بیوگرافی هاجر کفیل + فعالیت در اینستاگرام

هاجر کفیل یک بلاگر کتاب در اصفهان است، او یک خواننده کتاب فعال می باشد. در حقیقت بلاگر کتاب به کسی می گویند که بتواند و آگاهی داشته باشد که کتاب های جدید را معرفی کند و کتاب های قدیمی را مرور کند. کسی که بلاگر کتاب است می تواند در بازار کتاب تاثیر به سزایی داشته باشد. این رده شغلی نسبت به دیگر بلاگرها از درآمد کمتری بهره می برند. در واقع بیشترین درآمد را بلاگرهای غذا و زیبایی کسب می کنند. شما می توانید در ادامه این مطلب از مجله شانس با زندگی شخصی و کار هاجر کفیل و نحوه روی آوردن او به کار بلاگری کتاب بیشتر آشنا شوید.

بیوگرافی هاجر کفیل

هاجر کفیل یک بلاگر کتاب در شهر اصفهان می باشد. در دانشگاه در رشته تئاتر و سینما فارغ التحصیل شد و در این زمینه فعالیت هایی نیز انجام داد. اما پس از مدتی کار در این حوزه تصمیم گرفت که دیگر در آن فعالیت نکند. اطلاعات بسیار زیادی در مورد زندگی شخصی و همچنین سن و سال او در دسترس نیست. او به یک خبرنگار گفت که در حال حاضر مشغول کار در یک کتاب فروشی می باشد و به دانشجویان و کتاب خوانان کمک می کند تا کتاب مورد نظر خود را بیابند. در واقع آن ها را راهنمایی می کند که کتاب مناسب آن ها چیست. او در حال حاضر علاوه بر معرفی و نقد کتاب ها به کار فروش کتاب نیز مشغول است. او در صفحه اینستاگرام خود توضیحات کامل و جامعی را در رابطه با انواع کتاب ها به دنبال کنندگان خود می دهد.

نام و نام خانوادگی هاجر کفیل
محل تولد اصفهان
شغل بلاگر کتاب
اینستاگرام beh_khaan (236k)
بیوگرافی هاجر کفیل

فعالیت در اینستاگرام

او می گوید هنگامی که دانشجو بود کسی نبود تا او را در این حوزه راهنمایی کند. در ابتدا فقط با کسانی که به کتاب فروشی می آمدند گپ می زد و کتاب های مورد نیاز آن ها را معرفی می کرد اما بعدها به این فکر افتاد که فعالیت خود را در این زمینه گسترش دهد و در فضای مجازی نیز شروع به کار و معرفی کتاب نمود. او در صفحه خود انواع کتاب های روانشناسی، زندگینامه، کتاب کودک و موارد دیگر را معرفی می کند. هاجر کفیل در صفحه خود نظرسنجی انجام می دهد و نظرات مختلف را به اشتراک می گذارد. همچنین به صورت روزانه کلیپ هایی را از معرفی کتاب ها توسط خود به اشتراک می گذارد. او حتی در دایرکت اینستاگرام خود نیز به سوالات دنبال کنندگان خود در رابطه با کتاب و کتاب خوانی پاسخ می دهد.

کفیل می گوید در دورانی که دانشجو بود هیچ کس نبود که او را در حوزه درسی خود راهنمایی کند و کتاب های مناسب او را به وی معرفی نماید. از این رو به کار بلاگری کتاب و معرفی آن به دنبال کنندگان خود روی آورد و از شغلی که هم اکنون دارد بسیار راضی است. هاجر کفیل جزو فعال ترین و خلاق ترین بلاگرهای کتاب در ایران حساب می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل