بیوگرافی هیو یانگ جی + علت شهرت و محبوبیت یانگ جی

هیو یانگ جی خواننده ی مشهور اهل کشور کره ی جنوبی است که طرفداران زیادی در حوزه ی بین المللی دارد. یانگ جی این روز ها در گروه موسیقی کارد فعالیت می کند و توانسته به کمک این گروه بر شهرت خود بیفزاید. کارد یکی از گروه های موسیقی کره ی جنوبی است که توانسته آثار زیادی را منتشر کند. شما می توانید در ادامه ی این مطلب از مجله ی شانس با زندگی شخصی و آثار یانگ جی بیش تر آشنا شوید.

بیوگرافی هیو یانگ جی

یانگ جی یک خواننده، بازیگر و مدل اهل کره جنوبی است. او در 30 اوت سال هزار و نه صد و نود و چهار متولد شد. او به عنوان عضو گروه موسیقی کارا تا سال 2016 فعالیت می‌ کرد و سپس به عنوان خواننده مستقل و بازیگر فعالیت خود را ادامه داد. یانگ جی در برنامه های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی نقش آفرینی کرده و موفقیت‌ های چشمگیری کسب کرده است. او یکی از هنرمندان محبوب و موفق کره جنوبی است و توانسته است با استعداد و پشتکار جای خود را در صنعت سرگرمی این کشور برای همیشه تثبیت کند. 

نام و نام خانوادگی هیو یانگ جی
تاریخ تولد 30 اوت 1994
محل تولد گویانگ، کره جنوبی
شغل خواننده و بازیگر
اینستاگرام young_g_hur (815K)
بیوگرافی هیو یانگ جی

علت شهرت و محبوبیت یانگ جی

یانگ جی به عنوان عضو گروه موسیقی کارا شناخته شد و در این گروه نقش بسیار مهمی داشت. او در برنامه های تلویزیونی شهرت زیادی پیدا کرد و با بازی در فیلم ها و سریال های محبوب نیز توانست محبوبیت خود را افزایش دهد. علاوه بر مواردی که بیان شد، استعداد و توانایی یانگ جی در عرصه های مختلف هنری و سرگرمی نیز موجب شهرت و محبوبیت او شد.

هیو یانگ جی
هیو یانگ جی

عضویت یانگ جی در گروه موسیقی کارا

کارا گروه موسیقی دخترانه‌ ای از کره جنوبی بود که در سال ۲۰۰۷ تشکیل شد. این گروه در دهه 2010 میلادی محبوبیت بسیاری پیدا کردند. اعضای گروه شامل گو هارا، پارک گیو ری، نیکول، هان سئونگ یون و کانگ جی یون بودند. متأسفانه، پس از گذشت چند سال، گروه کارا در سال ۲۰۱۶ منحل شد. اما اعضا به عنوان هنرمندان مستقل در صنعت موسیقی فعالیت‌ های خود را ادامه دادند.

فعالیت یانگ جی در اینستاگرام

یانگ جی یک حساب رسمی در اینستاگرام دارد.. او در این حساب عکس‌ ها، ویدیو ها، پست‌ ها و داستان‌ های روزانه خود را به دیگران به اشتراک می گذارد. یانگ جی از اینستاگرام برای ارتباط با طرفداران خود استفاده می‌ کند و زندگی شخصی و هنری خود را از طریق این پلتفرم به اشتراک می‌ گذارد.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی چا سون وو؛ رپر و خواننده کره ای

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات