بیوگرافی چا سون وو + عضویت در گروه بی وان ای فور

چا سون وو که با نام هنری بارو شناخته می شود، خواننده و رپر مشهور اهل کشور کره جنوبی است و طرفدارهای زیادی در دنیا دارد. همان طور که می دانید سون وو در گروه موسیقی بی وان ای فور فعالیت می کند و به واسطه ی فعالیت در این گروه شهرت زیادی به دست آورده است. شما می توانید در ادامه ی این مطلب از مجله ی شانس با زندگی شخصی و آثار سون وو بیش تر آشنا شوید.

بیوگرافی چا سون وو

سون وو با لقب بارو شناخته می شود و در تاریخ 5 سپتامبر سال هزار و نه صد و نود و دو در شهر گوانگجوی کره ی جنوبی متولد شد. بارو یک خواهر کوچکتر از خود دارد و با او 4 سال فاصله ی سنی دارد. همان طور که می دانید بارو از دوران کودکی به خوانندگی علاقه مند بود. او در نهایت توانست به شغل مورد علاقه ی خود برسد و در سال 2011 فعالیت موسیقی خود را به صورت حرفه ای شروع کند.

نام و نام خانوادگی چا سون وو
تاریخ تولد 5 سپتامبر 1992
محل تولد گوانگجو، کره ی جنوبی
شغل خواننده و بازیگر
اینستاگرام baroganatanatda (471K)
بیوگرافی چا سون وو

عضویت در گروه بی وان ای فور

همان طور که می دانید بارو یکی از اعضای اصلی گروه موسیقی بی وان ای فور است. بی وان ای فور نام یک گروه موسیقی پسرانه در کره ی جنوبی است و طرفدار های زیادی در میان مردم دنیا دارد. این گروه موسیقی در سال 2011 فعالیت حرفه ای خود را شروع کرد و آهنگ های زیادی منتشر کرد. شهرت و محبوبیت این گروه جهانی است و افراد زیادی به اعضای این گروه علاقه دارند. این شهرت باعث شد که گروه موسیقی بی وان ای فور در آمریکا نیز تور کنسرت برگزار کند.

چا سون وو
چا سون وو

آثار سون وو

همان طور که می دانید سون وو دارای آهنگ های بی شماری در میان مردم است. همان طور که می دانید این گروه آهنگ های بی شمار و محبوبی در میان مردم دارد و سون وو در تمامی آن ها گروه را همراهی نموده است.

فعالیت سون وو در اینستاگرام

سون وو در اینستاگرام طرفدار های زیادی دارد و یک پیج شخصی دارد. همان طور که می دانید سون وو دارای حدود 450 هزار دنبال کننده در اینستاگرام می باشد و همین مساله سبب می شود که شهرت او در اینستاگرام نیز حفظ شود. همان طور که می دانید او در این فضا برای برقراری ارتباط با دوستان و طرفدارانش استفاده می کند.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی جونگ ووسوک؛ خواننده کره جنوبی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل