بیوگرافی پارک جونگ سو + علت شهرت و محبوبیت لیتوک

لیتوک یکی از مشهور ترین خواننده های کشور کره ی جنوبی می باشد که با عضویت در گروه موسیقی سوپر جونیور در میان مردم دنیا دیده شد. همان طور که ممکن است بدانید نام اصلی او پارک جونگ سو می باشد و شهرت زیادی دارد. شما می توانید در ادامه ی این مطلب از مجله ی شانس با زندگی شخصی و آثار پارک جونگ سو بیش تر آشنا شوید.

بیوگرافی پارک جونگ سو

لی توک یک خواننده، مجری تلویزیونی و عضو گروه موسیقی سوپر جونیور اهل کره جنوبی است. لی توک در تاریخ ۱۱ ژوئیه ۱۹۸۳ در سئول، کره جنوبی به دنیا آمد. او وارد صنعت سرگرمی شد و در سال ۲۰۰۲ به عنوان عضو گروه سوپر جونیور به همراه ۱۲ عضو دیگر به دنیای موسیقی وارد شد. او به عنوان رهبر گروه انتخاب شد و نقش بسیار مهمی در موفقیت و شهرت گروه داشت.

لیتوک
لیتوک

لی توک به عنوان مجری تلویزیونی فعالیت می‌ کند. او در برنامه هایی مانند قلب قوی، پادشاه ستاره و آیدل هفتگی حضور داشته است. او یک هنرمند با استعداد و پر انرژی است. لی توک فعالیت های خیریه را به عنوان سفیر یونیسف و سفیر سازمان سلامت جهانی انجام می‌ دهد. او با تلاش و پشتکار خود، به یکی از هنرمندان محبوب و موفق کره جنوبی تبدیل شده است.

نام و نام خانوادگی پارک جونگ سو
تاریخ تولد 11 ژوئیه 1983
محل تولد سئول، کره جنوبی
شغل خواننده، بازیگر و مجری
اینستاگرام xxteukxx (5M)
بیوگرافی پارک جونگ سو

علت شهرت و محبوبیت لیتوک

لی توک به عنوان رهبر و عضو گروه موسیقی سوپر جونیور فعالیت می‌کند. سوپر جونیور یکی از محبوب‌ترین گروه‌های پسر در صنعت موسیقی کره جنوبی است و با سبک موسیقی پاپ و رقص توانسته‌ اند طرفداران زیادی در داخل و خارج از کره جنوبی به دست آورند. به عنوان رهبر گروه، لی توک نقش مهمی در هماهنگی گروه و مدیریت روابط با همکارانش داشته است. او قادر است در سبک‌ های مختلف موسیقی اجرا کند و با تلاش برای بهبود مهارت‌های خود، همیشه در حال رشد است. صدای قوی و اجرای زنده پرانرژی او، مخاطبین را جذب می‌ کند.

فعالیت لی توک در اینستاگرام

لی توک یکی از هنرمندانی است که در اینستاگرام فعالیت دارد و به عنوان یکی از سلبریتی‌ های محبوب در کره جنوبی، حضور پر رنگی در این شبکه اجتماعی دارد. وی در اینستاگرام به صورت منظم پست‌ هایی درباره زندگی شخصی، فعالیت‌ های هنری و رویدادهای مختلفی که در آن شرکت می‌ کند، منتشر می‌ کند. لازم به ذکر است که لی توک با بیش از 5 میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام، یکی از سلبریتی‌ های پر طرفدار در این شبکه اجتماعی است. او به طور منظم عکس‌ ها و ویدئو هایی را از خودش، گروه سوپر جونیور و فعالیت‌ های مختلف منتشر می‌کند. لی توک از اینستاگرام برای ارتباط با طرفدارانش استفاده می‌ کند و به سوالات و پیام‌ های آن‌ها پاسخ می‌ دهد.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی لی جونگ شین؛ خواننده و بازیگر کره ای

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات