بیوگرافی هلیا خزایی + آغاز فعالیت در اینستاگرام

هلیا خزایی یکی از محبوب ترین بلاگر های طنز در ایران می باشد و شهرت و محبوبیت زیادی در میان مردم ایران دارد. همان طور که می دانید این روزها مردم زیادی در زمینه کمدی و طنز فعالیت می کنند و پست های هلیا را دنبال می کنند. این روزها هلیا داری یک پیج طنز است و توانسته سبب شوخی و خنده زیادی برای مردم شود. شما می توانید در ادامه این مطلب از مجله شانس با زندگی شخصی و آثار هلیا بیشتر آشنا شوید.

بیوگرافی هلیا خزایی

هلیا در تاریخ 6 فروردین سال 1375 در شهر تهران متولد شد. او از دوران کودکی شخصیتی شوخ طبع داشت و به شوخی و سر به سر گذاشتن به دیگران علاقه ای وافر داشت. این علاقه سبب شد که هلیا از همان دوران کودکی به دنبال شوخی و سرگرمی برود. اما دست سرنوشت مسیر دانشگاهی او را به سمت روان شناسی سوق داد. البته هلیا به خاطر عدم علاقه به روان شناسی، هیچ گاه نتوانست دوره آموزشی خود را تکمیل کند و در نهایت از دانشگاه انصراف داد. این انصراف از دانشگاه سبب شکوفایی استعدادهای هلیا شد. هلیا خیلی زود توانست در زمینه عکاسی مهارت کسب کند و پس از مدت کوتاهی به فکر واینری بیفتد.

نام و نام خانوادگی هلیا خزایی
تاریخ تولد 6 فروردین 1375
محل تولد تهران، ایران
شغل واینر
اینستاگرام heliya_khazaee (1.5M)
بیوگرافی هلیا خزایی

آغاز فعالیت در اینستاگرام

هلیا از سال 1399 تصمیم گرفت که در اینستاگرام فعالیت کند. همان طور که می دانید هلیا از همان زمان تصمیم گرفت که ویدیوهای طنز در اینستاگرامش منتشر کند و از طریق آن ها به شهرت و محبوبیت دست یابد. او با انتشار ویدیوهای خنده دار و خلاقانه توانست خیلی زود جای خود را در دل مردم باز کند و به محبوبیت بالایی برسد. هلیا در طی مدت 3 سال توانست دنبال کننده های زیادی به دست آورد و به یکی از محبوب ترین واینرهای اینستاگرام تبدیل شود.

هلیا خزایی
هلیا خزایی

علاقه به بازیگری

هلیا می گوید که از دوران کودکی و نوجوانی خود به بازیگری علاقه زیادی داشته است. او هم اکنون نیز تمامی فعالیت های خود را با هدف بازیگر شدن انجام می دهد. هلیا در مصاحبه های خود گفته است که همیشه به بازیگری علاقه مند خواهد ماند و تلاش می کند که به یکی از بازیگران فعال در سینمای ایران تبدیل شود.

پیج اینستاگرام هلیا

همان طور که پیش تر بیان کردیم، هلیا از سال 1399 فعالیت رسمی خود را در اینستاگرام آغاز نمود و توانست به محبوبیت زیادی دست یابد. او اکنون پس از گذشت حدود 3 سال توانست حدود 1.5 میلیون دنبال کننده به دست آورد و به یکی از محبوب ترین بلاگرهای کمدی در ایران تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی سپیدار سیف؛ بیوتی بلاگر ایرانی

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات