بیوگرافی کیم دونگ جون + علت شهرت و محبوبیت دونگ جون

کیم دونگ جون خواننده و بازیگر مشهور اهل کشور کره ی جنوبی است و طرفدار های زیادی در میان مردم سراسر دنیا دارد. همان طور که می دانید این روز ها کی پاپ دارای طرفدار های زیادی در میان مردم ایران می باشد و همین مساله سبب شهرت دونگ جون در میان مردم ایران است. شما می توانید در ادامه ی این مطلب از مجله ی شانس با زندگی شخصی و آثار دونگ جون بیش تر آشنا شوید.

بیوگرافی کیم دونگ جون

دونگ جون یک خواننده و بازیگر اهل کشور کره ی جنوبی است. او در تاریخ 11 فوریه سال هزار و نه صد و نود و دو در شهر بوسان، کره جنوبی متولد شد. او عضو سابق گروه پسرانه زی آ بود و بین سال‌های 2010 تا 2017 با این گروه فعالیت می‌ کرد. در طول فعالیتش در زی آ به عنوان یکی از خوانندگان و رقصندگان اصلی گروه شناخته می‌ شد. گروه زی: آ آهنگ‌هایی مانند مازار و آگوستا را اجرا کرد و در صنعت موسیقی کره ای شهرت زیادی به دست آورد. دونگ جون به عنوان بازیگر نیز فعالیت می‌ کند. او در سریال‌ ها و فیلم‌ های مختلفی حضور داشته و شهرت زیادی دارد. دونگ جون با استعداد هنری خود موفق به جذب توجه و محبوبیت بسیاری شده است.

نام و نام خانوادگی کیم دونگ جون
تاریخ تولد 11 فوریه 1992
محل تولد بوسان، کره جنوبی
شغل بازیگر و خواننده
اینستاگرام super_d.j (533K)
بیوگرافی کیم دونگ جون

علت شهرت و محبوبیت دونگ جون

دونگ جون با استعداد در زمینه خوانندگی و بازیگری فعالیت می کند. صدای قوی و زیبای او در هنگام خوانندگی و بازیگری توجه و تحسین بسیاری را به خود جلب کرده است. عضویت دونگ جون در گروه پسرانه زی: آ به او کمک کرده است تا شهرت و محبوبیت بیشتری کسب کند. خوانندگی و رقص او در این گروه توجه زیادی را به خود جلب کرده و او را به یکی از عضو های محبوب و قابل توجه گروه تبدیل کرده است. حضور دونگ جون در سریال‌ ها و فیلم‌ ها به او کمک کرده است تا شهرت و شناخت بیشتری کسب کند. بازیگری خوب و نقش‌های متنوعی که در برخی از محصولات سینمایی و تلویزیونی ایفا کرده است، باعث شده است تا به عنوان یک بازیگر مورد توجه قرار بگیرد.

کیم دونگ جون
کیم دونگ جون

فعالیت دونگ جون در اینستاگرام

دونگ جون در اینستاگرام به عنوان یک خواننده و بازیگر معروف فعالیت می‌کند. او در اینستاگرام برای طرفداران خود عکس‌ ها و ویدیو های مرتبط با زندگی شخصی، فعالیت هنری، پشت صحنه و رویدادهایی که در آنها شرکت می‌کند، به اشتراک می‌ گذارد. او با داشتن بیش از 1.8 میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام، جمعیت زیادی را به خود جذب کرده است. در واقع او برای برقراری ارتباط با طرفداران خود از هشتگ‌های مختلفی استفاده می‌کند.

آثار دونگ جون

همان طور که پیش تر ذکر کردیم، دونگ جون به عنوان خواننده و بازیگر در کشور کره ی جنوبی فعالیت می کند. از جمله ی مهم ترین فیلم ها و سریال های دونگ جون می توان به فراری از چوسان، درباره ی زمان و بلک اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی هوانگ کوانگ‌ هی؛ خواننده و بازیگر کره ای

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات