بیوگرافی پارک هیو جین + فعالیت گروهی

پارک هیو جین خواننده و بازیگر اهل سئول کره جنوبی می باشد. او بیشتر به عنوان یکی از اعضای گروه دختران کره جنوبی دختران چشم قهوه ای (Brown Eyed Girls) شناخته می شود. در ادامه بهتر است با مجله شانس همراه باشید تا با زندگی پارک هیو جین بیشتر آشنا شوید.

بیوگرافی پارک هیو جین

پارک هیو جین متولد 28 دسامبر سال 1981 می باشد، نام هنری او نرشا است. نام هنری او از اصطلاح na-reu-sha گرفته شده است که در زبان کره ای میانه به معنای بالا پرواز کردن است. او پس از پیشنهاد جئا که از دوران دبیرستان با او دوست بود، به عضویت دختران چشم قهوه ای درآمد.

نام و نام خانوادگی پارک هیو جین (نرشا)
محل تولد سئول (کره جنوبی)
تاریخ تولد 28 دسامبر 1981
شغل خواننده و بازیگر
بیوگرافی پارک هیو جین

فعالیت گروهی

این چهار عضو چندین کنسرت در اندازه کوچک برگزار کردند. آن ها نام‌ هایی مانند Crescendo یا فرشته سیاه را قبل از شروع رسمی به عنوان دختران چشم قهوه ای در نظر گرفتند. پس از بیش از 3 سال آموزش در زمینه خوانندگی و برگزاری چندین کنسرت در اندازه کوچک، گروه دختران چشم قهوه ای اولین آلبوم خود را با عنوان داستان شما در فوریه 2006 در کره جنوبی منتشر کردند. آن ها قطعه تصنیف “بیا نزدیکتر” را به عنوان تک آهنگ خود منتشر کردند.

پس از فعالیت های دختران چشم قهوه ای در سال 2013، اولین واحد BEG معرفی شد و میریو و نرشا گروه M&N را تشکیل دادند. نام اصلی این گروه دو خواهر بود و پیشنهاد شد که اگر جئا به آنها ملحق شود، نام خود را به خواهران تغییر دهند. M&N به عنوان یک گروه هیپ هاپ معرفی شد زیرا میریو و نرشا هر دو طرفداران مشتاق ژانر هیپ هاپ هستند، با این حال اولین تک آهنگ دیجیتال آنها تحت ژانر آسان گوش دادن قرار گرفت. این گروه یک تک آهنگ دیجیتالی به نام امشب را به دو زبان کره ای و انگلیسی منتشر کرده است.

در طول سال 2009، پس از شروع به حضور در بسیاری از برنامه‌ های سرگرمی، از جمله قهرمانان و جوانان شکست ناپذیر، محبوبیت او شروع به افزایش کرد. او از ساعت 8 شب تا 10 شب در KBS Cool FM یک دی جی شد، اما به دلیل تبلیغات خارج از کشور دختران چشم قهوه ای، نرشا تصمیم گرفت این برنامه را ترک کند و آخرین پخشش در 28 دسامبر 2010 بود.

بازیگری

او اولین حضور خود را به عنوان یک MC از طریق برنامه مد آن استایل، Style Show Fil در 16 ژوئن 2011 انجام داد. نرشا اولین بازیگری خود را از طریق سریال درام نورها و سایه ها در MBC با بازی در نقش هیه بین خواننده آرزومند انجام داد. در سال 2012، او همچنین صدای آنتاگونیست اصلی گرگ سفید را در نسخه کره ای فیلم کریسمس Niko: Santa Air Wing’s Adventure ارائه کرد.

پارک هیو جین
پارک هیو جین

فعالیت انفرادی

نرشا در اوایل سال 2010 اعلام کرد که قصد دارد اولین فعالیت انفرادی خود را انجام دهد. اولین تک آهنگ انفرادی اوبا نام من عاشق شدم، به عنوان پیش نمایشی برای آلبوم آینده او به صورت دیجیتالی در 1 ژوئیه 2010 منتشر شد. اولین آلبوم استودیویی انفرادی او به نام نرشا، در 8 ژوئیه 2010 منتشر شد. آهنگ Bbi Ri Bba Bba در جدول 100 فروش دیجیتال برتر Gaon، بیشترین آهنگ های پخش شده و دانلود شده در سال 2010 را به خود اختصاص داد. این آلبوم حاوی پیش نمایشی برای Mamma Mia بود، بسیاری از آهنگسازانی که از نظر موسیقی به دختران چشم قهوه ای کمک کرده بودند، روی این آلبوم کار کردند.

نرشا همچنین به عنوان یک عضو ثابت برای بازیگران آهنگ های جاودانه 2 ظاهر شد، اما به دلیل برنامه های موسیقی خود مجبور شد این نمایش را در پایان سال 2013 ترک کند. در فوریه 2022، او قرارداد خود را با Steit Entertainment تمدید کرد.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی میریو؛ خواننده کره جنوبی

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات