بیوگرافی کریستین استوارت بازیگر آمریکایی، ثروت و حواشی و همجنسگرایی + کریستین استوارت (Kristen Stewart) کیست؟

بیوگرافی کریستین استوارت بازیگر آمریکایی، ثروت و حواشی و همجنسگرایی

کریستین استوارت با نام کامل کریستن جیمز استوارت بازیگر و فیلمساز آمریکایی معروف و مشهور که بیشترین دلیل شهرت وی بازی در نقش بلا سوان در سری فیلم های گرگ و میش است ، در این مقاله با زندگی ،زندگی خصوصی و حواشی این بازیگرجذاب بیشتر آشنا می شویم.

کریستین استورات کریستین استوارت
محل تولد آمریکا
سن 33
حرفه بازیگر-فیلمساز
قد 165Cm
شروع فعالیت 1999

 

کریستین استوارت (Kristen Stewart) کیست؟

کریستین استوارت 9 آوریل سال 1990 در لس انجلس –آمریکا  به دنیا آمد.او سال های ابتدایی زندگی خود را در کلرادو گذرانده و سپس دوباره به لس انجلس بازگشته است. پدرش جان استوارت تهیه کننده و مدیر صحنه شرکت فاکس است و مادرش جولز من استوارت کارگردان و اصالتا استرالیایی است، کریستین همچنین سه برادر بزرگتر از خود  به نام های تیلور ، کامرون و دانا دارد. او بازیگری را از دبستان با تئاتر مدرسه آغاز کرد و سپس از طریق یک استعداد یاب هنری برای بازی در فیلمی به نام “سیزده سال” در سال 1991 وقتی 8 ساله بود انتخاب شد.

و در سال 2001 نقش “سم جنینگز” را در “ایمنی اشیاء” بازی کرد و مدت کوتاهی پس از پایان این فیلم، او در12 سالگی نقش دختر جودی فاستر روی پرده در “اتاق وحشت” بازی کرد که سال بعد اکران شد،همچنین در سال 2003 در فیلم عمارت کلد کریک نقش آفرینی کرد،که  برای بازی‌اش مورد تحسین قرار گرفت و نامزد دریافت جایزه هنرمند جوان شد.کریستین تحصیلات دبیرستان خود را از طریق آموزش از راه دور به پایان رساند، که این شیوه تحصیل به او اجازه داد تا تمرکز خود را روی پیشرفت در بازیگری بگذارد.

کریستین استوارت و نقش بلا سوان در گرگ و میش

استوارت در سال 2008 به خاطر نقش آفرینی در نقشِ قهرمان اصلی، بلا سوان در سری  فیلم های گرگ و میش، که اقتباسی از کتاب هایی با همین نام بوده به شکلِ رسمی و بین‌المللی شناخته شد، ۵ قسمتِ این فیلم حماسی از سال 2008تا سال 2014در سراسر جهان اکران , و در مجموع، بیش از 3/3 بیلیون دلار فروش داشت.

 

کمپ ایکس ری

سال 2014 در فیلم کمپ ایکس ری کریستین استوارت با پیمان معادی بازیگر معروف ایرانی هم بازی بود. کارگردانی این فیلم را , پیتر ستلر بر عهده داشت و این فیلم محصول یک کمپانی آمریکایی بود.

جایزه سزار

کریستین استورات در سال 2014 به خاطر بازی در فیلم ابرهای سیل ماریا برندهٔ جایزه سزار شد. این جایزه در فرانسه با اسکار, برابری می‌کند. او اولین زنِ آمریکایی است که برندهٔ این جایزه شده است.

 

آثار کریستین استوارت

 اتاق وحشت،گرگ و میش کسوف،سپیده دم 1و2،سفید برفی و شکارچی ، ابرهای سیل ماریا ، اسپنسر از معروف ترین آثار کریستین استوارت هستند.

تجربه مدلینگ

او به عنوان چهره تبلیغاتی برند مشهور شنل  و…بوده  و لقب شیک پوش ترین زن دنیا را نیز از آن خود کرده است. کریستین استوارت زیبا در سال 2014 چهارمین زن جذاب دنیا انتخاب شد.

ثروت کریستین استوارت

اوعنوانِ بازیگر زن، پُر درآمدترین هنرپیشه در ونتی فر و در فهرست بالاترین دستمزدبگیران هالیوود در سال 2010 , قرار گرفت، با درآمد برآورد شدهٔ 5/28 میلیون دلار، در سال 2011، از طرف مجلهٔ فوربز به عنوان بهترین بازیگر, هالیوودی به خاطر ایفای نقش‌های پُردرآمد شناخته شد، فوربز همچنین نام او را در بالاترین پرداختی به بازیگران زن در سال 2012 قرار داد.با مجموعِ درآمد 5/34 میلیون دلار، ومجموعا تا سال 2022 ثروت خالص وی 70 میلیون دلار برآورد شده است.

 

روابط کریستین استوارت و گرایش جنسی

کریستین استوارت در سال 2017 اعلام کرد که دوجنس گرا است  و گفت: اگر دوجنس گرا باشید سرافکنده نمی‌شوید. این موضوع اصلاً آشفته‌کننده نیست. برای من کاملاً بر عکس است. استوارت در سال 2019 درمورد تأثیر تمایلات جنسی خود روی موفقیت شغلی خود صحبت کرد و گفت که به او هشدار داده شده بود که رابطه‌اش با دوست دخترش را علنی نکند تا بتوانند او را برای نقش‌های اصلی انتخاب کند. او گفت: من نمی‌خواهم با چنین افرادی کار کنم.

او پیش‌تر رابطه عاشقانه  با همتایِ بازیگرش در مجموعه گرگ و میش، رابرت پتینسون داشت ،این رابطه چندسال بعد به دلیل خیانت کریستین استوارت به جدایی انجامید. این رابطه به سوژه داغی برای رسانه ها تبدیل شده بود. بعد از این ماجرا رابطهٔ جدیدی را با یک تولیدکنندهٔ محتوای بصری به نام آلیشیا کارگریل و خوانندهٔ فرانسوی استفانی «سوکو» سوکولینسکی آغاز کرد.از اوایل سال 2016 میلادی، استوارت، با یکی از مدل‌های ویکتوریا سیکرت به نام استلا مکسول ارتباط داشته و نامزد کرده بوده‌است.کریستین در مصاحبه ای با هارپرز بازار گفته که دستان من برای یافتن دوست مرد هنوز باز است و ادامه می‌دهد که مایلم همه چیز را امتحان کنم. او از اوت 2019 با دیلن مایر، فیلمنامه‌نویس، رابطه داشته‌است.استوارت در نوامبر 2021 تأیید کرد که پس از دو سال با دیلن مایر نامزدی کرده‌است.

 

سوالات متدوال

  • کریستین استوارت کیست؟

 کریستین استورات، بازیگر و فیلمسازمشهور آمریکایی است.

  • کریستین استوارت با رابرت پتینسون رابطه داشته است؟

بله کریستین استوارت و رابرت پتینسون از سال 2009 تا سال2013 باهم در رابطه بوده اند، اما بدلیل خیانت کریستین این دو از هم جدا شده اند.

  • کریستین استوارت دوجنس گرا است؟

بله گرایش جنسی کریستین استوارت  به این صورت است.

 

 

مطالب مرتبط پیشنهادی:

بیوگرافی شارلیز ترون بازیگر سریع و خشن، همسران و حواشی و فیلم ها

بیوگرافی جوردانا بروستر بازیگر سریع و خشن، زندگی خصوصی و همسر

بیوگرافی ونسا هاجنز خواننده و بازیگر و همسرش، حواشی و عکس

بیوگرافی مرلین مونرو بازیگر، علت مرگ و زندگی شخصی و همسران

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل