بیوگرافی پارک سون یونگ + بازیگری

پارک سون یونگ خواننده، بازیگر و مجری اهل سئول کره جنوبی می باشد. او به عنوان یکی از اعضای گروه دخترانه اف ایکس (fx) در سپتامبر 2009 شروع به کار کرد. جدا از فعالیت های گروهش، لونا خود را به عنوان یک بازیگر موزیکال به ویژه از طریق شرکت در نسخه های اصلی و کره ای موزیکال های صحنه ای تثبیت کرد. او همچنین در فیلم راز مرد رعد و برق در سال 2015 بازی کرد. شما می توانید در ادامه ی این مطلب از مجله ی شانس با زندگی شخصی و آثار پارک سون یونگ بیش تر آشنا شوید.

بیوگرافی پارک سون یونگ

پارک سون یونگ متولد 12 اوت 1993 که با نام لونا نیز شناخته می شود، خواننده، بازیگر و مجری تلویزیونی اهل کره جنوبی است. او در خانواده ای از خوانندگان آواز کلاسیک به دنیا آمد. او یک برادر بزرگتر و یک خواهر دوقلوی بزرگتر به نام پارک جین یونگ دارد. لونا تنها عضوی از خانواده‌ اش است که در موسیقی کلاسیک تخصص ندارد.

در سال 2006، SM Entertainment لونا را پس از دیدن اجرای او در یک برنامه تلویزیونی در شبکه SBS به خدمت گرفت. او بعداً به عنوان خواننده اصلی و رقصنده اصلی گروه دختران کره جنوبی اف ایکس در سپتامبر 2009 شروع به کار کرد. در اکتبر 2011، تایید شد که لونا در مؤسسه هنرهای دانشگاه چونگ انگ به عنوان یک رشته تئاتر از طریق یک فرآیند غربالگری ویژه پذیرش پذیرفته شده است.

جدای از فعالیت های گروه، لونا چندین حضور انفرادی نیز داشت. در سپتامبر 2019، لونا SM Entertainment را ترک کرد و برای فعالیت های انفرادی آینده خود به Humap Contents پیوست. در فوریه 2021، لونا آژانس سرگرمی خود را به نام Grida Entertainment تأسیس کرد.

نام و نام خانوادگی پارک سون یونگ (لونا)
محل تولد سئول (کره جنوبی)
تاریخ تولد 12 اوت 1993
شغل خواننده، بازیگر و مجری
اینستاگرام (209K) lunasb__
بیوگرافی پارک سون یونگ

بازیگری

لونا در درام تلویزیون چوسان با عنوان نجات خانم گو بونگ شیل در نقش سئو این یونگ، دانشجوی کالج و کوچکترین دختر شخصیت اصلی، که اولین بار در دسامبر 2011 پخش شد، انتخاب شد. این اولین بازی درام او در کنار کیم کیو از SS501 بود.

در سال 2012، او در آهنگ های جاودانه 2 به عنوان یک شرکت کننده ظاهر شد. او آهنگ “من نمی توانم بدانم” از ماگما را اجرا کرد. لونا برای اجرای خود جایزه مقام اول را از آن خود کرد. سال بعد، لونا با بازی در نقش گابریلا مونتز برای نسخه کره ای موزیکال دبیرستان روی صحنه به اجراهای موسیقی بازگشت.

در مارس 2015، اعلام شد که او در یک درام تحت وب تحت عنوان Jumping Girl بازی می کند. این اولین باری است که او نقش اصلی زن را در یک پروژه بازیگری بازی می‌کند. در همان سال، او در سلطان خواننده نقابدار شبکه ام بی سی شرکت کرد و تحسین گسترده ای را برای اجرای خود دریافت کرد. لونا تک‌ آهنگ دیجیتالی برای من گریه نکن، بازسازی آهنگ موفق لی یون ها از سال 1986 را در 10 می منتشر کرد. او همچنین در آهنگ ویژه Anh Chi Hwan برای آهنگ جاودانه 2 شرکت کرد و توانایی خوانندگی قدرتمند خود را با پوشش کلاسیک “عروسک نمکی” به نمایش گذاشت.

در ژانویه 2017، تایید شد که لونا برای بازی در برنامه متنوع غذایی دختران قوی، در کنار پارک بو رام، کائو لو فیستار، یانگ جی و جیانت پینک انتخاب شد. در 30 می 2017، اعلام شد که لونا در تولید موزیکال ربکا در سال 2017 در کره جنوبی در کنار شین یونگ سوک، جونگ یونگ جو، کیم سون یانگ و لی سانگ هیون ایفای نقش خواهد کرد. 16 اکتبر 2017 اعلام شد که او در موزیکال “آخرین بوسه” با عنوان رودولف در کشورهای دیگر حضور خواهد داشت. لونا نقش معشوقه رودولف مری وتسرا را بازی خواهد کرد.

خوانندگی

در سال 2012، او یک دوئت با Sunny از Girls’ Generation برای درام SBS با نام به تو زیبا و تک آهنگ “مشکلی نیست” برای درام SBS Cheongdam Alice’s OST منتشر کرد. سال 2014، لونا همچنین برای حضور در “Dream Drive”، اولین تک‌ آهنگ تیم پروژه Play The Siren انتخاب شد. در 31 مه 2016، او اولین حضور انفرادی خود را با مینی آلبوم “کسی را آزاد کن” با 6 آهنگ، انجام داد. 15 ژوئیه 2017، او OST برای درام دزد خوب، دزد بد، با عنوان “تو کجایی” منتشر کرد. در نوامبر 2023، لونا اعلام کرد که کنسرت انفرادی خود را با نام “ماجرای عشق: یک شب موسیقی” در 17 دسامبر در تئاتر Bear Hall در سئول برگزار خواهد کرد.

پارک سون یونگ
پارک سون یونگ

بشردوستی

در فوریه 2017، لونا مجموعه‌ ای از لباس‌ های زیر را معرفی کرد که با همکاری C’esttout طراحی کرده بود به نام دختران می توانند هر کاری انجام دهند، که درآمد حاصل از آن به انجمن خانواده‌ های مادران مجرد کره اهدا می‌ شود، سازمانی که به مادران مجرد و خانواده‌ های آنها در کره جنوبی کمک می‌ کند. او همچنین بیش از 14000 نوار بهداشتی را برای کسانی که توانایی مالی ندارند به انجمن اهدا کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل