بیوگرافی ژو می + علت شهرت و محبوبیت ژومی

ژو می خواننده و بازیگر مشهور اهل کشور چین است که با عضویت در گروه موسیقی سوپر جونیور کره به شهرت زیادی دست یافت. همان طور که می دانید ژومی این روز ها به عنوان خواننده ی سولو در کشور چین فعالیت دارد. شما می توانید در ادامه ی این مطلب از مجله ی شانس با زندگی شخصی و آثار ژومی بیش تر آشنا شوید.

بیوگرافی ژو می

ژو می خواننده، بازیگر، ترانه سرا و عضو سابق گروه موسیقی سوپر جونیور ام است. او در 19 آوریل هزار و نه صد و هشتاد و شش در یانگچو، استان جیانگسو، چین متولد شد. او به عنوان بازیگر در سال 2006 شروع به فعالیت کرد و در چند فیلم و سریال تلویزیونی چینی به ایفای نقش پرداخت. ژومی در سال 2008، به عنوان عضو گروه سوپر جونیور ام به فعالیت موسیقی پرداخت و تاکنون در چندین آلبوم و آهنگ با این گروه همکاری کرده است. او به عنوان خواننده سولو نیز فعالیت کرده است.

نام و نام خانوادگی ژو می
تاریخ تولد 19 آوریل 1986
محل تولد یانگچو، استان جیانگسو، چین
شغل خواننده و بازیگر
اینستاگرام ZHOUMI (1M)
بیوگرافی ژو می

علت شهرت و محبوبیت ژومی

عضویت ژومی در گروه سوپر جونیور ام که یکی از موفق‌ ترین گروه‌ های پاپ چینی است، او را معروف و مورد توجه قرار داده است. او توانسته است با ظاهر خوب و استعدادهای زیادی که دارد، در صنعت سرگرمی چین و خارج از چین مورد توجه قرار گیرد. علاوه بر مواردی که ذکر شد، یکی از دلایل شهرت و محبوبیت ژومی، همکاری‌ های بین‌ المللی او است. او در طول سال‌ ها با هنرمندان و گروه‌های موسیقی معروف دیگری همکاری کرده است. به عنوان مثال او با هنرمندانی مانند هنری لو آمبر لیو از گروه f(x) همکاری کرده است و تعدادی آهنگ مشترک با آن‌ها منتشر کرده است.

ژو می
ژو می

علاوه بر فعالیت‌ های موسیقی، ژومی برای فعالیت‌های خیریه نیز شناخته شده است. او به طور منظم در برنامه‌ ها و کمپین‌ های خیریه شرکت می‌ کند و از توانایی‌ های خود به عنوان یک هنرمند استفاده می‌کند تا به جامعه کمک کند. او به عنوان سفیر سازمان ملل متحد نیز فعالیت کرده و در جمع‌آوری وجوه برای کمک به کودکان نیازمند در سراسر جهان کمک کرده است.

فعالیت ژومی در اینستاگرام

ژومی از پلتفرم برای ارتباط با طرفداران خود استفاده می‌کند و اخبار، تصاویر و ویدیوهای جدید خود را با آن‌ها به اشتراک می‌ گذارد. در این صفحه، می‌ توانید عکس‌ هایی از زندگی شخصی و حرفه‌ ای او را مشاهده کنید. او همچنین در اینستاگرام با طرفداران خود در ارتباط است و به سوالات و نظرات آن‌ها پاسخ می‌ دهد. از این راه، ژومی می‌ تواند با جامعه طرفداران خود در ارتباط باشد.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی کیم جی وونگ؛ خواننده و بازیگر کره جنوبی

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات