مدت ها و جریان هایی نیلی افشار متوجه شد که تتلو به او پیشنهاد دوستی داد و خیلی غیرمستقیم می خواهد این موضوع را به او بفهماند.

نیلی افشار پس از متوجه شدن این قضیه سریع او را با پویان مختاری در میان می گذارد و از هدف تتلو می گوید پویان هم طی یک استوری حرف های زیادی را بار تتلو می کند و می گوید که امیر تتلو به عنوان یک خواننده مشهور خجالت نمی کشد که به دوست دختر من پیشنهاد دوستی می دهد؟ در صورتی که او همیشه و در تمام جمع ها نیلی را خواهر خود می خواند و همیشه با اسم خواهر او را صدا می زد. این کار سر و صدای بسیاری را راه انداخت و بازهم پای طرفداران دو طرف را به میدان باز کرد تا هریک برای دفاع از چهره محبوب خود دفاع کنند و حرفی برای گفتن داشته باشند. این اتفاقات نتیجه ای جز قطع شدن همیشگی رابطه پویان مختاری و نیلی افشار به دنبال نداشت و این دو برای همیشه یکدیگر را ترک کردند.

ندا یاسی با او چه ارتباطی داشت؟

همیشه نیلی در اکثر مصاحبات خود با رسانه های مختلف و صحبت های خودش در لایو های جنجالی که به پا می کرد حرف از این موضوع می زد که هر کسی را در حد خود نمی داند تا با او آشنایی به عمل بیاورد به همین علت ندا یاسی هم یکی از افرادی بود که او در خود نمی دید تا با او در ارتباط باشد و دوستی به پا کنند. بنابراین رابطه ای میان نیلی افشار و ندا یاسی وجود ندارد و دوستی بین این دو نیست.

آهنگ نیلی افشار

نیلی افشار بعد از جدایی کامل از پویان مختاری مدتی استوری و پست های غمگین منتشر می کرد. اما بعد از این که متوجه شد با این کار کم کم طرفدارانش را از دست می دهد تصمیم گرفت در زمینه خوانندگی شروع به فعالیت کند. وی با برخی از خواننده های معروف نیز ارتباط نزدیکی هم برقرار کرد.

مدتی بعد وی اولین موزیک و موزیک ویدیو خود را منتشر کرد و با این کار افراد زیادی دوباره جذب او شدند. نیلی افشار وقتی که تاثیر مثبت فعالیت خود را دید به این کار ادامه داد و چندین موزیک دیگر نیز منتشر کرد. اگر نظرهای این ویدیوها را بخوانید شاهد انتقادهای زیادی نسبت به او خواهید بود اما برای یک سلبریتی اینستاگرامی چون نیلی تنها جلب توجه مهم می باشد.

بررسی رابطه نیلی افشار و شاهین لو

شاهین لو نیز خود یکی از خواننده های مطرح ایرانی می باشد. مدتی پیش این آقا به همراه نیلی افشار موزیکی منتشر کرد و به طور رسمی با هم فیت دادند. این آهنگ از طرف مخاطبان آن طور که باید مورد استقبال قرار نگرفت و شایعاتی نیز برای این دو به وجود آمد.

بعد از همکاری که این دو سلبریتی با هم داشتند برخی از خبر رسانی ها مدعی شدند که آن ها با هم رابطه ای عاشقانه دارند و پارتنر نیلی افشار که هیچ وقت چهره اش را نشان نمی دهد حتما شاهین لو می باشد. تمام این شایعات از طرف نیلی افشار و شاهین لو به طور کامل رد شد اما هم چنان نیز حواشی در رابطه با آن ها وجود دارد.

بعد از انتشار این موزیک و خبرهای جنجالی این دو سبریتی رابطه خود را کم تر کردند و اکنون نیز ارتباط خاصی حتی در حده همکاری با هم ندارند. طبق گفته نیلی افشار آن ها قصد داشتند باز هم فیت داشته باشند اما به خاطر اتفاق هایی که افتاده از این موضوع صرفه نظر کرده اند.

بازداشت نیلی افشار حقیقت دارد؟

هنگامی که نیلی افشار به کشور مقصد رسید، دستگیر شده و به مدت چند روز اخباری از وی منتشر نشد. در این مدت، شایعات گوناگون منتشر شدند و بسیاری معتقد بودند که دلیل بازداشت او مربوط به شرط‌ بندی و جایزه‌ های مرتبط با یک سایت قمار است. این شایعات به مدت یک هفته پیش تمام شدند. سپس، نیلی افشار یک عکس از خود منتشر کرد که صورت او به طور واضح مشخص نمی‌ شد و آن را به عنوان یک استوری در اینستاگرام منتشر کرد.

زیر این عکس نوشته بود لطفا شایعه‌ پراکنی را کمتر کنید و به زندگی خودتان توجه کنید. من دستگیر نشده‌ ام و حالم بسیار خوب است. تنها دلیلی که نتوانستم به صفحه اینستاگرامم سر بزنم، سفرم بود. اما زمانی که به صفحه‌ ام بازگشتم و شایعات دروغین را دیدم، احساس ناراحتی کردم.

نیلی افشار قبل عمل

همه افراد به دنبال زیبایی هستند و این طبیعت انسان است که کمال گراست و همیشه به دنبال برتری بیشتر است. نیلی افشار هم همانند بقیه افراد دوست دارد چهره زیبایی داشته باشد تا افراد بیشتری جذب او شوند و دنبال کنندگان بیشتری داشته باشد به همین علت به عمل های مختلفی همانند باسن سینه، تزریق ژل لب، تزریق گونه و عمل بینی روی آورد تا از طریق این ها بتواند چهره ای زیباتر داشته باشد تا به حرفه اش هم کمک کند.

مدلینگی کاری سخت و دشوار است که همیشه با اندام و ظاهر افراد مدل در ارتباط مستقیم است و اگر نقصی در کار باشد نمی توان چهره دلخواه و محبوبیت دلخواه را به دست آورد و باعث و بانی ضرر می شود. رقاصی هم شغلی پرحاشیه است که با اندام زیبا در ارتباط است و همیشه باید روی فرم باشی تا بتوانی رقص بی نقص و زیبایی را تحویل دهی و به اشتراک بگذاری.

نیلی افشار در ایران چه می کرد؟

ایران یک از کشور هاییست که با محدودیت هایی در ارتباط همراه است و خیلی از هنرها و استعداد ها را نمی توان در این کشور نمایان کرد. نیلی افشار یکی از چهره های کمال طلبی بود که همیشه دوست داشت محبوب شود و در میان مردم جای گیرد و همه او را بشناسند. او استعداد در مدل بودن و رقاصی داشت اما نمی توانست در کشور خود به این کار بپردازد به همین علت کلیپ های کوتاهی از خود می گرفت و ان را در صفحه خود به اشتراک می گذاشت و لایک و کامنت های بسیاری را دریافت می کرد. او چندین بار از مقام های ذیل صلاح هشدار دریافت کرد و در نهایت تصمیم گرفت تا به همراهی پویان مختاری از ایران برود و به کشور ترکیه مهاجرت کند تا بتواند از استعداد خود درآمد کسب کند و مشهور شود.

او در قدیم و در زمانی که در ایران زندگی می کرد در مطب زیبایی منشی بود و این شغل را دارا بود تا این که با پویان مختاری آشنا می شود و به اتفاق یکدیگر و پس از جریان دوستی که در میان این دو اتفاق افتاده بود تصمیم به مهاجرت می گیرند تا هر دو استعداد خود را در کشوری دیگر نمایان کنند و از این هنر کسب درآمدی داشته باشند. آن ها هر دو پس از کسب اجازه از خانواده ها به ترکیه مهاجرت کردند.

پویان مختاری و نیلی افشار در استخر

نیلی افشار به اتفاق پویان مختاری همیشه به دنبال حاشیه درست کردن برای خودشان بودند تا از این طریق وایرال شوند و مورد دید همگان قرار بگیرند به همین علت دست به هرکار اخلاقی و غیراخلاقی می زنند. یکی از کارهای آنان که پیامدهای بسیار بدی به دنبال داشت عکس و کلیپ هایی بود که از خود در صفحه اینستاگرام منتشر کردند و کارهای غیراخلاقی در این ویدیو صورت گرفت و باعث شد حتی خیلی از دنبال کنندگان خود را از دست بدهند.

بچه نیلی افشار

طبق گفته های قبلی در این مقاله افراد و اشخاص معروف برای بالا بردن درصد محبوبیت خود دست به اقدام های زیادی همانند شایعه پراکنی می زنند. در طی رابطه های مختلف نیلی افشار با افراد معروف خبری به گوش رسید حاکی از آن که نیلی افشار باردار است. او در یکی از رسانه های پرطرفدار خود یعنی اینستاگرام در بیانیه ای نوشت که چنین اخباری کذب محض است و من هیچ وقت قصد باردار شدن ندارم. پس از آن که نیلی خبر کذب بارداری خود را منتشر کرد اخبار دیگری مبنی بر آن که بچه او از پویان مختاری است منتشر شد.

طبق این اخبار پویان مختاری به عنوان پدر فرزند او مخالفت کرده تا بچه به دنیا نیاید و نیلی به همه بگوید که بچه ای در کار نیست و این حرف ها شایعه و حاشیه است؛ اما باز هم این خبر دروغ اعلام شد و هر دو در صفحه خود اعلام کردند که بچه ای در کار نیست. خبر بعدی درباره بچه نیلی افشار این بود که او فرزند خود را پس از این ماه ها به دنیا آورده و او را تحویل بهزیستی داد تا کسی از بچه او خبری نداشته باشد و باز هم این تیر به سنگ خورد و اعلام کذب این خبر هم پخش شد.

سارن و نیلی افشار

سارن خواننده ایرانی وقتی برای همیشه ایران را ترک کرد و به ترکیه رفت در آن جا ارتباط نزدیک و دوستانه ای با نیلی افشار برقرار کرد. این دو سلبریتی هر روز در کنار هم بودند و استوری های زیادی از هم منتشر می کردند تا این که سارن به طور کلی رابطه خود را با نیلی افشار قطع کرد.

بعد از این اتفاق نیلی به شدت عصبانی بود و در استوری های خود از او بد می گفت، سارن نیز مدتی سکوت کرد و بلاخره یک روز اعلام کرد که رابطه دوستی من با نیلی افشار از ابتدا اشتباه بوده است. طبق گفته های سارن دنیا و اهداف آن ها با هم فرق دارد و هر یک روزی که در کنار او بوده بیشتر با شخصیت عجیبش آشنا شده.

سارن در یک استوری به طرفداران خود گفت تمام مدتی که با نیلی افشار دوست بودم شخصیت خودم را نابود کرده ام چرا که دلیل شهرت این خانم با من متفاوت می باشد و بهتر است که با او در ارتباط نباشم.

قهر نیلی افشار اینستاگرام

یکی از ترفندهای این شخصیت معروف اینستاگرامی و مجازی قهر کردن اوست. او طبق عادت همیشگی اش با قهر کردن از دوست پسرهای مختلفی که داشت برای خود حواشی ای به وجود می آورد و می خواست از این طریق بازدیدهای لایو خود را چندین برابر کند. او در تمام لایوهای خود در حال معذرت خواهی و بازگشت دوست پسر وقت برای برگشتن و بخشیدن او بود و همیشه برای بالا بردن ویو دست به این قبیل کار ها می زند به طوری که الان همه طرفدارانش از ترفند او باخبر هستند و دیگر گول او را نمی خورند.

نیلی افشار بدون آرایش

برای مدتی کوتاه در اینستاگرام و اکثر شبکه های مجازی چالشی به نام زندگی بدون آرایش و یا زیبایی بدون آرایش به وجود آمده بود که مورد استقبال زیادی قرار گرفت و اکثر سلبریتی ها و افراد معروف به این چالش روی آوردند تا چهره بدون آرایش خود را به طرفداران و مردم دیگر نشان دهند و گفتند که از این موضوع هراسی ندارند. نیلی افشار همانند دیگر همکاران خود به این چالش برای جمع کردن ویو و بازدید روی آورد و گفت سعی کنیم چهره بدون آرایش خود را از بقیه کتمان نکنیم چرا که ما زنان چهره های زیباتری را بدون آرایش داریم.

حاشیه های نیلی افشار

نیلی افشار یکی از پرحاشیه ترین چهره های اینستاگرامی است که توانسته با همین حواشی خود را بالا ببرد و به فالوران خود بی افزاید. در طی این مقاله و در جاهای مختلف و تیترهای متفاوت او به موضوع های حاشیه ای او پرداختیم به همین علت به صورت خلاصه تمام حواشی او در دوران محبوب بودنش را مرور می کنیم. اول از همه ماجرا بارداری او از پویان مختاری بود که هم برای خودش و هم برای پویان مختاری طرفداران زیادی را جذب کرد و باعث بیشتر دیده شدن آن ها شد. مورد دوم قهر و آشتی متعدد و پی در پی او با دوست پسرهایش بود که برای ویو و بازدید لایو هایش به این حاشیه نیاز داشت. موارد دیگری هم چون دوست شدنش با ریحانه پارسا، آناشید حسینی و هم چنین رابطه ای که خود با امیر تتلو داشت و به طور از قبل برنامه ریزی شده پویان مختاری را هم در جریان گذاشت تا حواشی دیگری به وجود بیاید و اسمش بر سر زبان ها باشد تا بیشتر دیده شود.

نیلی افشار و ریحانه پارسا

نیلی و ریحانه قبل از به وجود آمدن حواشی در رابطه با دوست شدن پویان مختاری با یک دیگر دوست بودند اما پس از این جریان ها رابطه بین این دو سرد می شود و باعث می شود تا یکدیگر را ترک کنند و دیگر به دوستی خود ادامه ندهند.

آیا ریحانه پارسا باعث جدایی این دو شد؟

برخی از رسانه ها و فن پیج های فعال نیلی افشار و پویان مختاری بر این باورند که این دو رابطه شان وقتی بهم خورد که پای ریحانه پارسا به میان آمد و پویان از او خواست تا در کلیپ ها و موزیک ویدیوهایش نقش آفرینی کند.

خودکشی نیلی افشار حقیقت دارد؟

در دوره‌ ای مشخص، رابطه بین نیلی افشار و پویان مختاری تبدیل به یک موضوع سرگرم کننده در رسانه‌ ها و شبکه‌ های اجتماعی شد. اتهامات مختلفی مطرح شده بودند که به نظر می‌ رسید پویان مختاری به همسرش بی توجه شده است و با دختران مختلف کلیپ‌ ها و ویدئوهایی را تولید می‌ کرد و سپس این دختران را به خانه خود دعوت می‌ کرد تا مهمانی‌ هایی را برگزار کند. این اتفاقات منجر به ناراحتی شدید نیلی افشار شده بود، به حدی که او تصمیم به انتشار یک خبر در فضای مجازی کرد که شامل ادعای خودکشی او بود. این اقدام در فضای مجازی باعث بیشتر شدن حاشیه‌ ها شد.

درآمد نیلی افشار از کجاست؟

نیلی افشار تواسنته از طریق برنامه های مجازی همانند اینستاگرام و یوتیوب و هم چنین کلاب هاوس درآمد بسیاری را به دست بیاورد و جز افراد پولدار ترکیه به حساب بیاید. او خانه و ماشین لاکچری دارد که در اختیارش است و توانسته با فعالیت در حوزه های مدلینگ رقاصی و کارگردانی به دست بیاورد.

پدر و مادرش در کدام کشور زندگی می کنند؟

پدر و مادر نیلی افشار در ایران زندگی می کردند و نیلی را هم در همین کشور به دنیا آوردند اما دخترشان به دلایلی که در مقاله ذکر شد تصمیم به مهاجرت و ترک وطن گرفت اما هم چنان خانواده اش در ایران زندگی می کنند.

بررسی خانواده نیلی افشار

نیلی افشار تنها یک خواهر دارد و بعد از طلاق با خواهر خود زندگی کرده است تا این که از ایران مهاجرت می کند. مادر و پدر نیلی افشار افراد ساده و معمولی هستند که از لحاظ مالی در سطح متوسط می باشند اما این روزها نیلی به آن ها به خصوص مادرش کمک زیادی می کند.

نیلی افشار با این که تمام زندگی خود را در اینستاگرام منتشر می کند اما در رابطه با خانواده اش زیاد صحبت نمی کند. همان طور که گفتیم وی تا کنون هیچ اطلاعاتی از فرزند خود به مخاطبان نداده است و تنها چند باری در لایوهای خود گفته که دلش برای مادرش بسیار تنگ می باشد.

به گفته برخی از افشاگری ها افرادی هستند که تعیین می کنند این خانم تا چه میزان اجازه دارد اطلاعاتی را در رابطه با زندگی شخصی اش در اختیار دنبال کننده های خود قرار دهد و از ارائه چه اطلاعاتی صرفه نظر کند.

آیا این شخص سایت بت دارد؟

نیلی افشار به همراهی پویان مختاری که زمانی نقش همسرش را داشت به اتفاق یکدیگر سایت شرط بندی بزرگی را تشکیل دادند و توانستند از این راه درآمد کلان و بسیاری را به دست بیاورند.

سایت شرط بندی نیلی افشار معتبر است؟

برای پاسخ به سوال معتبر بودن سایت شرط‌ بندی گاد بت، اولین نکته مهم تعیین مدیریت و افراد پشت این سایت است. در اینجا نیلی افشار، یکی از شخصیت‌ های مشهور اینستاگرام، به عنوان مدیریت اصلی این سایت شناخته می‌ شود. از آن جایی که او تا کنون به عنوان یک فرد معروف شناخته شده و شخصیتی عامه‌ پسند است، احتمالا از دست دادن اعتبار و شرکت در فعالیت‌ های تقلبی برای او کاملا نامطلوب خواهد بود. این موضوع به عنوان یک عامل مثبت برای معتبر بودن سایت تلقی می‌ شود.

علاوه بر این، وجود اپلیکیشن مخصوص برای سایت و درگاه بانکی مستقیم در سایت نیز می‌ تواند به اعتبار سایت کمک کند. این امکانات باعث اعتماد بیشتر کاربران به سایت می شود و نشان می‌ دهد که سایت جدی است و افتتاحیه آن به روش‌ های درست انجام می‌ شود.

به علاوه، محیط سایت و ویژگی‌ هایی که در آن ارائه می‌ شود نیز می‌ تواند تاثیرگذار باشد. اگر سایت جذابیت و کیفیت داشته باشد و ارائه‌ دهنده خدمات مختلف به کاربرانش باشد و در یک محیط امن و مورد اعتماد فعالیت کند، این موارد نیز به افزایش اعتبار سایت کمک می‌ کنند. با این همه، همواره مهم است که کاربران از اعتبار سایت مطمئن شوند و نظرات و تجربیات دیگران را نیز در نظر بگیرند تا تصمیم درستی را بگیرند.

نیلی افشار، پس از رفتن به ترکیه و همکاری با دوست پسر خود، به طور مداوم کارهای او را حمایت کرد و همچنین در کنار او موفقیت‌ های بسیاری را به دست آورد. این همکاری بسیار خوب بود، به طوری که تصمیم به راه‌ اندازی یک وب‌ سایت با نام حضرات بت گرفتند. این وب‌ سایت به پیش‌ بینی نتایج بازی‌ های ورزشی اختصاص داشت و پس از مونتیگو، نخستین افرادی بودند که در این عرصه وارد شدند. طی مدتی کوتاه، آن ها موفق به کسب درآمد قابل توجهی شدند و در حال حاضر جزو ثروتمندترین اشخاص فعال در این زمینه هستند. باید ذکر شود که پس از جدایی نیلی افشار و پویان مختاری، نیلی افشار سایت شرط بندی گات بت را راه اندازی کرد.

مبارزه نیلی افشار و نازنین همدانی

نیلی افشار از چهره های معروف و جنجالی ایرانی در اینستاگرام و فضای مجازی می باشد. او این سری نیز با رقابت و دعوت یه شاخ مجازی به مبارزه حواشی جدیدی را برای خود رقم زد. نیلی با دعوت کردن نازنین همدانی به مبارزه در رینگ توجه کاربران را به خود جلب کرد. این مبارزه برای خاتمه دادن به افشا سازی های این دو فرد در مورد یک دیگر بود.

به صورتی که نیلی و نازنین با توجه به شناخت و دوستی که از قبل در مورد یکی دیگر داشتند، شروع به افشا سازی اطلاعات شخصی و محرمانه یک دیگر در مورد روابطشان کردند. پس از منتشر شدن کلیپ های فراوان در نهایت این دو فرد هم دیگر را به مبارزه تن به تن در رینگ دعوت کردند تا به گفته خودشان حواشی موجود را پایان دهند.

سپس بعد از منتشر شدن کلیپ های از مبارزه آن ها و کری خواندن های مختلف این حاشیه برای این دو فرد تمام شد.

دوست پسر جدید نیلی افشار کیست؟

نیلی افشار با توجه به حواشی خودش و دوست پسر هایش توانسته به شهرت بالایی برسد. به صورتی که با منتشر شدن عکس و فیلم های مختلفی از او همراه افراد معروف، می توانست به خوبی سوژه اینستاگرام شود. پس از جدایی نیلی از آخرین دوست پسر خود، اعلام کرد که دیگر قصد وارد شدن به رابطه ای را ندارد و می خواهد تنهایی به زندگی خود ادامه دهد.

اما پس از مدتی با منتشر کردن استوری و پست های مختلف اعلام کرد قصد وارد شدن به رابطه ای جدید و جدی را دارد. پس از آن عکس های مات و مبهمی را از خودش همراه فرد دیگر منتشر کرد و اعلام کرد که وارد رابطه جدی شده است. او اکنون نیز با فردی در رابطه است اما هیچ گونه اطلاعاتی در مورد این فرد و یا مشخصات او منتشر نکرده است.

آیا نیلی با مونتیگو دوست است؟

ادعاها و شایعات زیادی پیرامون رابطه میان نیلی افشار و مونتیگو، که به وی لقب پادشاه اینستاگرام داده شده بود، وجود داشت. اما باید تاکید کرد که مونتیگو یک شخصیت خوشگذران و عیاش به نظر می‌ آمد و از آن جایی که عکس‌ های او با دختران مختلف و در وضعیت‌ های برهنگی در پیج او قرار داشت، این ادعاها بیشتر شد.

مهمترین نکته این است که مونتیگو در آمریکا زندگی می‌ کند و نیلی افشار در ترکیه، بنابراین امکان دارد که این دو نفر به عنوان دو شخصیت مشهور در اینستاگرام با یکدیگر همکاری کنند. با این حال، اطلاعات موجود نشان نمی‌ دهد که آن ها دوستان نزدیک یا رابطه عاطفی داشته باشند. بنابراین، ادعاهایی که می‌ گویند نیلی افشار با مونتیگو دوست بوده است، به طور کامل غلط و بی‌ اساس به نظر می‌ آید.

ماشین نیلی افشار چیست؟

نیلی افشار با توجه به درآمد بالا و چشم گیر خود از فضا مجازی و سایت شرط بندی دارای زندگی لاکچری می باشد. عکس های مختلفی که از خانه و ماشین او منتشر شده است نشان می دهد که نیلی زندگی مرفه ای را برای خود تشکیل داده است.

از جمله نکات قابل توجه در این مورد ماشین های آخرین مدل و شیک نیلی می باشد که می توانید در عکس و کلیپ های مشاهده کنید. در مورد ماشین نیلی باید توجه به عکس و فیلم های منتشره شده، نیلی دارای مدل های مختلف از ماشین های لاکچری برای خود می باشد.

به صورتی که در بیشتر کلیپ و عکس هایش رنگ و لباس خود را با مدل های ماشین خود ست می کند. شما می توانید به راحتی در صفحه نیلی ست های لباس او با ماشین های مدل بالا و لاکچری اش را مشاهده کنید.

این اینستاگرامر باز هم با پویان مختاری در ارتباط است؟

نیلی و پویان از زمانی که در ایران فعالیت خود را در اینترنت آغاز کرده بودند در ارتباط بوده اند. سپس هر دو با یک دیگر به ترکیه مهاجرت کردند و با منتشر کردن کلیپی ازدواج و رابطه خود را به طور رسمی اعلام کردند. در رابطه این دو فرد بارها جدایی و آشتی های پی در پی رخ داده بود.

به صورتی که بیشتر افراد اقدام این گونه این دو فرد را روشی برای دریافت فالوور بیشتر می دانستند. سپس بعد از سال ها رابطه این دو فرد با یکدیگر نیلی در صفحه اش اعلام کرد که از پویان به طور کامل جدا شده است. در ابتدا گمان می شود مانند مراتب قبل این جدایی به صورت شایعه و برای جلب توجه اتفاق افتاده است.

اما دوستان و آشنایان پویان و نیلی خبر جدایی این دو فرد را تایید کردند. اکنون پویان با فرد دیگری در رابطه می باشد و نیلی نیز اعلام کرده است قصد دارد به رابطه جدیدی وارد شود.

نام اصلی نیلی افشار چیست؟

نیلوفر صفری زاده چوکامی معروف به نیلی افشار می باشد. نیلی در همان ابتدا آغاز فعالیت خود در اینترنت با نام مستعار نیلی فعالیت خود را آغاز کرد. تا سال ها نیلی بدون هیچ اطلاعاتی در مورد زندگی شخصی و نام اصلی خود فعالیتش را ادامه داد. اما پس از مدتی اسم و بیوگرافی دقیق او توسط افشاگران، در اینترنت به صورت کامل منتشر شد.

نیلی در ابتدا هیچ گونه واکنشی نسبت به خبر نشان نداد؛ اما پس از درخواست طرفدارانش در مورد این مسئله، نیلی به صورت کامل بیوگرافی خود را اعلام کرد. او نیلوفر صفری زاده چوکامی فرزند اسماعیل می باشد که از همان ابتدا با نيلو خودش را معرفی کرده است.

شاید جالب باشد بدانید این چهره معروف و پر حاشیه در تمامی فضا مجازی و اینترنت نیز به اسم مستعار خود، نیلی شناخته می شود.

نیلی هم اکنون کجا زندگی می کند؟

نیلی متولد چوکام، دهستانی به مرکزیت روستای اشکیک از توابع شهرستان خمام استان گیلان است و دوران کودکی خود را نیز در همراه خانواده اش در همان جا پشت سر گذاشته است. سپس نیلی برای فعالیت در مشاغل مختلف و آغاز فعالیت خود در فضا مجازی به تهران نقل مکان کرد.

در ابتدا در تهران به عنوان رقصنده و منشی مطب توانست به شهرت بالایی برای خود برسد. نیلی بعد از فشار های فراوان از سمت دوستان و نزدیکانش با دوست خود پویان مختاری به ترکیه مهاجرت کرد و زندگی مناسبی برای خود تشکیل داد.

نیلی بعد از جدایی از پویان هم اکنون در ترکیه زندگی می کند و به گفته خودش قصد دارد زندگی جدیدی را با فرد جدیدی برای خودش تشکیل دهد. البته با وجود علاقه نیلی به مسافرت عکس های فراوانی از او در کشورهای دیگر نیز منتشر شده است، اما نیلی اکنون در ترکیه سکونت دارد.

این فرد می تواند به ایران بازگردد؟

نیلی بارها در ایران به دلیل حرفه فعالیتش در اینستاگرام مورد توجیه و درخواست های فراوان قرار گرفته بود و به همین منظور مهاجرت کرد. اکنون او نیز با وجود فعالیت های گسترده دیگر خود در زمینه رقص و مدریت سایت شرط بندی، امکان بازگشت به ایران را ندارد. به صورتی که در صورت بازگشت به ایران مورد بازخواست قرار خواهد گرفت.

البته بهتر است بدانید نیلی در این مورد بار ها اعلام کرده است که قصد بازگشت ندارد؛ همچنان می خواهد ادامه زندگی خود را خارج از ایران پشت سر بگذارد. در مورد خانواده و دوستان نیلی در ایران اطلاعاتی از سمت نیلی منتشر نشده است. او همچنان اعلام کرده است در مورد زندگی گذشته خود مایل به گفت و گو نمی باشد.

تمرینات بدن سازی نیلی افشار

نیلی مدتی است در رشته ورزشی بدن سازی فعالیت خود را به صورت جدی آغاز کرده است. نیلی با پست های مختلف از خود در هنگام ورزش و تمرین همراه مربی شخصی خود نشان داد که قصد دارد به عنوان بدنساز حرفه ای عمل کند. تمرینات حرفه ای و سخت نیلی بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است به صورتی که افراد به دنبال دلیل تمرینات سخت و دشوار او هستند.

نیلی در این مورد می گوید که قصد دارید با تمرینات سخت و دشوار خودش را به درجات بالا در این رشته برساند. نیلی در این عرصه نیز با مربی های مطرح و حرفه ای ترکیه کلاس های خصوصی برگذار می کند. بیشتر کلیپ های تمرین نیلی همراه پارتنرهای ورزشی و مربی اش در چنل یوتیوب او قرار دارد.

نیلی افشار و فری ماه با هم وارد رابطه شده اند؟

فری ماه از چهره ها معروف و محبوب فضا مجازی می باشد که از جمله دوستان صمیمی نیلی نیز است. نیلی و فری ماه با منتشر کردن کلیپ های مختلف در چالش های مختلف و به روز دوستی صمیمی خود را به کاربران نشان داده اند. در این بین برخی از کلیپ های این دو فرد با داشتن موضوعات عاشقانه باعث پیش آمدن حواشی زیادی در مورد رابطه این دو فرد شد.

پس از بالا گرفتن این حاشیه که نیلی و فری ماه با یک دیگر در رابطه می باشند، نیلی و فری ماه هر دو فرد این رابطه را تکذیب کردند و گفتند تنها دوستان صمیمی یک دیگر هستند. نیلی و فری ماه اکنون از دوستان صمیمی یک دیگر می باشند و همچنان به فعالیت های مشترک یک دیگر ادامه داده اند.

لزبین شدن این اینستاگرامر حقیقت دارد؟

با توجه به منتشر شدت کلیپ های مشترک نیلی با موضوعات عاشقانه همراه بلاگر های معروف، فرضیه لزبین شدن این اینستاگرامر تیتر حواشی اینترنت شد. بیشتر افراد حتی دلیل جدایی او از پویان را نیز همین دلیل اعلام کردند و گفتند به دلیل روابط نیلی با دیگر افراد از پویان جدا شده است.

اما این گونه نبوده و نیلی ماجرا لزبین شدن خود را تکذیب کرده است. این بلاگر جنجالی در این مورد می گوید با وجود دوستی و روابط فراوان او همچین حسی را ندارد و تمامی افراد در کلیپ های او دوستان صمیمی اش می باشند. نزدیکان نیلی نیز اعلام کرده اند که نیلی مدتی است با یکی از مردان ثروتمند ترکی قصد دارد وارد رابطه شود. این خبر قبل تر نیز راجب او و رابطه جدیدش توسط خودش منتشر شده است.

زیر مجموعه گیری از گاد بت 90 چقدر سود به همراه دارد؟

زیرمجموعه‌ گیری یکی از روش‌ های متداول برای کسب درآمد از سایت شرط‌ بندی گاد بت و سایت‌ های مشابه است. کاربران می‌ توانند از این روش استفاده کرده و درآمد خود را افزایش دهند. اما مقدار سودی که از این مسیر کسب می‌ کنند، بستگی به عوامل مختلف دارد و نهایتا به کاربری که این روش را انتخاب می‌ کند و شرایطی که برای تبلیغات دارد بستگی دارد.

اکثر افرادی که به طور موفق از زیرمجموعه‌ گیری بهره‌ مند می‌ شوند، از نیروی کار تبلیغاتی و دسترسی به جامعه‌ ای بزرگ و علاقه مند به شرط‌ بندی برخوردارند. به عبارت دیگر، آن‌ ها توانایی دارند تا یک جامعه آماری از افراد را با علاقه به شرط‌ بندی ایجاد کنند و آن‌ ها را به سایت گاد بت معرفی کنند. معمولا هرچه تعداد افرادی که توسط آن‌ ها به سایت وارد شوند و ثبت‌ نام کنند بیشتر باشد، میزان سود افراد زیرمجموعه‌ نیز افزایش می‌ یابد.

بنابراین، میزان سود و درآمد حاصل از زیرمجموعه‌ گیری در شرط‌ بندی بستگی به میزان تبلیغات و توانایی فرد در جذب اعضا و مشتریان جدید دارد. این موضوع نشان می‌ دهد که افرادی که دارای توانایی تبلیغاتی قوی و دسترسی به جمعیت زیادی از افراد علاقمند به شرط‌ بندی هستند، می‌ توانند از این روش استفاده موفقیت‌ آمیز‌تری داشته باشند.

چرا این اینستاگرامر رابطه اش را آشکار نمی کند؟

نیلی افشار در ابتدا با انتشار ویدیوهایی از خود در حال رقصیدن به شهرت رسید و بعد از این که از ایران مهاجرت کرد در کنار نازنین همدانی می رقصید و هم چنین رابطه خود با پویان مختاری را آشکار کرد و این گونه مطرح شد. وی بعد از جدایی از پویان مختاری مدت زیادی را وارد رابطه نشد و بعد از آن که رابطه جدیدی را شروع کرد تا کنون هیچ اطلاعاتی در اختیار مخاطبانش قرار نداده است.

وی می گوید من دوست دارم ماننده ابتدای شروع شهرتم به واسطه رقص و خوانندگی ام شناخته شوم، برای من مهم هنر است نه این که کل زندگی ام را در اینستاگرام به اشتراک بگذارم. هم چنین او مدعی است بدترین روزهای زندگی اش مربوط به زمانی می شود که شخصی ترین لحظه های خود را منتشر کرده است.

این خانم بارها به طرفدارانش گفته که فعلا هیچ تصویری از پارتنرش و هیچ اطلاعاتی از رابطه ای که دارد در اختیارشان قرار نمی دهد حتی اگر باعث شود فالوور های خود را از دست بدهد.

نیلی افشار در زلزله ترکیه

در سال 1402 مردم ترکیه زلزله های وحشتناکی را تجربه کردند که آثار مخرب زیادی هم به جای گذاشته بود. نیلی افشار نیز در این دوران ترکیه زندگی می کرد و به شدت از اتفاق هایی که می افتاد ترس و وحشت داشت. وی در تمام استوری و لایوهای خود در حال گریه کردن بود و به طرفدارانش می گفت که دوست دارد از ترکیه برود.

این زلزله ها و حوادث به وجود آمده به حدی بر روی این سلبریتی اینستاگرامی تاثیر گذاشته بود که در طول روز به طور خیلی محدود استوری و یا پستی منتشر می کرد. وی تمام آن روزها را در کنار دوستان خود سپری کرد تا این که اوضاع به طور کامل به حالت عادی بازگشت و نیلی نیز روحیه خود را بالا برد.

ماجرای نیلی افشار با مهدی طارمی چه بود؟

نیلی افشار از آن دسته سلبریتی هایی می باشد که تنها با انتشار محتوای زندگی شخصی و ایجاد حواشی برای خود به شهرت رسیده است. وی هربار که احساس کند نیاز به فالوور های بیشتری دارد به دنبال شایعات جدیدی می باشد. یکی از این شایعات مربوط می شود به مهدی طارمی و رابطه ای که با این خانم داشته است.

قضیه از این قرار است که نیلی افشار در یکی از ویدیوهای یوتیوب خود به تعدادی سوال که از طرف دنبال کننده هایش پرسیده شده اند پاسخ می دهد. یکی از این سوال ها در مورده رابطه اش با مهدی طارمی می باشد و او سعی می کند که به این سوال پاسخ ندهد.

در واقع هدف این خانم از ساخت چنین ویدیویی این بود که حاشیه ای برای خود به وجود بیاورد و همه باور کنند که او در سال های قبل با این آقا رابطه داشته است. مدتی هم این اخبار منتشر شد و نیلی توجه و مخاطبی که لازم داشت را نیز دریافت کرد اما خود مهدی طارمی هیچ عکس العملی به حرف ها و رفتار این خانم نداشته است.

سوالات متداول

  1. نیلی افشار متولد چه سالی و از کدام شهر است؟

    او در سال 1373 و در کرج به دنیا آمده است.

  2. رابطه نیلی افشار و پویان مختاری چگونه است؟

    این دو پس از حواشی بسیار از یکدیگر جدا شدند.

  3. هم اکنون او در کدام کشور زندگی می کند؟

    نیلی افشار در ایران به دنیا آمد و بزرگ شد اما پس از سالها به ترکیه مهاجرت کرد و در آن جا اقامت دارد.

  4. نیلی افشار لزبین شده است؟

    خیر، او به دلیل رابطه که ای با فری ماه داشته شایعه لزبین شدن برایش ایجاد شده، با این حال او بیان کرد که او فری ماه و او تنها دوست هستند.

5/5 – (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل