بیوگرافی کیم جی وونگ + عضویت در گروه زیرو بیس وان

کیم جی وونگ خواننده، بازیگر و مدلینگ مشهور اهل کشور کره ی جنوبی است و طرفدار های زیادی در سطح بین المللی دارد. همان طور که می دانید جوان های ایرانی این روز ها به صنعت سرگرمی کره ی جنوبی علاقه زیادی دارند. اگر شما هم به این صنعت علاقه دارید، با ادامه ی این مطلب از مجله ی شانس همراه باشید و با زندگی شخصی جی وونگ آشنا شوید.

بیوگرافی کیم جی وونگ

جی وونگ خواننده و بازیگر مشهور کره ای است که در تاریخ 14 دسامبر سال هزار و نه صد و نود و هشت در شهر ونجو کره جنوبی متولد شد. او از دوران کودکی خود علاقه داشت که در صنعت سرگرمی کره ی جنوبی فعالیت کند. همین علاقه باعث شد که خیلی زود فعالیت خودش را در حوزه ی موسیقی و مدلینگ در این کشور آغاز کند.

نام و نام خانوادگی کیم جی وونگ
تاریخ تولد 14 دسامبر 1998
محل تولد ونجو، کره جنوبی
شغل خواننده، بازیگر و مدلینگ
اینستاگرام jiwoong zb1 (11K)
بیوگرافی کیم جی وونگ

عضویت در گروه زیرو بیس وان

همان طور که ممکن است بدانید جی وونگ این روز ها به عنوان یکی از اعضای گروه موسیقی زیرو بیس وان فعالیت می کند. گروه موسیقی زیرو بیس وان نام یکی از گروه های موسیقی پسرانه است که در کشور کره ی جنوبی فعالیت می کند. این گروه موسیقی 9 عضو دارد و فعالیت حرفه ای خود را از سال 2023 آغاز نمود.

کیم جی وونگ
کیم جی وونگ

فیلم ها و سریال های جی وونگ

همان طور که پیش تر بیان کردیم جی وونگ علاوه بر خوانندگی در حوزه ی بازیگری نیز فعالیت های زیادی دارد. او از زمان شروع فعالیت حرفه ای خود در فیلم ها و سریال های کره ای زیادی ایفای نقش کرده است. از جمله ی مشهور ترین آثار جی وونگ می توان به لب های بوسیدنی و ریکان اشاره کرد. خون شیرین، معتادان فروشگاه و هم اتاقی های پونگ داک 304 نیز سایر برنامه های او هستند.

فعالیت جی وونگ در اینستاگرام

جی وونگ از جمله هنرمندان با استعداد کره ی جنوبی است و محبوبیت زیادی در میان مردم جهان دارد. همین مساله سبب می شود که افراد زیادی به دنبال پیج اینستاگرام او باشند. جی وونگ این روز ها در اینستاگرام فعالیت می کند و توانسته با انتشار عکس ها و ویدیو هایی از شغل و زندگی روزمره ی خود به طرفدار های زیادی دست یابد. شما می توانید از صفحه ی شخصی جی وونگ در اینستاگرام دیدن کنید و با او ارتباط داشته باشید.

بیشتر بدانید: بیوگرافی هان کیونگ؛ خواننده چینی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل